clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabantse hoe was de bruiloft?!?!
    Show je nog foto van je jurk en look?!?! ;)
    Fijne vakantie skat

2. Hoi St, bij de bv vraag kan ik je helaas niet helpen.. Mijn kindjes waren/zijn behoorlijk allergisch aangelegd. Ik ben daarom ook pas met 6.5 mand met hapjes begonnen.. Wel heb ik een kennis die het kindje met 2.5 maand al van alles laat mee proeven.. Ik geloof dat de richtlijn rond vier maanden ligt en ik heb altijd geleerd dat je beter eerst met groentes kan beginnen, is zachter voor de darmen.

Ongesteld werd ik na zes en tweede keer na acht weken.

Geniet ze van de zon allemaal!!

3. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsim
    Wat heerlijk, zijn jullie nog steeds op vakantie? Zo ja geniet er lekker van!

@brabantse
    Ik ben ook benieuwd naar je jurk en je nieuwe kapsel! Lekker even een frisse look! En wat gaat Fleur hard, wat een verschil he van kinderen heb je dan. Dat moeilijk delen en dan boos worden is hier herkenbaar, ik vind het ook lastig maar inderdaad zoveel mogelijk erin sturen zo lang dat kan en steeds weer uitleggen.

@ST
    BV vraag kan ik je ook niet helpen, ik begon met 4,5 maand met fruit, peer. De ongi weet ik niet meer goed, ik bloede heel lang nog van mijn bevalling.. en ben meteen 2 weken na bevalling begonnen aan de pil. Hoe is het met Cate, alweer weer twee maanden! Ja heerlijk je bent gewoon een gezin!!! Bevat je het al een beetje dat je mama bent geworden?

@Einad
    Hoe is het met jou kanjers?

Hier alles goed, vandaag mijn NOD, zenuwen gieren door mijn lichaam, niet veel geklust want manlief was op cursus, maar op dag 13 en 18...zal het dan toch...ik hoop het zo, ben zo bang dat ik weer bloed zie, weer een teleurstelling en weer een ronde verder...duimen jullie mee?

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ST: afbouwen borstvoeding doe je per voeding en dan afhankelijk van hoe snel je stuwing krijgt. 1 voeding per dag vervangen door een flesje (je begint b-f-b-b-b-b-b, dan b-f-b-f-b-b-b-b enz....) per 4-5 dagen een voeding vervangen zeggen ze....maar ik was in 2 weken klaar....had niet zoveel ;)
    Gepureerde voeding hier vanaf een maand of 4, beginnen met groente, daarna fruit zeggen ze. Met Meike netjes gedaan in die volgorde, is een slechte eter. Bij Fleur wel met fruit begonnen en die eet alles ;)
    xxxxxxxxxxxxxxx

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow ik was ongi na een maand of 4 geloof ik :)

6. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik overtijd...gisteravond getest maar negatief...

Onwijs goed gevoel, heb ook lage rugpijn wat ik bij mijn vorige zwangerschap ook had, maar baal dat de test negatief is. Hopelijk is mijn cyclus nu niet opeens langer gaan worden en heb ik morgenochtend een mooie test in mijn handen..

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden, weer terug in het land met goed nieuws.
    We hebben ons huis verkocht, een ander huis gekocht en een goede 20 weken echo gehad!!!
    Helemaal super maar ook spannend allemaal.

Ik kom zsm wat uitgebreider reageren.

In love, spannend hoor. Ik duim voor jullie!

8. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een goed nieuws allemaal Marsim!!! Lekkere vakantie gehad?

Hier helaas weer ongesteld geworden...helaas een langere cyclus ipv een zwangerschap..

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ahh nee, wat piep piep piep.
    Knuffel meid!

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    In love, een dikke digi knuffel!

11. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf in love

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Hoe is het hier?
    Allemaal op vakantie ofzo?
    Wat een rust hier!

@ st, hoe is het met jou en jullie prachtige dochter?
    Ik zit op nieuwe foto's te wachten!

@ canada, hoe is het met jou meis?

