clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, zwaai zwaai....
    vanaf volgende week ben ik weer meer online, nu nog een paar daagjes vakantie!! lees wel mee!!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Luukske, zwaai zwaai. Geniet van je laatste weekje.

3. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ sas, ik had vorige maand ook een dag of 10 lang duidelijke strepen op mijn ovu tests. toen de streep verdwenen was, en ik dus dacht mijn ei gehad te hebben, werd ik een paar dagen later ongesteld. misschien handig om even een telefoontje te plegen naar het zkh?

@ marsim wat goed dat isa loopt! * applaus * echt een snelle tante hoor!

@ luukske fijne vakantie nog!

hier nog niet ongi, maar het zit eraan te komen. zit nu op de 3e dag na de provera. volgens gyn zou ik direct ongi worden, maar volgens de bijsluiter 3-7 dagen erna. dus we wachten nog even af...

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Mielenl, hopelijk snel ongi voor jou zodat jullie verder kunnen.
    Hier duurde het trouwens 10 dagen na provera.

@ All, Isa heeft vanmorgen liggen slapen tot 8 uur, heerlijk. En dat vanaf 18.15 uur. Hopelijk slaapt ze tussen de middag ook een ruk want de laatste dagen is het naadje. Vanavond ga ik weer de nachtdienst in voor 3 nachten. Zaterdag overdag met mijn schoonzusje trouwjurk uitzoeken en zondag overdag naar verjaardag van mijn broer. Helaas dus het hele weekend vroeg mijn bed uit en het missen van een aantal uurtjes. Probeer s'avonds ook altijd nog wel even te slapen maar lukt niet altijd. Ach we zullen het wel overleven, haha.

5. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ marsim klinkt druk allemaal. hopelijk wil isa nog een beetje slapen voor mama ;)

ik hoop niet dat het nog een week duurt voor ik ongi ben hoor. heb al behoorlijk wat aanwijzingen dat het eraan zit te komen dus ik heb goeie hoop :)

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Nou kom maar op met die ongi dan!!;)

Ow en ze heeft mama geen rust gegund hoor. Was zelfs s'avonds nog aan het spoken, hmmm.
    Daar komt bij dat ik wat grieperig ben dus zit hier half dwaas achter de pc op het werk, haha.

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, zie aan je banner dat de ongi er is....zet hem op deze ronde, en hopelijk 1 met 9 maanden geen ongi!!!

@marsim, hier slaapt Mika dezelfde uren....heerlijk he!!
    balen dat je niet genoeg slaap hebt gehad met een spokende Isa, haha...
    hoe lang heb je na de nachtdiensten vrij?

@all, zaterdag hadden we een verjaardag van een vriend van ons, en toen mijn schoonbroertje binnen kwam(die waarvan het kindje 2 weken geleden geboren is) en hij ging vertellen dat ze NU pas bezoek hadden gehad van zijn vrouw's zusje begon het bij mij te kriebelen en te koken.....
    het kindje is dus nu 2,5 week oud, en ze hebben haar na 2 dagen weer terug naar het ZH gebracht omdat zij zelf niet wisten hoe ze met het kindje moesten omgaan, er was geen echte band met het kindje als je mij vraagt(mijn schoonzusje is alleen zwanger geworden omdat mijn schoonbroer graag kinderen wilde, niet zij!!). ze wilden dus ook echt geen bezoek ontvangen, dus wij hebben hun de ruimte gegeven(net zoals mijn schoonouders) en nu zitten ze te zeiken dat ze pas laat bezoek van mensen krijgen....nou dan vallen mij echt de klompen uit....hubbie vroeg er vanochtend ook nog naar, en heb hem gezegd dat we volgende week wel een gaatje hebben....en mochten ze niet kunnen, dan wachten ze nog maar wat langer(ik moet veel werken, en ga me niet in bochten wringen voor hun!)....
    bij ons hebben ze het ook niet gevraagd, en stonden ongevraagd op de stoep(had daar ook geen zin in, maar ben beleefd), dus ik heb er gewoon even niet zoveel zin in!!

nou, moest het even kwijt....sorry!!

vanavond weer aan het werk, 7 avonden, en dan 1 dagje vrij, en dan weer een aantal avonden, misschien ben ik daarom wel een beetje snel geirriteerd, haha....

8. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ luukske nouja een ongi kun je het nauwelijks noemen hoor......maar goed, sinds zaterdag roodverlies dus ik heb dat als CD1 genomen.
    Wat een rot situatie met schoonzus en -broer......ik hoop voor het kindje dat die band heel gauw groeit!

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi schatten, hoe is het hier?
    xxx

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, hoe gaat het met jou en Meike? ze is gewoon alweer 7 maanden!!

@mielenl, idd veel of weinig, rood=rood, dus ik zou het ook als cd1 zien!
    hier na de bevalling steeds 2 weken ongi, en niet zo'n klein beetje ook....met de Clomid had is steeds 5-6 dagen een stortvloed van rood, en dan was het over....maar ben blij dat ik voor het eerst weer zelf ongi word!
    alleen mijn cyclussen lijken langer te worden, dus misschien over een tijdje weer cyclusloos! weet iig dat ik NOOIT meer aan de clomid ga!

