clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi dames,
    Hier alles goed, beetje spanning die hoort bij deze fase. Volgende week afspraak vk. Benieuwd wanneer ik echo kan plannen, dan heb ik iets meer vertrouwen.
    Xxxxxxxxx

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ luukske, wat vervelend dat je nog steeds niet zo lekker in je vel zit. Rustig aan meid!

@ in love, geweldig he die echo's! Het blijft mooi en onwerkelijk. Leuk dat L. er ook zo van geniet.

@ brabantse, die eerste fase is het moeilijkst. Wachten op de echo en het eerste termijn door willen zijn. Vanaf die tijd begint het vertrouwen te groeien. Op naar een mooie echo volgende week.

@ all, ha meiden. Hier sinds een week de sleutel van het nieuwe huis. Wat een verademing zeg. We zijn al aardig op orde. Tuurlijk er is nog genoeg te doen maar het verloopt prima. De woonkamer is klaar, de keuken, de gang, isa's kamer, de badkamer. Alleen boven nog wat plinten. De baby kamer en onze slaapkamer. We gaan daar zelf een kast bouwen. Daar gaan ze het weekend mee beginnen. Over 3 weken komen ze het kozijn erin zetten, dan gaat de garagedeur eruit. We kunnen dan gaan beginnen met een extra kamer. Dat gaan we niet af krijgen voordat de baby komt maar we kunnen dan elke keer wat doen.
    Dus ondanks een week gaat het super hier.
    Ik heb de eerste 3 baby wasjes al gedaan. De kast en de commode staat al. Nu alleen het ledikant nog maar die gasn ze ook van het weekend opzetten.
    Hectisch hier maar het gaat goed.
    We hebben hier wel een ongelukje gehad. Isa was van de trap af gevallen dus we zaten maandag al bij onze nieuwe huisarts. Klein gat in haar hoofd. In het begin flink bloeden maar werd al snel minder. Hoefde niet gehecht of gelijmd te worden. Wel wekadvies dus iedere 2 uur wakker maken de eerste 24 uur. Heeft ze goed op gereageerd en ze doet het nu weer prima. Flinke korst op haar hoofd, precies bij haar haargrens, voorhoofd.
    Verder heeft isa het hier ook geweldig. Ze slaapt goed en is heel tevreden. Erg leuk om te zien.

Nou meiden dat was het weer even. Tot snel!

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Donderdag afspraak verloskundige, dan afspraak maken echo, dus duurt nog ff. Vandaag wel weer buikpijn dus ik hoop dat het goed zit.
    Xxxxxxxxx

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hoe is het nu met de dames?

Hier alles goed. Koen en Lotte worden alweer flink groot. Nog eventjes en ze zijn alweer 3 jaar. Wat gaat de tijd snel. We zijn op zoek naar leuke cadeaus voor de verjaardag en natuurlijk Sinterklaas...maar wat he? Wat een luxe probleem
    Verder ben ik bezig om af te vallen en dat gaat goed. Nu binnen 3 maanden 17 kilo lichter en we gaan door :)

Marsim....Het schier alweer mooi op voor jou!! Hoe vind Isa jouw buik?

brabantse.....Weet je al wanneer de echo is? En hoe voel jij je nu?

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    17kilo in 3 mnd??? Hoe doe je dat, is dat blijvend dan? Knap zeg! Hier kloppend hartje gehad vandaag.
    Xxxxxxxx

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ lima, goed bezig meid!!
    Isa is helemaal gelukkig met het idee dat er een baby komt.
    Als ze er straks echt is dan zullen we wel zien, hihi.
    Gister zei ze tegen mij. Mama als straks de baby uit je buik is dan wordt je buik kleiner en kan je weer goed auto rijden, haha.
    Het is de laatste tijd een behoorlijk gezucht en gesteun om achter dat stuur te komen hihi.

@ brabantse, gefeliciteerd met het kloppende hartje! Blijft bijzonder.

@ st, hoe is het meid? En met jullie mooie dochter?

@ de rest, wat is het stil hier! Alles goed met iedereen?