@ luukske, oudste nu ook vakantie zeker?
    Hoe gaat het met jullie mannen?

@ inlove, hoe is het met jullie meisje? En hoever zit je nu in je cyclus?

@ lima, hoe is het met jullie prinsje en prinsesje?

@ all, hier inmiddels bekend dat ik zwangerschapssuiker heb.
    De beastingstest was te hoog na het drinken van het glucose drankje.
    Nu moet ik thuis mijn suikers in de gaten houden.
    Hoef nog niet aan de insuline maar nu meer voor controle en opletten wat ik eet en drink. Tot nu toe zijn de suikers goed. Heel apart.
    Verder druk bezig met alles te regelen voor het verhuizen. Hypotheek enzo. Wat een gedoe allemaal zeg. Als de papierwinkel zo maar in orde is dan maak ik mij weer wat minder zorgen.
    Verder is het zwaar zo met deze warmte en met het werken.
    20 sept heb ik eerst 2 wkn vakantie en daarna begint mijn verlof, heerlijk.
    Met ons dametje gaat het goed. Ze det het fantastisch. Driftbuitje hier en daar. Haha, hoort erbij maar soms, grrrr.

Nou meiden tot snel!

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Marsim, balen van je suiker, maar komt goed meis.
    Hier alles goed, nog 1,5 week vakantie en dan weer aan het werk. Ben er wel aan toe ;)
    Kids hier alles prima, worden snel groot :( , maar dat is ook wel weer kei leuk :)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marsim
    Oh wat balen zeg dat je zw suiker hebt! Gelukkig dat je nog niet hoeft te spuiten. Wanneer gaan jullie verhuizen? Nog voor de bevalling? Ja dat is zeker veel werk...en dan die hitte en zwanger. Pittig hoor! Lekker bijna vakantie en verlof! Fijn dat de kleine meid het zo goed doet!

@ST
    Hoe is het met je mooie meisje?

@Canada
    Hoe is het met jou?

@Brabantse
    Aan toe om weer te gaan werken haha hoor je niet vaak. Zijn jullie nog weg geweest? Fijn dat het goed gaat met de kids, ja gaat hard he. Zijn jullie bezig voor een derde?

Hier alles goed, de kleine dame wordt groot en ik geniet onwijs van haar!!! Kletst de oren van je hoofd en is heel wijs/maakt grapjes, vindt het leuk om papa te plagen. Het is echt een heerlijke meid waar we alles mee kunnen doen, zo flexibel. Nog 6 dagen werken en dan heerlijk 2 weken naar Italie, zo een zin in1
    Verder weer aan het wachten op mijn ongi of niet haha. Heb voor het eerst ovu testen gedaan en dag 17 een mooie positieve test, nu duimen en wachten... (ik word er inmiddels beetje depri van, kan er in mijn hoofd moeilijk mee omgaan)

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, weer spannend ds meid. Mijn duimen draaien.
    Heerlijk naar italië, ik zou ook wel weer willen. Ben net terug, hihi.
    Waar gaan jullie naar toe?

Ip krijgen wij 26 sept de sleutel dus nog voor de bevalling.

@ all, nou meiden hier gaat het niet zo lekker.
    In eens veel last gekregen van mijn bi.
    Maandag naar de gyn geweest, die adviseerd om te stoppen met werken.
    Dus het nieuws gelijk verteld op het werk.
    Ik vind dat zo erg. Voel mij zo bezwaard.
    Gelukkig deden ze totaal niet moeilijk. Ze waren erg lief en zeiden dat ik aan ons kleintje moet denken en aan mijn lichaam moet denken.
    Ons kleintje doet het verder prima. Loopt qua groei boven gemiddeld.
    Met lengte benen loopt ze bijna 2 weken voor, haha.
    Ik kreeg wel te horen dat mijn placenta nu meer voor de uitgang ligt. Dus de keizersnede komt lijkt steeds meer voorkeur te krijgen.
    Ik had een natuurlijke bevalling ook eigenlijk al geschapt.