@all, hubbie heeft voor volgende week maandag afgesproken voor de kraamvisite bij zijn broertje en schoonzusje, om 19.30u !!!(dan ligt Mika al lang in bed, en die heeft ritme nodig), krijg er een beetje de schijt van...ze hebben beide vrij/verlof, en kunnen eigenlijk de hele dag....heb nu al tegenzin om te gaan!!

11. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ luukske ik ook niet!
    Ennuh gewoon de eer aan jezelf houden joh. lekker gaan shoppen voor de kleine (koop een schreeuwend speelgoedje waar heel veel lawaai uit komt en dat je niet uit kunt zetten, ghe ghe ghe)

hier lijkt de ongi echt al voorbij. dus misschien had ik toch bij het eerste veegje roze (afgelopen donderdag) al als CD1 moeten tellen.....nouja pech hoor. We zien wel hoe het gaat. Volgende week maandag de eerste FM.

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Luukske, wat een rotsituatie zeg. Inderdaad eerst mopperen dat er niemand komt en dan wel zulke rottijden afspreken.
    Hoop ook inderdaad dat die band met de kleine snel komt. Lijkt mij vreselijk.
    En pfff 7 avonden werken, niet normaal. Is dat een normaal rooster voor jou?
    Ik moet nu vrijdag op het werk wat voor bhv doen. Ben namelijk ploegleider bedrijfshulpverlening en op de afdeling hoef ik pas weer volgende week vrijdag. Dan 3 nachten en dan die vrijdag daarop weer 3 nachten. Ben tussendoor dus erg veel vrij maar werk ook niet zoveel meer.
    Meid niet overal zo druk over maken hoor. Het zal allemaal wel los lopen. En die kraamvisite als jullie kleine man het niet trekt dan gaat je mannetje toch even alleen en dan ga jij eens overdags buurten.

@ Mielenl, die ongi is er dus, super. Nu hopen dat de medicijnen zijn werk goed gaan doen en hopen en duimen op een mooi wonder.

@ Brabantse, hoe is het meid en jullie kleine meisje?

@ All, was is het toch een heerlijke dag vandaag. Vanmorgen al een lekker stuk wezen fietsen met Isa en daarna lekker achter in de tuin gespeeld. Ze doet de laatste tijd moeilijk met naar bed gaan. Moest net dus weer 4 of 5 keer terug terwijl ze normaal gesproken in 1 keer in slaap valt. Gelukkig slaapt ze nu ( even afkloppen) en hopelijk nog een tijdje, hihi.
    Boodschapjes ook al binnen en al een wasje klaar, beneden schoongemaakt. Gaat lekker hier.

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, das idd een snelle ongi....ook wel eens lekker, haha....hopelijk voor jou de laatste de komende maanden!!
    enne we hebben idd een schreeuwend speelgoedje gekocht, en ook al gegeven meteen bij de geboorte, en ze vinden het helemaal geweldig, haha....weet niet hoe het nu is, want kindje huilt best veel....

@marsim, nee 7 dagen is niet normaal, werk ook maar 15u, echter nu in de zomer is het meer, en kan het wel gebruiken, heb namelijk nega uren....
    enne lekker genoten gisteren!! hier ook, we zijn naar de speeltuin geweest, en daarna frietjes gegeten, en daarna gaan werken...heb mijn ritme er weer goed in, want was om 22u klaar!!
    dadelijk even buurten bij een vriendin/overbuuf, even gezellig bijkletsen, en vanmiddag misschien toch een uurtje dutten, want ben nog wat moe...Mika was om 6u wakker, en lag er zelf om 1 pas in...

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier dadelijk weer aan het werk, wrs in de regen, haha....
    vanmiddag naar de speeltuin geweest....gezellig!!

verder niks nieuws alleen dat ik al 1 week ongi krampjes heb, en niet ongi ben, zit inmiddels al op CD 41, dus denk dat mijn cyclus weer aan het rommelen is.....

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Luukske, he bah werken, sterkte.
    En die ongi gaat inderdaad lang duren zo. Cyclus weer op z'n kont.
    Als ik niks zou gebruiken denk ik dat dat ook zo is.

16. Hoi meiden, sorry dat ik zo weinig laat horen!
    Tis behoorlijk druk werk en prive, idee dat ik mezelf behoorlijk voorbij loop!

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Einad, rustig aan meid!

18. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    even snel een berichtje van mij

vanmorgen de eerste fm gehad, ik had al een ei van 23mm! Te laat voor de pregnyl, dus hopelijk doet mijn lichaam de rest zelf!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @mielenl, das snel zeg!! hopelijk lukt het gewoon zonder de pregnyl....spannend!!!

20. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    ja ik was ook verrast hoor. ik zat al in de stress omdat Siemens van de week 1 nacht weg is, dat ik dan net de pregnyl zou moeten zetten. Volgende keer (maar hopelijk is dat niet nodig) moet ik eerder komen voor de eerste fm.

Share This Page