clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Luukske, gefeli!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, nogmaals gefeliciteerd!

@ Mielenl, 2007 is zo'n mooi jaar. En jij bent inderdaad al lang 4 jaar getrouwd, hihi.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zo, we hebben de prik instructie gehad, jawel, ik heb gewoon een naald in mijn buik gezet! gelukkig zat er nog een vetrol hahaha :)

ik heb ook een recept meegekregen voor provera dus hopelijk over een week voor het echie!

marsim jij hebt ook een mooie trouwdag hoor, da's de verjaardag van mijn vader :)

sas hoe gaat het bij jou? slaat de clomid aan?

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Mielenl, wat ga je nu precies spuiten? Lijkt me erg spannend in het begin....

lief dat je naar me vraagt. Nog geen posi ovulatietest helaas....vanmorgen was ietsje donkerder, maar vanavond weer niet.... kan nog komen, nu dag 15. Vind het moeilijk om wat vertrouwen te hebben....

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mielenl, dat je maar snel voor het "echie" mag gaan. Valt reuze mee he dat prikken?

Fijn dat onze trouwdag/datum goedgekeurd is, haha;).

@ Sas, meid vertrouwen blijven houden hoor. Komt vanzelf! Op naar een mooi ei, bevruchting en mooie zwangerschap!!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Sas, krijg je geen echo's? En cd 15 is nog vroeg hoor! Hopelijk een mooi eitje met bevruchting :)
    ik ga puregon spuiten. Ben benieuwd. hopelijk een mooi resultaat.

7. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    Nou, niet alleen 2007 is een mooi trouwjaar, hoor. Wij waren in 2005 aan de beurt, dus alweer ruim 6 jaar getrouwd :p:p (wij ook mooie datum uitgekozen: 20-05-2005 en we kenden elkaar toen precies 10 jaar. Symbolischer kan toch bijna niet?!)

Mielen: goed gedaan! Best eng, he, voor de eerste keer spuiten. Maar het viel mij uiteindelijk wel mee. En resultaat telt!! Succes met de provera en dan ... voor het echie!

Sas: moed houden! Dag 15 is echt nog vroeg, het kan nog. Heel veel sterkte, dikke knuff!!

Marsim: alles goed daar? Buikpijn is helemaal over, he? Operatie heeft je goed gedaan!?

Luukske: nog leuk etentje geweest met hubbie en Mika?!

All: vandaag naar de gyn geweest. Met beebje alles goed, bloeddruk enz. ook. Alleen die rottige longen van mij spelen enorm op. Kwam er op neer dat gyn me rechtstreeks naar de longarts heeft gestuurd. Daar was ik maandag ook al geweest, toen hoorde hij wel veel gepruttel, maar zat het nog niet vast. En ja hoor... vandaag zat het natuurlijk wel vast, zit tegen een longontsteking aan. Gaat dus altijd zo bij mij. Ik ben op zich wel voor nog even afwachten en aanzien, alleen draait dat ongeveer altijd uit op verergering. Kortom, ben dus weer een prednisonkuur rijker incl. antibiotica dit keer. Balen, dus. Maar goed, knap er doorgaans wel snel van op. Misselijkheid is er ook nog steeds, maar gaat echt wel goed, blijft onder controle. Zo af en toe eens overgeven, maar wel goed te doen zo. Nou ja, we houden moed. Ik kijk er zoooooo naar uit om dit beebje in m'n armen te hebben en dan m'n lichaam weer beetje bij beetje terug te krijgen. Kamertje is inmiddels ook helemaal af. Koen ligt nu in een grotere kamer, helemaal trots in z'n bed met cars-dekbed, hihi. Van Koen's oude kamer hebben we weer de babykamer gemaakt. Met rood als kleuraccent, is echt heel leuk geworden. Helemaal trots! Kortom, jullie horen het.... ik ben werpklaar;)

MamaKoen

8. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    Meiden, als ik te veel zeur, zeggen jullie het wel, he?! Als ik m'n berichtje zo lees....ik wil niet zo'n zeurderige zwangere zijn, maar ik ben enigszins aan het eind van m'n Latijn. Weken mogen nu wel omvliegen, zeg maar. Ook bij Koen knapte ik na de bevalling zo snel op. Hoop daar nu ook op!!! Kijk er zo naar uit. Liefs, MamaKoen

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ mamakoen, is toch begrijpelijk dat je het even 'zat' bent? Mag je best zeggen hoor! Zijn er in je omgeving mensen die je wat kunnen helpen? Op je zoontje passen bijvoorbeeld, of iets in het huish. doen? Gelukkig is alles wel klaar voor als de baby komt...! Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je je weer wat beter voelt!

