clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marsim
    Dank je wel!!!! je was er vroeg bij :) ja super blij zonder mmm! Hierbij mijn testen :) :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Geweldig, mooie testen hoor!!

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Wauw...in love is zwanger!!! Van harte gefeliciteerd en dat zonder mmm....super!!! Lekker gaan genieten

@all....wederom het excuus....druk druk druk maar lees alles mee en eigenlijk is het ook een kleine moeit om te reageren...dus dat is een nieuw voornemen!
    Hier alles goed. Het is genieten van de twins maar zo af en toe zou een rol behang ook wel van pas komen..haha
    Lotte is inmiddels overdag zindelijk....nu koen nog haha

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wauw in love!!!!!!!!!! Yes!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zooo daar ben ik weer :D
    Lekker lang weekend gehad maar wel drukjes. Vrijdag middag was ik vrij maar man druk met klussen in de schuur. Zaterdag moest hij werken (werd opgepiept) dus had ik weer mama dag en zondag was hij klussen bij zn maatje en ben ik met de kids en vrouwen oppad geweest. gister had ik WEER mama dag en heb ik t huishouden maar eens aangepakt. En nu weer te werk. Maar vanmiddag heb ik lekker verlof. (krijgen kraambezoek van man zijn zus en hij gaat daarna verder aan de schuur). Ik MOEST gister wel ff snel reageren op IL maar heb nu ook tijd voor de rest ;)

IL: nogmaals van harte lieverd!!!!! Ik vind het zoooooooooooo geweldig voor jullie!!!!!!! fantastisch begin van jullie vakantie ;) whoehoe!!!!! ik heb een vreugde dans gedaan hor!!! Hihi ben verliefd op je testen ;) :D
    Ooooh en ook nog eens samen met je broertje!!!! Leuk leuk leuk!!!! en wat een moooooie banner!!! Daar word ik nou vrolijk van ;) hihi
    Dat lachen is idd om te smelten!!! Ze is zooooo’n vrolijk meisje!! Elke keer als ik dr aankijk lacht ze of brabbelt ze. (vaak ook tijdens het voeden en das minder handig! Haha) gister heeft ze tong uitsteken ontdekt! Tis dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen…was zooo leuk!!! ze deed me echt na! Incl geluid!

Brabantse: wat een heeeeeerlijk stel meiden heb je zeg!!!!! :D :D :D
    Keuze wel of geen 3e is altijd lastig lijkt mij. Wij hebben altijd groot gezin gewild ondanks de financiën. Maar gezien de mmm denken we niet dat het gaat gebeuren en soms ben ik bang dat C. enigst kind zal blijven. Maar dat hoop ik natuurlijk niet

Marsim: tja,…hopelijk staat moeder natuur aan onze kant ;) we zullen zien. En anders in 2014 weer richting zh. (laatst droomde ik dat ik weer een 1ste tp had. Maar verwachtte niks omdat het met Cate ook 10x duurde. En zei dat ik alle tijd had voor 2e wonder.)
    Hoest met jullie?!?!?! gaat het beter nu je thuis zit?!?!

Lima: kan me voorstellen dat je het lekekr druk hebt met the twins!!!! (merk dat ik stuk minder tijd heb voor alles nu met baby C. en jij hebt er 2! En qua leeftijd echte tijdrovers hihi
    Wel super gaaf dat Lotte nu overdag al zindelijk is!!!!!! En Coen zal dr vast gauw volgen hor!!! Helemaal als ie ziet hoe stoer zn grote sis is ;) hihi

Ego: ik heb weinig nieuws eigenlijk. Meisje is gelukkig opgeknapt van dr vaccinaties. Maar oooh wat gaat het hard!!! Maar tis wel genieten hor! Ik houd zo ontzettend veel van mn meisje!!! Ben beetje aant rondneuzen voor vakantie. Man wil het liefst met zn 2e weg maar ik kan dat gewoon niet. Dus ben opzoek naar iets wat voor alle 3 leuk is. en hij houd niet van zon zee strand niks doe vakanties, maar met kleine C. erbij, hebben we altijd wel wat te doen. En we kunnen met haar int zand spelen, kraampjes kijken, shoppen, zwemmen enz. altijd wat te doen , nooit verveling ;) nou schatten….dat was t wel. :D tot morgen!!!! Oooooh ik heb nog cadeautje gekocht voor man. Hij riep toen ik zwanger was al “oh als de kleine er straks is ga ik lekker zwemmen met hem/haar” toen was ik bevallen en hij vroeg meteen “vanaf wanneer mag ik met haar onder de douche?! En zwemmen?!?!?!?! “ dus ik heb nu een band gekocht waar ze in kan zitten . speciale voor baby’s en volgend weekend geef ik hem die. Dan kan hij dezelfde ochtend nog met haar naar het zwembad. :D want dan is ze eindelijk oud genoeg.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @inlove, super gefeliciteerd!!