Hier echt met de wel bekende laatste loodjes bezig.
    Ben erg benieuwd naar ons tweede moppie.
    Moet eerlijk zeggen dat ik het toch ook wel spannend vind.
    Twee meiden om voor te zorgen, de drukte enzo
    Moet weer even een nieuwe draai zien te vinden denk ik.
    We zien het wel.
    Met isa verder alles goed. Heel de dag hoor je waarom???
    Soms pittige driftbuien en de andere keer weer ontzettend lief.
    Het blijft een lekkerding!

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi dames,
    Wat een rust hier! Nog geen baby nieuws???
    Hier alles goed denk Ik, 6 november termijn echo.

Xxxx

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Jeetje meiden,….ik zie dat ik jullie enorm heb verwaarloost !!!! schande!!!!!

Marsim: hoest met de verbouwing!?! Jullie kamer en de babykamer ook al helemaal af?!?!
    Spannend allemaal hor . bijna uitgerekend en ook nog eens druk in verbouwing/verhuizing! Petje af!!! (bij ons moest alleen keuken wand gedaan worden in mn zwangerschap en had al dikke stress)
    Leuk he die baby wasjes?!?!!? Die vond ik zoooo heerlijk om te doen! (inmiddels vervloek ik ze hahaha)
    Pffff dat zal schrikken zijn geweest met Isa?!?!?! Jeeeeetje zeg. gelukkig niet gehecht! En geen schade overgehouden!
    Whahahahahahha die opmerking van isa over het auto rijden ! wahahahahaha lig helemaal vlak! Kleine van mn vriendin (hij is in juli 3 geworden) zegt laatst toen ik door spierpijn beetje kreunde bij het oppakken van iets, heb jij ook een baby in je buik?! Dus ik nee hor schat, hoe kom je daar bij?! Mama doet ook raar als ze moet bukken door de baby. whahahah

Lima: de twins alweer bijna 3!!!!! Nog minder dan een maand zeg! wat vliegen de jaren voorbij!!!!!
    17 kilo,…hoe doe je het??!?!?!?!?! Petje af!!!!!! Respect!!!
    Ik ben vorige week begonnen met Sonja en heb t hardlopen weer goed opgepakt en ben nu vandaag bij tussentijdse weging 2kilo kwijt. Nog 4.5 tot oude gewicht voor zwangerschap en nog 7 tot wens gewicht! En in maart doen we met de hele vriendengroep mee aan mudmasters dus moet flink trainen! Maar dan komt t vast helemaal goed met t figuurtje ;)

Brabantse: YES YES YES!!!!! Kon ook niet anders dan dat het goed zit he !?!? ;) :D
    (denk dat je het anders allang had gemerkt mop) wat geweldig!!!!!!!!!!!! En ruim 10wk alweer!!! Nog ff en je kan het weer van de daken schreeuwen!!! Heeeeerlijk ben onwijs blij voor jullie!!!!
    Oeee 6 nov is het al bijna! Mag je weer heeerlijk gluren! ;)

Ego: hier weinig nieuws! Zijn heeeerlijk met t gezin naar Tunesie geweest en hebben daar echt ff genoten van de tijd samen! Blijf t moeilijk vinden om te werken. Helaas.
    Heb sinds een week mn beugel! Dat was wel even afzien eerste week maar sinds gister kan ik weer normaal eten. Alleen afhappen is not done!
    Ben ook sinds een week begonnen met sonja. Wil van mn zwangerschapskilo’s af, en t liefst nog 3a4 extra voor t mooie! En dat zijn meteen de kilo’s die erbij zijn gekomen door alle hormonen de afgelopen jaren. Ben ook lekker buikspieren aant doen en opdrukken en hardlopen want in maart ga ik met de hechte viendengroep meedoen met “mudmasters” :D
    Verder gaat t hier lekker! Cate is zoooo’n knapperd! Te doet t super!!! vandaag moet ze voor half jaar keuring naar cb. Morgen is ze half jaar!!! T is voorbij gevlogen! Ze doet veel brabbelen en kan al zitten. Maar soms valt ze nog om. En uit zichzelf zitten kan ze nog niet. Ze slaapt als een roosje! Van 21.00 tot 09.00 dus klokje rond! Maar we maken er vaak 8.30 al wakker! T is zooooo genieten met zo’n moppie in ons midden. Heb in mn album wat nieuwe fotos van haar gezet. Zaterdag gaan we fotoshoot maken van haar, maar ook ons erbij! Erg leuk!!! verder weinig nieuws. Gaat allemaal zn gangetje !

