clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, genoeg te doen dus vandaag, haha. Gewoon blijven lopen! Misschien dat het dan op gang komt. En jij zegt weekendje vrij samen met man. Nou dan zul je zien dat de kleine komt, hihi.

@ all, net even lekker met isa buiten geweest en over de markt gelopen.
    Heel gezellig. Ze is heel lief en blijft ook heel lief bij je lopen. Er hangen nu al vlaggetjes voor koninginnedag. Isa vroeg waar dat voor was, dus leg dat uit. Vraagt ze: waar is de koningin dan.
    Hihi, hilarisch.
    Staan we bij de trekpleister bij de kassa. Liggen daar bellenblazen. Zegt ze: mama kijk eens wat ik gevonden heb, en wil het zo meenemen, hihi. Lekker druifje.

2. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heeft je dans niet geholpen ST...had vanmorgen wat bruin verlies op mijn inlegkruisje maar niet bij het afvegen...dacht nou dit kan weleens een goed teken zijn want het zet altijd meteen door.. maar net weer broekloeren en toen zat er rood bij... Gyn dacht ook aan bloeduitslag en temp curve te zien dat ei op dag 16 is geweest dus dag 28 ongi is wel een te korte lf.. Ga zo langs de poli gyn lopen om het HSG af te spreken

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, he meid wat een tegenvaller weer! Knuffel!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    marsim....ik probeer zeker te blijven lopen en mn dingen te doen maar t lopen doet me zoooo'n zeer na stukje...ben dr beperkt in.
    vanmorgen 500mtr met hond gelopen en dat was genoeg. toen wel ff naar de bank geweest met auto 10mtr lopen maar had erg last onderin. dacht ff ... nu komt t!! maar toen thuis op de bank geslapen en film gekeken (voel me net een oud wijf! en aansteller bah!!! ik wil me nie laten horen dus blijf proberen) daarna was man buiten bezig en ben ik met stofdoek door kamer gegaan. daarna houtkachel uitgesopt. vaatwasser uitgeruimd en wasje in machine!! en de woonkamer stofgezogen en nu weer bankhangen :)

inlove: potverdorie!!!!!!!!!!!! wat een tegenvaller!!!! had t zoooo gehoopt!!! maar zie t positieve ervan lief! je waardes waren prachtig!! xxxxxxx

5. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ in love. Jeetje meid wat een tegenvaller weer. Weet wat je voelt pff.
    Hopelijk lukt het toch gauw.

@marsim,wat een grappige dochter heb je. Leuk als ze zo ouder worden en een hoop gaan snappen.

@st jeetje nu mag de beebs wel is komen:)
    Elke keer kijk ik voor een update maar t is er nog niet haha.

Hier alles best. Volgens mij eisprong gehad,alleen niet gevoeld.
    Met de clomid voelde ik t heel erg.
    Dus voor deze maand toch geen goede hoop.
    We wachten het weer af.

Fijne aaf allemaal x

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    St Toitoitoi meis! Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen :)
    In love wat balen, kusje voor jou Xje
    Xxx

7. Wat spannend... Zou st bezig zijn nu..?

Inlove, :( had zo op ander nieuws gehoopt!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ff snel reactie.
    vandaag lekker vd zon genoten(hondje uitlaten en kammen, plantjes doen, raampje en auto gepoetst en samen met man eten voorbereid) en nu bek af. maar helaas nog geen tekenen van beebje!!!

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    He nog geen babynieuws!! Hup aan de bak jij, hihi!

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nu wel St?
    X

11. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    St ik zeg veel traplopen hihi t schijnt te helpen.

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    St is wel heeeeeel rustig......

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Potverdrie,…ik had me zo voorgenomen om vandaag lekker uitgebreid te komen reageren!!!
    Maar tis al half 11 geweest dus houd het kort!
    Meiden,…wat zijn jullie toch een stel lieverds!!!! Zooooo vol zenuwen voor mij/ons :D erg leuk en lief!!!!!