@all, heb even alles bijgelezen, maar druk druk druk met werk, kids, mijn moeder en borduren...dus sorry dat ik even op de meeleesmodus zit haha....

7. Inlove!!!!!!!!!!! ooo ik heb gewoon ff een slik momentje, wat super geweldig!! gefeliciteerd!!! xxxx

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: tis je vergeven mop ;) hoest met je borduur hobby?! Loopt t lekker?!
    En hoest met je heerlijke mannen?!?! En met jezelf?! Duh…drukdruk druk maar verder?!?!
    Nou skat,..als je weer uit je meeleesmodus bent, horen we je graag! :D

Inlove: hoest meid?!?!?!?!??!

Einad: hoest met jou?!?!

Ego: weinig nieuws meiden. Vandaag lekker halve dag werken. Vanmorgen met ML besloten dat ik vanmiddag mn ouderschapsverlof van deze week opneem. En morgen heb ik hele dag OV! Lekker dagje met mn meisje! Vanmiddag Kan hij lekker klussen in de schuur! Vloer is af en meubels staan nu int midden vd schuur haha. Hij gaat vandaag dan beginnen met wanden gipsen! YES!! Do vr moet ik hele dagen en zaterdag ben ik weer home alone met C. misschien ga ik naar Schagen daar zit de babywinkel Zeuvenuursgoed en die hebben grote collectie bambam. Mn vriendin moet in okt. bevallen en zij is gek van bambam dus wil graag voor haar een kraampakket maken. Moet ff opzoek (via mp ofzo) naar wasteil (liefst van metaal met houtenhandvaten) en dan ga ik er zelf ochtendjasje, slofjes, handafdrukset, rammelaar en badeend en pyjama indoen. Een echt slaap/bad set.
    Nou zelf knap ik weer op. hoest al minder en mn borstkast/ribben/zij voelt weer redelijk uitgedeukt! (van het hoesten voelde het alsof er trein overheen was gereden!) ben nog wel wat sloom/slaperig maargoed. Ooooh en morgen of vanmiddag ga ik behang kopen voor de wc :D dan ga ik die eindelijk behangen! (zou ik in laatste week voor bevalling doen maar kwam er niet van!) nou meiden,..ik ga wat doen! Vind mn baas wel leuk ;) xxxx

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    In Love wat goed!!! :) :) :) gefeliciteerd meis!!
    Hier ook druk, eerste weken schooljaar altijd hectisch maar ook weer zoooo leuk!!
    Nu net nageltjes gelakt van mn dametjes en koekjes gebakken, gaan we dalijk lekker zooi maken met versieren haha. Nu nog maar even Max en Ruby kijken ;) Love it.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Canada

Canada Lid

23 mrt 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.
    Even een tijd niet geweest. En dan lees ik ineens i love zwanger.
    Meis onwijs fijn voor jullie. Ben super blij voor je.

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wat een rust hier :)
    Hoest met je Marsim en in Love?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: jaaaa dat zal zeker wel weer ff gekkenhuis zijn geweest zo’n eerste school week! Maar idd,…wel leuk lijkt me! Aan de ene kant kijk ik wel uit naar die tijd straks. Maar voorlopig hoef ik daar nog ff niet aan te denken ! ;) hihi
    Je hebt leuke dingen gedaan lees ik met de meiden! Lekker tuttelen en koekjes bakken :D leuk leuk leuk!

Canada: hoest met jou!?!?!

In love: hoe gaat t mop?! Ruim 6weken alweer! Whoehoe! :D

Lima: hoest bij jou?!?! En met de twins?!?! Volgt coen, lotte al op met zindelijkheid?!

