Hey lieve meiden Even een beval bericht 25 april zijn we trotse ouders en grote zus geworden van Livia Louise ze weegt 3730 gram (dachten 4300) 49 cm. Ben toch ingeleid en na een bevalling van 3.5 uur kwam ze ter wereld. In een half uur ging ik van 4 cm ontsluiting naar 9 cm. Heel heftig maar wat een verschil met de traumatische bevalling van vorige keer. Het gaat super goed en we zijn dol gelukkig!!!
Wauu wat een prachtig meisje hebben jullie op de wereld gezet. En wat een prachtige naam! Van harte meis!
@in love....wat een prachtige meid!! Van harte gefeliciteerd. @marsim...Wat goed van je dat je die stap genomen hebt! Top! Het is zeker geen makkelijke weg. Je moet altijd opletten op je voeding. Je moet een operatie ondergaan. Maar wel een operatie die leven zal veranderen ten goede.... Petje af!! @brabantse...nog eventjes en dan mogen jullie je kleintje ook verwelkomen @einad....Ja de tijd gaat snel he!! niet normaal....Fijn dat alles goed gaat. @all..weinig nieuws te melden maar wil wel even een foto spammen (die haal ik later wel weer weg)
Ooo Lima, wat een prachtige kindjes!! Echt lief!! Hier een kort nachtje voor de boeg.. doorkomende hoektanden Het weekend gelukkig vrij.. Hebben jullie plannen voor moederdag? Ik brainstorm me suf voor een leuk vaderdag cadeau voor manlief.. Slaap lekker xx
Voor vaderdag een leuke oranjekalender? Bierglas verven? Allemaal in kader wk Wij doen denk Ik niks met moederdag. Gewoon gezellig ontbijten als altijd en speeltuin opzoeken denk Ik. Xxxxxx
@ lima, wat een geweldige foto! @ einad, sterkte met de hoektanden. @ brabantse, sterkte met de laatste loodjes! Hierbij nog een foto van mijn moppies. Het is wel een foto van een foto.
Haha Marsim.. het lukt niet met mijn telefoon, stom he.. ik heb een Samsung galaxy s3. Dus als jullie tips hebben
Nog geen nieuws hier. Baby was ingedaald, maar is er weer uit. Heeft Nog veel ruimte en danst Nog vrolijk rond in mn buik. Ijzer was 5.5 dus moest met spoed nog aan de tabletten en floradix Ben behoorlijk zenuwachtig, best raar want dat had ik bij de meiden helemaal niet. Xxxxxxxx