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Haha, nee nog geen babynieuws.

@ brabantse, nu echt aftellen voor de echo. Blijft spannend.

@ st, het schiet aardig op. Plintjes in de kamers, wat schilderwerk en dan zijn we aardig op orde.
    Over een aantal weken komen ze het kozijn plaatsen en dan gaat de volgende verbouwing weer van start.
    Ook wil manlief zelf de trap gaan doen maar dat heeft geen haast.
    Graag wil ik nog een stuk aanrechtblad in de bijkeuken met een kastje erbij.
    Ook komen ze over 3 weken de hele tuin rooien. Dan kan er in de winter lekker de vorst over heen en dan in het voorjaar komt er gras in en gaan we wat meer bestraten.
    Behoorlijk wat plannen dus.
    Verder voor de baby staat ip alles klaar.
    Moet alleen de kruiken nog een keer testen.
    Nog max 2 weken, het schiet op.

En wat een lekkerding hebben jullie toch!
    Alweer een half jaar, wat gaat het toch hard he.
    Succes met sonja!!

10. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb weer even niet de tijd gehad om te reageren. Maar wel leuk dat we af en toe kletsen met elkaar.

@Marsim
    Wat fijn dat alles voor de baby klaar is en het huis aardig op orde is. Heerlijk dat de tuin ook alvast gedaan wordt. Kun je nog een beetje dingen doen met je dikke buik? Spannend hoor nog een kindje erbij. Zo grappig inderdaad die opmerking van Isa :) Nou indedaad petje af en zwanger en verbouwen en verhuizen. De laatste loodjes. Zijn jullie al over de naam uit?

@ST
    Wat een moppie jullie dochter! En alweer een half jaar..! Wat gaat het hard zeg. Heerlijk dat jullie op vakantie zijn geweest met zijn drieen. Balen dat je het werken nog wat lastig vindt. Super dat je aan het afvallen bent, ik ben toen met sonja bakker ook veel afgevallen. Stoer mee doen aan de Mudmasters!

@Brabantse
    Super dat de echo goed was, leuk bijna de termijn echo. Heb je er al wat meer vertrouwen in?

@Lima
    Wow jullie kanjers alweer 3 jaar! Wat knap zeg 17 kilo er al af! Heerlijk gevoel denk ik.

@Luukske
    Hoe is het met jou?

Met mij/ons alles goed! Ik ben gelukkig na 14 weken misselijk geweest te zijn niet meer misselijk en de vermoeidheid is ook veel minder geworden. Dus heerlijk aan het genieten. Ik voel hier en daar ook al wat plopjes, zo lekker om dat te voelen! 2 nov hebben we geslachtsbepaling en 23 nov de 20 weken echo. We zijn een aantal weekenden druk bezig geweest met het ruimen en opnieuw indelen van de zolder. Toen we verhuist zijn, nu bijna 5 jaar geleden hebben we alles daar maar neer gegooid en niet opgeruimd. Niet normaal hoeveel zooi je als mens bewaard. Nu dat is opgeruimd hebben we vorige weekend L.aurise haar nieuwe kamer opgeruimd (ook dit was een rommel/hobby kamer) en konden wat spullen die daar in stonden op zolder neerzetten. Nu even wachten op de eindejaars uitkering eind nov en we kunnen klussen. We zijn in december allebei 2 weken vrij en willen dat L.aurise dus in januari over gaat. Heerlijk straks alles op orde in huis.

