clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    marsim: wow!!!!!!!!!!!! ben verliefd!!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hihi wij ook!

3. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marsim wat een mooie echo. Echt leuk om te zien zo.
    Jullie wondertje.
    Ik moet morgen naar dd gyn om te kijken of ik helemaal schoon ben van binnen.
    Zie er erg tegen op ,omdat morgen onze 7 weken echo zou zijn,en we nu kijken of alles goed weg is.
    Morgen weer update.
    Fijne aaf ladies

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ canada, sterkte meid.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, SPANNEND bij jullie....ik ben benieuwd!!

@marsim, wow wat een gave echo!! echt super!!

@einad, het gaat je lukken meis!! helaas is bij mij de knop nog niet om...maar dat komt wel weer!

@canada, sterkte meis!

@all(behalve einad dan, haha...want we zijn al "vriendjes"), zitten jullie op FB? wie mij wil toevoegen, PB me maar...ik zit vaker daar dan hier....ik heb daar ook alle foto's van mijn hobby opstaan, en natuurlijk de kids!!

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hier geen fb sorry. Ik ben ouderwets lol.

7. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies.

Nou vandaag de echo gehad. Alles zag er mooi en goed uit.
    Ze was zeer tevreden hoe de baarmoeder was.
    En ik had gewoon bijna volgroeid ei. 19 mm
    Dit is voor t eerst dat ik een goed ei heb zonder clomid.
    Kan t niet bevatten dat dat mogelijk is zonder clomid.
    Dus een deze dagen hebben we weer een eisprong en dat zonder medicijnen.
    Ze raden me wel aan ,om volgende keer wel gewoon vefder te gaan met de clomid mocht het niet lukken.
    Dus we zijn op de goede dag geweest bij de gyn.
    Anders had ik niet geweten dat er een goed ei onderweg is :)
    Jullie horen me later weer.
    Fijne aaf x

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ marsim, wauw mooie echo!!! Zo schattig die minibeentjes!!! Hoe voel je je verder?

@ einad, zet 'm op meid! Hier nu in dezelfde strijd!

@ love2beamom, vervelend dat je clomid moet gebruiken. 100mg vind ik best veel als je nog niet weet hoe je lichaam erop reageert. Maar we hebben hier ook wel de ervaring dat elk ziekenhuis het anders aanpakt..

@ canada, dubbel je echo vandaag... Gelukkig zag het er wel goed uit. En wauw wat super dat je al zo'n flinke follikel hebt!! Nu goed gezellig maken de komende dagen en dan nooit meer aan die clomid-rotzooi!!!

@ ST, bij jou nog BIB? Ben benieuwd wanneer de kleine komt!

@ all, hier weinig nieuws. Druk met werk, thuis, sport...

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Je mag mij ook pb en voor facebook, leuk!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo,…net wakker en dacht meteen….laptop op schoot en uitgebreid reageren om mn moppies!!!
    Zondag had man de laptop mee naar zn werk om hem ff op te frissen,…nou das niet gelukt! Sterker nog, hij heeft nu nog meer mankementen! Dus ALS ie het al doet, kijken we onze series via lappie maar ik kom gewoon niet aan internet toe! (moest nog meer doen op internet en dat ga ik dus allemaal vandaag doen!) tegen de tijd dat ik wat wil doen valt ie uit, is ie traag enz. en man en ik besteden veel tijd aan lekker samen bank hangen opt moment :D hihi

Canada: hoest gegaan meid?!?!
    Zijn nooit fijne bezoekjes!!!
    Oelala :D ik lees net je reactie op je zh bezoek! Wat een goed nieuws zeg!!!!! WELL DONE girl!!!
    Daar moeten jullie van profiteren ;) hihi

Luukske: ik zit inderdaad wel op FB maar,…ik kan zooooo moeilijk iedereen uit elkaar houden daar. Doordat de namen hier toch anders zijn dan onze eigen namen en ik weet dan gewoon soms niet wie wie is. Ik voeg dan iemand toe maar na een tijd ben ik t helemaal kwijt dus ik heb in mijn fb echt alleen familie en naaste vrienden staan. Heb mn contacten lijst erg beperkt! Maar,….nou ben ik natuurlijk wel benieuwd naar jouw fotos van je werkjes :D hahaha ik zal er nog eens overna denken ;)
    (zat er namelijk juist van de wk over te denken om de boel weer flink op te schonen!)
    Hoest verder met je?!?!?! Gaat alles nu beter qua cyclus?! En hoest met de jongens?!?!?!

