clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @marsim: Ik hoop het dat het snel voorbij is met die pijnlijke borsten. hahaha wel leuk om is wat groter dan een A te hebben haha. Ze zeggen trouwens dat afvallen makkelijker moet zijn dan aankomen. Dus zet hem op meid. Je bent echt super goed bezig!

@allemaal: Gister zat ik eens te kijken op een ander forum. Ik zat toen we net begonnen met kindjes te proberen te krijgen, vaak op dat forum. Nou kwam ik een berichtje tegen die ik geplaatst had na mijn eerste ronde clomid. Hier het bericht:

Nu de eerste maand clomid achter de rug. dag 3 t/m 7 1 tablet 50mg. Mijn ei was 25mm! dat is dus echt goed. Mijn progesteron zat op 126 terwijl 60 normaal is. Had gister ongi moeten worden. Nog niets te zien en ook voel ik niets wat er aan zit te komen.

Moet zeggen dit vond ik best positief. Hopen dat het dit keer weer zo mag gaan alleen dan met een beter eindresultaat.

liefs Melanie

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @einad, Naar limburg... haha daar woont mijn hele familie. Ich ken ook gans goed limburgs klappen. Mar kenst dich men dan verstaon?

Ik ook facebook. Pb-tje doen?

liefs melanie

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb ook facebook! volgens mij heb ik luukske al een keer gevonden via een andere november 2010 mama die ook april 2008 mama was :) dus ik zal nog eens gaan zoeken hahaha!

marsim petje af hoor, dat je al zoveel kwijt bent!

melanie ik hoop dat de ongi snel komt nu. ik weet hoe het voelt, als je erop zit te wachten....die zere (.)(.) kan ik over meepraten, heb ik ook al ruim 3 weken last van.....

allemaal lekker genoten van het mooie weer van zaterdag?

*zwaai*

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ marsim, de ab doet zijn werkt dus ik voel me gelukkig alweer veel beter. De nachten worden alleen maar beroerder.. Vannacht zitten voeden om 3 uur! Nou dat hadden we al vanaf 7 weken niet meer meegemaakt. Maar volgens mij krijgt hij nu ook nog eens de waterpokken dus we kunnen onze lol op... Die 25-30 gaat je zeker lukken! Als ik lees hoe goed je nu al bezig bent. Echt top! Misschien is je lichaam aan het wennen aan minder kcal waardoor het nu de reserves moet gaan aanspreken en voel je je daar zo beroerd van? Hopelijk wordt Isa niet al te ziek van de prikjes van morgen!

@ melanie, eigenlijk apart he dat er maar weinig bij stil wordt gestaan dat er ook mensen zijn die moeite hebben met aankomen. Iedereen heeft het altijd maar over afvallen, maar aankomen is voor sommigen net zo moeilijk! Vervelend dat je zulke zere borsten hebt van de provera! Hopelijk word je gauw ongi en ben je daar vanaf. En dan eindelijk starten!!!

@ einad, wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Limburg is een mooie omgeving he :) Zitten jullie daar in een huisje?

@ luukske, lekker dat jullie gisteren even een dagje weg zijn geweest. Dan voelt het voor 1 dagje alsof je zelf ook op vakantie bent he :) Lastig dat Mika zo slecht drinkt. De kleine man hier drinkt ook mega slecht. Niet alleen tijdens de sprongen, maar ook daarbuiten. Gelukkig groeit hij goed, maar het geeft me wel eens zorgen!

@ mielen, hoe gaat het met jou? Mijn duimen draaien!!!

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mielenl, nog een weekje, spannend. Hopelijk kom je goed nieuws brengen!

@ Nen, wat fijn dat jij je beter voelt. Ach en dat mannetje van jullie is even van de leg. Hopelijk weer snel goede nachten want ow wat wen je daar snel aan haha. En ach de waterpokken, ahhhh. Beterschap voor jullie kereltje!

@ All, vandaag weer zo beroerd. Heb vandaag een email gestuurd naar mijn consulente. Heb zelf het idee dat het is begonnen toen ik met de repen ben begonnen. Even afwachten wat zij zegt. Morgen weer wegen maar helaas niet zoveel eraf. Ach je kan ook niet elke week bijna 4 kilo afvallen op een gegeven moment gaat dat natuurlijk ook minder worden. Al hoop ik nog steeds dat dit een slechte week was en dat ik volgende week is meer ben afgevallen.
    Ben net wakker dus ga zo Isa maar eens ophalen bij opa en oma.
    Vanavond een heerlijke massage voor de boeg, heb er nu al zin in.