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    MIL: thanx! Gaat zeker heel hard! Pfff mn ille kleine inimini baby is ze zeker niet meer!
    Ik heb paar jr terug (denk 2jr ofzo) ook sonja gedaan en was toen 4kilo kwijt. Precies genoeg. En nu was het weer hoog tijd! Hopelijk gaat t zoals gepland :D voel me iig nu al slanker en fitter. En dat alleen al door het idee dat ik er “goed” mee bezig ben! Beetje trots gevoel zeg maar. En mudmasters…wel afzien hoor! Ben dr nog lang niet klaar voor! Maargoed…training en tijd zal de uitkomst zijn! ;)

Oooja marsim: al uit over de naam!??!?! (las de vraag van MIL)

Mil: 14 weken misselijk?!?!?! Pffffff wat vreselijk lijkt me dat!!! Maar dat had je met L. ook zo erg toch?! Gelukkig ben je dr nu vanaf skat!
    Ooooh die plopjes!!!!!!! :D :D :D ik mis ze! Dus heeeerlijk van genieten hoor!!!!!!lijkt me fantastisch om weer te voelen!
    Bijna geslachts bepaling!!! Wat denk je zelf?! En ga je het ons vertellen?!
    Whahahhaha verhuisbedrijf nodig voor je “troep”?! hihi
    Wij hebben van de zomer EINDELIJK de vliering boven de schuur gedaan. ben met aanhanger naar vuilstort gereden. !
    Lekker bezig dus skat! En strakkies L. naar haar nieuwe kamer!!! Dat zou ze wel helemaal super vinden! (tip om dr niet te laten denken dat ze weg moet voor de kleine: laten helpen behang uitzoeken. Vertellen dat ze nieuwe kamer krijgt omdat ze zo’n grote meid is! (en niet omdat er een brusje komt) en laten helpen op t kamertje!)
    Nou mop,…geniet maar flink de komende tijd :D

Marsim: wat heerlijk dat het allemaal zo lekker gaat met de klusjes enzo. En dan volgend jaar lekker de tuin! Heeeerlijk! Gaan wij ook doen en kijk er enorm naar uit! de grote plantenbak wordt stukken kleiner. En ik heb nu rot tegels/stenen om over te kruipen dus we krijgen van die grote meter bij meter tegels van hardsteen. Dan kan de kleine meid van de zomer lekker buiten spelen :D
    Jaaaa nog max 2wk!!! Spannend!!!!!!!!! Ik ben nieuwsgierig naar jullie kleine moppie! ;)
    Nog ff volhouden skattie!!! Xxxx

Hier weinig nieuws. “lekker” aan het werk vandaag. (heb totaal geen zin) moet tot laat. (17.30) maar dan lekker weekend!!!!!! Optijd naar bed ;) morgen 11.00 de foto shoot met t gezin maar vooral van de kleine meid! Heb er zin in! en verder weinig plannen. Misschien ff naar t centrum ofzo. Of wat leuks doen met zwager en zn vrouw en kids. We zien ze opt moment maar weinig helaas. mn vriendin is vandaag uitgerekend en hopelijk komt de kleine t weekend :D kan ik lekker op kraambezoek en EINDELIJK mn kraam cadeau geven. heb nog 1 onderdeel ff nodig voor de foto’s morgen, maar smiddags ga ik hem in elkaar zetten en als ik t niet vergeet, plaats ik wel ff fotootje. En zondag heb ik lekker mama dag :D :D :D
    Trainen ben ik tot mn grote spijt beetje laks in geweest deze wk. Ma di goed getraind met sit ups en push ups en di wezen rennen maar rest vd wk niks gedaan. dus miss vanavond na t eten nog even. Maar t wordt zo vroeg donker  anders morgen vroeg voor t foto maken maar.
    Met sonja gaat t goed! heb niet echt veel honger. En manlief verbaast zich elke dag weer aan wat ik mag eten qua avond eten. Ik eet nu meer dan normaal. Maarja…over de rest van de dag stuk minder ;) gister tussentijds gewogen en ben nu 2kilo kwijt. In 1.5 wk! Ik hoooop maandag op 2.5 kilo. Maar…ik zit ook rond mn menstruatie dus zal wel wat zwaarder zijn!
    Nou liefies…ik ga weer wat doen! Oooooooh belangrijkste vergeet ik helemaal!!!
    Kleine boef is vandaag een half jaar!!!!!!!!!! Wauw!!!! Gister was het cb ERG tevreden. Sommige dingen loopt ze op voor en hoort ze pas rond 8/9 mnd te doen. Zoals zichzelf opvangen als ze omvalt. Ze kan heel goed zelf zitten en brabbelt al. Ze doet ook speeltje bewust van rechts naar links pakken of andersom. T stevige staan als je dr vasthoud was ook heeeel erg goed! ze doet t uitstekend! Ze zit net op de middenlijn maar wel stijgend. Ze is nu 6720 gram en 66.6 cm. :D
    We mogen nu gaan oefenen/wennen met broodkorstje en wat magere yoghurt in tuitbeker (zonder antilek systeem) en als dat beide goed gaat , wordt het broodje oefenen en drinken in dr tuitbeker. :D oooooooh ik ben zoooooo trots!!!

