Oh ja hij zit dus al op 180 cc.. wel mooi schema. Je kan eens proberen om te mengen met hongerige baby voeding vooral voor de laatste fles zodat hij wat langer door slaapt
Hey dames, wat lastig dat jullie met van die hongerige kleintjes zitten! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing! Miss ist wat voor Wes?! Zo te lezen werkt het bij Livia wel. (wou dat Cate wat meer honger had. Maar t gaat beetje bij beetje beter) MArsim: thanx lieverd, tis zeker een lekker droppie hihi Zal nog ff nieuwe fotos in dr album droppen Spannend dat je groen licht hebt gekregen !!! hoe ging het bij de psycholoog?! Spannend allemaal hoor! (wel fijn om te lezen dat je echt moeite ervoor moet doen en je goed gescreend wordt !) Isa alweer bijna naar school!!!!!! WAUW!!! T gaat te hard ! gelukkig heb je nog een lekkertje thuis zitten die t allemaal niet zo vlot hoeft te doen! Lekker klein blijven hor! Jullie gaan al zoooo hard!!! In love: jaaaa we kletsen zo nu en dan lekker verder hihi Hier nog geen tp gehad. Zal zo ff ego plaatsen moet je die maar ff checken Jaaa Cate is een moppie he?!? Ik ben ook zoooo gek op haar! damn wat houd ik toch veel van dat meisje!!!! en idd .toevallig zat ik er net in de auto aan te denken .tis alweer bijna een jaar terug dat we naar de gyn stapten voor dropje nr 2!! Maar, we zijn in dec pas gestart met behandelen. En meid, ..wat heb jij een prachtige kindjes!!!!!!!!!!! En die mooie bos haar bij Livia!!!! Wat een plaatje zeg!!! ze is donkerder dan Laurise he?!?! Heerlijk van genieten schat!! Wat een geluk moet dit zijn! Je kan Livia heus al wel wat geven hor. Niet als hoofd voeding maar als bijvoeding. Gewoon 2 a 3 hapjes van fruit of als je zelf groente hebt, pureer de boel en geef een hapje. Wij begonnen met cate ook al heel vroeg. We merkten echt dat ze behoefte had. (in tegenstelling tot nu) Valt het weer werken mee?!?! Ik kan niet wachten tot ik straks weer bij huis mag zijn haha maar eerst maar eens zwanger zien te worden en daar max van genieten ja toch?!?! Ik werk nu 4 dagen ipv 5 wat is dat fijn zeg!! van bijna 6mnd thuis ging ik 3.5dag werken dat was zaaalig (voor mn gevoel nog te veel) en toen weer 5dagen .t werd me echt TE veel. En nu ik alweer 3weken dit werk merk ik dat ik meer begin te ontspannen! Gelukkig Purplee: heb je al getest meid?! Voor zover ik weet , kan het geen kwaad en als je zeker weet zwanger te zijn, direct stoppen! en het dan melden bij je eerst volgende afspraak bij de gyn. (of vk) maar je zeker niet druk maken hor!! Je bent echt niet de eerste en zeker niet de enigste die dat heeft meegemaakt. Ego: maandag dus laatste pil geslikt! En nog goed aant prikken met deca.! Netjes elke dag om dezelfde tijd. (met een marge van 30min) En ondertussen dus wachten op mn ongi. Ik vermoed morgen of zaterdag. Ik hoop t iig!!! Zal toch wel?!! En dan dus op cd5 controle echo en als die goed is mogen we eitjes gaan kweken ik hooop zoooo dat deze combi de uitkomst is!!! ik heb wel vaker actieve stokken gehad of een cyste maar dit slaat echt alles. Dit had ik voor de zwangerschap van Cate echt niet hoor!! (hopelijk snapt mn lichaam nu ook direct wat t moet doen na de tp! ) Vanmorgen lekker wezen hardlopen. Ik stond al sinds begin april stil met sporten en werd weer hoooog tijd dat ik wat ging doen. Begon met de dag meer een hekel te krijgen aan mn weegschaal (terwijl ik onwijs was afgevallen de laatste maanden begon alweer flink aan te komen. (miss wel door de hormoonwisseling hor maar eet ook alles wat los en vast zit en voer niks uit qua beweging) en had geestelijk ook wel ff wat ontspanning nodig. Cate was vroeg op dus om 9uur waren we al oppad! Met de hondjes naar t park , rondje park en weer terug naar huis. Kleine 4km maar hor. Maar was zeker wel even lekker!!! Verder geen nieuws. Cate begin weer IETS beter te eten. Althans .. dr ontbijt en lunch gaan er goed in. ook tussendoor dr ontbijtkoek of krentjes zijn geen probleem. Toetjes lachertje maar dr warm eten ellende. Vd week poffertjes geprobeerd. Dat ging verbazend goed..9!!! stuks! Maar gister 1 hapje  maar verder is ze een plaatje en geniet ik enorm van onze draak!!!! Want een ondeugd dat is ze zeker! Maar vinden wij niet erg. Ze heeft lekkere dosis pit hihi xxxxxxxx
Spannende, hier was avondeten bij Meike Tot 2 jaar bijna niks. Met Fleur idem, maar die werd ook vervelend. Meike eet nu alles, Fleur begint te komen. Xxxx
Cate was altijd heel makkelijk met eten maar tis nu een drama. maar denk ook dat het een spel begint te worden. maar gister heeft ze onwijs goed gegeten! dr ontbijt helemaal op + nog stuk van mijn ontbijtkoek dr fruitje gehad en dr lunch helemaal op. smiddags na t slapen pakje sap. en thuis avond eten bijna helemaal op!!! (ik had van olvarit zo'n bortje wat je in de magnetron moet opwarmen (gaatje in folie prikken 30sec opwarmen en voila) op paar hapjes na helemaal leeg. en daarna nog samen met mij mijn toetje opgegeten. alleen dr fles voor het slapen gaan heeft ze laten staan. maar ze begint dr flesje echt zat te worden. vanmorgen wou ze hem ook niet. maar toen ik er pap van had gemaakt,...alles op! dus al met al ben ik tevreden hoor!
