Laurise: ik doe mn best!!!!  hihi en jaaaa ben weer helemaal back in the game Mielenl: succes vandaag!!!!!! Ben benieuwd! Luukske: leuke week vandaag!!!!!!!! Worden je jongens weer jaartje ouder! Wat gaat t hard zeg!!!! geniet ervan. Brabantse: hoest met je?!!??!?! En met je bolle buikje?!?!?! Wil alles weten hihi xxx All/ego: t weekend lekker naar vrienden geweest op de grens van Duitsland! Hebben t heeeel gezellig gehad en hebben echt mega ontspannen! En gewoon ons gedachten ff niet bij de mmm gehad. Lekker zon weekend! Want ik had zooo de zenuwen voor vandaag! Had vrijdag beetje bruin/roze afscheiding en vond dat vervelend en maakte me daar zorgen over en gister toch wel flink last van mn stokken. Maar alles was goed!!! Was waarschijnlijk restje van mn ongi en gister krampen door de groei! vanmorgen FM gehad! Vandaag CD11 en .. BMS van 6.6mm en links 6Follikels en rechts 6Follikels en gemiddeld tussen de 1.0 en 1.6 Donderdag ochtend weer meten en hopelijk goed gegroeid!!! Ben benieuwd!!!!! Vorige keer had ik dat ook en hoopte toen ook 2 dagen later op goed nieuws maar toen waren ze niet gegroeid had er alleen toen links en rechts meer bij gekregen! Dus we zullen zien wat deze keer ons gaat brengen. Of meer of goeie groei?!?! We zullen zien!!!! En mn dipje is weer helemaal weg ..ik geloof zo in november! T gaat m gewoon helemaal worden!!!!!
@ spannendetijden oh je doet je naam eer aan hier net gebeld. prog was aan de lage kant. Niet verwonderlijk, als je op 4dpo laat prikken. Morgen een nieuwe poging
@spannendetijden...tuurlijk gaat november hem worden!!!! @mielenl....4 dapen na dpo is natuurlijk ook wel erg vroeg....Denk zelf dat de uitslag morgen wel beter zal zijn @brabantse....Hoe gaat de zwangerschap? Goed vol te houden nu je er al 1 hebt rond lopen? @all...weinig nieuws hier....Het gaat gewoon lekker
mielenl succes weer vandaag!!!!! misschien heb je het al eens verteld hor, maar waarvoor prikken ze je prog. eigenlijk?!?!?! hier weinig nieuws. ben erg blij met mn resultaat van gister en ben zeeeer benieuwd naar donderdag!!! zooo spannend allemaal!!!! kan niet wachten tot de punctie! en de bevruchting en tp en de uitslag! mn gevoel is goed en daarom vind ik het ook spannend en kan ik haast niet wachten denk ik haha.
hey meiden, @spannendetijden, ik duim dat donderdag goed nieuws voor jou in het verschiet ligt!! en dan de punctie....mijn duimen draaien! @mielenl, idd 4 dpo....hoe hoog was hij eigenlijk? ik ben trouwens met een prog waarde van in de 20 zwanger geraakt van Mika....en we hebben toen 7 dagen na de pregnyl geprikt....dus het kan allemaal.... @all, hier alle mannen in huis ziek, hubbie en Luka met griep thuis, en Mika flinke luieruitslag/diarree....tot bloedens toe, echt zielig!! en ik moet gewoon door, werken, taartjes bakken, traktaties klaarmaken voor school en kinderfeestje....en ik voel me ook wat grieperig worden....blehhhh.....
luukske: wat vervelend voor de mannen!!! hopelijk knappen ze gauw weer op en jijzelf natuurlijk ook all: ff vraagje,...hadden we het hier nou laatst over granaatappelsap!?! ik vroeg me namelijk af voor de gene die het drinken, vanaf wanneer starten jullie daarmee?!
@ spannendetijden aan de hand van de prog. waarde kunnen ze zien of ik een goede eisprong heb gehad. Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Ik hoop en duim met je mee meis! @ luukske ik weet niet hoe laag de waarde was, heeft ze niet gezegd. Ik weet ook niet eens meer hoe hoog hij zou moeten zijn, haha! Beterschap voor alle mannen thuis! Vanmorgen dus weer opnieuw geprikt, dit keer krijg ik de uitslag pas maandag. Mosterd na de maaltijd zeg ik, want volgens mij mag ik maandag ook testen (of ik ben al ongesteld)
Hoi lieve dames, Laat eindelijk weer even van mij horen! Eerst maar even ego.. Vandaag naar de gyn geweest, mochten bloedprikken manlief en ik voor herhaalde miskramen. Bij het cb geweest, Nathan was niet veel aangekomen en gegroeid maar komt ook doordat hij twee keer flink ziek is geweest. Nu langzaam aan het beginnen met voorbereidingen voor zijn verjaardag @Lima, bij jullie is het al bijna zo ver.. superleuk! Vieren jullie het in meerdere delen? @Luukske, echt zo'n leuke speelgoedkist. Gaat het een beetje met de mannen? Hoop dat het jou bespaard mag blijven! @Mielenl, hoop dat je een mooie waarde hebt! @Laurise, spannend straks zonder je man.. Vind het echt zo knap! Veel respect voor jullie allebei!! @Marsim, hoe is het bij jullie? @Nen, hoe gaat het met jullie mooie mannetje? @Brabanste, willen jullie het geslacht van jullie kindje weten? @Spannende tijden, ik geloof helemaal met je mee voor november, gun het jullie heel erg!!
