clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo! Eindelijk heeft deze kers verse mama tijd om ff “uitgebreid” op zwp te gaan.
    Paps is werken en we hebben geen kraamhulp meer!
    Cate ligt te slapen (ben benieuwd voor hoe lang) dus ik heb lekker tijd voor mezelf :D
    Ik zal eens kijken hoever ik terug kan reageren !!

Al eerste voor jullie allemaal:
    Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie reacties op de geboorte van Cate en mijn zwangerschapsverhaal! Erg lief van jullie!!!!! Xxx

Lima: wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zat schat! Gelukkig gaat het nu weer beter/goed!! Dat zijn berichten die ik liever lees ;)
    Ook naar dat je geopereerd moet worden zeg!! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten! Bah!!!
    Ooooh leuk dat de twins beginnen met kletsen!!!! Leuk leuk leuk !!!! en idd,…Koen volgt vanzelf hor! En een later begin wil absoluut niet zeggen dat het slechter is! Ik ken 2 kids van 3. T meisje praatte snel en t knulletje vrij laat (ze maakten zich zelfs zorgen om hem , zo laat) en nu,…hij praat stukken duidelijker en beter en begrijpelijker dan t meisje! Ook is hij veel duidelijker met antwoorden als je hem wat vraagt. Dus t zegt allemaal niks hor! De 1 loopt met 9mnd de ander met 2jr! gelukkig zijn ze allemaal anders ;)
    Nog leuke dingen gescoord op de rommelmarkt?!?!!? Helaas konden wij nog niet naar buiten en zat ik binnen met mn dotje! Maargoed,…was ook genieten ;) hihi
    Geniet van je lange weekend meid!!! heeeeerlijk!!!!!

In love: wat een gedoe met je hsg zeg!!! Stom van de poli!!!! Goed dat je het meteen hebt laten weten!!!!!! Wel fijn dat het mee viel!!! En dat ze (weer) mooi doorstromen!!! :D

Canada: ik zag je reactie van gister en vanmorgen,…GEFELICITEERD!! Oooooh wat spannend! Kan me voorstellen dat je het dood eng vind nu. Maar we gaan voor een top echo!!!!! Enuh….ik las ook terug (2-5) dat je je niet zwanger voelt (alleen moe voelt) meid,…ik heb me al die tijd niet zwanger gevoelt! Echt 0,00 tis dat ik buik kreeg en later de kleine voelde enzo en dat we hele mooie echo’s hadden! Maar qua kwaaltjes,…niks noppes nada. Ja net als jou en vele andere EXTREEM MOE!!! Toen ik mn bloeduitslag kreeg geloofde ik t ook echt niet en heb wel 10x getest haha. Probeer erin te geloven en er van te genieten!!!

Marsim: ik spreek je natuurlijk buiten de pagina om regelmatig maar ook hier moet ik natuurlijk ff lekker tegen je kletsen :D
    Ben blij te lezen dat het bruinverlies weer op is gehouden. En dat je echo weer prachtig was :D
    Lekker van je zwangerschap genieten meid en vooral niet teveel doen!!!! (stofzuigen schijnt zwaarste huishoudelijke taak te zijn, samen met dweilen!)
    Veel plezier vanavond bij de echo! Altijd leuk!!!!! Hopelijk kan ze mooi plaatje voor je maken en je leuke echo fotos meegeven en hem/haar misschien nu wel opmeten!

Luukske: druk druk druk dus!!! Wat voor vloer hebben jullie gehad?!?!
    Wat vervelend dat je pco weer zo “actief” is!!
    Hoest verder met je naai/boduur hobby?!

