clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nen, met Isa gaat het allemaal goed. Ze loopt vrolijk rond en laat al wat meer de armpjes zakken met het lopen. Het gaat echt super goed en we zijn natuurlijk erg trots!
    Op het moment komen er 3 kiezen aan dus ze is niet altijd te genieten en het is sprongetjes tijd denk ik.
    Hoe is het verder daar? En met jou?

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik ga misschien vanaf volgende week terug clomid nemen :)
    Ik heb een afspraak met een nieuwe gyneacoloog (is mijn derde al intussen) en ik hoop zo dat hij me zal helpen :)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ marsim, veel succes met het dieet. Ik zit op een ander forum waar iemand heel succesvol is afgevallen met dat dieet! Je kunt het :)
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Sneu he dat het doorkomen van tandjes en kiezen zo pijnlijk is. Helaas kun je er maar beperkt wat aan doen.
    Hier zijn we blij dat er eindelijk wat rust in de tent komt. We genieten met volle teugen van onze vrolijke kletskous!

@ suikerboon, spannende tijden dus in het vooruitzicht! Hopelijk doet de clomid gauw zijn werk, want zo te zien wachten jullie al erg lang!

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    @Nen87 we wachten al heel lang. en heb er al 2x6 maanden clomid opzitten met metaformine . ben bereid er nog 1x voor te gaan met clomid en dan hoop ik dat ze eindelijk eens iets anders willen proberen.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suikerboon, geven ze je nu nog niks anders??? Waarvoor is dat metaformine? Ik zou in jouw situatie misschien al eerder eisen om iets anders te krijgen. Clomid is geen pretje!

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hey meiden,

ben begonnen met provera, ik hoop dat dat een einde maakt aan de depri gevoelens... (heb het idee dat het door de clomid komt..)

@ suikerboon succes!

@ Marsim succes met lijnen! Welk dieet is dat?

7. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    @nen87 , de 2 vorige gyn's wilden niks anders proberen om dat het in mijn geval wel zal lukken met clomid en metaformine? gewoon weten ze niet in welke eeuw :) en metaformine is een pil die ze ook geven aan diabetis patienten maar in mijn geval als het gecombineert wordt met clomid heb ik meer kans op een eisprong :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sas, naar he die depri gevoelens door de clomid. Het was hier ook zo'n verlichting toen ik over ging op spuiten. Alsof die zware donderwolk boven mijn hoofd verdween. En voor vriendlief ook wel prettig, want die had het flink te verduren.

@ suikerboon, nou dan zou ik toch maar eens op je strepen staan denk ik. Ik kreeg ook elke maand een eisprong met Clomid, maar werd niet zwanger ondanks alle moeite. En de eerste maand spuiten was het gelijk raak. Natuurlijk geeft dat geen garanties, maar heb toch het idee dat menopur een betere invloed had op mijn lichaam.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, wat een gedoe zeg....maar wat een vrolijk manneke hebben jullie!!

@marsim, hoe was de intake? en idd gewoon DOEN!!
    hier ook een manneke dat last van zijn tandjes heeft...

@suikerboon, hier ook 18 mnd Clomid gehad....leuk was anders!
    maar idd belacheljk dat ze je niet over laten gaan op spuiten...

@sas, op naar een nieuwe ronde!
    hier gisteren ook de provera in huis gehaald!
    dadelijk de eerste nemen, want zit inmiddels op CD54!!

@mielenl, ja gaaf he...ga samen met mijn zus, daar is 6 mnd geleden haar vriendin overleden....heb altijd wel iets met dat "hiernamaals". heb trouwens op het sterfbed van mijn pa(2j geleden) een droom gehad over mijn oma, en die zei dat mijn pa gerust kon komen want het was er erg gezellig, haha...enne ben idd ook wel benieuwd en nieuwsgierig!!

@all, gisteren naar het CB geweest, Mika was 8.265 kilo en 71 cm! dus geen flinkerd(voor mijn gevoel wel trouwens, maar wat wil ik met zo'n spriet van een zoon zoals Luka, haha) want hij lag tussen de midden en onderlijn! verder doet hij het super!!