Marsim: hoest met jou?!?! En je mooie bolle buikie?!?!?! ;)

Einad: en hoe is het met jou?! En je droom koppel?!?! ;) :D

Luukske: weet dat je ff in meelees modus verkeerd maar ,…trek je t nog allemaal?!!? Je bent zooo druk meid! Pas je wel goed op jezelf?!?!? xxx

Ego: hier niet zo veel nieuws eigenlijk! Heeerlijk weekend gehad en lekker genoten. Vandaag weer te werk maar….vanmiddag happen en fotos maken bij de ortho!!! Spannend!!!!! Eindelijk!!!
    Vanmorgen stond ik mn tanden te poetsen met manlief naast me vraagt ie ineens “schat, wanneer wil je weer naar de gyn?!” uhhhhh dus ik grapte “gister” zegt ie, … je moet ff aan de ortho vragen of je na vandaag geen fotos meer hoeft te maken en wat de eventueel gevolgen zijn als je weer zwanger zou worden. (shock) of je t verder gewoon kan combineren. Dus ik zei nou ik wil pas als C. jaar is aan de hormonen ofzo hoor. En ik dacht tot jan zelf aan de klus en anders jan naar dokter. Maar hij vond het wel mooi als ik weer zwanger zou worden als zij een half jaar is! dan is het leeftijd verschil zo mooi! Dus,….manlief denkt serieus over een 2e na!!!! :D die willen we zowiezo wel heeeeel graag maar ik had niet verwacht dat hij nu al over nieuwe stap zou denken! Ben vandaag wel weer ongi geworden (2e keer nu) dus deze maand maar zelf aan de klus ;)
    Nou meiden,….voor nu houd ik ermee op! mn werk roept ;)

xxxxx

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    2 ukkies zo kort op elkaar is wel heeeeeel heftig hoor :)
    Xxxxxxxxx

14. Ha dames,

Sorry dat ik weinig reageer maar ben een beetje op. Al ruim een jaar gebroken nachten gaan zijn tol eisen.
    Word er zo moedeloos van.. K.A. kan niks medisch meer vinden, c.b. word je totaal niet wijzer van.
    Komt vast wel weer goed..

zwaaizwaai

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Oooooh brabantse: dat geloof ik graag!!!! ;) weet jij alles van ;) maar lijkt me wel leuk hor! Maar ….we zijn nog niet actief bezig hor. Nog ff wachten maar alleen wel lief/leuk dat man erover na denkt!

Einad: succes meid!!!! Lijkt me idd erg vermoeiend !! maar ook frustrerend want je wil toch weten wat er is! miss iets met de voeding?!?! (of je moet eens naar zo’n zweverig persoon)

Ego: ik heb geen nieuws!!!!!! Gister gezellig mamadag gehad! Vandaag en morgen werken en vrijdag halve dag. (helaas moet kleine dan naar sm  ) en daarna lekker weekend. Wel beetje saai want de hele vriendengroep incl kids gaan naar muziek feest in het park hier. Maar ik durf dat niet aan met C. dus blijf home alone. Maar wel lekker met mn dotje ;)

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Hier even ego. Heb even geen puf. Die verhuisstress begint zijn tol te eisen, inclusief het weer verergeren van de bi.
    Verder heb ik er wel heel veel zin in.

Vanmorgen even op het werk geweest.
    Mijn leidinggevende had alleen heel akelig nieuws.
    Een collega van mij van 45 jaar is er net achter gekomen dat ze uitgezaaide borstkanker heeft en dat ze niets meer voor haar kunnen doen.
    We waren er even flink stil van en hier en daar vloeide een traantje.
    Wat vreselijk. Ze had al langere tijd last van rugpijn en nekpijn.
    Heeft ze nu eens goed na laten kijken en dan krijgt ze te horen dat het over en uit is. Verschrikkelijk.

Verder doet isa en de kleine meid in mijn buik het prima.

Meiden ik hoop zsm weer wat meer puf te hebben om te reageren.

Allemaal een knuffel!!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: skat,…logisch toch?!!? T brengt allemaal wat met zich mee. Verhuizing is zowiezo al veel stress en “gedoe” maar kan me voorstellen dat je met de geboorte van de kleine in je achterhoofd , stress hebt! Je wil gezeteld zijn toch?!?! Je wil alles af, zodat de kleine mooi in haar kamertje kan slapen straks! En dan je bi,…dat maakt het idd NOG zwaarder!!! Pffff logisch dat het zn tol eist!!! En je moet vooral als kan rustig aan doen!!!! En vooral goed op jezelf en je kleine meisje passen!!! Dat gaat nog altijd voor!
    En wat vreselijk nieuws van je collega zeg!!!! daar zou ik ook wel ff stil van worden! (nu al en ken die lieve vrouw niet eens!) erg hoor!!!
    Nou dikke knuffel enuh,…rustig aan mop! Xxxxxx