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Wow je bent echt goed bezig!!! Knap hoor, ik weet hoe moeilijk het af en toe is.. en dan hoef ik er niet heel veel af dus respect voor jou! Wat vervelend dat je zo beroerd voelt, heb je al iets gehoord van de consulente? Het gaat inderdaad steeds wat langzamer, ik hang nu ook al een tijdje op hetzelfde gewicht, best frustrerend maar ja komt er in ieder geval niet bij denk ik dan maar. Hoe was je massage? Lekker hoor jezelf af en toe even verwennen! O bah die stomme prikjes...Laurise heeft er veel last van...over 2 weken gelukkig voorlopig even de laatste

@Melanie
    O dat zijn goede resultaten dus wat je met clomid hebt gehad, hopelijk breekt je ongi snel door en kom maar op met die mooie eitjes en uiterraad een nog mooiere bevruchting!

@Mielenl
    Oooohh ik duim ook nog steeds voor jou...echt super dat je toch nog een kans had! Ja heerlijk in scheveningen geweest zaterdag en eindelijk een lekker kleurtje opgedaan. Jij genoten?

@Luukske
    En vindt Luka het weer leuk op school? Leuk dat jullie het huis gaan opknappen. O lekker weekend gehad zo te lezen. Alles weer goed met je mannetje en jou? Als je het er niet over wil hebben snap ik dat hoor.

@Nen
    O jeetje wat vervelend dat je een keelonsteking hebt! Fijn dat de AB helpt! En wat vervelend dat jullie kleine zo in de weer is. Wat zielig dat hij misschien de waterpokken heeft! Hoe is het afgelopen met de info dag van de opleiding? Sorry even gemist volgens mij

@Einad
    Lekker zeg bijna vakantie, en las ik nu goed dat de kleine man 4 tanden tegelijk krijgt...wat zielig zeg!

@Brabantse
    Hoe gaat het met jou? Al gewend aan het idee?

Hier alles goed, vorige week weer naar de fysio geweest en een meting gehad. In 2 weken is het hoofdje 1,1 procent bijgetrokken en dat is super goed! Zelf zag ik al verschil en klopt dus ook. Haar voorkeur is helemaal weg dus nu is het een kwestie van het schedeltje laten groeien. In haar bedje ligt ze als ik ga kijken altijd op de goede kant, zonder kussen. Het is nu 107 procent en moet onder de 105 worden en hier hebben we 2 maanden de tijd voor, dus dat moet gaan lukken! Verder is het bloeden gestopt bij mij, weet niet meer of ik het geschreven had haha. En inmiddels ben ik 7 kilo kwijt...nog 3 kilo...die zijn wel moeilijk zeg de laatste! Verder is dit mijn laatste week vrij, eigenlijk moest ik 19 aug beginnen maar had nog 4 weken vakantie achter mijn verlof geplakt. Maar dat zijn nu 3 weken geworden. Heb wel zin om weer te werken, ik hou van ritme haha. Ben benieuwd hoe Laurise het gaat doen. Verder super aan het genieten, wat mooi die ontwikkeling! Ze kletst de oren an mijn hoofd haha, pakt nu ook knuffels en ontdekt haar lichaamsdelen, stopt haar hele vuist ook in haar mond. Het is een schatje..

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

O ja vrijdag is mijn moeder getrouwd (was gescheiden en nu al 17 jaar samen met deze man) en moet even de kleren van Laurise spammen, kwaliteit foto is niet heel goed want is met tel genomen. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen en we hebben wat afgepronkt met haar, iedereen zijn mond viel open :)

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Laurise, allereerst wat een ontzettend mooi popje!!
    Wat fijn dat ze het zo goed doet, das echt genieten. En het gaat zo snel. Fijn dat bij jou het bloeden gestopt is. En tja die laatste paar kilo's gaan inderdaad altijd langzaam. Jij bent ook lekker bezig.
    Had graag gewild dat ik maar 10 kilo kwijt moest maar helaas. Heb nog een behoorlijke weg te gaan maar het gaat goed.

Was vandaag vergeleken met gister weer 0.6 kilo kwijt, dus ikke was blij!!

