clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Marsim: kan me goed voorstellen dat je dr spierpijn van hebt. tis behoorlijk zessr!! Helaas zonder resultaat. maar je hebt jr best gedaan. het heeft gewoon niet zo mogen zijn skat. t was die persoon zijn/haar tijd! Maar snap dat t ff zwasr is (ook geestelijk) Heb je vaak reanimaties?!
    Nou ...zoek lekker je bedje op!! ;) knuf

Mielenl: vandaag nieuwe poging toch?!!? Succes!!!!!! Mn duimen gaan draaien voor je!!!

hier goed nieuws!!! Morgen starten met de glonal en maandag controle!! Ben nu al benieuwd!!!! Hihi

2. Einde verhaal :( Veel bloedverlies en bijna ondragelijke krampen!

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad schat...sterkte!! Wat een rot nieuws meid xxx

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @marsim...Wat lijkt me dat heftig een reanimatie....En wat triest dat het niet mocht baten.....Wel lekker dat je nachten er nu even op zitten.

@einad....Sterke!! Wat vreselijk rot

@spannendetijden...Woehoe :D Zet hem op

@all....Hier niet zo heel veel nieuws....Ben aan het denken wat ik voor de verjaardag van K en L kan gaan trakteren straks op het KDV...

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @einad, he bah meid. Een hele dikke warme knuffel en veel sterkte!!

@spannendetijden, wat fijn dat je mag starten!

@lima, moeilijk he om wat te bedenken. Ik zal met je meedenken.

@all, hier als een blok geslapen en wakker geworden met nog meer spierpijn. Heb wel vaker een reanimatie gehad maar gelukkig is het geen dagelijkse kost. Het hoort helaas bij mijn werk en zo voel ik het gelukkig ook.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@einad, meis een hele dikke knuffel!!!!

@all, ga morgen opnieuw proberen, moet dadelijk werken, en mijn energie is een beetje op....

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: tot morgen meid!! lekker rustig aan doen hor!!!

marsim: gelukkig niet dagelijks!! maar wel fijn dat je het echt kan zien als werk bijzaak! das wel fijn!!!

lima: thanx!! gaat goedkomen!!! wij gaan ervoor :D
    enuh,....voor het KDV ...pffff moeilijk hor! misschien gewoon iets van nijntje biscuit met pakje yogi leuk ingepakt ofzo. of danone stiks of manderijntjes.

8. Vanochtend het vruchtje verloren. Eind van de ochtend echo gehad, bm is nu leeg en dat is precies hoe ik me voel nu LEEG :( Wat had ik een pijn gisteren zeg leken echt weeen, herkende het helemaal niet zo van de vorige mken.. Nu maar alles tot me door laten dringen en verwerken.

Bedankt voor alle lieve reacties, doen me heel veel!

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....Rustig aan doen...we zien je berichtje wel weer verschijnen.

@marsim...Gelukkig maak je het niet vaak mee...

@spannendetijden...Ja misschien wel iets van een danonestick...nu nog een leuke verpakking...

@einad....Wat vreselijk...Doe maar rustig aan..

@all...Vanavond alvast wat inkopen doen voor de verjaardag en sinterklaas. Bij Toys Xl hebben ze 3 halen 2 betalen...Ik stuur mijn vriend zodat ik niet tussen die drukte hoef te lopen...Ben benieuwd waar hij allemaal mee thuis komt.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    einad: hele hele dikke knuffel meid. sterkte! xx

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, dikke knuf meis!! mijn laatste mk leek idd ook een bevalling....daarvoor een "zware ongi"...

@lima, idd een leuke aanbieding bij toysxl.....moet er niet te vaak komen, blijft altijd wel iets aan mijn vingers pakken, haha....

@all, Mika krijgt voor zijn verjaardag een speelgoedkist van ons, gezien hij al zoveel heeft, en nog gaat krijgen, haha.
    hij is handgeschilderd:

Bekijk bijlage 195637

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, ow, meid toch. Wat een leegte. Nogmaals sterkte en een hele dikke knuffel.

@ luukske, wat een prachtige speelgoedkist.

@ lima, hopelijk slaagt hij en blijft er nog wat op de rekening staan.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Lima: misschien kan je van karton een nr 1 maken met hun naam erop en daar de stick op/aan plakken :D
    En is manlief geslaagd?!?! Wij hebben die winkel niet :-s maar ga altijd rond de feestdagen nar alkmaar daar heb je grote speelgoed winkel :D altijd leuk!!! Maar ik heb nooit veel nodig , alleen kleinigheidje voor de neefjes en nichtjes ;)

Einad: schat ,…hoest met je?!?!