Hoest met de andere meiden hier?!?! Tis stil. Druk druk druk allemaal he?!?! Maar we moeten niet verwateren hor!!! ;)

Ego: hier niet zo heel veel nieuws eigenlijk. Druk weekend gehad. Gezellig naar parkfeest geweest met allemaal bands en dj’s. altijd erg leuk en gezellig! Ook voor de kids! Maar we zijn met de mama’s en kindjes om 18.00 naar huis gegaan (waren er pas om 16.00 hoor) en hebben toen lekker voor de grotere kids pannenkoeken gemaakt en wij hebben pizza besteld! Daarna lekker naar huis en manlief was half 10 thuis en is toen meteen richting bed vertrokken hahaha en gister zijn we met zelfde club oppad geweest. de mannen gingen hardlopen : ultimate cross run 11.1 km . en de vrouwen stonden aan de kant :D
    Nu weer halve dag werken en vanmiddag lekker met manlief en kleine meid niks doen! Ja naar stadhuis voor haar paspoort. Kleine boef gaat erg goed!!! alleen wordt ze momenteel regelmatig wakker snachts. Dat is voor ons wel vermoeiend, ze slaapt al heel lang door en hebben er eigenlijk nooit echt uit gemoeten voor haar. morgen moet ze weer wegen en woe gesprek kinder arts! Ben benieuwd. Verder merken we dat ze qua ontwikkeling erg grote stappen maakt! Ze maakt echt contact en heeft een eigen wil ontworpen. :D ze eet nu steeds betere hapjes en eet al half potje. Ze speelt lekker in de box en heeft zelfs favorieten :D ze kijkt tv vanuit dr wipper en slaapt uit zichzelf in de box, wagen of zelfs op schoot! :D oooh ik ben zo trots!!!! Hihi xxxx

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey dames,
    Ja rustig hier hoor :) Drukke vrouwkes zijn we allemaal ;)
    Hier alles ook nog steeds prima. Meiden van t weekend heeeeel vervelend....word ik ook vervelend van :p
    Verder alles wel oke! Wat gaat Cate snel joh! En die fases van in de nacht hebben ze allemaal wel hoor, gaat ook weer over.
    xxxxxxxxxxxx

19. Hee meiden, wil jullie zeker niet verwaarlozen hoor.. maar zit ff echt niet lekker in mijn vel.. komt wel weer goed!

ST, wat is Cate een heerlijk meisje als ik zo lees.. genieten!!!

Brabantse, hebik iets gemist? Gaan jullie voor een derde kindje?

Marsim, heftig van je collega pffff.. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar rustig aan hoor!!

xx

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: wat een draken heb jij thuis!! Hahahaha boeffies ;)
    Kan me voorstellen dat je er erg druk mee bent! Ik vind 1 dame al druk! En meiden kunnen erg hun willetje opleggen! Hihi
    Cate gaat idd erg hard zeg! en ik hoop dat dr nachterlijke gespook snel over is! vannacht zijn we er gelukkig maar 1x uit geweest (180 cc water met 6 scheppen voeding en 2 eetlepels rijstebloem heeft dus ook weinig effect)

Einad: jeetje meid,….wat vervelend voor je!!!! Als je je hart wil luchten…..we zijn hier!!!!! ;) hele dikke knuf!!! xxxxxxxxx

Ego: weinig nieuws. Vandaag mn kleine meid wegen, en morgen gesprek kinder arts. Ben benieuwd of ze tevreden is!!! (ben zowiezo benieuwd naar wat ze nu weegt en hoe zwaar ze is) vanmorgen trof ik de kleine boef horizontaal aan in bed, en aan de andere kant van dr bed zonder deken dus ik denk dat ik t bedje al stukje lager moet zetten. Zal zo foto plaatsen in mn album hihi
    Vandaag “lekker” werken tot sluit en morgen ook maar donderdag ben ik lekker vrij :D dan vrijdag nog werken en na mn werk gaan we naar vakantiehuisje van vrienden voor t weekend. Dus lekker druk! En maandag,..,.naar de ortho :D :D :D ben zooo benieuwd wat er uit is gekomen en wat die man van plan met me is!

Deel Deze Pagina