Wow wat een mooie opbrengst! Worden de andere 14 ingevroren. Nu lekker broeden op jullie 2 mooie eitjes. Op naar de knaltest!
@ spannende tijden, wow wat super! Echt een geweldig! Nu hopen dat de kindjes mooi mogen groeien! Nathan slaapt gelukkig weer heerlijk door! En mamma kan er ook weer tegen! Fijn weekend allemaal! Ik mag straks weer twee avonden gaan werken!
Laurise: hoeveel er ingevroren zijn/worden weten we nog niet. Ik moet maandag een afspraak maken bij de gyn voor het bloedprikken over 2wk ofzo en krijg dan hopelijk meteen te horen hoeveel er zijn ingevroren. Brabantse (en laurise) : ik ben zeker goed aant broeden nu hahaha voel me super relaxt en voel me gewoon goed. Of mn ontspannen/relaxte feel goed stemming positief of negatief is dat zullen we over 2wk merken Einad: ik hoop het ook! Zal straks ff fototje plaatsen in mn album Wat fijn dat Nathan weer doorslaapt! En jij dus zelf ook weer wat rust hebt! Geniet er maar van En werkze vanavond!!! All/ego: zo eindelijk ff tijd en energie om uitgebreid te reageren. Ik zat gister op mijn mobiel en dat is zooo lastig en verder heb ik nog niet echt energie gehad om de laptop erbij te pakken en had m ook aangesloten op de tv met films Er waren dus 16 van de 17 eitjes bevrucht en meiden, ik ben daar zoooo trots op (sorry, maar moest t ff uiten) daarna kregen we onze 2 kanjers te zien die ik ingebracht heb gekregen! Wat waren ze weer mooi! En geloof het of niet,..ik kreeg zooon warm gevoel!! Zelfs beetje tranen in mn ogen! Voelde zo goed! Heeeel apart! Daarna moest t slangetje worden ingebracht maar ging wat lastig dus was ff friemelen . maar uiteindelijk was t gelukt en konden de emmy;s tevoorschijn komen! Minuut later zaten ze erin! Zooo fijn! Toen mn bedje werd weggereden zei 1 van de assistente (manlijke) tegen mijn man: nou meneer verhorst, ik hoop dat ik u t mooiste verjaardags kado ooit mag geven ! en dat op uw 30ste verjaardag. Zooo lief want maandag wordt mn man 30! Wel kreeg ik te horen dat ik wat meer moet ontspannen/rusten en veel meer moet drinken omdat ik nog zo;n last had van mn punctie. Maar dat doen we nu dus braaf nu dag na de tp voel ik me heeeeerlijk ontspannen en mn goede voorgevoel is er nog steeds!!! Maar zoals ik hier boven al zei: of dit echt positief is, of dat ik mezelf gek maak/voor de gek houd , zullen we over 2 weekjes zien! Maar ik geloof wel dat positieve energie altijd goed is. Nou lieverds, een heeel fijn weekend verder!!! Ik ga zo ff frisse neus halen op de markt. Moet ff sap hebben en manlief is werken :-s en dat op onze dag haha want vandaag zijn we precies 8jr samen!! Nu zit ik te denken,..dit moet gewoon onze poging worden. Vandaag precies 8jr samen en precies 3,5jr gestopt met de pil. En manlief wordt maandag 30! Kan niet missen hahahahah
Brabantse: we hopen t hoe ist met.jou?!!? Ik zat.nog in je album te gluren maar zie.nog geen fotos :-s hahaha xxx
skatjes,...ik zit met een vraag,... hoeveel utrogestan gebruiken jullie?!?!!? (bij een "verse" poging) ik had toen volgens mij bij poging 1 2x daags 3 toen bij cryo's 3x daags 2 en nu 2x daags 2 ?!?!?!?! en vraag me af of dit wel klopt...misschien willen ze wat anders proberen ofzo?!?!?!
@ spannendetijden, oww meid wat geweldig. Ik duim en hoop heel hard dat deze twee kanjers blijven zitten. Positieve gevoel vasthouden hoor! @ all, net terug van een weekendje weg. Was weer heerlijk. Vandaag nog even naar de outlet geweest in roermond. Heb twee nieuwe bh's gescoord en voor isa lekkere warme wanten. Verder hier alles goed. Isa is de laatste tijd wat slechter aan het eten dan wat wij van haar gewend zijn. Ook is ze vroeger wakker en slaapt op het moment tussen de middag niet zo lang meer. Hopelijk een fase. Ik heb donderdag mijn laatste pil genomen. Ben erg benieuwd wat mijn cyclus is na de geboorte van isa en behoorlijk wat kilo's lichter. Wil het graag met jullie delen want verder willen we het stil houden. We hopen op een broertje of zusje voor isa maar wil absoluut niet zover gaan als bij isa. We zullen dus wel zien. Op zich wel weer spannend al voelt het niet zo beladen als gaan voor de eerste. Zo das eruit, hihi. Dus ssssttttt hoor, haha.
@marsim, wat leuk zeg....mijn mondje is gesloten!! succes iig!! hoeveel kilo's ben je nu kwijt? @brabantse, schiet al lekker op bij jou!! @laurise, ik duim gewoon dat alles in A goed gaat, en hubbie over een paar maanden weer lekker bij jullie is!! en wat een luxe dat Laurise zo goed doorslaapt!! @einad, gelukkig bij jou ook weer een ritme voor N! @all, hier een druk weekend gehad, vrijdag gaan uit eten met collegaatjes, za en zo gewerkt, en nu 2 daagjes vrij...vanavond een workshop bloemschikken.