@ mielenl, nee nu geen echo's. Heb zelfde dosering als vorige keer, ervaring is dat ik wisselend wel/geen eisprong heb. Omdat ik de vorige keren zo gestresst werd van die echo's steeds, en het nu vakantieperiode is, is het oke als ik de clomid neem en dus geen echo's. Maar moet zeggen, ik ben er inmiddels achter dat ik toch liever wel echo's doe. Nu word ik gek van onzekerheid: gebeurt er nou wel wat...? Maar, dag 16 (inmiddels) is dus nog vroeg voor een posi ovutest? Vorige keren was het ook laat bij mij, maar precies weet ik het niet meer... maak je met clomid langere cyclussen door?

Groetjes!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mamakoen, vrienden van ons zijn op 20-06-2006 getrouwd, haha! Leuke datum hoor!
    En gooi het er lekker uit hier hoor, ik vind je een super sterke vrouw. Wat jij allemaal voor je kiezen krijgt in deze zwangerschap, da's niet misselijk. Helemaal niet vreemd dat je het helemaal zat bent. Hopelijk knap je gauw op, als je eenmaal bevallen bent. Balen dat je nu aan de prednison moet. Kun je nu nog wel bv geven? Of was je dat niet van plan?

sas, ik had mijn ei meestal rond cd 20. soms iets eerder, soms wat later. dus no worry meis, het komt allemaal goed. positief blijven he! Ik dacht (waarom weet ik niet) dat dit je eerste ronde clomid was, dus ik vond het vreemd dat je geen fm's kreeg. Wij hebben ook het afgelopen halfjaar clomid gebruikt zonder fm's, ik had het helemaal gehad met het zkh.

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mamakoen, met mijn buik gaat het helemaal goed. Geen pijn meer. Die ok is dus gelukkig niet voor niets geweest. Had ik het maar eerder geweten en gedaan.

En he bah weer een pred-kuur en ab-kuur. Hopelijk knap je weer snel op. En werpklaar nog niet hoor. Laat beebje maar even zitten en dan vanaf 37 weken is het welkom.
    En zeuren welnee. Laatste loodjes wegen nu éénmaal het zwaarst.
    Je mag echt wel je hart komen luchten hier. Je hebt ook niet echt een hele voorbeeldige zwangerschap. Vind dat je het nog knap doet!

Doe rustig aan meid!

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ mielenl, je stelt me wel weer wat gerust ... dank je wel! hoe was dat als je ovutests deed? ik bedoel, zag je dan een aanloop, waren je testen dan eerst een aantal dagen met een licht streepje? en was er dan op een dag opeens een posi test?

13. Hee meiden,
    sorry niet heel veel online.. Even snel nu met mijn mobiel.
    Beetje rommelige tijden hier.
    Kom snel weer uitgebreid reageren!
    Luukske gefeliciteerd nog met je trouwdag!
    Leuk dat er zoveel in 2007 zijn getrouwd!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Sas, ik deed niet iedere maand ovu tests, maar de keren dat ik testte, had ik meestal één of twee dagen achter elkaar een duidelijke streep, dat was voor mij een posi test. Ik test ook altijd maar 1 keer per dag hoor.
    In de ronde dat ik zwanger werd van mijn zoontje, heb ik nooit een posi ovu test gehad. Maar toch een ei, dat lijkt me wel duidelijk, haha!

@ einad * zwaai * tot gauw :)

hier flinke buikpijn.....misschien van de provera? Geen idee.
    Ben weer weg. Toedeledokie!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Einad, zwaai. Kalm aan meid.

@ Mielenl, ik had ook altijd buikpijn van de provera. Ik was blij dat die ongi dan kwam.

@ All, vandaag weer een dagje gewerkt. Nu weer een week vrij, heeeeeeerlijk. Voor het weekend nog geen plannen dus lekker rustig aan denk ik.
    Fijn weekend allemaal!