Ego: hier gaat alles goed! Paps en mams beginnen nu eindelijk hun draai te vinden met kleine Cate. T was vooral de eerste week erg druk en vooral erg wennen! Veel bezoekjes van de vk, de ggd, het cb enz. en nog wat kraam bezoek (niet veel trouwens!!) en natuurlijk de kraamhulp in huis. Dus de hele dag was vol gepland! Elke dag weer! En ik moest zelf nog flink herstellen. Nog wel,..maar gaat al veeeel beter. Ik had veel last van mn knip. t was opgezet natuurlijk en daardoor trokken de hechtingen onwijs!! En daarbij had ik de nodige “schade” van het persen. Toen de hechtingen er eindelijk uit waren trok ik snel bij. Maar t wondje werkte een beetje dus ben 3x in een soda bad geweest. Was er gewoon beroerd van! Niet dat t zo erg zweede hoor,..maar mn maag draaide zich om als ik bewoog of ging zitten. Ook mn hb was aan de lage kant dus was eerste dagen flink benauwd. Ook door de spierpijn van t persen haha soms nog wel kortademig maar niet meer zo erg. En mn knie is nog steeds herstellende na de bevalling maar daar moet ik gewoon mee leren omgaan. Ik kan m wel gebruiken en das een hele opluchting!!! Maargoed,…dat was t klaag deel ;)
    Tis volop genieten van ons meisje!!!! Ze drinkt lekker uit de borst en slaapt als een roosje! We maakten ons beetje zorgen omdat ze regelmatig spuugde na de voeding maar gister alle voedingen zonder spuug en vandaag ook :D gister is ze weer gewogen en ze is nu 3450gram :D :D ze vind het heerlijk om bij ons op de borst te slapen dus daar moeten we ff wat strenger in worden ;) hihi (anders ligt ze straks alleen bij ons en wil ze niet meer in de wieg ofzo)
    Ooooh tis zoooo fijn om haar in ons midden te hebben!!!! We zijn al lekker even wezen wandelen wat erg fijn was maar nog wel vermoeiend.
    Vandaag is mn eerste dag alleen met haar!!! Met koninginnendag was ik eigenlijk ook alleen maar toen had ik overdag nog kraamhulp en savonds was mn moeder hier en heeft hier geslapen! Maar vandaag ben ik écht alleen met mn dotje en de diertjes!!! Man is morgen ochtend weer thuis! Tis lekker rustig en ontspannen zo maar ook wel beetje spannend hihi
    Voor wie het leuk vind,..ik heb een foto album aangemaakt met Cate ;)

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @st, die foto's heb ik natuurlijk al gezien. Ben elke keer even aan het spieken geweest of dat er nog mooie foto's van cate te zien waren.
    Prachtig!! Fijn dat het langzaam aan beter gaat. Das idd spannend, alleen thuis zijn met haar. Dat had ik ook maar toch krijg je daar straks een lekker ritme door. Geniet lekker van elkaar.

@ canada, gefeliciteerd meid. Hopelijk gaat alles goed.

@ all, hier wat down. Jullie zullen ook vast het nieuws gehoord hebben van die man die zichzelf van het leven heeft beroofd en nu twee zoontjes vermist zijn. Dit gaat over de broer van iemand uit onze vriendenkring. Erg dichtbij allemaal en zit er de hele dag mee in mijn hoofd, pfff.
    Hoe gelukkig ben ik dan als ik s'ochtends op sta en een prachtmeid om papa en mama roept.

3. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies. Oh ben ik onzeker.
    Kijk net ben ik wat bloed verloren.
    Hopelijk houd het niet aan.
    Pff wat een angst.

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Jeetje Marsim: dan komt het zeker dichtbij zeg!!!!! Ik hoorde het vanmorgen en was er helemaal stil van! Zoooo erg!!!!! Sterkte voor jullie vrienden! Xxx
    Heb net mn album nog ff aangevuld :D hihi ik maak elke dag wel fotos !!! en t is idd wel spannend zo alleen maar ook wel lekker idd! Doe gewoon mn ding en hoef met niemand anders dan Cate rekening te houden ! ben alleen benieuwd naar de nacht! Ook dan zijn we met zn 2e!

Canada: niet onzeker zijn lieverd!!!! Ik kan me het heeeeeeeeeel goed voorstellen maar t hoeft niks te zijn !! je baarmoeder wordt extra doorbloed en daar kan je ook door vloeien! En soms vloeien dames zonder oorzaak/reden! Kop op lieverd,..heb vertrouwen!!!!!!!!!!

5. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff kan wel janken. Wat een ellende zo.
    Wou dat ik niet had getest jeetje.
    Heb ook mestruatie pijn.
    Pff vroeg naar bed maar.