Nou mijn ego dan maar!!!
    Vrijdag had ik lekker staan douchen en tijdens het afdrogen verloor ik wat vocht! Man erbij gehaald en stonden beide stom en schaapachtig naar de grond te staren haha tja,…man is geen vrouw en heeft zeker geen bevallings ervaring! En ik ben wel vrouw,..maar weet ook niet alles van het dames lichaam! Maargoed …we dachten als het vr.water is,…dan komt de rest vanzelf! Dus aangekleed , pyama aan en bank hangen!! Lekker slapen en zaterdags hele dag in en om het huis gerommeld! Naar de markt geweest en zelf rondje stad gedaan!! En had een top dag!!! Savonds dan natuurlijk wel uitgeput maar moeder en vader hadden ons ff nodig, dus oppad naar ouders! Zit ik daar mn verhaal te doen,..onderbreekt moeders me : uh….schat….heb je erbij stil gestaan dat je druppels misschien WEL vr.water waren maar niet t begin maar t eind?! Dat de rest onder de douche is geweest?! Tja….daar zeg je me wat! Niet dus! Dus ik voor advies vk gebeld! Die wou me toch ff checken! Dus naar ziekenhuis…aan ctg. Prachtig mooi ritme van de kleine!!! Aan mijn lijntje kon je wel zien dat het rommelde maar niets bijzonders! Geen echte goeie weeën ofzo! Dus temp opgenomen, hartslag en bloeddruk …alles goed! Test gedaan op vruchtwater,…negatief! Alles nog potdicht!! Dus weer naar huis!!! (jammer want ik liep al 26uur na dat verlies dus als het vr water was, was ik smorgens ingeleid. En als ik infectie had dan zelfs meteen!) gister lekker weer rondom het huis gerommeld! Had iets mindere dag dus heb t bij auto wassen, ramen lappen en wasje draaien gehouden! (ja en kleine dingetjes, ff i-net bankieren, vaatwassertje uitruimen enz) heb lekker in de zon gezeten terwijl man aant tuinieren was en heb laat in de middag mn tukkie gedaan. Savonds veel last van mn buik maar daar bleef het bij! Goeie nacht gehad!!! Tot half 6 aan 1 stuk geslapen !! plasje gedaan en zelfs weer in slaap gekomen! Man naar werk om half 8 en zelfs toen heb ik nog uurtje liggen dommelen! Vandaag ist rustig in mn buik geweest! Heb ook lekker rustig aan gedaan!! Weer wasje opgehangen, mn nageltjes gelakt terwijl ik in de zon heb zitten bakken en beetje gerommeld in huis. Lekker keutelen! Oooh en WEER de ramen gelapt! Man was zo handig om na het tuinieren te sproeien,…en niet op te letten dus raam vol prut en spetters :s
    Maargoed,…om een lang verhaal kort te maken,…hier wel wat gerommel en spanningen gehad maar ….geen baby nieuws!!!! Nu de honden uitlaten en naar bed!! Morgen weer op controle en ben zeeeer benieuwd wat de gyn te melden heeft!!!!!! :D ik zal jullie wel op de hoogte houden hoor! Al is het maar een kort bericht ;)
    Fijne nacht allemaal!!!!!!! xxxxx

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, was idd balen dat het niet de kleine was die zich aangemeld had.
    We weten nu zeker dat het echt allemaal niet lang meer gaat duren want ze laten die kleine geen 50 weken in je buik zitten, hihi.
    Hoop dat er snel wat verandering in komt en er snel baby nieuws is!
    Begin je het wachten al zat te worden?
    Dit is echt zo'n tijd dat alles wat je voelt je denkt, he zou dit dan....
    Of heb je daar niet zoveel last van?
    Heb jij ook dat iedereen om je heen je plat belt en berichtjes stuurt... Is het er al? Voel je al iets? Hehe, ik werd daar zo gek van.

Nou meid, hopelijk vandaag weer alles goed en ben benieuwd wat ze zullen zeggen vandaag!

15. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, was weer erg confronterend mijn pijnlijke ongi..maar wat ST ook zei ik heb wel een mooi ei gehad. Misschien heb ik maar uit 1 eileider een ei dus om de maand een sprong zei de gyn vandaar dat er op 1/5 een HSG staat gepland. Ik dacht dat ik die vorige keer ook had gehad maar dat was een hystroscopie.. iemand hier weleens een HSG gehad? Heb geen idee wat ze gaan doen...is deze ronde dus ook voorbij door dit onderzoek?

@canada
    Ik duim voor je dat je nu zonder clomid met mooi eitje zwanger bent!!

@Marsim
    Hoe is het met je? Al minder last van je kwalen? Groeit je buikje al een beetje?

@ST
    Ooooooh wat spannend meid dat je zo overtijd loopt! Ik werd echt gek van dat rommelen en wachten. Zo te lezen rommel jij ook flink in het huis, dat is ook het enige wat je nog een beetje kunt doen he. Fijn dat je wel lekker slaapt en je rust pakt. Spanned dat je dacht dat het je vruchtwater was, maar helaas beebje vindt het nog veel te lekker bij jou in je buik. Maar nu mag je wel komen hoor ST beebje!!!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, ik heb 2 keer een hsg gehad. Dit gebeurd op de rontgen. Ze brengen dan een soort van catheter in. Dan spuiten ze het contrastvloeistof erin en maken ze gelijk een foto. Zo controleren ze of dat je eileiders goed oen zijn. Bij mij was het beide keren geen pretje maar hoor daar ook andere verhalen over. Voordeel daarvan is dat je tot 3 maanden daarna een grotere kans hebt op een zwangerschap.
    Sterkte ermee meid!

Hier gaat het op zich wel. Van het weekend met het werken elke keer wat bliedverlies gehad. Het was gewoon te zwaar en erg druk. Nu nog steeds licht bloedverlies en een gevoelige buik. Ben vandaag ook wat licht misselijk.
    Verder begint mijn buik ineens best hard te groeien.
    Ik pas mijn uniform nog wel maar moet binnenkort echt over op een positiebroek.

17. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsim
    Wat fijn dat je mij wat meer er over kan vertellen. Waar brengen ze de cathter in? Van ondere in je plasbuis. Ja ik zit in de zorg maar hier heb ik niet veel verstand van haha. Gaat deze poging hierdoor niet meer door? Of word het eitje niet weggespoeld door de contrastvloeistof? Ik heb hem op dag 13. Ja dat had ik ook gehoord van die meer kans, zou mooi zijn. Misschien komt mijn pendel voor juni zonder clomid dan uit...

Wat vervelend dat je weer bloedverlies hebt gehad nu je druk bent geweest...stapje terug doen dus..lastig maar dit is ook niet fijn. Leuk dat je buikje hard groeit. Hebben jullie ook van die charmante univorm positiebroeken haha.

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, nee het cathetertje brengen ze vaginaal in, voorbij de baarmoedermond. Volgens mij hoeft deze ronde niet verloren te gaan.
    Ach of dat het er een beetje uitziet, nee. Maar welk uniform is wel mooi.
    Al hebben we niet meer van die hobbezakken als 3 jaar terug.

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, doe maar rustig aan met dat bloedverlies....
    Haha, die positiebroeken zitten wel heerlijk....

@inlove, mijn duimen draaien dat er niet echt iets is, en jullie snel door kunnen na het HSG.

@ST, al aan het genieten van de kleine spruit?????

@all, hier durk druk druk, met vanalles en nog wat, hihi...ik ga dadelijk d kasten in de woonkamer uitmesten, we krijgen kmende week een nieuwe vloer, dus moet de kasten leeg hebben ivm het verplaatsen. Verder nog 2 avonddiensten en dan heb ik 10 dagen vrij...joehoe....

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Al baby nieuws???

Deel Deze Pagina