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Fijn weekeind ook voor jou marsim! en de rest!

Hier dag 17, nog geen posi ovutest.... ik heb nog hoop dat die komt, zie tot nu toe weinig verschil in de streepjes.. Ik lees dat je met clomid een wat langere cyclus hebt (zo rond de 30/35 dagen?) dus dan is je ei neem ik aan ook laat...wat meiden hier al zeiden.

groetjes!

17. MamaKoen

MamaKoen Actief lid

20 okt 2008
    122
    1
    0
    En Sas, heb je inmiddels een posi ovutest gehad?! Ik duim heel hard voor je!!

Mielen: al voor het echie aan het spuiten?! Sterkte en knuf!

Marsim: lieve woordjes van je. Dank je wel! Fijn dat buikie helemaal OK is!

All: ik ben flink opgeknapt van de pred- en AB-kuur. Is gewoon wondermiddel voor mij (of paardemiddel, haha:p). Alle troep is zeg maar aan het oplossen en da's al zo'n fijn gevoel. Ga je de wereld meteen weer wat zonniger zien. Nou ja, zonnig, met heftige berichten uit Noorwegen en ongelooflijk rot weer, was het niet echt een zonnig weekend. Jemig zeg, wat erg. Verder weinig te melden, doe rustig aan, maandag weer naar de gyn, gaan ze weer een groei echo maken om te kijken of beebje het goed blijft doen. Aan m'n dikke buik te zien, groeit en bloeit hij, dus ik maak me er niet echt veel zorgen om. Valt me trouwens wel op dat ik beebje aanzienlijk minder voel de laatste tijd. Kan me dat bij Koen ook herinneren, dus zal wel normaal zijn.
    En oh ja, komend weekendje is bij ons papa- en mamaverwenweekendje: Koen gaat nachtje bij opa en oma slapen, zodat mama- en papakoen lekker naar een hotel kunnen met zwembad en bubbelbaden en zo. We hebben er zelfs een massage bij geboekt. 's avonds met z'n tweeen lekker eten, 's ochtends rustig aan doen, kortom helemaal verwen. En het leukste komt nog: allemaal op kosten van het werk van m'n man. Hij heeft namelijk gedwongen naar een andere baan moeten zoeken (intern) omdat zijn oude functie ophield. Inmiddels die andere baan gevonden, en toen kreeg hij nog deze hotelbon om een beetje bij te komen van alles. Gaaf, hoor. We gaan er van genieten!! Even helemaal zen, voordat beebje komt.

Liefs, MamaKoen

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mamakoen, super dat je je weer wat lekkerder voelt. En ohhh wat vervelend zeg zo'n verwenweekend;).
    Geniet ervan jullie hebben het verdiend.
    Op naar weer een mooie echo!! Laatste loodjes meid en dan een mooi beebje in je armen.

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ mamakoen, fijn hoor! geniet maar van je weekeindje!

hier nog geen ei, dag 21... de ovutestsjes zijn wel duidelijker geworden, maar posi niet helaas... dus ik denk wel een groeiend follikel, maar geen sprong... Verder voel ik me niet fijn, steeds maar huilenhuilenhuilen... sip en somber. Ik 'hoop' dat het door de clomid is en dat het dus met een week of zo over is. Iemand die me kan vertellen of ie dat ook had?

Groetjes!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sas, nog geen positieve test dus, balen.
    En die huilbuien, helaas heel herkenbaar.
    Clomid is wat dat betreft vies spul. Ik was daar een heel ander mens van geworden ( al geloof ik dat het een combinatie is van een kinderwens en het gebruik van de clomid).
    Hopelijk voel je je snel weer beter en komt die positieve test nog.

@ All, hier niet veel bijzonders te melden. Ga straks even wat boodschapjes doen en hopelijk blijft het droog vandaag en kan ik nog een stuk gaan fietsen of lopen met Isa.
    Ow ja ik zeg niets bijzonders, haha, foei mama.
    Isa loopt vanaf vrijdag los. Ze loopt nu nog kleine stukjes maar ze loopt los, helemaal geweldig. Onze bambi, hihi.
    Ze moet er zelf ook elke keer nog om lachen en ze vind zichzelf stoer joh.

Deel Deze Pagina