clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Balen mielenl!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxc

2. Anitaatje

Anitaatje Nieuw lid

12 nov 2011
    3
    0
    0
    Bedrijfsleidster
    Almere
    #582 Anitaatje, 12 nov 2011
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
    Lieve dames...
    Ik leef zo met jullie mee, dat ik af en toe een traantje weg moet pinken. Ik zat namelijk in the same schuitje. Jaren en jaren (9) en uiteindelijk dan toch moeder natuur geholpen: Clomid en een drieling!.
    Aan alle kanten werd er aan me getrokken om voor 1 kind te gaan en onze wens was ook 1 kind, maar eenmaal zwanger van 3, konden wij het niet over ons hart krijgen er twee te elimineren. Het voelde als een moord beramen en wij besloten moeder natuur zelf te bepalen hoe verder.
    Het zijn drie kerngezonde kids (nu 15 maanden) en wij kunnen ons een leven daarvoor bijna niet meer reminden.
    Is het zwaar? ja het is zwaar en de gebroken nachten blijven met drie kleintjes, want ze tikken elkaar af (lijkt het) om ons in de nacht aan bed te krijgen, maar geniet ik daardoor minder? absoluut niet!. Tenminste als ik wakker ben.
    Ik wens jullie echt allemaal deze zegen en schatjes: volhouden!

kiss

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    anita: thanx voor je opbeurend berichtje ;) een 3ling!! wow!!!!!! ik kan me je keus goed voorstellen hoor! ik zou het zelfde hebben gedaan! geniet maar lekker van ze!!!

all/ego: gister goed nieuws gehad van mr. gyn :D had zowiezo nog steeds links en rechts 6 goed en gelijk groeiende eitjes dus das was keurig bms van ruim 7mm en nog een aantal kleine eitjes die misschien ook nog meedoen! ook 2 overdreven grote en of die t redden tot de punctie, is afwachten!
    vanavond krijg ik mijn pregnyl, deze keer geen 10.000 eh maar 5.000 (waarom,...geeeeeen idee!!!) maandag hebben we helemaal niets (alleen dagje vol zenuwen) en dinsdag om 8uur moet ik me melden! dus dat wordt een vroegertje want we moeten om 5:45 gaan rijden!!!! om 8:30 is manlief aan de beurt en ik ben heeeeeeeel benieuwd!!!! vanmorgen nog wel ff geklust voor manlief naar zn werk moest wat t zaad hopenlijk tengoede komt ;) hihi. woensdag ga ik lekker bank hangen want dan ben ik vrij! gelukkig is manlief er dan ook want de kleine meid is er ook weer! donderdag heb ik nog een extra uitrust/ziek dag en vrijdag hopelijk de terug plaatsing als alles goed gaat! t weekend heb ik niets en ga ik ook helemaal niets doen! geef de boel lekker rust! en hopelijk heb ik over 3wk een knaller van een test!!! :D i still believe in it!!!!!!
    pffff tis toch weer spannend hor!!!!!!! ;)

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Spannendetijden, meid ik duim ook mee voor een knaltest!! Tot zover ziet het er allemaal in ieder geval super uit. Kan niet anders dan goed komen;).

@ Anita, Wat fijn dat je gezegend bent met 3 kindjes, geniet er lekker van.

@ Mielenl, meid wat ontzettend balen zeg!! En dat is nog zacht uitgedrukt.

@ Lima, nog 2 dagen en dan is het zover meid. Die kanjers van jou worden groot.

@ Laurise, hoe is het met je meid? Je mannetje al vertrokken toch? Trek je het een beetje?

@ Luukske, meid hoe is het bij jou? De drukke dagen weer een beetje achter de rug?

@ All, laatste nachtje, gelukkig. Hier niet veel nieuws te melden. Het loopt allemaal lekker bij ons.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ik kom me weer even melden, heb vorige week mijn man en Luka ziek thuis gehad, en Mika is helemaal uit zijn doen geweest door de wintertijd, EN een flinke luieruitslag, met als gevolg dat meneertje om 2 en om 4 uur het op een krijsen zette, en ik dus behoorlijk moe was.....
    heb de mannen kunnen verzorgen, de taarten kunnen maken, versieringen opgehangen etc....en Luka was donderdag jarig, vrijdag zijn kinderfeestje(vond het anders zo sneu voor hem om het te moeten afzeggen omdat hij ziek was, vorig jaar was het ook rond de bevalling!!), zaterdag de verjaardag van Mika en zondag de verjaardag van de meiden van mijn zus....dus echt druk druk druk....en nog zijn de mannen ziekjes, maar hubbie is wel aan het werk en Luka naar school.

heb alles bijgelezen, zal deze week weer komen reageren...nu even het kleine manneke zijn bammetje maken, hij heeft vannacht en gisternacht redelijk geslapen, alleen om 2u wakker met een snot gezichtje, haha....alles zat onder de snot, het komt nu eindelijk een beetje los....

