@ Yvy, fijn dat jullie mannetje het goed doet. Zag trouwens dat jou mannetje en Isa niet zo heel veel schelen. @ Mielenl, inderdaad nog steeds shakes en soepen maar af en toe wel wat gesprokkeld hoor. @ Luukske, dus je ongi zit eraan te komen, netjes hoor. Werkse! @ Laurise, wat fijn dat jullie meisje het goed doet en haar hoofdje bijna binnen de normen zit. Je hebt gelijk mbt je man. Fijn dat jullie zo'n fijne huisarts hebben. Hopelijk valt het allemaal mee!! @ All, inmiddels alweer 15 kilo kwijt. Consulent was erg tevreden. Heb toch opgebiecht dat ik een keer ben wezen wokken. De rest achterwege gelaten. Ondanks het wokken ga ik gewoon netjes volgens het boekje. Dus ik ging met een bigsmile weg daar. Isa is vandaag weer wat beter gemutst. Hopelijk blijft het zo. Alleen jammer dat ze mijn laptop gesloopt heeft, hihi. Heeft een toets eraf getrokken en krijg hem nu niet meer vast. Mijn mannetje eens na laten kijken vanavond. Morgen en overmorgen werken, bleh. Heb er niet veel zin in en ben een beetje verkouden en pijn in mijn lijf. Ach we zullen het wel weer overleven. Vanavond vroeg mijn bedje in denk ik.
@laurise, had gisteren een posi ovu test, zowel met die van kv als cb digi.. Nu dus lekker flink klussen..n daarna wachtene
Hoi meiden, MamaKoen, van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoontje! Ik kom snel weer uitgebreid reageren hoor! *zwaai*
@laurise, jeetje zeg...is idd raar dat ze daar in het ziekenhuis niet aan denken. ze moeten ook weten dat niet iedereen alle symptomen heeft van het een of ander!! ben benieuwd wat eruit komt! en phoe, je ventje weg voor 6 maanden, moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken! @mel, super zeg...nu een aantal daagjes klussen en dan duim ik voor die posi test!! @marsim, you go girl!! 15 kilo!! werk ze de komende dagen. laptop gemaakt? @einad, zwaai zwaai!! @mielenl, hoe's ie bij jou? @all, gisteren echt ongi geworden, dus een cyclus van 31 dagen!!
@ Melanie, lekker klussen. Veel plezier!! @ Einad, zwaai. @ Luukske, die ongi is er dus, super. Toch nog een beetje cyclus dus. En jep het laptoppie is weer gemaakt, hihi. @ All, vandaag gewerkt. Ik zat in de auto en was bijna van plan om me ziek te melden. Was echt niet lekker. Toch gegaan en uiteindelijk ging het weer iets beter. Ik ben de dag doorgekomen zal ik maar zeggen, hihi. Morgen nog een dagje en dan weer wat dagen vrij. Van het weekend weer lekker zwemmen met Isa en zondag een verjaardag van mijn zusje en zwager in combinatie met hun trouwdag. Omdat ik vandaag niet lekker was heb ik geen shake naar binnen kunnen krijgen. Heb tussen de middag wat tomaat op en een ei en vanavond een klein stukje mager vlees. Verder nog steeds een rot gevoel in mijn maag en regelmatig misselijk. Ach het zal wel weer overwaaien.
Zo dan... Denk dat ik net mijn ei voelde!!! Auw auw!! Ik kreeg ineens een kramp niet normaal!!! Auw!! Kon niet eens meer recht staan.. Nu zo maar even door de pijn heen bijten en toch maar even klussen.. Slaap lekker girls
Dat vond ik ook al, maar we hebben een paar dagen mooi weer gehad misschien dat het daar aan ligt. Ik zelf heb nog weinig te melden. Zit op het wachtbankje voor het eerst in 1,5 jaar!! haha voelt voor mij nu nog lekker dat bankje. Al hoop ik er niet te vaak gebruik van te moeten maken. Weinig klachten: krampen, gespannen borsten, winderig en de hele dag door HONGER! terwijl ik dat normaal niet heb.. Maar ik ga nergens van uit.. liefs Melanie
@marsim, en weer een beetje opgknapt? hier is de ongi inmiddels weer voorbij, maar vrij-za-zo flink gevloeid, zo erg dat ik elk half uur wel een nieuwe tampon en verbandje kon omdoen....begin nu echt te twijfelen wat ik er mee moet.... @mel, mijn duimen draaien....