Isa doet het verder heel goed. Lekker pittig, hihi.

Nou meiden het is wel stil hier hoor!

Tot snel.

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Hoi lieve meiden,…daar ben ik weer!!! Ik heb wel veel meegelezen hor, maar het mamaschap vraagt toch meer tijd dan verwacht! ;) maar daar weten de meeste van jullie alles van! En daarbij moet ik natuurlijk ook nog werken en tijd maken voor leuke dingen met mn gezinnetje en tijd voor mn vrienden.
    Als eerste,…allemaal nog bedankt voor jullie reacties op mn vraag van hapjes. We zijn nog niet begonnen met hapjes geven, maar als het kan/mag wil ik over 2weekjes beginnen met 2 hapjes tussen de voedingen door. :D en mn vraag over menstruatie! En,…ik ben het inmiddels geweest ! heb t zooo niet gemist! Ben precies jaar niet ongi geweest maar toen cate 13wk was, werd ik het en het viel me 100 % mee. Had dikke ellende verwacht na zwangerschap maar t was niets anders dan anders.

Pfffff heb heel wat terug te lezen en te reageren dus ga mn best doen ;)

Marsim: wat een super goed nieuws van jullie huis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker joh!!! En ook nog eens een mooie 20wk echo!!! En inmiddels al ruim 25wk!!! WAUW!!!!
    Wel erg vervelend van je zwangerschapssuiker mop. Hoe gaat t daar nu mee?!?! Gelukkig ist op t moment wat koeler buiten voor je! Lijkt me idd erg zwaar!! Zie t aan mn vriendin die is 29wk en heeft t zoooo zwaar ook! En de driftbuitjes bij Isa,…tja,..leeftijd!!!! maar,…tis ook een hele leuke leeftijd vind ik!
    Lekker nog ff genieten mop! (tussen de drukte van het verhuizen en de papier massa door ;) )

In love: wat … dat je vorige mnd een langere cyclus had schat. Dat zal wel weer een dikke teleurstelling zijn geweest! en nu?!?! Over 5 dagen kan je weer testen zie ik in je banner! Spannend schat! Ik hoop voor jullie dat er gauw 2streepjes verschijnen!! En lekker bijna vakantie!!! Lekker van genieten! En ik ga duimen dat je je vakantie met zn 4e mag beginnen!! En zo niet,,……geniet dan max met zn 3tjes! En geef jezelf geestelijk én lichamelijk lekker de rust!!!! Maar daar gaan we gewoon niet vanuit ;) xxxx
    Italië: heb ik ook nog aan zitten denken om dit jaar heen te gaan. maar we weten nog niet of we überhaupt weg gaan. zijn t niet eens over de bestemming en of we met zn 2e of t gezin gaan haha. Daarbij zijn we ook weer druk in huis bezig, dus hebben nogal wat geld uit te geven. (man gaat zelf eethoek maken, hebben net nieuwe stoelen en daar stemt hij de tafel op af, maar hout is niet goedkoop. De schuur gaan we isoleren, en komt nieuwe vloer in. dit maakt het stuk netter. En man gaat boven kasten maken voor de keuken. We hadden natuurlijk nieuwe keuken maar we willen toch boven kasten en in de ene hebben we net zo;n inbouw espresso apparaat gekocht. Dat voel je wel ff in je portemonnee én …..ik ben weer bezig voor mn beugel!!! En moet die ook zelf betalen. )

Canada en brabantse: hoest met jullie?!?!?!?!

