clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, heb je een PB terug gestuurd!!
    dank je wel meis!!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, meid dikke knuffel nu eerst aan jullie denken. Het gezin is het allerbelangrijkste!!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, idd ons gezinnetje gaat boven alles....we hebben een goed weekend achter de rug! samen in de tuin gewerkt, en opgeruimd...

Mika is echt een vrolijk manneke, hij zit de hele dag DA DA te roepen, heerlijk!!

@all, meiden een dikke knuf voor jullie allemaal!

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....Fijn dat alles goed gaat met Mika. En het gezin is inderdaad het belangrijkste!!! En mika ook alweer een half jaar....pfff....wat gaat het toch snel

@einad..En al ongi? Sinds mijn zwangerschap ben ik nog niet weer ongi geweest en heb inmiddels een spiraal laten zetten. Maar werken bevalt mij weer goed :)... Ik werk nu 3 dagen in de week. Ma- di -wo en dat gaat super. Koen en Lotte gaan op de ma en wo naar het KDV. En hoe bevalt het jou?

@marsim....Je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Als ik de tijden van jouw soms hoor dan ben ik pas jaloers ;)

@mamakoen...Koentjes slapen inderdaad goed!!! Hij slaapt nu van 19.15 tot 6.15 uur....En hoe is het met u?

@all...Goed weekend gehad!!! Beetje jammer dat Twente niet gewonnen heeft maar daar komen we wel weer overheen. Voor de rest weinig nieuws.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Godziemijne! Ik vergeet helemaal mijn lieve Nen te feliciteren!

Sorry Nen, maar ben amper @ forum na mijn miskraam!

Lieve, lieve schat! Van harte gefeliciteerd met je prachtige ventje....

Zijn er nog meer baby's geboren? Ben in ieder geval blij dat dit topic, met het vaste clubje mensen is beloond met een mooi beebje!

Er moeten nog een paar meiden volgen, maar dat gaat snel gebeuren, dat beloof ik ;).

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, ja 6 maanden vliegen gewoon!!

@babii, dikke knuf!!

@all, vannacht hebben hubbie en luka in de tuin geslapen, in een tentje....die 2 gekken, haha....was even quality time voor papa en Luka!
    hier gaat alles nu wel weer redelijk lekker, ups en down hebben we wel, maar we gaan ervoor!!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, hoe is ie?

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mamakoen
    Sorry beetje late reactie, Jja ik moest inderdaad afgelopen donderdag weer naar de vk..alles goed met beebje en mama..nu moet ik as donderdag alweer..al hoop ik van niet.. Inderdaad lekker veel hier kletsen en elke dag is er weer 1 dichterbij de bevalling.. Hoe is het nu met je? Lukt het met een pilletje minder?

@Marsim
    Zo jij hebt inderdaad een pittig bevalling gehad en ik herken ook wat je zegt over de mmm hoor, ik heb er niet heeeel lang in gezeten maar ik denk er ook nog vaak aan terug en heb ook aan mijn man en vk verteld dat ze me een beetje in de gaten moeten houden na de bevalling, ik heb het idee dat er nog veel meer uit moet komen.. omdat mijn zwangerschap voorbeeldig is (waar ik onwijs dankbaar voor ben) ben ik 9 maanden een zonnetje geweest en heb ik volgens mij alles voorafgaande de zwangerschap nog niet goed verwerkt..
    Weer wat beter? Gek dat je ineens zo ziek voelde..

@lima
    Ja het wordt zeker beloond..straks ben ik het wachten vergeten en dit is niet erg om te wachten..we kennen allemaal hier het vreselijke andere wachten..

@Luukse
    Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat..maar wat goed om te horen dat jullie er voor gaan!! En wat grappig Luka en papa in een tentje slapen erg goed inderdaad voor de quality time! Wat heerlijk dat Mika zo'n lekker kindje is en al lekker brabbelt.

@Babii
    Ooo meis wat een droevig bericht lees ik in je banner..pfff wat heftig maar wat jezelf ook zegt..het kan en ik hoop echt dat het voor jullie ook heeeeel snel gaat gebeuren!!! Knuffel!!

Hier nog steeds beebje in mijn buik..nog altijd even druk alleen zijn de plopjes stootjes nu van een kindje van 3,5 kilo haha dus vrees het weleens voor mijn organen van binnen.. maar goed geniet nog steeds wel van mijn buik en ga die bewegingen maar eens opnemen. Wat minder voorweeen nu maar wel harde buiken die zeer doen..zondag na de seks wat bruinverlies..dacht misschien een voorteken maar helaas..nou ja beebje heeft ook nog een paar dagen..maar na zondag dan is het wel goed geweest haha

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, zeg gewoon de huur op van de beeb, haha....

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Haha lig helemaal dubbel hier, wat een goeie haha. Ja beebje hier is de.deurwaarder je móet per direct je woning verlaten haha

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, ik hoop dat de dreigementen helpen, haha....

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, nog niks?

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Laurise, he nog steeds bib. Laat beebje er maar snel uit!!

@ Luukske, hoe gaat het verder bij jullie? Heerlijk he zo'n kleintje die hele verhalen aan het vertellen is, haha.

