@ einad, ik denk dat het voor isa ook te druk is in haar hoofd maar pfff.......... @ st, natuurlijk leven we met jullie mee! Mooie kaart hoor.
St, mooie kaart! Denk veel aan jullie en lees af en toe ff je andere topic. Marsim, ik vind het ook zo moeilijk, zo brutaal maar hoor het 'gelukkig' veel om me heen. Het kost wel enorm veel energie. Dochter ook in verschrikkelijke fase. Slaapt heel slecht.
Happy newyear allemaal! Hier nog 6 dagen tot onze date met de gynaecoloog! Spannennnnnddd! Benieuwd waarom ze me nOg een lichting Clomid heeft meegegeven, terwijl ik het niet meer mag slikken omdat ik aan de max. zit van 12 keer... En ook benieuwd wat ze allemaal kan vertellen over IUI/het verdere behandeltraject!
Heey meid, Hier gaat het heel erg goed. De dametjes doen het goed. Helaas slaapt fenna nog steeds niet door en dat is soms pittig. Verder doet ze het geweldig. Ze loopt al een flinke tijd en mbt praten lijkt ze op haar zus, hihi. Kletst ook de oren van je hoofd. Verder is het een pittig dametje maar ow zo leuk. Met isa gaat het ook goed. Gaat na de vakantie alweer naar groep 2. Vorige week zondag is ze 5 geworden. Is al een heel dametje. Erg wijs en lief meisje. Ik ben zo trots. Daarom vorige week een tattoo laten zetten met de namen van mijn moppies. Verder gaat het met mij ook goed. Sinds 1,5 week terug van vakantie. Heerlijk 2,5 week in italië geweest. We hebben genoten en heb heimwee. Verder ben ik inmiddels al bijna 27 kilo afgevallen en voel mij beter en mooier sinds een lange tijd. Genieten nog ontzettend van ons huisje, waar we inmiddels alweer bijna 2 jaar wonen. Met manlief ook alles goed. Druk op zijn werk maar verder alles prima. Al met al, gelukkig, verliefd en gezond. Wat wil je mog meer?! Hoe is het verder met jou en de rest van de meiden?
Leuk Marsim dat je reageert!! Wat een respect voor -27 kilo echt super goed!! Wat leuk dat jullie dametjes het goed doen, het gaat hard he.. de tijd gaat zo vlug! Niet doorslapen is pittig he, J. hield het ook twee jaar vol Ik had via via gelezen dat er best wat veranderingen waren. Dus dacht misschien leuk weer even bij te kletsen! Met ons gaat het goed, beetje heftige tijd in relatie gehad. Helaas nog niks afgevallen, moeilijk ook om echt de knop te vinden. Kindjes worden groot, spelen erg leuk samen maar ook heftige ruzies. Meisje is echt pittig en gehaaid. Zoontje is in januari met school begonnen, vakantie is hier nu gestart. Na de zomer mag hij naar groep twee. We gaan dit jaar niet op vakantie, wat verbouwingen rondom het huis.Wat leuk ook een tattoo, is het je eerste? Ik wil er ook een, mijn zusje heeft hem ontworpen. Een moeder met twee kindjes. Maar wil hem na de zomer laten zetten op mijn pols. Fijne vakantie nog en hopelijk sluiten de andere dames ook bij
Heey einad, Helaas nog niet veel aansluiting maar wie weet.... Hmm heftige tijd achter de rug. Hopelijk nu dan in een rustiger vaarwater. Mbt afvallen, ja daar moet echt de knop om en je moet er volledig achter staan. Komt vanzelf meid! Fijn dat de kindjes het goed doen en tja helaas ken ik dat geruzie en gemopper ook. Laatste paar dagen is het grrrrrr. Het is mijn eerste tattoo en ws ook de laatste hihi. Wilde altijd graag een tattoo als we compleet waren, verder weet ik niet of dat ik er veel mee heb, haha. Dus jij ook een tattoo, spannend. Zal zo eens kijken of dat ik hem op de foto kan zetten. Let niet op de korstjes want hij zit er net 2 weken en de korstjes laten nu los. Nou komop meiden, weer even nieuw leven inblazen in dit topic!