clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ luukske, wat fijn dat Luka het zwemmen zo leuk vond! Super creatief een sjaal breien laat je het resultaat zien? Wat een leuke uitdrukking pan gaar, kende ik niet *schaam*

@mielenl, hoe was de fm-meting? Wat een stoere grote man is Bosch!

@laurise, lekker genoten in de sauna heerlijk hoor! Je dochter is echt een plaatje!!

@ marsim, hoop dat jullie nu allemaal de ziekte achter de rug hebben! wat super hoor de kilo's! ben je al heel veel veranderd?

Hoe zou het met Melanie zijn die schreef ook een tijdje mee toch?

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    * heeft even behoefte aan een dansje, ik hoor allemaal goed nieuws om me heen :) *

@ luukske wat leuk dat hij zo heeft genoten van de zwemles. logisch dat hij daarna zo gaar was.
    Succes met je sjaal, heb je al een patroon ;)

@ einad mijn fm ging prima, er was nog niet veel te zien. Morgen weer terug.

hier gisteren weer gefietst met de grote kleine man, en hij fietst gewoon zonder zijwieltjes, helemaal zelf! ik weet niet of ik jullie al had toegevoegd op fb, maar ik heb een filmpje daarop gezet....ben echt super trots :D

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, is dat echt geen standaard uitdrukking? haha....pan gaar is hier heel normaal voor ontzettend moe zijn, haha....
    de sjaal is klaar, zal binnenkort wel spammen....

@mielenl, je kunt mij op FB ook toevoegen, PB me maar even....

@all, heb gisteren dus een sjaal gebreid, en ben nu bezig met een 2e...
    verder hebben we flink vlees ingeslagen, 25 kilo bief/ossehaas/entrecote/gehakt etc....hubbie's oom heeft een rund laten slachten, en we nemen dat elke keer 1/16 deel over!! heerlijk vers, daar kan een slager niet aan tippen!!!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Luukske
    Ja echt heerlijk zo'n voorbeeldig meisje :)
    Ik ben benieuwd naar je sjaal! Mmm lekker vers vlees! En dan allemaal lekker invriezen? Vrienden van ons doen dat ook weleens zal ook eens vragen of ik ook een deel mag :) Haha pan gaar ken ik ook niet. Leuk dat Luka het zwemmen zo leuk vond.

@Marsim
    Fijn dat Isa alweer een beetje opgeknapt is en dat je de huisarts even kon overslaan. En dat jezelf weer wat beter voelt! Ja dan gaat toch je mama hart opspelen haha, je weet dat ze het goed heeft maar dan wil je haar zo snel mogelijk weer knuffelen en zien :) Doen jullie niet vaak iets met z'n tweeen?
    Wow wat goed zeg alweer 18,5 kilo kwijt, snap dat als je niet fit bent dat het afvallen dan ook niet lukt. Ooh manlief had wel hele hoge koorts..hoe is het nu met hem?

@Einad
    Echt super de sauna, ga denk mezelf goed verwennen als manlief weg is door 1x per maand naar de sauna te gaan, desnoods alleen, ik vermaak mij wel. Dank je..ik vind haar zelf ook een plaatje :)

@Mielenl
    Ik dans met je mee :)
    Jammer dat er nog niet veel te zien was, moet je dan nu elke dag? Wow wat super van de kleine grote Bosch!! Snap dat je super trots bent! Nee ik geloof niet dat wij vrienden zijn op facebook..

Laurise zit in een 19weken sprongetje, of had ik dat hier al geschreven (schrijf in meedere topics en soms de draad kwijt) Maar goed madame wil niet meer slapen overdag haha. Ze is niet heel vervelend en gaat uiteindelijk voor de bijl in de box of onder de babygym haha. En 's avonds ligt ze er lekker om 19u in en dan geef ik om 21 nog even een fles en slaapt ze tot 8 uur! Dus dat is het belangrijkst. Nog 1 dagje werken en dan drie dagen vrij met zijn 3en!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ luukske ik heb je inmiddels al gevonden en uitgenodigd op fb :)

@ laurise nee, ik ben gisteren geweest en moet nu morgen weer. dan zal ik maandag nog wel een keer moeten, want ik verwacht niet dat er morgen al iets heel groots zal zijn.
    laat ff weten hoe ik jou kan vinden als je fb-vriendjes wilt worden

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ mielenl, hopelijk snel wat te zien op de fm. En wat een knappe kerel is die bosch ook, stoer hoor.

@ Luukske, lekker aan het breien geslagen dus. Zo en dat is genoeg vlees, haha. Lekker hoor en lekker vers. Ik ben ook echt een vleeseter, heerlijk. En beginnen met lijnen moet je doen wanneer je er voor de volle 100% achterstaat, anders gaat het niet lukken.