@ All, hier gaat het goed. Ben de laatste tijd wel meer moe. Isa vraagt op het moment veel aandacht en is erg druk en behoorlijk jengelig, haha. Ach het is een periode en daar moeten we even doorheen. De laatste tijd daarnaast ook gewoon best druk dus dat telt ook wel mee.
    Verder heeft Isa weer iets nieuws geleerd. Ze kan zelf gaan staan en heeft er behoorlijk veel lol in, haha. Ze was gister bij mijn schoonouders in het bedje aan het springen, gekke meid.
    Dus alleen maar willen staan op het moment, haha. Wat gaat het allemaal toch hard zeg.
    Vannacht weer werken dus voordat ik mijn bedje weer in kan is het morgenochten 8.30 uur. En vanaf vanmorgen 6.30 uur al wakker, pfff. Net geprobeerd om wat te slapen maar lukte niet echt. Ach zal het wel overleven vannacht, haha.

Meiden fijn weekend!!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier een gezellig druk weekend achter de rug, vrijdag weer voor de testen van Luka geweest, daarna naar een grote speeltuin hier in de buurt, en het weekend heb ik avonddiensten gedraaid, en de mannen hebben zich weer vermaakt in de tent die in de tuin staat.
    Mika is een vrolijke vent, die nu slaapt van 19 tot 7 uur.....heerlijk kan ik jullie zeggen!!

@laurise, hoop dat beebje nu eindelijk geboren is!!

@marsim, leuk die verschillende fases in ontwikkeling....alleen is de ene fase wat vermoeiender dan de andere....ik kan niet wachten tot Mika zelf kan zitten....hij begint nu wel wat kruip bewegingen te maken....

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Luukske
    Nee hoor beebje zit nog heerlijk in mama's buik...ik heb de huur opgezegd en medegedeeld dat het per direct de woning moet verlaten, wel hebben we per direct een nieuwe woning :)

Hoe gingen de testen van Luka? Wanneer krijgen jullie daar de uitslag van? Geweldig weer spelen in de tent! Is het een beetje te doen, werken en je gezin? Bevalt je auto? Wat fijn dat Mika zo goed slaapt!!!

@Marsim
    Snap dat je moe bent..is ook echt pittig werken en zo'n kleine druktemaker! Wat leuk dat ze zo veel sprongetjes maakt, nu letterlijk haha. Voor je het weet rent ze weg haha. Snap dat ze blij is, volgens mij is het echt een lekker actief pittig ding! Je nachtdiensten weer overleefd?

Hoe is het met de andere meiden hier??

Hier beebje nog steeds in mama's buik..morgen verloskundige..hopelijk gaat ze kijken of ik ontsluiting heb en kan ze gaan strippen..heb verhaal zus even aangedikt en gezegd dat ik niet lang ga wachten, in ieder geval niet tot de 42 weken, ze heeft dit vrijdag in mijn dossier gezet, hopelijk neemt die van morgen dit ook serieus...

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, idd spreek van je af!! 42 weken zou ik ook niet willen!!

hier gaat alles wel goed, af en toe is het wel vermoeiend, 2 kindjes en mijn werk, huishouden etc....vooral omdat Luka al in een andere fase/ritme zit, en dat is wat drukker dan met baby's/peutertjes.
    mijn autootje bevalt prima, zou niet meer zonder willen/kunnen.
    24 juni krijgen we de uitslag van het traject dat we met Luka hebben doorlopen....ben benieuwd!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....Wat leuk de mannen in de tent :) En mika die van 7 tot 7 slaapt... Lekker!!! 24 juni de uitslag...Spannend!! Heb je enig idee hoe de uitslag zal zijn? En heb je al uitslag van Mika wat betreft de onderzoeken?

@marsim..Ik geloof direct dat het soms vermoeiend is. Neem je zo af en toe wel lekker de tijd voor jezelf?

@laurise...Spannend!!! Hoop dat je morgen gestript wordt. Kan me goed indenken dat 42 te lang wachten is. Ik ben met 35+4 bevallen en was het toen al goed zat...

@all...Hier gaat het allemaal lekker. Het loopt eigenlijk allemaal wel. Ze eten en drinken lekker. Ze bewegen volop!! En brabbelen naar alles en iedereen. Komende donderdag weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze wegen en hoelang ze zijn.
    Maar morgen ga ik eerst een dagje heerlijk naar de sauna. Top tot teen behandeling/massage en een lekkere lunch erbij....:)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, geniet van je ontspanningsdagje!!
    qua uitslagen van Mika is er niks bijzonders uitgekomen, een vage virale infectie.
    mbt de uitslagen van Luka zal het wat anders zijn....IQ ligt hoog, maar zijn EQ is zwakker! dit hebben we bij die instelling al gehoord, en op school ook....en thuis merk ik het ook wel!

@laurise, ik hoop dat beebje nu geboren is, of op zijn minst in aantocht is!

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, ben benieuwd wat er uit de uitslagen komt. Geloof heel goed dat het met 2 soms erg vermoeiend is. Dat vind ik al met 1, haha.

@ Laurise, ja hoor nachtdiensten weer overleefd. Jij nog steeds bib?
    Hoop echt dat er snel verandering in komt! Denk aan je meid allemaal erg zwaar op het laatst!

@ Lima, wat fijn dat het goed gaat bij jullie. Geniet van je saunadagje.

@ All, zo heb weer behoorlijk wat bijgeslapen, hihi. Gisteravond in slaap gevallen om 19.00 uur en vanmorgen om 6.45 uur eruit voor de fles van Isa. HEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRLIJKKKKKKKKKKKKK.
    Wat kan dat een mens goed doen. Net even de stad in geweest. Zo nog even lekker spelen met Isa en hopelijk gaat ze straks dan een lekker lang dutje doen tussen de middag.
    Verder alles goed hier. NU 10 dagen vrij, lekker lekker.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, geniet van je vrije dagen....hier alleen vandaag vrij, moet morgen en overmorgen weer, en dan 4 dagen vrij! daar ben ik ook al blij mee!

Deel Deze Pagina