@ Luukske, ben weer opgeknapt al ben ik de laatste tijd ook wel weer erg moe s'avonds. Heb overdag wel meer energie maar s'avonds is het gewoon op, hihi. En wat is jou ongi dan erg zeg. En tja of je er meer mee moet doen. Ik denk dat ze dan als eerste zullen gaan beginnen over anticonceptie maar dat wil je niet meer toch? Moeilijk hoor maar bovenal mega irritant zoveel bloedverlies. Ook hier is het maandelijkse feestnummer weer gearriveerd, bleh. Ben de laatste tijd ook veel langer ongi dan "normaal". Niet veel maar wel langer. Ach ja het kan maar weer schoon zijn van binnen.
@marsim, idd wil niet meer aan de AC, en we zijn er nu ook wel uit dat 2 kindjes goed is....dus denk dat ik bij de gyn ga opperen maar iets anders te doen..... de juf van Luka had voor de vakantie een of ander goedje ingespoten gekregen ivm zware vloeien....misschien dat dan maar
ik zou al eerder reageren maar telkens komt het er niet van. Ben soms aardig druk met de twee....Maar gelukkig gaat alles wel goed!! @luukske....Klint niet fijn die zware menstuatie...Misschien even met de gyn overleggen.... @marsim...Hoe gaat het met je? Hoeveel kg ben je inmiddels al kwijt? @melanie...Hoe voel jij je nu? @all...zoals ik al aan gaf gaat alles goed hier!! Koen en Lotte krijgen nu alleen weer een tandje door dus zijn zo af en toe flink vervelend....Voor de rest gaat het zn gangetje.
@lima, hier ook een manneke dat net zijn 6e tandje door heeft....hij heeft voornamelijk last van die zure luiers, met als gevolg luieruitslag! @brabantse, en last van kwaaltjes? en al echo's achter de rug?
Hoi dames! Wat een heerlijk weer he! Hier gaat het met Nathan erg goed, ik voel me wat minder happy want weeg nu net zoveel als toen ik 35 weken zwanger was Weet iemand misschien als je de pil zo slikken of dan je hormonen stabiliseren en je afvalt? Of kom je er alleen van aan? Ik vind het zo goed van je Marsim dat je zoveel afvalt! Gaat het niet te snel, omdat je ook geen energie meer hebt 's avonds? Luukske, dat vloeien.. echt niet fijn he Arme Mika met zijn tandjes! Brabantse, alweer bijna 12 weken, wat super! Voel je je goed? Melanie, spannende tijden op het wachtbankje! Yvy, welkom terug! Lima, Nog even en dan zijn ze alweer 1.
@ Lima, ben inmiddels 16 kg kwijt. Sta nu even stil. Ben net ongesteld geweest en heb mijn eetweek ( tussenweek) gehad. Maar we gaan er vanaf weer tegenaan. Eetweek zit er weer op, haha. En ahh die tandjes ook altijd, vervelend dat ze er zo last van hebben. Hier weer een hoektandje op komst. Flinke poepluiers, blehh. @ Brabantse, heey meid hoe is het met je en hoe voel je je? @ Einad, die weegschaal ook altijd. Hij zal je nooit eens gelukkig maken. Met betrekking tot je vraag heb ik geen idee. Ik kwam er altijd alleen van aan, hihi. Das ook niks dan. En of ik te snel afval, geen idee. Ik vind het heerlijk, haha. Gebruik ook energietabletten. Maar heb het de laatste tijd ook gewoon erg druk en die kleine meid vraagt erg veel energie. Je blijft er achteraan hobbelen en je wil toch ook wel wat leuks met haar doen. Ach het zal wel overgaan. Zo'n zonnig dagje doet me goed. @ All, zo zit voor de verandering weer een keertje in de nachtdienst, haha. Het is vreselijk hier. Veel patiënten die bellen om niets. Ben net al uit mijn slof geschoten en dan moet ik nog tot 7.45 uur. Dat beloofd wat, haha. Verder gaat het hier goed. Afvallen gaat goed. Net mijn tussenweek erop zitten. Kon weer wat eten, heerlijk. Vanaf morgen weer volledig aan de shakes. Ben in de tussenweek niet aangekomen dus ben erg blij. Met Isa gaat het ook goed. Ze krijgt een hoektandje waardoor ze veel poepluiers fabriceerd voor mama, haha. Verder is ze heel lief. Ze kan goed alleen spelen maar vind het ook heerlijk om vermaakt te worden door mama. Ze probeerd je steeds vaker na te praten maar lijkt er nog een beetje bang voor te zijn om het verkeerd te doen. Alles binnensmonds gaat goed, hihi. Van het weekend mooi weer maar zal voornamelijk op mijn bedje liggen. Dit weekend duiken we nog lekker even het zwembad in. Isa vind het helemaal geweldig dus mama wil daar wel even haar bedje voor uitkomen en nog even uitblijven.
He meiden! Hier weer thuis van vakantie, heerlijk weer, mooi hotel lekker genoten dus. Een week lang alleen maar geluierd en gezwommen, HEER-LIJK! Hoe is het hier met iedereen?