Luukske: GAAAAAF!!!!!! Wat zijn jullie ook super crea he?!?!?! Mooi zeg!!

Marsim: hoest met jou meid?!?!

Hier weinig nieuws eigenlijk! Lekker aant prikken en afwachten tot maandag :D ben benieuwd!!!!! Spannend!!! Is dan cd 11 en ben benieuwd hoe t gaat.
    Vandaag nog lekker druk dagje opt werk! En vanavond eens lekker vroeg slapen :D kan ik wel gebruiken! Want ben nog steeds behoorlijk moe!!  maar gister ook saggie en das nu stuk minder dus heb goeie dag :D en heb ook al minder hitte aanvallen haha
    Morgen ochtend nog ff werken en daarna naar Duitsland! Naar vrienden van ons. Maar we weten nog niet of we 1 of 2 nachtjes blijven, dat hangt beetje van mij en mn lichamelijk gevoel (en hormonen) af!! ;)

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@spannendetijden
    Jaaaa je bent er weer!!!! Spannend zeg weer een nieuwe ronde! Respect hoor met al dat prikken enzo...op naar een mooi wondertje voor jullie!

@Einad
    Oooh meis wat vreselijk zeg...was jullie zo gegund...een hele dikke knuffel!!

@Marsim
    Hoe is het met de kleine kletskous? Heftig zeg een reanimatie..

@Luukske
    Wat gaaf die speelgoedkist, zelf beschilderd? Hoe is het met je 2 mannetjes? En met jezelf? Heb je nog veel last van je arm/hand?

@Nen
    Hoe is het met jou en je mannetje??

@Lima
    Jeetje alweer bijna 1..leuk zeg dat Koen rond de tafel loopt, fijn dat Lotte alleen 's nachts nog haar spreidbroekje moet. Hoe lang nog? En zit er dus een goede verbetering in?

@Mielenl
    Hoe is het met jou? Groeien je eitjes alweer mooi?

Hier pittige tijden..nog een week en dan vertrekt manlief..nu een week met zijn drieen vrij. Fijn maar aan de ene kant mag het nu wel gebeuren, zitten er al zo lang tegen aan te hikken. En dan kunnen we tenminste beginnen met aftellen. Zaterdagavond afscheidsfeestje gehad..ik had gevraagd of iedereen iets mee wilde nemen met het thema "dit ga ik missen uit Nederland" een mooie mand vol met allemaal leuke dingen, iedereen had zijn best gedaan! Zelf heb ik een fotoshoot door mijn schoonzus laten maken van Laurise en mij. Ze had een romper aan die ik had laten bedrukken met "lieve papa ik ga je missen" zal van de week eens wat foto's plaatsen. Die foto's heb ik een collega gedaan (8 fotolijstje aan elkaar) en 1 foto laten bedrukken op een laptop sticker, is erg leuk geworden. Van het weekend (eten bij vrienden, stappen, uiteten samen, zus en zwager hier eten) leuke dingen doen en dan is het bijna zo ver..

15. Bedankt voor alle lieve woorden meiden!
    Ik voel me redelijk vandaag..
    Kom snel op jullie allemaal reageren.
    Slaap lekker!

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Oh Einad wat erg voor je :( Veel sterkte meisje!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    branantse: hoe ist met jou?!!?

laurise: thanx!!!!!! lief van je!!
    wat een mooie dingen hebben jullie.voor.je mannetje gedaan zeg. leuk hor!!..waar moet ie heen?! militair is ie toch?!
    xxx

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ einad van mij ook nog een verlate maar niet minder dikke digi knuff......

hier vanmorgen bloed geprikt (progesteron), maandag de uitslag!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, krijg kippevel van je, weet gewoon dat ik het niet zou trekken om 6mnd alleen te zitten....petje af!!

@brabantse, schiet alweer op zeg!!

@spannendetijden, ben benieuwd maandag!!

@mielenl, mijn duimen draaien!!

@eind, hopelijk gaat het steeds wat beter, en zullen jullie snel een brusje voor N krijgen....dikke knuf!!

@all, gisteren een feestavond op school van Luka gehad, erg leuk! de kids zijn bij mijn schoonouders geweest.
    vanavond weer werken, heb 3 avonden, en nog 1 weekje en Mika is 1 jaar! Luka wordt donderdag alweer 6 jaar!!! gelukkig nu alles in huis, en moet ik alleen aan de taartjes beginnen....

20. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja alles goed hier hoor!!!
    Ben vooral met jullie aan t meelezen en aan t duimen voor nog meer beebs in 2012!!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina