ooo sorry haha vepleegtechnische vaardigheden. altijd om de twee jaar, weet alles wel maar beetje faalangst met aftoetsen. marsim, oo nog vrij recent dan is het echt super dat het nu al zo goed gaat! is het erg zwaar psychisch?
Ow haha, ik ben binnenkort ook weer aan de beurt. Zal vast wel goed komen meid! Je moet dingen in je hoofd wel een plekje kunnen geven. Tot nu toe gaat het goed. Van het weekend had ik even een baal momentje maar als ik dan weer naar de weegschaal kijk en zie dat ik nu al aan het veranderen ben sterkt mij dat wel. Mmm is psychisch ook zwaar en hebben we ook overleefd, haha.
MArsim: tis idd niet niets allemaal maar komt helemaal goed!! en als je uiteindelijk al wat kilo's kwijt bent,....ben je helemaal happy en was het het meer dan waard!! je kan t!!!!! pffff meiden,...ik heb de zenuwen ... zal ik vandaag gebeld worden!?!?!?!? 50/50 vandaag of morgen! die spanning is echt killing. ik ben zo benieuwd !!!!! aan de ene kant denken we dat het vermoeden van t ziekenhuis wordt bevestigd maar aan de andere kant hebben we goeie hoop en goed voorgevoel! maar de onwetendheid is echt een hel!
Lieve st, ik heb het andere topic gelezen! Geen woorden... Heel veel sterkte! Dikke knuffel lieverd!!
Sorry meiden... Ff update. Kleine heeft idd down syndroom en na heel veel huilen en praten hebben we toch besloten deze zwangerschap te beeindigen. Zojuist terug uit t ziekenhuis. Zondag ochtend moet ik pil nemen om de zwangerschapshormoon te onderdrukken. En maandag 8.00 wordt ik opgenomen om de bevalling in te leiden met tabletten. En dan zal ik maandag middag/avond bevallen.
Jeetje meid, wat een onmenselijke beslissing. Heel veel sterkte de aankomende tijd! Zal aan jullie denken meid.
Dank je wel mop!! Zijn nu int zh en ze zijn heeeeel lief en medelevend voor ons. Begeleiding is super en we hebben een kamertje alleen met 1 verpleegster. En zojuist de papieren van t amc via fax ontvangen daarom nogmaals duidelijk gelezen dat ons kleintje echt trisomie21 heeft. En we weten wat t is van geslacht.
Lieve lieve ST na paar weken hier niet gekeken te hebben en begin met lezen, zie mooie echo fotos en dan ineens je bericht..kippenvel van top tot teen...wat zwaar voor jullie..ik denk aan jullie dikke kus! Marsim wat fijn dat je operatie achter de rug is...en wat knap van je, want het zal best heftig zijn allemaal. Fijn dat er al flink wat af is en je resultaat begint te zien. Einad, ik spiek op fb ook gezellig met je mee, wat een prachtige kindjes heb je toch. Wat leuk de zolder verbouwen! En misschien een derde wondertje.. Brabantse wat een prachtige kindjes en wat zijn de meiden alweer groot! Gaat hard he! Beetje te doen met drie? Hier gaat het goed, de meiden zijn super gek op elkaar. Ik vind het wel heel erg veel allemaal, manlief veel weg, drie dagen werken, de kids, huishouden maar goed zal allemaal wel weer minder worden over een paar jaartjes.
In love, Wat een heerlijke meiden zeg! Ik ervaar het soms ook als veel hoor. Nu isa naar school gaat zeker. Huishouden blijft sinds dat isa op school is soms ook echt liggen tot het weekend.
Lieve ST lees in een ander topic dat jullie kleine meisje is geboren, mooie naam, heel veel sterkte in deze moeilijk periode, ik denk aan je!
Omg spannende, het had en reden dat ik juist nu even dacht aan jullie en wilde lezen. Wat een verschrikkelijk nieuws Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje, echt heel moeilijk. Ik denk aan, jullie dikke zoen!
Hallo meiden, Hoe is het met jullie? Hier gaat het langzaam aan beter. Inmiddels 15 kg kwijt, dat voelt super. Hebben jullie nog tips voor mij mbt isa? Isa is de laatste tijd erg snel boos. Begint mij sinds kort te slaan en te schoppen, grote mond, moeilijk tot niet te corrigeren. Tips? Ik wil jullie allemaal alvast hele fijne dagen wensen! Geniet van elkaar! Xx
Wat moeilijk Marsim, ik herken het wel en straffen heeft totaal geen zin. Bij Nathan is het voornamelijk dat het allemaal teveel is in zijn kopje met school e.d. Ik lees mee voor tips! Super al 15kg kwijt, wat fijn!!
Marsim wat vervelend. Ik kan je heleaas niet helpen. Cate is stuk jonger en als die zoiets doet probeer ik haar in andere modus te krijgen door af te lijden. Straffen werkt gewoon niet. En 15kg!!! Al wouw!!! Trots op je schat. Meiden..bedankt coor jullie liee berichtjes en medeleven!! Xxxxx