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ in love, het begint nu echt zwaar te worden met die buik.
    Ach nog even en misschien mis ik hem straks wel weer hihi.
    Mbt de naam, zijn we idd al een tijd uit. Kan niet wachten om het tegen iedereen te zeggen.

Wat fijn dat bij jou de misselijkheid na zoveel weken weg is.
    En die plopjes, heerlijk he.
    Geniet er maar lekker van.
    Dus jullie ook aan de klus hihi.
    Het kost bakken met geld maar zo leuk als het af is.

@ st, cate dus weer helemaal goed gekeurd, wat fijn.
    Wat kan je dan trots zijn he!
    Geniet van je fotoshoot morgen.
    En dat gaat goed met sonja zeg, zet em op meid je kan het.
    Naam zijn we al een tijd over uit. Helemaal leuk vinden wij.

@ all, hier een erg onrustige buik sinds vanmorgen.
    Kan niet echt zeggen dat het voelt als weeën maar zeker voorwerk.
    Allemaal een fijn weekend!!

13. Marsim, wat spannend!! Hoe voel je je nu? Heel veel succes en sterkte alvast!!

Lima, wauw super goed!! Ik zou het ook graag willen.. de knop nog niet gevonden. Balend van mijn lichaam maar ervoor gaan ho maar :(

Super ook he dat Juulzon een dochtertje heeft, tis dr zoo gegund! :)

ST, jullie dropje alweer 6 maanden! Wat gaat het snel! Genieten is het he :)

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi meiden,

Fijn dat alles goed gaat. Hier ook alles goed. De misselijkheid in de avond blijft, maar wordt langzaam wel minder nu. Verder wij ook druk aan de klus met zolder leegruimen. Ivm bergruimte gaat er veel weg en alles moet uitgezocht worden, vermoeiend klusje, wel leuk.
    Verder hier zn drukke gangetje!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Ooow brabantse, alweer bijna 12 weken spannend hoor!!
    Hier is de twijfel toegeslagen en begint het stiekem weer te kriebelen.. Maar verstandig is het niet.
    Dochterlief is nog steeds gemiddeld vier keer wakker per nacht.
    Hubbie vaak of laat of niet thuis, maar oo oo zo'n hummeltje (l)

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier slapen ze altijd prima en mn partner is er altijd, dus dan is het makkelijker idd. Vind het financieel wel spannend ookal hebben we dat natuurlijk ook goed bekeken. Dinsdag termijnecho!
    Xxxxx

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Echo Was mooi!
    Verliefd!!!

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ow brabantse super fijn, geniet ervan!

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @brabantse..wat super!! Lekker genieten :)

@marsim...wat zie ik onder je banner staan!!!! nog 2 nachtjes slapen! Wat ontzettend leuk en vooral weer spannend

@St...Jullie Cate is ook alweer een half jaar oud. wat gaat dat snel!!
    En is Sonja goed vol te houden?

@all..Nou mijn geheim voor het afvallen...haha....de weight watchers. Zit nu op 19 kilo en we gaan langzaam aan door.
    Verder heb ik een luxe probleem...ik weet niet wat ik Koen en Lotte moet kopen voor hun 3de verjaardag... iemand tips?

20. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet veel tijd om uitgebreid te reageren kom ik morgen even doen maar wilde Marsim succes wensen voor morgen!!! Dan wordt jullie kleine meisje geboren! Heerlijk!! En ik ben heel benieuwd hoe ze gaat heten!

Deel Deze Pagina