@spannendetijden Wat goed dat je even je gedachte op nul hebt kunnen zetten in duitsland! Hoe voel je je? En hoe staat het met je eitjes? @Mielenl En en en nog geen duivels? Duim duim duim! De waarde voor een eisprong moet 20 zijn en een goede eisprong die bevrucht kan worden 30... Maar ik ben met een piek van 19.6 zwanger geraakt van Laurise! Balen pas maandag de uitslag... @Einad Wanneer krijgen jullie de uitslag? Dikke knuffel voor jou, heb het ecth met jullie te doen. O ja jullie mooie mannetje alweer bijna 1! Zeker spannend zonder man, lief van je! Ik vind mezelf ook dapper haha. @Luukske Hoe is het met de zieke mannetjes? En met mama? Wat een drukte he al die voorbereidingen voor de verjaardagen! @Marsim Hoe is het met jou en Isa?
@ einad wanneer krijgen jullie de uitslag. had je al eerder een mk gehad? voordat je zwanger raakte van N dan neem ik aan? lukt het een beetje, om het allemaal te verwerken? @ laurise nee nog niks gespot. begin nu alweer nerveus te worden....maar vorige maand pas op 14dpo ongi dus ik moet nog even geduld hebben
einad: thanx! je bent een skat! en ben benieuwd wat er uit je bloed komt!!! succes!!! laurise: hier gaat t lekker hor!!! heb 12 prachtig gelijk groeiende eieren!!! zie mn ego mielenl: hoest bij jou meid?!?!?! ladys wat is t hier stil! vanmorgen weer een meting gehad en heb nogsteeds 12 eitjes!!! deze keer dus niet bij nieuwe meting stilstaande groei maar toename in eitjes maar dus gewoon netjes groeiend qua grootte gemiddeld zijn ze nu (CD14) zo'n 14a16mm en zaterdag moeten we weer te meten en de gyn verwacht dat ik zaterdag avond mn pregnyl mag zetten en maandag mn punctie heb!!!!! zoooooo benieuwd hoop dat ie gelijk heeft! had vandaag een nieuwe gyn en meiden,.....wat een wereld vent zeg!!! vrij jong nog maar zoooo rustig! hij neemt zijn tijd beantwoord alle vragen en nam eerst mn dosier met ons door enzo echt super relaxt! die mag blijven haha. zaterdag moet ik helaas bij andere gyn zijn (waar ik t niet zo goed mee kan vinden) maar die hoeft alleen maar lief te zijn en te meten en zeggen dat ik door mag haha ben zeeeeeer benieuwd!!!!!!!!!!! spannend!!!!!!!!!! ik moet echter wel ff toegeven dat ik ook wel een beetje teleur gesteld ben, want ik persoonlijk vind 12 niet zo heel veel en hoop dat er dus van die 12 hoop worden bevrucht! maar ik denk dat ik met mn eerste punctie gewoon ben verwend :-s maarja...we zullen zien maandag wat de eitjes zullen opbrengen!
@spannendertijden...super!!!ik duim voor je dat je zaterdag te horen krijgt dat pregnyl mag zetten. Maar hoeveel eitjes / bevruchtingen had je de eerste keer? @mielenl...voor jou wordt het ook spannend!! hoe voel jij je? @marsim....joehoe....waar ben je @luukske....datzelfde geldt ook voor jou @einad....Hoe voel jij je meid? Wij vieren de verjaardag gewoon in 1x...We hebben maar een kleine familie, dus komen er niet zo heel veel mensen...Maar voor jullie komt het ook al dichterbij @laurise...Hoe gaat het met jullie? @all...nog 6 dagen dat zijn mijn kindjes jarig...vindt het stiekem toch wel spannend...
lima, war gaat t hard!!! 1 alweer!!! ik had toen 16zichtbaar maar 24aangeprikt en 12bevrucht 9geschikt voor vriezen en uiteindelijk 7totaal geplaatst. als t nu ook zo gaat qua percentage houd ik er vd 12 6 over! waarvan dan miss 4 geschikt zijn voor vriezen en totaal miss 3 of 2 terug dat wordt dan heel snel de volgende en laatste ronde!!
niet als één van die 6 eitjes tot iets heel moois uitgroeit, en daar gaan we wel van uit toch wauw lima nog een paar daagjes....die eerste verjaardag is zo speciaal, dan denk je minimaal 100 keer terug aan een jaar geleden, of misschien ben je daar al lang mee begonnen!
Ahhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeee. Had een heel verhaal getikt en wil het posten, weg, grrrrrrrrr. Ik probeer morgen nog een keer te reageren. Even snel een reactie van mij dus. Hier alles goed alleen erg druk. Isa is weer wat beter gemutst en slaapt weer beter. Sliep slecht overdag de laatste tijd. Morgen weer de nacht in. Kijk dan dus even of dat ik kan reageren. Iedereen een dikke knuffel, heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry.
helaas, opoe heeft de weg weer gevonden. De één-na-laatste ronde is een feit.... Op de één of andere manier ook wel een opluchting, dat het einde nabij is (klinkt wel heel dramatisch maar zo bedoel ik het niet hoor )
he bah mielenl ...dat zijn niet de berichten die we willen horen!! dikke knuf. en snap je opmerking hor xxx ik hoop voor je op meer geluk bij je (helaas) lastste ronde!!