@ All, vandaag bij cb geweest. Heeft de prikjes weer gehad, zo zielig. Hopelijk niet veel reactie erop.
    Verder was ze goed gegroeid. Ze is nu 11 kg en ze is 81,5 cm.
    Ze waren erg tevreden en vonden dat het een vlot dametje was.
    Apk dus weer goed gekeurd, nu eind december weer terug.
    Vanavond weer wegen, ben erg benieuwd.
    Nog geen reactie terug gehad op mijn mail helaas. Voel me vandaag wel weer beter dus hopelijk blijft het zo. Mocht het echt van de repen komen dan kap ik daar gewoon mee. Heb er nu toch ook totaal geen behoefte aan.

9. Ha Dames,

Heb even wat meiden een pb gestuurd over fb, wie liever niet wil maakt ook niet uit hoor ;)

Hier gaat alles goed vandaag naar cb geweest, Hij woog 9590 en 74,5 cm lang.. doet het erg goed ben trots op mijn kleine man!!
    Tandjes komen ook wat beter door nu

Ow de bel gaat.. reageer vanavond ff op iedereen!

*zwaai*

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hallo lieve dames,

Hier eigenlijk weinig te melden. Vanacht wakker gelegen met flinke misselijkheid en vanmorgen ook nog erg misselijk. Verder niet veel te merken van een aankomende ongi, al verwacht ik wel gewoon dat ik dat ga worden..

Liefs Melanie

11. Hier ben ik weer, kwam een vriendin op visite met foto's van haar vakantie, kreeg er een blij gevoel van :)
    Wij gaan bijna naar Reuver, zoveel zin in.. We love Limburg haha
    Dames op mijn werk beginnen elke keer het volkslied te zingen als ik erover begin
    Had de laatste tijd een nette cyclus maar nu weer dag 37 hoop zo dat ik het niet in de vakantie word :(

Marsim, Wat toevallig ook naar het cb! Een meisje op supertrots op te zijn! En je gaat super met de kilo's!

Melanie, balen zeg van de misselijkheid :9 ik had dat ook altijd voor mijn ongi..

Laurise, wat een dropje op de foto zeg *smelt* Fijn dat haar hoofdje ook zo goed bijtrekt :)

Mielenl, nog een spannende week pfff

Nen, gelukkig knap je al wat op! Wij gaan in een huisje van Landal.
    Weet je al hoe het nu verder gaat met opleiding of werk?

12. jeej ben ongesteld :)

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, dan ben je bij mij in de buurt, haha....hoe lang gaan jullie?
    en Nathan is groter en flinker dan Mika, haha....

@marsim, hopelijk niet te veel last van de prikjes! wij moeten in okt weer!

@melanie, niet even een testje doen? heb al een paar meiden hier gehoord die zwanger bleken na de provera....
    als het niet zo is, hopelijk snel ongi!

@laurise, wat een mooi meisje!!

@nen, hier ook vanaf de geboorte een slechte drinker, maar hij groeit wel, dus nie te veel zorgen maken!

@all ga Luka naar school brengen en dan even shoppen met Mika, we hebben vandaag outlet dag in de stad, dus de laatste uitverkoop-koopjes, haha....

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, en nog wat weten te scoren?

@ Einad, jou mannetje gaat ook goed zeg. En inderdaad een erg trotse mama hier. Een vakantie nog voor de boeg, heerlijk. Ben wel een beetje jaloers. Heb in december pas weer vakantie en helaas niet tegelijk met mijn mannetje. Mocht niet op mijn werk, grrrr.
    Nou jij bent blij met je ongi, haha. In ieder geval niet op vakantie, super.

@ Melanie, nog geen ongi dus. Ik werd het soms pas 7 tot 10 dagen na de laatste pil provera.

@ All, verder niet veel nieuws te vertellen. Net tijdens de buien door nog even eruit geweest. Bah wat een rotweer zeg. Ga die kleine mops verschonen want die liep net rood aan en er hangt hier nu een heel aangenaam luchtje, hihi.

15. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik heb te vroeg geroepen denk ik haha. Ben hartstikke ongi geworden. Mag dus over 2 dagen lekker met clomid beginnen. Eindelijk na heel lang wachten weer een echte kans.

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Fijn dat Isa weer goed gekeurd is bij het cb. Heeft ze nog veel last gehad van de prikjes? En hoe was het bij de consulente? Zei ze nog wat over je buikpijn? Dank je, het is ook echt een poppetje, ben zoooo verliefd op haar :) wat een heerlijk gevoel

@Einad
    Ik heb je toegevoegd hoor :) jeeeh fijn dat je ongi bent geworden voor jullie vakantie!! Lekker hoor even er tussen uit in een huisje! Hopelijk hebben jullie goed weer! Fijn dat jullie mannetje ook weer goedgekeurd is, hopelijk heeft hij niet al te veel last van zijn tandjes...

@Luukske
    Dank je wel, en heb je weer lekker geshopt bij de oulet dagen? Heerlijk he die sale! I love it!

@Mielenl
    Wanneer kan je testen? Duimen draaien overuren! Maar met liefde!
    @Melanie
    Wat fijn dat je ongi bent geworden! Op naar een mooie clomid beeb! Zijn de mooiste :)

Hier ongi geworden in het midden van mijn pilstrip grrrr..nou ja ik was hem ook 2 dagen vergeten...stom maar wist niet dat ik dan meteen ongi zou worden grrr en ik mag niet ongi worden vanwege de endometriose..weet ook niet wanneer ik nu weer met mijn pil moet beginnen...jullie? Verder kriebelt mijn buik wat ben ik verliefd...gister weer op de nagym geweest en flink gesport. En ze zei dat ik al een mooie strakke buik heb, ik ben zo trots..vooral als ik de andere moeders zie, niet lullig bedoeld maar ik vind het fijn dat ik weer in shape ben. Laatste dagen zijn ingegaan..dinsdag weer werken..

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @laurisse, oei das minder nieuws meid. Denk dat je beter morgen de ha even kunt bellen om te vragen wnnr je weer begint.
    Liefs mel

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ einad gelukkig niet inde vakantie ongesteld! have fun!

@ melanie jaaaaa eindelijk weer een echte kans voor jou!

@ laurise gefeliciteerd met je moeder! en wat zag kleine L er prachtig uit! Fijn dat het hoofdje weer bijgetrokken is

@ marsim balen dat je niet tegelijk met je man vrij kon nemen.

@ luukske shopze! in welke groep zit luka eigenlijk?

wij hebben hier gisteren info avond gehad op school over groep 1. wel super leuk hoor.

hier inmiddels op 8 dpo. normaal zou de spotting vandaag of morgen beginnen, ik weet eigenlijk niet of dat anders is omdat ik die pregnylspuit heb gehad. hoe dan ook, ik moet nog een week wachten met testen......spannend!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier gisteren lekker geshopt, voor Mika een lief mutsje van kik kid, echt stoer....en ik heb wat met mutsen in de winter, haha....

@laurise, lekker dat je al in shape bent! kan je hier alleen zeggen dat het met een 2e niet meer zo snel lukt, haha....

@einad, jippie ongi....hoe raar dat voor sommige mag klinken, haha...maar beter nu dan op vakantie!

@melanie, super!! op naar een mooie ronde. krijg je wel FM en progesteron controle? als dat niet zo is zou ik ovu testjes gaan gebruiken.

@mielenl, Luka zit in groep 2, hij is een late leerling, als hij 1 maand eerder was zat hij in groep 3, echter zijn we blij dat hij nog 1 schooljaar kan/mag kleuteren.
    spannend he, als ze naar school gaan.

@mamakoen, hoe is het met jou?

@all, gisteren nog lego gescoord voor 5 december, toevalling van iets dat Luka "vet cool" vindt, en het was afgeprijsd van 60 voor 16 euro! en voor Mika had ik dus nog een mutsje van kik kid. vorige week had ik al stoere schoentjes van 82 euro voor 10 euro!!
    enne hier flinke eipijn....heb gisteren CB ovu gebruikt en die was posi, dus denk dat deze cyclus wel weer korter zal zijn want zit op CD18 vandaag...

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @luukske, ik krijg op dag 22 een bloedprik voor t progesteron. Fm krijg ik dit keer niet. De clomid sloeg vorige keer super aan had een ei van 29mm en een progesteronwaarde van 126 erg goed dus. De arts noemt het "dijken van ei-sprongen"

Ovu testen wil ik niet gaan gebruiken omdat die met clomid niet altijd juist zijn. We gaan gwn lekker viezerikken van dag 11 tot 21 haha.

Liefs mel

Deel Deze Pagina