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    luukske nog gefeliciteerd met Luka en Mika!!!! hebben jullie leuke dagen gehad, ondanks de ziekenboeg?

anitaatje bedankt voor je verhaal, altijd fijn om zoiets te lezen. hier ook al heel gelukkig en dankbaar met één gezonde zoon, maar we zouden nog wel heel graag een tweede willen, nu inmiddels alweer bijna 3 jaar bezig. mede vanwege mijn leeftijd hebben we besloten om nog twee rondes te proberen en daarna dit hoofdstuk af te sluiten......

spannendetijden wauw dat wordt een drukke en spannende week voor je. ik duim met je mee voor een prachtige test over een paar weekjes!

marsim sterkte met je laatste nachtje!

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou ik heb me gewoon voor niks zenuwachtig lopen maken vorige week; progesteron was niet goed.
    dus deze ronde gaan ze ook iets anders prikken (oestrogeen neem ik aan) om te checken of het ei wel goed is.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Mielenl
    Pff balen meis, ik had weer goede hoop voor jullie..dikke knuffel!

@Einad
    Hoe is het met jou meis? De bloeduitslagen al binnen?

@Luukske
    Wow wat een super mama ben je ook! Iedereen ziek en jij druk met alles voor de verjaardagen, logisch natuurlijk maar goed aan jezelf denken he! Zijn de mannetjes goed verwend? Balen dat Mika zo aan het spoken is 's nachts maar ja als je zo vol zit..ja als het los komt is dat een goed teken! Lekker zo'n mannetje onder de snot haha.

@Spannende tijden
    Yahoeoeoeoe dat zijn goede berichten mooie eitjes!!! Dat is zeker een vroegertje morgen maar ja dan kun je alvast wennen aan de tijd als jullie kleine over 9 maanden vroeg wakker wordt haha grapje :) Ik duim heel hard mee en ik wil echt over 3 weken hier een knaltest zien! Jullie zijn aan de beurt!!!

@hier
    Na een uitstel van vlucht, manlief zou donderdagochtend vertrekken toen vrijdagochtend is hij toch echt vanmorgen om 4:00 van huis vertrokken. Pff laurise wakker gemaakt, afscheid genomen en dat is het dan..zwaar maar nu nog een gewone maandag. We gaan er tegen aan, gelukkig heb ik Laurise, als ik dat lachende vrolijke meisje zie verzacht dat een heleboel verdriet!

Vrijdag naar cb geweest, ze weegt alweer 7700 gram en is 67cm lengte en gewicht iets boven het gemiddelde, hoofdje iets eronder. Verder eet ze onwijs goed, alle groente en fruit gaan erin. Over een week groentehapjes uitbreiden naar maaltijden, 26ste is ze alweer een half jaar..wat gaat het hard.

Wel is ze al 3 weken aan het kwakkelen, hoesten, verkouden, veel slapen maar geen koorst en eet nog goed. Ook vrolijk maar goed ik vind het wel lang duren..morgen maar even aan mijn collega kinderarts vragen hoe of wat.

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, nog van harte met je mannetjes!

@ Laurise, ow meid dat moet verschrikkelijk zijn geweest dat afscheid. Hopelijk vliegt de tijd voorbij en heb je hem snel weer in je armen.

@ Mielenl, he bah progesteron dus ook niet goed. Net wat je zegt had je dat maar eerder geweten.

@ All, ik duik zo lekker mijn bedje in. Das toch altijd zo lekker na de nachtdienst, haha.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ff snel berichtje van mij...zijn onderweg naar t amc!!! Spannend!!!!! :)

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Ja het ergste hebben we gehad :) Ja met Laurise zal de tijd wel snel gaan, geniet zo van haar, ze verzacht zoveel het verdriet als ik dat lachende koppie zie!

Lekker geslapen? Zitten je nachtdiensten erop?

@Spannende tijden
    Succccccessssss!!!!!!!!

12. Hoi meiden..
    Sorry dat ik zo weinig reageer maar pff ik ben hlemaal op N houd me al bijna drie weken lang wakker en ik weet het gewoon niet meer :(
    De uitslag van de test duurt nog 8 weken ongeveer..
    Omdat het onze derde miskraam was is besloten om it uit te sluiten.

Spannende tijden, veel succes vandaag!
    Mielenl, een dikke knuffel!
    Luukske, gefeliciteerd met Mika!
    Laurise, Dat afscheid lijkt me heel moeilijk :( Gelukkig heb je een prachtige dochter die veel verzacht! Maar toch zullen de avonden denken ik wel het zwaarst zijn? Als ze op bed ligt.. Wat goed ze het goed met de cb controles!
    Lima, Jee morgen zijn ze jarig!!! Hele fijne dag hoor, lekker genieten!