Marsim2: wat lees ik nu?!?! Stoppen met werken door je bi?!?! Wat vervelend schat!!! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten!!! Maargoed,….je moet idd doen wat het beste is voor je kleintje en jezelf!!!! Je moet straks wel van je meiden kunnen genieten en niet met veel klachten de dag doorbrengen. (mn collega had erge bi en ging gewoon door,…nu 13jaar later loopt ze nog dagelijks in de lappenmand)

Ego: nou ff reageren op jullie vragen naar ons ;)
    Hier gaat t helemaal op rolletjes momenteel. Cate is een super tevreden en zoet meisje!!! Ze brabbelt veel en maakt echt contact!! Zodra ik dr aankijk begint ze uitbundig te smilen en das zooooo hard verwarmend!!! Ze heeft wat problemen met dr gewicht gehad maar dat gaat zover we nu weten super!! morgen moet ze naar cb en dan horen we hoe zwaar ze nu is! ze heeft de lange benen van de papa en vind dr echt een plaatje!!! (maar dat zeggen volgens mij alle moeders van hun kids hihi) qua motoriek gaat ze ook super!! ze draait van rug naar zij en is zelfs al 2x van buik naar rug gedraaid. (wel beide keren puur toeval volgens mij). Tegenwoordig valt ze uit zichzelf in slaap in de box en das te gek!!! Voorheen moesten we dr in slaap wiegen en als we dr dan over legde, ..ogen open en brulle! Ze speelt lekker in de box en heeft een fafo doekje/knuf! Konijn! Ze slaapt door van 23.00 tot half 9. Maar we maken haar om 8uur wakker voor de voeding maar daarna slaapt ze meestal nog een uur a 1.5 verder. en de 23.00 voeding,…die gaat er steeds moeilijker in! meestal krijgen we dr niet wakker hihi
    T is zooooooooooo genieten van het gezin zijn!!!! Ik ben zooooooo intens gelukkig!!!!!!!!! En we hopen dat moeder natuur ons nog een spontaan brusje bezorgt. En anders stappen we begin 2014 naar de gyn.
    Nou schatten,….ik ga weer aan het werk!!!! Ik zal nu ik weer wat meer tijd heb (op mn werk kom ik meer aan inet toe dan thuis) vaker langs komen en reageren ;) heb jullie gemist!!
    Xxxxxxx
    Ps: in mn album staan nieuwe fotos van ons dotje! :D

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee, niet bewust bezig. Zijn er nog niet helemaal over uit denk ik, vooral het financiële plaatje van een 3e staat me niet zo aan.... Aan de andere kant vind ik dat geen goede reden en voelen we allebei dat 2 fantastisch is, maar een derde ook heel wenselijk is.... We zien het wel ;)
    Heb 1 fotootjes in mn album gezet van de girls.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ st, fijn dat alles zo goed gaat! Lekker genieten.
    En wat spannend, hopelijk een brusje voor jullie mooie meid en dit keer zonder mmm. We duimen

@ brabantse, spannend hoor!

19. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsim
    Balen van je bmi, en dat je dus moet stoppen met je werk. Wel fijn dat ze begrip tonen, fiijn voo de bevalling de sleutel, moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?
    Ik heb ook zin in italie we zitten in cavollino vlakbij venetie, waar zaten jullie?

@ST
    Wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn van de kleine meid en dat ze het zo goed doet! En ja dat lachen is echt heerlijk he, smelt momenten. Ik heb de foto´s weer bewonderd! Wat spannend dat jullie in 2014 voor een brusje willen gaan

@brabantse
    Spannend meid leuk dat jullie alle twee wel een derde zouden willen, helaas kan ik de foto van je schatjes niet zien.

Hier weer spannend...vandaag NOD, deze ronde ovu testen gebruikt en dag 17 een duidelijke eisprong! Daar 14 dagen bij opgeteld is NOD vandaag op dag 31,nog geen bloed gezien vandaag en dan ga ik weer twijfelen stel dat ei op dag 18 is gesprongen is morgen mijn NOD. Heb deze maand aardig mijn gevoel kunnen blokken maar nu denk ik er steeds aan. Ben erg moe, misselijk en chagie-down had ik toen ook maar ja kan ook bij ongi passen. En broer en szus kwamen gisteren vertellen dat ze 10 weken zwanger zijn...best weer even slikken

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, jaaaaaaaaaaaa, van harte gefeliciteerd! Een broertje of zusje voor jullie meisje. En helemaal op de natuurlijke manier, geweldig!
    Geniet ervan en hopen op een plakbeeb.

Deel Deze Pagina