6. St, wauw zo mooi.. Zo lief!! Wat is het je gegund!!

Marsim, het is echt verschrikkelijk!! Ik ken ze niet maar denk er constant aan :(

Canada, ik duim voor je!! Ik had ook bloedverlies bij mijn dochter en.nu is ze 9.5 maanden maar snap je onzekerheid!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ canada, meis ik heb nu een klein weekje geen bloedverlies gehad maar voor die tijd ook af en aan. De menstruatiekrampen hoort er ook bij.
    Hopelijk blijft het goed zitten! Rustig aan meid!

@ all, meiden net een uitgebreide echo gehad. Alles zag er super goed uit. Ook weet hij voor 95% te weten wat het gaat worden. Over een paar weken weer een geslachtsbepaling dus dan weten wij het zeker.
    (trom geroffel) als hij het goed heeft krijgen wij een......zusje voor isa.
    Helemaal leuk! We zijn zo blij!!

Ga zo mijn ouders maar eens bellen om het te vertellen, hihi.

Jullie weten het als eerste.

8. Wauw marsim!!!! Fijn dat de echo goed was en een zusje wat super!! Nog zon lief leuk vrolijk meisje!!

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    marsim: wat leuk!!!!!!!!!! een zusje!!! :)

einad: thanx meid

canada: ik had geen bloedingen maar voelde me zooooo ongesteld!!! is heeel normaal!!!! ik hoop voor je dat t allemaal niks is!
    xxxx dikke knu

10. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Nou hier weer niet goed hoor.
    Verlies erg veel bloed met klein beetje stoltsels.
    Heb megabuikpijn en me hoofd ontploft bijna.
    Straks maar even de gyn bellen.
    Hopen dat ik iemand te pakken kan krijgen

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    canada: wat rot meid!!! hopelijk krijg je gyn te pakken en mag je langs komen!! en ik hoop en duim voor je dat t vloeien niks is!!!! sterkte xxx

12. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Nou fijn t is natuurlijk hemelvaart. Dus niemand aanwezig.
    Dokterspost kon niks voor me betekenen.
    Dus morgen maar bellen,maar zoals ik t bekijk is t t zelfde als vorige x.
    We wachten wel af,meer kunnen we niet doen.

Ik hou jullie up to date.

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ canada, he jeetje meid wat vreselijk, sterkte hoor.

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Canada :( knuffel voor jou meid.

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    canada lieverd, hoest vandaag?!!!?
    heb je gister beetje doorstaan?! en gyn gebeld?!

16. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii dames.

Kom net uit het ziekenhuis voor controle.
    Was helaas niks meer te zien op de echo.
    Moet volgende week me melden op de afdeling vroege zwangerschappen.
    Om te kijken of alles mooi weg is enzo.
    Wel weer teleurstelling ,maar heb er minder moeite mee dan vorige keer.
    Had me der al beetje op voorbereid.
    Nu hopen dat het bloeden gewoon snel stopt.

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Sterkte meid!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    he bah! wat een ...nieuws
    sterkte meid!!

hoest met de rest?!!?

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, wat een mooi meisje hebben jullie! Geniet ervan. Ik vond die eert week erg slopend met al die mensen over de vloer, ik was toe blij toen ik alleen was, haha....

@canada, dikke knuf!!

@lima, mika praat ook later dan luka deed, maar hij praat wel duidelijker bij die leeftijd.
    We hebben een houten vloer, we hadden eerst een leistenen, maar die was erg bewerkelijk, phoe...dit is toch makkelijker, haha....

@einad, hoe gaat het met het afvallen?

@marsim, wow, nog een klein meisje...super!!
    Echt heftig dat verhaal van dir kleine mannekes....ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor alle betrokkenen...phoe....

@all, ben bezig met mijn 4 op een rij, haha...4 avonddiensten, is glukkig redelijk rustig...ook wel even lekker....morgen moederdag, kan niet wachten tot mijn kadootje....luka gaat een versje opzeggen, vind dat altijd zoooo mooi.
    Verder gaat het zijn gangetje, mika is echt een lekker manneke...sterke eigen wil maar wel lief, haha...en verder veel
    borduren, dus ik heb wel wat om handen, hihi....

20. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor de lieve woorden.
    Hier nog veel buikpijn.
    Morgen belt de gyn me weer voor telefonisch consult.
    Hoe is het bij jullie?
    Xx

Deel Deze Pagina