@ luukske, ik ben nu nog steeds 22 kilo kwijt. Probeer langzaam aan nog wat kwijt te raken maar we zien wel. @ mielenl, ik hoop ook dat het gaat lukken!
@ Mrsim, wat leuk dat je voor een brusje gaat, spannend! @Mielenl, hoe voel je je? word dit de laatste poging? @Luukske, hoe was de workshop? @Laurise, Wat fijn dat Laurise zo goed slaapt (behalve die ene dag in het weekend ) Merk je ook dat ze pappa mist? @Spannende tijden, wat gaat de tijd langzaam he.. kom je maar ff een paar dagen door skippen!
Marsim: ik moet t nog ff een keer zeggen hor, vind t zo leuk voor jullie!! hopen dat het deze keer wel snel gaat meid wat is jullie eerst volgende stap?! (stoppen met pil, al aan de klus, wacht maand). Enuh, 22 kilo?!?! Meid, ..WOW!!!!! trots op je! Luuksk: een druk maar volgens mij heeeel gezellig weekend hihi hoest met de mannen?! Weer helemaal de oude?!?! En jij zelf ook weer opgeknapt ?! en hoe was je workshop?! Volgens mij erg moeilijk , of niet?! (nou ben jij super creabea dus zal t voor jou wel mee vallen ) Mielenl: hoest met jou ?!?!?! Laurise: hoe is het bij jou?!?!! En met de kleine meid!?! Einad: opzich vind ik het best meevallen. Zat vanmorgen aan mn pregnyl te denken, das alweer ruim wk geleden! Vandaag precies week na punctie en nog 10nachtjes tot t bloedprikken. Alleen als t niet is gelukt en ik word net als bij de eerste verse ivf ongi dan verwacht ik deze dinsdag en das over precies een week alweer!! Tijd vliegt eigenlijk maar komt omdat we hoop te doen hebben. Zaterdag lag ik hele dag plat maar zondag zijn we weg geweest opzoek naar keuken, gister gewerkt en savonds lekker film gekeken met manlief en zn broer kwam nog ff op visite met de kleine meid. Nu zit ik alweer een uur op mn werk en om half 4 ga ik naar huis. Lekker met manlief en de honden naar het bos, hapje eten en dan is het alweer avond. Morgen heb ik de hele dag die kleine meid dus die vliegt voorbij! Do vr werken. Vr avond naar de bios met de vriendengroep en zaterdag lekker uitslapen en naar de markt enzo (zaterdag ritueel) en zondag is man werken en ga ik lekker mn administratie eens doen (wat ik al weken moet doen !!! gewoon op mn bille zitten en uitzoeken! Ik noem het maar mn eindejaars opruiming haha) en daarna gaan we alweer de laatste week in!!! wat dus heel kort kan duren  dat vind ik wel spannend! Maar de dag na mn test word onze keuken opgehaald dus daar leef ik ook beetje naartoe. Dat geeft goede afleiding! Ook is het sinterklaas en komt de kerstboom van de vliering Maaruh, genoeg over mijn agenda hahahaha hoe is het met jou?!?!?!?! Ego: nou zoals jullie hierboven al kunnen lezen, .heb ik lekker drukke dagen gepland Verder voel ik me eigenlijk best goed!!!! mn gevoel in mn buik gaat super goed! Neemt flink af , eindelijk!! Maar hij is nog wel hard en opgezet maar dat vind ik niet erg! Mn tepels zijn wel irri maar das met dank aan de pregnyl :-s wanneer is de pregnyl eigenlijk uit je lichaam?! Ik had deze keer maar 5000 en weet niet of dat net zo lang duurt als de 10000. Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws (heb alweer heel boekwerk verteld )
@ spannendetijden, ik ben inmiddels al gestopt met de pil. Ben gister ongesteld geworden. Ik heb de ovulatietesten alweer in huis. We gaan het eerst zo proberen. Ik hoop dat ik een beetje een cyclus heb. Zo niet dan wil ik naar de gyn en hoop ik dat ik gelijk mag spuiten ipv de rot clomid. Dit willen we dan een aantal maanden proberen. Lukt dit niet dan sluiten we ip het hoofdstuk tweede kindje. Ik hoop natuurlijk helemaal niet zover te komen en het klinkt misschien een beetje kort door de bocht maar ik wil mezelf ook een beetje beschermen. Ik heb een behoorlijke deuk opgelopen van dat hele mmm gebeuren. Dus bij ons is er tot nu toe echt een duidelijke grens. En je bent lekker druk zeg. Je zinnen even verzetten. Is alleen maar goed meid. Ik hoop zo dat dit jullie ronde is. Ik heb er in ieder geval een ontzettend goed gevoel bij en heb ook het idee dat die twee toppertjes beide blijven zitten!! Op naar een mooie duidelijke tweede streep! @einad, hoe is het met jou meid? @ all, hier een druk dagje gehad. Isa wilde totaal niet slapen. Daar ging mijn bankhang momentje tussen de middag, blah. Verder was ze goed gemutst dus dat is wel fijn. Morgen een lang dagje bijscholing. Mannetje is dan thuis, dus dat is wel lekker. Donderdag vrij en vrijdag weer de nacht in. Hopelijk een bertje rustig dan.