@ Laurise, sterkte met het sprongetje! Geniet lekker van jullie dagen met z'n drietjes!

@ Einad, ik zit echt al in een paar maten kleiner dus dat gaat goed en voel me daar super onder. We gaan dus nog even lekker verder al begint het nu wel zwaar te worden hoor, die shakes en soepen.

@ All, mannetje is inmiddels ook weer beter maar man man wat is hij ziek geweest. Is nog nooit zo ziek geweest, vond het toch wel even eng hoor. Hij gaat morgen weer een dagje werken en dan weer weekend. Aankomende dagen niet heel veel in petto dus lekker rustig aan, heerlijk.
    Ik heb de laatste tijd zoveel plezier in koken, haha. Ook al mag ik zelf niet mee eten. Ga zo maar weer eens voor nieuwe receptjes kijken. Heb er al zo'n plezier van dat man en dochter zo lekker eten. Proef altijd wel een iniminie beetje.
    Van de week ook een simpele appelcake gemaakt en een boterkoek. Van het weekend wil ik een leuke taart gaan maken, moet alleen nog wat ideeën opdoen.
    Tips zijn dus welkom!

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    @ Laurise, dan valt t sprongetje gelukkig mee he? Hier nooit zoveel last van de sprongetjes, alleen 2-3 nachten dat ze weer een klein flesje wil, daarna weer maanden over. Dus ach...als dat t is.

@ Mielenl, ben je weer met de fm bezig? Hopelijk is ie snel groot genoeg en kun je aan de klus ;)

@ allemaal, Meike loopt inmiddels (ja ja met 9 mnd 17 dgn) en ze kan mama zeggen. Het lopen gaat goed, al verkiest ze snel kruipen, omdat dat nog minder moeite kost haha. Verder heeft ze al een week "snel in bad luiers" en huilt ze soms meer ivm komende tandjes....maar ze komen maar niet!!!! Van de week zelfs een zetpil gegeven, omdat ze er niet van kon slapen. Was de 1e zetpil sinds ze geboren is, dus dat doen we netjes he?

Verder gaat deze nieuwe zwangerschap goed, ben wel echt kapot geweest van vermoeidheid, 2 zwangerschappen zo kort op elkaar is funest voor je lijf als je ook nog griep enzo hebt gehad. Maar goed met de kleine prul gaat alles goed!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Brabantse, wat een vlotte tante zeg!! Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap. Zal inderdaad wel pittig zijn zo kort op elkaar.

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    #509 spannendetijden, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    hoi dames is kom me even met jullie bemoeien hor ;)

brabantse: wat ziet mijn oog!?!?!? weer zwanger?!?!? wat goed!!! GEFELICITEERD!!!!!!!! WOW!!!

marsim: wat fijn dat je mannetje weer opknapt!!! en WOW wat gaat het goed met afvallen!! ben trots op je hor!!! ik probeer al weken af te vallen en er is maar 3kilo af! dus (na mn hormoon stop aug'10 tot nu wel al 9hor) ...petje af meid!!!!

mielenl: succes met de follikels meid!!! Gro eg Gro! :D
    enuh,....applausje voor Bosch!!! kan me voorstellen dat je trots bent!!! ;)

mamakoen: ik heb je bevalling helemaal gemist :) sorry! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! leuke naam hor!
    wel erg vervelend dat je zo;n rot periode achter de rug hebt zeg!! kan me je gevoelens goed voorstellen, maar ik denk dat de gesprekken je goed kunnen doen meid! (ik heb vroeger (om andere redenen) een psyg bezocht en heb er nu 10jr later nog steeds profijt van!) sterkte! maar ook: geniet van je kereltje!!! ;) xxx

10. Hoi hoi!

Het is weer weekend, mijn werkweekend maar vind het niet erg :)

Spannendetijden, wat leuk om je weer ff voorbij zien te komen! Deze maand nieuwe ivf poging? Ik duim voor je!

Brabantse, wat een heerlijk vlot meisje heb je! Kan me goed voorstellen hoe vermoeiend het is zo snel twee zwangerschappen maar gelukkig gaat het nu goed!

mielenl, was er al wat te zien op de fm? ik hoop het zo!

laurise, lekker genieten van jullie vrije dagen, hoop dat jullie dametje weer klaar is met haar sprong!

hier een onzeker meisje die nog steeds niet helemaal op de aarde terug geland is ;)
    maar veel werken en dingen doen deze week!

fijn weekend!! xx

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @brabantse kan me voorstellen dat het zwaar is, zo kort op elkaar. Doe rustig aan en probeer er ook een beetje van te genieten!