Marsim: ik had al verteld dat ik verliefd ben ,…..maar meid,….wat een plaaaatje :D hihi heeeerlijk!!!!!
    Ben zoooooo blij voor jullie!!!!!!!!!

Nen: ik ben ook erg benieuwd!!!! Maar ergens denk ik niet dat ons ukkie gaat komen zonder hulp! Ik moet dinsdag weer op controle en hooooop dat de gyn beslist me woe ofzo beetje te helpen! Ff de boel prikkelen zeg maar!
    Fijn dat je zelf lekker druk bent!! Lekker sporten las ik! Doe je goed!!!! En je huisie en werk! maaruh,…wel ook lekker ontspannen he?!?! ;) en genieten van je kids :D en t mooie weer!!!
    Xxx

Einad:hoe gaat t lijnen?!!?!? Net onderweg,..maar t begin is altijd het zwaarst!!!!
    Maar,….. je kan t schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wij slepen je er wel door als je een dip hebt! ;)
    Zelf ben ik erg te spreken over het hardlopen met Evy ! en ik heb zelf tijdje Sonja bakker gevolgd! En was daar ook erg blij mee! Ik at daardoor zowiezo heel gevarieerd en voldoende! Soms zelfs meer dan ik normaal deed (en als je niet aan je calorieën komt,..kom je aan!) en aant eind van de week mocht ik bijvoorbeeld een tosti ,…oooh dat was een traktatie!! :D hahaha
    Nou iig,….succes!!!!!!!!!!!!!!!

Brabantse: ik ben zooooooooo trots op je!!!!! Lekker goed bezig geweest de afgelopen tijd en kijk eens wat een resultaat je hebt behaald!!!!!! Als het kon plaatste ik een medaille voor je ;) dikke pluim!

Love2beamom: wat spannend!!!!!!!! Tis voor mij al weer heeeeel lang geleden dat ik clomid slikte maar ik zat volgens mij ook op 100. Tis niet altijd hetzelfde wat de artsen voorschrijven. Net als de onderzoeken en controles …ieder patient is anders ! MAAR ook ieder ziekenhuis heeft een ander protocol! Veel succes morgen met de echo/controle! En natuurlijk met deze hele ronde! Én de mmm!!

Nou tijd voor een ego dan maar ;)
    Hier eigenlijk weinig nieuws! Hihi eergister op controle geweest. Kleine ligt goed. Groeit goed. Beweegt goed. Niks op aan te merken en de navelstreng doet zn werk en ik heb voldoende vruchtwater! Bij mezelf was mn bloeddruk deze keer prachtig! Zelfs iets lager dan de afgelopen 6wk. Ik was (tot mn grote frustratie) wel flink aangekomen in 5 dagen maar dat vond de gyn vrij normaal! Ook gezien mn moeilijke/weinige bezoekjes aant toilet en de termijn van zwangerschap! Kreeg zelfs nog ff compliment over mn mooie buik! :D dat vind iedere vrouw fijn om te horen ;)
    Gister ff met man naar het bos geweest. Mn zwager en kids waren ook mee! Ff met de honden uit. Maar t was toch te veel voor me! T lopen is echt een drama aant worden!! Ik moet vandaag eigenlijk naar t centrum. Das 5min lopen 10min in winkel en 5min terug maar ik begin er gewoon niet aan! Ben alleen vandaag en moet de honden ook nog uitlaten en das alweer genoeg :s ik geniet echt nog van de kleine in mn buik! En kan me niet voorstellen dat het elk moment over zal zijn!! Zal t echt missen!!! Maar de laatste loodjes zijn echt t zwaarst! En dan heb ik het echt nog makkelijk!! Mag echt niet klagen eigenlijk!
    Gister de postzegels op de enveloppen geplakt en de knoop doorgehakt voor jongens naam! (werd wel eens tijd haha) dacht als ik nu t aller laatste van de lijst afvink , komt de kleine wel …maar helaas! En volgens mij gaat t ook nog wel ff duren! Maar….. zoals man zegt “hoe langer het duurt, hoe meer kans op mooi weer bij zijn/haar verjaardagen” en zo ist maar net!
    Verder ist vandaag ook wel beetje dubbel dagje. Precies 2jr geleden kregen we ons vmk nieuws. Toch bijzonder dat ik op DIE dag ben uitgerekend!!!
    Nou dames,….ik wens jullie een hele fijne dag!!!! Tis prachtig weer volgens mij , dus geniet ervan!
    xxxx

11. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsim
    Wooowww wat een mooie echo!!!! Echt super fijn dat jullie, jullie wondertje hebben kunnen zien! Hoe gaat het met het zindelijk worden van I?

@Luukske
    Volgens mij hebben wij elkaar ook al op fb :) O nee ik ben in de war met Bosch en Einad. Ik vind het ook leuk als je mij toevoegd, ik zal je even een pb sturen. Wat een schrik van je moeder, hoe is het nu met haar?

@Canada
    Wat fijn dat alles er goed uit ziet en dat je een goed ei in aantocht hebt!! Al had je natuurlijk veel liever nog gewoon zwanger geweest, dat is natuurlijk wel weer de keerzijde...

@Einad
    Wat goed dat je begonnen bent met lijnen! Je kan het!

@Nen
    Heb ja alles een beetje onder controle? Hoe is het met de kleine meid, al uitslagen van de onderzoeken?

@ST
    Wat super dat de controles weer allemaal goed zijn!!! Fijn dat alle enveloppen ook klaar liggen en dat jullie uit de jongens naam zijn! Altijd leuk inderdaad complimenten over je buik! Beebje wacht inderdaad op mooi weer. Succes nog met de laatste loodjes.

@Hier
    Bloed geprikt, zaadonderzoek gehad, vanmiddag de uitslag. Maar ik werk in het zkh en oeps want het mag niet ik heb al na de uitslagen gekeken van mijn bloed... dag 21 bloed geprikt progesteron waarde van 8.0 dus ik dacht ja het is weer net zoals toen geen eisprong. Maar als ik op dag 16 (berekend met mijn ei grote op dag 11) dan moet er 7 dagen tussen zitten om te bepalen of je eisprong hebt gehad. Dus op dag 24 nog een keer bloedgeprikt, progesteronwaarde van 29.9!!!!! Dus ik heb een eisprong gehad wwooooowww!! Toen ik van mijn dochter zwanger was, was de piek 19! Ik had deze ronde al afgeschreven en was aan het wachten op mijn ongi maar dan wordt het nu toch nog spannend..nog geen ongi. En als ik uit ga van dag 16 ei 14 dagen lf dan is mijn NOD op dag 30... Vanmiddag dus telefonisch donsult gyn dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen, en hopelijk is het zaad ook nog steeds goed

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WOW!!!!!!! in love!!!! spannend!!!!!!!!!!!
    wat een goed nieuws meid!!!!!!!!
    oooh en ff op je kop geven: boefje! ;)

13. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa spannend he! Wat een hoge waarde he!!! Ja schaam schaam ik kan mezelf echt niet beheersen...heel slecht ik weet het haha. Dus moet vanmiddag even mijn verbazingsstem opzetten bij de gyn :)

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, Hup meid vandaag uitgerekende datum. Ga jij eens vlug aan het werk, hihi. Ja meid de laatste loodjes zijn idd het zwaarst, doe maar rustig aan. Die kleine zit nog goed. Ik wacht toch elke dag nog op mijn telefoon op baby-nieuws, haha.