Bekijk bijlage 175598

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi meiden!!
    Alles goed hier?
    Vraagje...slikken jullie weer de pil of nemen jullie de gok na het zwanger worden met clomid?
    xxxxxxxx

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, wij gebruiken niks, echter heb weer geen cyclus....is even goedgegaan, en nu dus weer niks....dus vandaag aan de provera!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ brabantse, ik heb een halfjaar ofzo een koperspiraal gehad. met nummer twee in ons achterhoofd wilde ik even geen hormonen in mijn lijf.... hoe is het met de kleine meid???

@ suikerboon succes met de clomid!

@ luukske wat is hij al groot geworden!! lekker hoor, zo'n stevigerd (voor jou doen dan, hihi, Bosch zit altijd tegen de bovenste lijn aan, vooral zijn lengte)

@ nen met onze Bosch gaat het prima, heerlijk hoor, zo'n dwarse peuter. Geniet er maar van hoor, want ze worden zo snel groot!

Hier gisteren onverwacht naar de griek geweest. en wie weet mijn laatste drankjes voor een hele lange tijd :D

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja gaat super!!

Had echter gister 2 streepjes......dat kan toch niet???

xxxxxxxx

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    2 streepjes??!?! moet ik je gaan feliciteren??? waarom zou dat niet kunnen dan? ;)

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, mag ik jou feliciteren??!!!
    en waarom zou dat niet kunnen? als je niks hebt gebruikt, en je hebt een cyclus is alles mogelijk, haha....gaaf hoor als het zo is!!!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik denk van wel....dit is zo maf! Nee, niks gebruikt aangezien ik geen eisprong heb en cyclussen van 40-50 dagen. Maar ik had zoveel zuur, was zo moe, last van stoelgang en nog veel meer, dat ik voor de zekerheid maar ff getest heb.....meteen 2 vette strepen. Mn wereld staat even op zn kop ;) Maarrrr....het is een aangenaam cadeau off course!!!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    joehoe, dan zou ik zeggen:

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Eerst 2 jaar wachten, clomid, ziekenhuis in en uit....en nu ineens gewoon zwanger....t is bizar!!! Nu maar hopen dat alles goed gaat!!
    xxxxxxxxxx

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Haha je bent niet de eerste die dat overkomt, en je zal zeker niet de laatste zijn! Gefeliciteerd meid! Wat een geweldig kado!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@brabantse
    Snap dat je geschokt bent. Zit met kippevel op de bank! Ongelooflijk zeg. Gefeliciteerd! Heb je enig idee hoe ver je bent?

@luukske
    Wat een mooi mannetje zeg! Balen van je cyclus. Leuk naar derk. Ik ga waarschijnlijk ook!

@nen
    Wat een verhaal zeg, schrikken die allergische reacties! Fijn dat het nu goed gaat en dat het een vrolijk mannetje. Geweldige foto! Ben je alweer aan het werk?

@marsim
    Wat goed dat isa loopt, zielig hoor die tandjes en kiezen. Ben je al begonnen met het dieet? Ik 4 weken sonja bakker en 5 kilo kwijt. Zit nu op start gewicht zwangerschap maar wil er nog 5 kwijt want door stress van dat jaar zwaarder geworden.

@mieln
    Duim nog steeds hard voor je. Je had wel een mooi eitje toch?

Hier alles goed, laurise doet het prima. Een vrolijk meisje en een slaapkop haha en ja wel het liefst op haar buik. Maar geen angst ze is heel sterk met haar hoofdje. Ze ligt inmidds in ledikant en zonder bakerzak! Dat ging in 1x goed!
    Ze heeft wel een voorkeurshouding waardoor haar hoofdje is afgeplat. Niet erg maar lopen bij de fysio en ze heeft nu een speciaal lig kussen waardoor ze haar afgevlakte kant niet belast wordt. Met de ontlasting gaat het gelukkig goed door andere voeding.
    Zelf bloed ik nog steeds..omdat ik endometriose heb moest ik een week na de bevalling beginnen met de pil. En moet deze door blijven slikken zodat ik niet meer ongesteld word. Heb vorige week ha gebeld waarschijnlijk doorbraak bloed. Nu gestopt met pil, nu nog heftiger bloedverlies. Hopelijk stopt het hierna zo niet krijg ik een echo

Deel Deze Pagina