Waarom geef je nog een fles? Hier vanaf 1 jaar geen flessen meer hoor, bekertje gewone melk voor slapen wel. xxx
ze krijgt eigenlijk alleen nog voor t slapen een flesje. vanmorgen kreeg ze t restant van gister avond. maar ze wil t duidelijk nie meer
@ in love, wat een plaatjes zeg! En wat lastig dat livia zo hongerig blijft. @ st, hopelijk krijgen jullie nu echt een keer een kans deze maand meid. Wat een gedoe he. En die cate, lekkerding. Fijn dat het eten langzaam aan wat beter gaat. Die olvarit bordjes deden het bij isa ook altijd goed! @ all, psych ook gehad. Ging allemaal goed. Van haar hoef ik ook geen voortraject te volgen. Nu zal ik dus gezamelijk besproken worden en volgt er een afspraak bij de chirurg. Daar krijg ik een ja of nee te horen. Mocht het een ja worden dan kan ik gelijk door naar de anesth en krijg ik een wachtlijst te horen. Als het een nee gaat worden dan............😭 Verder met de meisjes alles goed. Fenna krijgt er weer 4 tandjes bij😳. Wat haar af en toe verrekte zeer doet, moppie toch.
@st, meid las in het andere topic dat je vandaag weer voor meting moest. En? Spannend weer hoor. Ik duim moppie!!
Hey liefies,.. Das alweer ff geleden! (zag dat ik zelf ook niet meer gereageerd had! * schaam) Brabantse: beetje late reactie dus maar, nou en of ze een eigen willetje heeft maar mama geniet ervan hor! Ik houd wel van beetje pit Marsim: ik hoop het ook!!! Maar het lijkt de goede kant op te gaan ga ik zo vertellen hahaha. T eten pffff praat me dr niet van! Dramatisch! T leek beter te gaan maar op het moment doet ze weer zooo moeilijk!! Maar nou is zo ook al paar dagen grieperig. Wat goed dat je psysch ook goed was!!! Én dus ook geen voortraject!! Lekker mop!!! Ben blij voor je!!! Heb je ook al bericht of het écht door gaat allemaal?!?! En wat heeeeerlijk dat de dames het zo goed doen lekker genieten van de meiden!!!! Prachtig stel!!! Einad: hoest met jou mop?! Ego: vandaag laatste FM gehad!!!! EIN DE LIJK gaat het volgens plan! Ik heb rond de 10 eitjes (valt me wat tegen maar komt door de lage dosis gonal) en een slijm van 1cm dik whoop whoop Ik wordt tussen 2 en 4 gebeld door het AMC wanneer ik de pregnyl moet zetten en of de punctie donderdag of vrijdag plaats vind. Kan zijn dat ik nog 1 dag langer moet want de ei grootte varieerde nogal en misschien willen ze dat ik nog ff extra prik. Maargoed .we horen het wel ik ben iig blij dat het nu eindelijk tot een punctie gaat komen! Hopelijk verloopt de rest nu ook goed!!! xxxxxxxxxxx
@ st, jaaaaaaaaaaaa eindelijk. En nu in 1 keer raak. BOEM, hihi. @ all, 19 sept mijn ja/nee gesprek, erg spannend. Ben er in mijn hoofd ook druk mee. Van mij mag de tijd vliegen. Even kort. Ga weer terug naar Fenna, 1e keer ziek 39,3 en huilen huilen en slecht slapen.
aaaaah arme Fenna!! beterschap. gelukkig is t bij die kleintjes zooo variabel! ene moment koorts andere moment weer kipfit. hier ook een boefje die steeds ziekjes is momenteel. wat spannend meid!!! voor je t weet ist zover. !! en er lomt vast een dikke JA. maar laat de tijd nog ff kruipen aub...wij keren de 19e terug van vakantie. haha en dank je mop!! ik hoop dat t zo mag gaan!
Hoi hoi meiden. Vergat ik jullie toch ff helemaal!! Ik had gister een hcg van 9081 (5.4wk) en al heel wat mooie testen afgelopen dagen. Maandag eerste echo!
Hehe daar zijn ze eindelijk, haha. Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik gun het jullie zo. Op naar de mooie echo. Xxx
Heey meiden, Jazeker. Ik heb afgelopen vrijdag het gesprek gehad. Ik kom in aanmerking dus het is een JAAAA! 31 oktober gaan zij mij opereren. Heel spannend maar ook ontzettend blij! Hoe gek dat misschien ook klinkt.