@ inlove, mooie waarde meid. Ik werk ook in het zkh en ik kon mij ook nooit bedwingen hihi. Op naar een mooie test over een paar dagen!

@ all, isa doet het goed met zindelijk worden. Eigenlijk overdag altijd droog. Met het slapen soms nog een plas in haar luier maar dat mag ook nog, vind ik.
    Verder hier ook alles goed. Morgen de nachtdienst in, pfff geen puf hihi.
    Zit nu lekker buiten in de zon, soms alleen nog flnke wind. Isa is lekker aan het spelen.

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    marsim: houd die tel maar in de gaten ;) hahaha
    wat goed van isa!!! grote meid!!! st is trots op dr ;)
    en lekker van t weertje genieten!! hier aan de kust schijnt de zon zalig maar er is net ff teveel wind :( helaas!! ik ga nu ff tukkie doen. aant eind vd middag ist hier in de tuin qua temp beter...miss kan ik straks nog ff naar buiten ;)

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST, je maakt het spannend!! vanaf nu moet ik gewoon elke dag kijken, haha....en herken het van FB ook wel, maar we hebben met de nov '10 mama's een besloten groepje, alleen voor ons, hihi, en dan houd je het een beetje gescheiden!

@nen, ik heb je uitgenodigd.

@marsim, echt knap van Isa!

@all, mijn moeder is de komende weken nog wel zoet, gisteren hebben ze de voet opnieuw recht gezet en nieuw gips erom.
    verder een lekker rustig werkweekje, en volgende week ook, en dan 1 weekje vakantie!
    komende zaterdag ga ik naar de borduurbeurs in Sliedrecht, nieuwe ideeen opdoen, en inslaan, hahaha....

17. Hoi Dames,

Ik kom even aanwaaien ;)
    Dag drie van dat ik let op mijn eten, en het gaat best goed!!
    Ben benieuwd of er maandag wat af is..
    Sporten is best lastig met twee kleintjes.. maar wel lekker veel naar buiten :)

Inlove, wow zeker mooie waarde.. spannend!!
    ST, gaat het nog een beetje?
    Luukske, zo mooi weer je borduur creaties super!!
    Marsim, Super van Isa.. was het moeilijk om te trainen? N is er nog niet echt aan toe..
    Brabante, mag ik je pb'en voor fb?

xx

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mbt fb, zo'n prive groepje is leuk maar ik merk ook bij de november 2013 mama's hier op zp-pagina zelf dat daardoor hier weinig geschreven wordt.
    Best jammer eigenlijk.

@ luukske, wat vervelend van je moeder zeg. Zit ook niet mee dan.
    En bijna een weekje vakantie, heerlijk.
    Veel plezier het weekend.

@ einad, fijn dat het niet tegenvalt!

19. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooh spannend ST je bent over de 40 weken!!! Elke dag ga ik kijken of er al nieuws is :) Als het gaat beginnen wil ik je heeeeel veel succes wensen!!!! Je kan het meid! Heerlijk julllie WONDER in jullie armen straks

Wat goed Marsim dat Isa overdag zindelijk is!! Pff een nachtdienst lijkt mij zoiezo al pittig en helemaal als je zwanger bent. Lekker het dat mooie weer zodat de kids lekker buiten kunnen spelen.

Luukske wat sneu voor je moeder... Heerlijk een week vrij straks. Leuk morgen naar een borduurbeurs.

Ja Einad dat is lastig te plannen dat sporten, maar veel buiten wandelen etc met de kindjes is ook al heel goed, lekker fietsen misschien?