@spannende tijden hey meid hoe is het met jou?

@einad werkze en doe rustig aan...

Hier aan de ene kant 3 eitjes van rond de 12mm dus hopen dat er minimaal één niet mee groeit. Maandag weer terug.

12. Spannend mielenl!
    Mijn duimen draaien hoor :)

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad: dank je meid! Idd weer nieuwe poging gestart! Ben nu bezig met de deca! Vandaag dag 6 van t prikken en hopelijk di mn ongi en dan volgend weekend starten met de Glonal-f.

Mielenl: hier gaat het goed hor! Ben zoals je hierboven kan lezen, weer begonnen met poging 2!! Zeeer spannend weer! Maar na een maand vakantie en totaal 3mnd rust, zijn we er helemaal klaar voor!!! 3 eitjes,…netjes hor! Er gaat er vast een zeker 1 een super ei worden ;)

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Einad, werkse meid en rustig aan doen!!

@ Mielenl, nu hopen dat er wat goeds door gaat groeien. Op naar een mooie fm maandag.

@ Spannendetijden, afvallen tijdens de mmm is erg lastig meid. Ik wilde het toen ook altijd maar bleef ook altijd steken op een paar kilo.
    Jij weer bezig met een nieuwe ronde. Mijn duimen draaien nog steeds voor je meid!

@ All, hier een rustig weekend. Gister lekker wezen shoppen.
    Ik denk dat ik ga stoppen met het dieet. Het komt echt bijna letterlijk en figuurlijk mijn neus uit. Moet met mijn neus dicht de produkten nemen en daarna flinke last in mijn maag.
    Gister een gewoon dagje gehad. Natuurlijk niet superveel gegeten maar wel normaal en toch nog een halve kilo eraf sinds gister.
    Dus misschien toch op zo'n manier maar doorgaan. Wil toch echt nog wat kilo's eraf.
    Dan maar een beetje normaal eten en wat langzamer dan dat je je continu beroerd voelt na het nemen van de produkten.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier een druk maar super weekend achter de rug, ben namelijk zaterdag naar derek ogilvie geweest, en heb ook moeten werken, vanochtend al een verjaardag gehad, woensdag zelf jarig, en dan ook de aankomende verjaardagen van mijn 2 kleine mannekes....moet ook aan de taarten beginnen!

@brabantse, wat een snelle meid, hier eerder een lui kindje!!

@marsim, zieken in huis zijn nooit leuk.
    wat voor taart wil je maken? ik maak wel eens fondant taartjes, gewoon wel simpel, haha...

@mielenl, hoe was het vandaag, of moet je nog gaan?

@spannendetijden, heb je laatst idd even gezocht, en heb even bijgelezen van je andere topics, had gehoopt dat je in de tussentijd wel al posi getest had....

@einad, hoe gaat ie?

@laurise, hier ook een manneke dat erg gevoelig is voor de sprongetjes, hij is dan echt een weekje uit zijn doen, terwijl Luka nergens last van had....
    ben je ook op FB?

@alle meiden die ik nog niet op FB heb, en die het leuk vinden kunnen me PBen voor mijn naam....

@all, dadelijk naar de oktoberfeesten in de stad, vanavond werken(en dan 3 daaje vrij), morgen naar Eindhoven schoppen, en woensdag ben ik jarig, we gaan dan naar Toverland, dus een paar drukke dagen....en dan over 2,5 week de verjaardagen van onze mannekes....moet nog taarten en cakejes bakken....

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    dat geldt voor mij ook hoor :)

luukske hoe was het bij derek? heb je nog een reading gehad? lijkt me wel heeeeel bijzonder om daar een keer bij te zijn.
    leuk, oktoberfest! En veel plezier met alle aankomende feesten! Druk hoor, zoveel verjaardagen vlak bij elkaar.

ik ben vanmorgen naar de gyn geweest, en we hadden vandaag nog maar 1 folikel van 12 mm. Dus die van vrijdag zijn verdwenen, blijkbaar, ik wist niet eens dat dat kon.
    Dus vanaf vandaag de dosis verhogen, en woensdag weer terug.

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    he bah! Wat een tegenvaller zeg! Maar hopen dat die ene goed zn best gaat doen!!!! Succes meid!!!

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, drukke dagen meid. Succes met je taartjes en cakejes.

@ Mielenl, he bah dat ze ineens verdwenen zijn. Hopen dat met meer spuiten je wat betere follikels krijgt.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Goeie morgen dames!!! Wat is t stilletjes hier!
    Nou voor iedereen..fijne dag!!! Xxx

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    En nog steeds stil, hihi.

Deel Deze Pagina