Ik heb zo nog een late dienst, ben benieuwd hoe het zal gaan pff

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hoi lieverds fd kleine update van mij. ik kom morgen ofzo uitgebreid reageren maar heb nu weinig fut. ben erg tevreden...heb 17eitjes geleverd en t zaad was ook goed! Vrijdag uitslag over bevruchting en de tp.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, en nu is het aftellen tot hij weer thuis komt!! waar zit hij precies en hoe lang moest hij ook alweer?
    en wat een flinke meid....Mika is met 1 jaar rond de 8,5 kilo....

@marsim, zit je in de nachtdienst, of ben je er weer uit?

@spannendetijden, wat een super oogst!! duim duim duim!!

@mielenl, fijn dat ze de komende ronde extra controleren, want die spanning is ook niet prettig!!

@lima, gefeliciteerd met Lotte en Koen!!! hiep hiep hoera!!

@einad, hier heeft Mika dus ook echt ruim 2-3 weken zitten spoken, en volgens de arts is het dus heel goed mogelijk dat het met de wintertijd te maken heeft....
    hier gaat het nu sinds 2-3 nachten weer goed....
    hopelijk komt er niet veel bijzonders uit de testen, en anders dat ze iets voor jullie kunnen betekenen. dikke knuf!!

@all, hier 2 avonddiensten gehad, vanavond weer, en dan het weekend weer. Mika is weer redelijk opgeknapt, wel nog flink snotterig, maar het zit los. Luka gaat ook redelijk, is gisteren zelfs weer naar de zwemles is geweest.
    verder zijn de mannekes zooo eg verwend met hun verjaardagen, niet normaal.
    gisteren de box verkocht, dus weer wat plaats in de woonkamer!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @spannendetijden, mooi aantal! Mijn duimen draaien.

@lima, van harte gefeliciteerd met je twee kanjers!!

@ luukske, succes met je avonddiensten. Wat leuk dat ze zo zijn verwend.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    lima (sorry een dagje te laat) van harte gefeliciteerd met je kanjers! hebben jullie een leuke dag gehad? en zijn ze flink verwend???

spannendetijden wauw wat een mooie opbrengst! hopelijk zijn ze ook allemaal bruikbaar (maar dat maakt natuurlijk niet uit want je ging over 2 weken een knaltest hebben ;)

hier knallende koppijn, ja hoor, ik ben weer met de meds begonnen......blergh.

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske : nog gefeliciteerd met de mannen!!! en wat fijn dat ze.weer zijn opgeknapt. vannacht je laatste naggie gehad..lekker hor! Geniet van t weekend ;)

Marsim: thanx meid! ;)

mielenl: haha lekker optimistisch he?!!? ;) gaan er.gewoon voor!
    met welke meds ben je nu begonnen?!!? vervelend van je hoofdpijn hopelijk word t gauw minder. x

all/ego: hier nog steeds.trots op t resultaat. Had nofg niet eerder kunnen reageren want heb eerste.24uur heeeeel veeel geslapen. en gister toch erg veel last gehad :( ben vandaag ook nog lekker thuis wsnt heb toch nog veel last vooral met opstaan en bukken enzo. En mn darmen zijn ook beetje van slag :-s maar....voel me al iets beter als gister dus gaat de goede kant op ;) morgen 9uur bellen voor de uitslag...ben zooooo benieuwd!!!!!

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einad
    Jeetje wat vervelend dat N jullie al 3 weken wakker houdt..snap dat je er doorheen zit pff...Jeetje pas over 8 weken de uitslag wat duurt dat lang.

Ja inderdaad het avondeten en het alleen op de bank zitten en naar bed gaan is het moeilijkst..maar goed Laurise verzacht zoals ik van te voren al dacht onwijs veel...ben wel elke nacht "bang" dat ze wakker wordt haha maar tot nu toe 1x gebeurd in al die maanden..

@Lima
    Nog gefeliciteerd met je twee moppies, leuke verjaardagen gehad?

@Luukske
    Precies kunnen we eindelijk aftellen voor de terug komst. Hij zit in A.. voor een half jaar.. Ja Laurise is echt hollands welvaren maar nog niet te zwaar, net boven het gemiddelde. Dan is Mika ook niet echt zwaar voor zijn leeftijd, meestal toch 10 kilo met 1 jaar? Fijn dat je mannetjes weer opgeknapt zijn. Lekker de box weg, scheelt inderdaad veel ruimte

@spannendetijden
    Snap dat je trots bent met je oogst! Spannend morgen de uitslag, laat je het weten....duim duim duim

@Mielenl
    Oh balen dat je zoveel bijwerkingen hebt van de medicijnen...duim voor jou ook weer heeeeeeel hard!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ff snelle reactie...net amc gebeld en...vandaag de terugplaatsing!!! Krojg dan ook gelijk de uitslag hoeveel bevrucht!! Spannend

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @spannendetijden....ooohhh spannend!!!

@all...dank voor de felicitaties!! Ik zal later even weer wat uitgebreider reageren.

Deel Deze Pagina