Hier vind ik het echt spannend worden omdat ik ook weet dat ik een goed eitje heb gehad. Gyn gisteren gesproken, perfecte eisprong en zaad is ook nog steeds goed net zoals drie jaar geleden. Heb wel ongi krampen maar er zet toe nu toe nog niks door... duim duim duim duim, ik wil het ik wil het ik wil het :) als ik toch ongi wordt dan nog HSG onderzoek en dan terug komen bij gyn om te kijken wat we gaan doen (medisch ziet het er nu goed uit, maar ik zit natuurlijk ook met mijn heftige menstruaties)

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: wat vervelend voor je moeder zeg!!!!! Beterschap voor haar :D
    Lekker dat je rustige werkweekjes hebt!!! En daarna lekker weekje vakantie!! Heeeerlijk!!!! Meivakantie zeker?!? Lekker van genieten hoor!! Hopelijk hebben jullie mooi weer!
    Oooh en heeeeeeeeeeel veel plezier morgen op de beurs!!! Flink je slag slaan :D hihi

Einad: spannend!!!!! En niet teleur gesteld zijn als je niet of nauwlijks verlies hebt!!! Soms gaat t begin heel hard. Soms helemaal niet! En t moment van wegen kan ook nog meespelen! En sporten is idd erg lastig met 2 kleintjes!!! Tip: ga lekker met ze naar het zwembad! Hun spelen jij watertrappelen en als je lief ook mee is,..heb je misschien kans om paar baantjes te trekken! T bewegen int water is gewoon goed! Of ga lekker met kleine in de wagen flink stuk wandelen! (wij hebben een sportieve kinderwagen en man kan er zelfs mee hardlopen als ie wil) elke beweging is goed!! En strakkies kan je lekker met de kids stuk fietsen! Vinden hun leuk, is goed voor ieders gezondheid en mama krijgt dan beweging!!! Intensief sporten in de sportschool ofzo is helemaal niet nodig! Als je maar lekker beweegt!! Houd er dan WEL rekening mee dat je meer verbrand dus ook meer koolhydraten/callorieen nodig hebt! Je zou ff moeten googlen hoe dat precies zit.
    (zoals bij Sonja mag je als je intensief bezig bent een liga extra of t mannen menu volgen ofzo)
    Succes iig !!!!!

In love: thanx moppie!!!!! Ik probeer jullie op de hoogte te houden hoor!! En anders via marsim ;) das mn bevalbuddy :D hihi
    Oeeee kan me voorstellen dat je het spannend vind bij jullie!!!! Pracht eisprong (en ook zeer positieve gyn :D ) en goed zaad!!!!! Helemaal top!!!! Ik zal zo ff een anti ongi dans voor je doen!! Sjoe ongi sjoe! We gaan voor positieve uitslag!!!!!!!!! Mijn duimen gaan draaien!!! In overuren :D !!!!!

Ego: hier weinig nieuws,…vannacht gedroomd dat ik was bevallen,..viel dat ff tegen toen ik wakker werd om te plassen! Haha nouja,..kleine vind het wel best! En ik ook! Weetje,…de zwangerschap is zoooo bijzonder!! Heb hier zooo naartoe geleefd!! Dat elke dag die langer duurt een dag extra genieten van t wonder is! Straks is de zwangerschap voorbij en dan zal ik t missen!
    Wel werd/word ik moedeloos, suf en saggo van het “wachten” dus heb besloten gewoon lekker mn ding te doen (voor zover t kan) en naar momenten toe te leven. Nu ist weekend aangebroken en man is ook vrij! Dus daar gaan we lekker samen van genieten en ik leef naar de controle van dinsdag toe! en mocht t gebeuren in de dagen daar na toe,…dan merken we dat van zelf! Ik grapte al …medisch erin is medisch eruit! :p hihi verder weinig nieuws! Vandaag wil ik nog ff naar de hema ,…paar dingetjes nog kopen. En ik wil echt ff langs t kerkhof! Ben daar schandalig lang niet geweest!! En schaam me diep! (en terecht!!) dus dat gaan we ook doen maar man is nu aant hout hakken! Vanmiddag ff dutje doen en verder voor vandaag weinig! Helaas moet ik alles beperken en in stappen doen. Oooh we moeten ook nog ff naar de bank. Dus ook dat staat op de planning! Dus ik heb t eigenlijk nog druk!
    Nou schatten,…..fijn weekend!!!!!!!!!! xxx

Deel Deze Pagina