Goedemorgen dames, Nog iets leuks gedaan gisteren? @ st, heerlijk aan het genieten van jullie kleine meisje? Doet ze het goed? Tot hoelang hebben jullie kraamzorg?
@ST GEFELICITEEEEEERDDD!!!!! Eindelijk jullie wonder in jullie armen! En meid wat heb je er lang over moeten doen...pffff ik vond 28 uur al veel... en wat een ellende he persen zonder persweeen ook ik heb het ook de oerkracht gedaan maar wat is dat zwaar. Echt goed gedaan meis!! En wat een prachtige dochter hebben jullie, een plaatje!! Laat je lekker verwennen meis en pak echt je rust, geniet van de aandacht en jullie lieve meisje! @Marsim Jeetje wat balen dat je nog steeds bloedverlies hebt! Wel fijn dat de kleine daar een feestje viert maar hij/zij moet wel even rustig aan doen haha al kan hij/zij niks aan het bloeden doen denk ik. Balen dat ook je BI weer op speelt... inderdaad rustig aan doen al is dat makkelijker gedaan dan gezegt. @Canada Balen dat je weer ongi bent geworden..op naar een ronde met clomid en een mooi wondertje voor jullie! @Lima Wat vervelend dat je niet lekker in je vel hebt gezeten en je relatie niet zo goed ging. Herkenbaar nu met kind (en dan hebben wij er maar 1) heb je weinig tijd nog voor elkaar. Heerlijk dat jullie even lekker naar de sauna gaan en een nachtje weg! Dat doet je relatie weer goed en jezelf als mens ook! Wat leuk dat Koen en Lotte lekker aan het kletsen zijn. Poeh klinkt heftig die operatie.. @hier Ik heb gisteren het HSG onderzoek gehad...kon bijna niet doorgaan. Ze vroeg welke dag in je cyclus zit je? Dag 13..oh dan mogen geen HSG doen.. kans zit er in dat het eitje dan bevrucht is en dat ze het dan naar de verkeerde plek toe spuiten..buiten baarmoederlijke zwangerschap... moest bijna huilen.. dochter naar oppas gebracht zelf al met benen wijd en ik had het vooraf 2x gevraagd bij de poli gyn of dit niet te laat was in de cyclus, nee hoor geen probleem...:x Nu moest ik op eigen risico toestemming geven dat ik het toch door wilde laten gaan. Gelukkig viel het mee hoe pijn het deed en ze waren erg lief allemaal (waren meerdere artsen bij want ik deed mee aan een onderzoek) Het vol lopen van de eileiders duurde lang dus het kan zijn dat er toch propjes hebben gezeten, uiteindelijke spoelde ze beide mooi door. Nu meer kans op een zwangerschap dus ik ben weer aan het temperaturen. Nu nog steeds beetje krampen en bloed verlies maar hoort erbij. Ben meteen naar de poli gyn gelopen dat ze hun protocol moesten aanpassen want ik was bijna naar huis gestuurd.. Wij doen het altijd op die dag..ja dan moet je dat veranderen want van 2 gynacologen mocht het eigenlijk niet! 17 mei pas afspraak gyn, maar loop zo nog even naar de poli om te vragen of ze mij kunnen oproepen als hij een uitval heeft op mijn werkdagen (werk er tegen over)
Hey ladies. Hoe was jullie koninginnendag. Hier niks gedaan ,moest gezellig werken. Ben nog niet ongesteld geworden. Verlies elke dag heel klein beetje oud vies bruin bloed. Weet niet wat dat inhoud eigenlijk. Zat gister 14 dagen na de eisprong dus kan het nog verwachten denk ik. Hoop t stiekem niet,maar voel me niet zwanger. Vorige x moest ik elke keer nodig plassen en deden me borsten zeer. Heb nu nergens last van. Krijg dinsdag uitslag van t bloed onderzoek. @st hoe is t met de kleine? @ in love vervelend zeg dat onderzoek. Gelukkig weer achter de hand. @marsim vervelend zeg bloed verlies. Gelukkig met de baby alles goed
@ in love, wat fijn dat de hsg goed was en het allemaal mee viel. Belachelijk dat ze je bijna weg wilde sturen. Ze doen bij ons een hsg op dag 10. Nu meer vruchtbaar dus hopelijk kom je snel met goed nieuws! @ canada, hopelijk blijft die ongi weg en kom je ons wat moois showen! Iedere zwangerschap is anders dus wie weet..... @ all, hier bijna de bloedverlies opgehouden. Af en toe nog wat bruin maar niet veel. Verder het bekken, pfff. Echt verschrikkelijk, het verschilt wel per dag. Gister was het naadje maar vandaag gaat het beter. Boodschapjes zijn weer binnen. Vanmiddag nog wat strijken en stofzuigen en dan vind ik het wel weer prima.
Ben blij voor je dat je niet veel bloed meer verliest marsim. Tis toch niet een prettig gevoel. Vraagje aan jullie. Waren jullie in je eerste weken ook extreem moe? Bij mij nog steeds niks en temp stijgt. Maar kan de hele dag slapen.
