@ brabantse hopelijk zet het door! @ st, ik heb er idd al goed over na gedacht. Mbt maagband komen ze ook een beetje van terug. We wachten wel af. Eerst maar eens op de screeningsdata wachten. En wat knap zeg van cate. Ja het gaat hard allemaal. Geniet er maar lekker van. Ik herinner mij de geboorte van isa als de dag van gister. Over iets meer dan 1 maand zal ze alweer 4 worden, pfff.
Wauw!! Van harte gefeliciteerd!! Hopenlijk is alles goed gegaan, heerlijk van jullie kleine mannetje!!
WAUW Brabantse! Wat ben jij een stiekemerd!!! van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Alles goed met jullie?!?! en wat een leuke stoere naam zeg!!! geniet van jullie 3e trots jullie mooie zoon en broertje ! xxx Marsim: wauw jaaa Isa alweer 4!!! Jeetje wat gaat dat inderdaad hard! En wat je zegt: eerst maar gesprek komt vast allemaal goed schat ! als je er maar echt goed overna denkt!!! (weet dus uit ervaring dat er heel wat bij komt kijken!) Korte ego: vanmorgen controle gehad. Helaas 5cystes gespot van gemiddeld 4a5cm doorsnede. De arts vind het bizar dat ik ondanks de deca toch actieve eierstokken heb. En gaat dat wel even in de gaten houden en met zijn collegas bespreken. Helaas. maar ik hoef nog niet af te breken. Ik blij nu nog een week doorgaan met de deca en dan vrijdag WEER controle . als ze dan weg zijn of flink geslonken , mag ik vrijdag gaan beginnen met stimuleren en anders, weet ik eigenlijk niet maar ik denk WEER stoppen 
Ja alles goed gegaan. 13.00 Nog eens gestript en om 14.45 lichte weeën. 16.30 kids weg gebracht en vk gebeld, krappe 4 cm. 17.30 in kraamhotel en in bad gegaan, zeer heftige weeën. Vk werkte tot 18.00 dus ging niet met ons mee, de andere zou om 18.30 in kraamhotel zijn. Om 18.30 was ze er idd, moest ik uit bad en had 8 cm en b weeën zonder pauze en persdrang. 18.59 is Wes geboren
Van harte Brabantse! Hier ook bub! Op 28 mei om 11.08 is via een geplande keizersnede onze dochter A. geboren. Zij woog bij de geboorte 3395 gram en was 51 cm. Zelf loop ik alweer en geen last van de wond, enkel de onderhuidse plekken waar weefsel zat en ze de klemmen van de keizersnede op hebben gezet om de baby eruit te krijgen. Dat trekt enorm! Verder gaat alles goed. Bv startte niet en was niet te doen icm E. Dus nu over op de fles en direct een beter verzadigd kindje.
Lieve Babii gefeliciteerd en wat is het een prachtig kindje!! Zooo mooi!! En wat ziet het er fijn uit het ziekenhuis op de foto.. niet zo'n plastic bakje Manlief had het onder het eten nog over zijn wens voor een derde.. ik weet het niet hoor.. ben nu ook wel heel gelukkig! En ons poppetje slaapt nog steeds niet door Fijn weekend!!
@brabantse...van hert gefeliciteerd!!!! Stoere naam.... @babii....Van harte gefeliciteerd!!!! En lekker gaan genieten @st....dus vrijdag mag je weer terug...en dan wordt besloten of je moet afbreken of niet? @marsim...Al wat van het ziekenhuis gehoord? @einad....Het lijkt mij een lastig dilemma wat t edoen...het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat je er beiden compleet achter moet staan.... Ben zo blij dat het voor ons zeker is dat het bij onze 2 kids blijft @all...Weinig te melden alleen dat ik nog 2 weken moet werken en dat we dan vakantie hebben!!
Brabantse: wat een rappe bevalling meid! Well done!!! En kleine mannetje alweer BIJNA 1week oud! Damn wat gaat dat snel! Hoest met 3 hummeltjes?!?! Xxx Babii: ook via deze weg van harte gefeliciteerd met je mooie meisje!!! en morgen ook alweer 1week! leuk dat jouw meisje en t mannetje van brabantse maar dag schelen ! En ook al lekker thuis met de kleine ! geniet van beide trotsen xxx gaan gauw ff bezoekje plannen! Einad: lastig voor jou/jullie dat de kleine nog niet doorslaapt. Maar dat komt vanzelf mop, ookal is het nu even zwaar. En een derde, goed overna denken als je nog twijfels hebt! En er goed over praten! Maar, .wel fijn/bijzonder dat je man er wel (al) aan wil beginnen/overna denkt! Lima: ik heb eigenlijk geen idee wat de bedoeling is als ze er vrijdag nog zitten. Ik denk inderdaad WEER afbreken maar dat trek ik niet hor  zoveelste domper! Dus we gaan heeeel hard hopen en duimen dat ik vrijdag gewoon mag starten! Jij bijna vakantie!!! Lekker hoor!!! Gaan jullie nog weg?!
Meiden even vlug ego. Ik ben zo blij. Ik ben eindelijk bijna aan de beurt. Ik krijg de afspraak in het ziekenhuis een week nadat wij terug komen van vakantie. Had ws een weekje eerder geweest maar dan zijn wij nog in duitsland. Dus begin juli zal ik weten of dat ik een ja of nee krijg om te starten met het traject. Dit wil zeggen, verpleegkundige bekijkt mijn situatie en die bepaald of dat ik door mag. Als dat het geval is dan moet ik nog naar een internist, psycholoog en dietiste. Ook nog naar een gezamelijke bijeenkomst. Spannend dus.
even een korte ego dames cystes links waren geslonken en in aantal afgenomen maar rechts zijn gegroeid. dus toch weer stoppen helaas! nu ongi afwachten maar gyn wil wel doorpakken want we wachten al lang genoeg. dus cd5 weer controle en of ik mag dan meteen op cd 23 weer komen voor controle en start deca of hij gaat de cystes wegpuncteren en mag dan alsnog dag 23 weer komen. das even afwachten. afhankelijk van wat de echo ons toont op cd5. xxxx
Hoi hoi Hoe gaat het bij jullie? Brabantse al gewend aan jullie vijfjes? St, welke cd zit je nu? Marsim, ik hoop zo dat je een JA krijgt!! Kijken jullie ook het wk.. ooh ik vind het heerlijk en kijk ze het liefst allemaal
De meiden zijn mega trots! Vandaag eerste dag alleen met drie kids. Gaat goed tot nu toe, meiden spelen en Wes slaapt. Straks voeden en dan met zn allen naar de winkel. Meiden zijn al aardig gewend aan het moeten wachten Denk alleen dat als ie meer wakker is, het huishouden lastiger gaat worden op deze dagen