Ok. Nou ik slaap echt onwijs veel. Laat dinsdag even bloed prikken om te zien of t mis iets anders is. Testen durf ik eigenlijk niet haha stom he. Wil nog niet te veel hopen. Mis kan ik tijdens bloed prikken vragen of ze me wilt testen op zwangerschap. Dinsdag krijg ik ook weer telefoontje van de gyn met uitslag van t bloed prikken. Ben benieuwd.
Wat lekker zeg. Ik had altijd bloedhekel aan nacht diensten. Nu al drie jaar niet gehad,maar t zit er weer aan te komen einde vsn de zomer. Bah bah. Gelukkig voor jou voorlopig niet meer
@inlove...wat fijn dat het onderzoek achter de rug is. En nu hopen dat het helpt aangezien je nu toch vruchtbaarder bent @canada...hoe gaat het nu bij jou? @marsim...wat fijn dat het bloeden gestopt is En je laatste nachtdienst zit erop!!! Wat lekker.... @all...hier een heerlijk weekend achter de rug. Lekker naar de sauna geweest en een nachtje weg. Ik moet zo alleen naar het ziekenhuis voor de pre-operatieve screening...stelt dus niks voor..haha
@ Lima. Hier alles goed. Heb drie dagen licht bruin viezig afscheiding gehad. Daarna helemaal niks meer. Nu ben ik al weer 4 dagen te laat alleen durf geen test te doen. Vorige x waren we zo blij en na die 5 weken toen we mk kregen was een goede klapper in t gezicht. Dus ben veel te bang als ik t weet dat t weer fout gaat. Morgen moet ik bloed prikken omdat ik laatste twee weken alleen maar slaap. En morgen krijg ik uitslag van de gyn van t bloedprikken. Hopen dat ik een goede eisprong hebt gehad. Ik hou jullie op de hoogte. Mis toch snel met berichtje of t wel gelukt is deze maand
@ canada, een hele lichte streep op een avondtest super! Hopelijk snel een knaller. Een voorzichtige gefeliciteerd. @ lima, lekker weekend achter de rug, leuk. @ all, vanmiddag weer controle, hopelijk weer even baby spieken. Ben zo benieuwd! Verder hier na de nachtdiensten behoorlijk last van mijn bekken. Ga het vandaag rustig aan doen. Lekker dagje naar mijn moeder. Fijne dag allemaal!
@ST, super gefeliciteerd met jullie kleine meid!! ben je nu lekker aan het genieten van je kraamtijd? heb even bij je foto's gekeken en echt een dotje!! @canada, een voorzichtige gefeliciteerd!! ik moet erbij zeggen dat ik alle zwangerschappen wel bruinverlies en ook roodverlies heb gehad, dus het wil niet meteen zeggen dat het fout zit, maar ik snap alle onzekerheid. ik duim iig voor je!! @inlove, hopelijk is het nu snel raak....en heeft dit HSG net dat zetje gegeven dat nodig was...mijn duimen draaien voor snel een posi test!! @marsim, ben benieuwd hoe het met jullie frummelke gaat, en alweer ruim 12 weken....gaat snel zeg! @all, hier een tijdje niet veel op ZP geweest, we hebben vorige week een weekje samen vrij gehad, en we hebben een nieuwe vloer gekregen, dus was even druk hier. gisteravond weer begonnen met werken...was ook weer even lekker, haha... verder niet veel nieuws....behalve....mijn cyclussen zijn weer aan het vervagen, haha...heb 2 weken geleden 2 dagen wat bruinig gehad met afvegen, that's it....dus ik denk dat de PCO weer in vol ornaat terug is....
@canada....wauw!!! dat klinkt heel hoopvol ...ook ik heb tijdens de zwangerschap (vooral het 1ste trimester) veel bloedverlies gehad... @marsim...lekker van de dag genieten @luukske...mooi een nieuwe vloer! Wat voor een vloer? En toch weer de pco die om de hoek komt kijken @all...ook hier de pco die om de hoek komt kijken denk ik. Ik heb nu inmiddels 2 jaar een spiraaltje maar nu ineens veel last van krampen...dus 17 mei maar weer een een bezoek aan de gyn brengen en dan eens even kijken
Ha meiden, Even ego want heb geen puf meer. Controle en echo was weer goed. Het smurfje was niet op te meten omdat het zo druk was. Het bleef jumpen en koppeltjes duikelen, hihi. Bloeddruk was goed. Morgenavond een gratis echo bij ons in het ziekenhuis. De echoscopist die ik ken uit het ziekenhuis wil oefenen, hihi. Nou ik ben dan graag van de partij.
@marsim....Wat fijn dat alles weer goed is!! Haha klein drukte makertje.... Misschien dat ze het vandaag kunnen opmeten... @canada...En nog weer getest? @all...nog 1 dagje werken en dan pas maandag weer....heerlijk!
Hai ladies. Vanmorgen getest. En tadaaa zwanger 1-2 weken Kan t nog niet echt bevatten en durf nog niet te veel te hopen. Heb op 11 juni me eerste echo staan. Ze wou op 6 weken doen,maar dat ging vorige x ook niet goed. Dus neem liever wat zekerheid om wat verder te zijn voor de echo. Nu dit keer goed me mond houden tegen iedereen. Geen zin om weer alles af te moeten zeggen. Maar nu weten we dus waar die moeheid vandaan komt