clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    marsim: bedankt voor je lieve berichtje!!! laten we hopen dat je gelijk hebt ;) hihi
    vind het super leuk voor jullie meid en poging 1 is dus al lekker snel ;) spannend hor!!!!!! veeeel klus plezier hihi. en ik begrijp heel goed dat jullie hebben besloten niet weer het hele traject te belopen,..ik weet niet of ik het ook zou doen! tis best intensief natuurlijk en vreet heel veel van je dus ik zou het zelf misschien ook bij zelfklussen met ondersteuning laten ...maar daar hoef ik gelukkig nog niet over na te denken ;)

All/ego: hier weinig nieuws eigenlijk!! Voel me ontzettend goed op het moment. Beetje verkouden maar mn buikie doet het goed!! Geen pijn meer :D ik moet alleen niet teveel tillen en bukken dat gaat het helemaal goed!!! Vandaag die kleine meid weer hele dag en manlief te werk, dus druk maar gezellig dagje!!! Gister heeeeeel irri gevoel in mn tepel gehad :-s net of er koekkruimels in mn bh zaten,…denk bijwerkingen van de pregnyl :s maar jeeeetje wat was dat irri zeg hihi. Verder heb ik nog steeds goed gevoel over deze tp maar heb geen enkel bewijs/symptoom/voorteken dat ik gelijk heb, dus ben zeeeeeer benieuwd wat de komende week me brengen gaat! Nou meiden,…ik moet even ingrijpen hier want spannendetijdennichtje is haar ontbijt aan de honden aan het voeren ! :-s hahahahah dikke knuf

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ spannendetijden dat klinkt allemaal positief meis!

@ marsim wauw knap dat jullie je grenzen zo duidelijk hebben gesteld! heb het er hier nog best moeilijk mee hoor, aan één kant blij dat we die grens hebben gezet maar aan de andere kant komt het zo hard dichterbij nu....

@ einad we zitten in de één-na-laatste ronde nu. hoe is het met jou? lukt het een beetje om alles een plekje te geven?

hier vanmiddag naar het zkh voor de 2e fm. maandag zat er aan de ene kant iets cyste-achtigs van 23mm. ik mocht wel gewoon door, gelukkig.
    Aan de andere kant een van 13mm, daarna moest ik bloed laten prikken. dat was één of ander stofje die waarde moet oplopen naar 1 tot mijn eisprong, daarmee controleren ze of het ei goed is (althans, zo heb ik het begrepen).

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mielenl: volgens mij is dat oestro...nogiets :p hahahaha ben beneiuwd meid!! succes bij de FM!!!

hier ligt de kleine dondersteen alweer in bed!!! ze was bekaf , struikelde steeds en had super rode oogjes en werdt baldadig dus , hup in bed!! kan tante ook ff rusten want dames,...wat ben ik moe!!! pfffff moet vanmiddag eigenlijk naar een jubileum op mn werk maar ik trek het niet om de autostoel te installeren (staat in de schuur) kind erin, kind eruit kind erin kind eruit en weer de stoel demonteren dus ga lekker niet :D
    ooooh visite tot straks :D

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Wat leuk dat jullie voor een tweede willen gaan, en heel goed dat jullie een grens trekken. Ik hoop dat jullie die grens niet gaan behalen en dat het misschien buiten de mmm kan gaan? Of is dat zoiezo uitgesloten? Oh oh Isa wel slapen he smiddag :)

@spannendetijden
    Lekker druk, wat leuk dat je nichtje bij jullie is. Kun je oefenen voor over 9 maanden :) Fijn dat je buikpijn weg is...duimen blijven flink draaien hier!!!!

@einad
    Ja inderdaad fijn dat ze goed slaapt, al wordt ze nu regelmatig gillend wakker snachts pff zit rechtop in mijn bed, denk dromen, meestal even troosten en speentje dan slaapt ze weer. Volgens mij merkt ze het niet, maandag webcam gedaan en ze zat wel naar het scherm te kijken maar reageerde niet echt. Nog iets te jong, gelukkig maar. Hoe is het met jou? Slaapt N weer goed?

@mielenl
    Spannend wanneer krijg je daar de uitslag van?

Hier ups en downs..Laurise is weer wat opgeknapt, klinkt soms nog als een varkentje maar vooral 's nachts, neusspray is een hel om te geven maar ja dan maar even in de houdgreep...
    Verder zit ze goed in haar nieuwe ritme: 7u pyama aan, fles en naar bed van kwart over 7/half 8 tot half 8/8 uur. Heerlijk heb ik de avond nog voor mezelf. Maandag extra gewerkt en ze is toen naar mijn collega/vriendin geweest, 1x daar in huis geweest, ging top, ze heeft alleen maar gelachen, ging meteen slapen 's ochtends en 's avonds..goh wat geniet ik van haar..maar goh wat is het ook zwaar 24/7 de zorg voor haar alleen te doen, te koken, te werken, mijn huis etc etc... Gister weer even een down gehad, hard gehuild in de auto, lucht wel op.

En o ja ben ongesteld geworden terwijl ik dat niet mag vanwege mijn endometriose...ooooh wat een ondraagelijke pijn.. slik al 5 maanden de pil door maar je krijgt dan toch doorbreekbloed.. Toch maar met de gyn bellen hoe dit anders kan want zit met zware pijnstillers op mijn werk maar zit nog met onwijs veel pijn..lijkt een beetje op de eerste weeen alleen dan constant...

Wel leuk dat ik vanaf volgende week 1 dag op vrijdag afdelingssecretaressse ben op de kinderafdeling. Ga dan di don mijn oude functie en vrijdag daar. Wel lekker dagen (nu drie achter elkaar)

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, wat fijn dat je zo positief bent. Alle respect voor jou want je moet het maar kunnen handelen. En wat een ondeugend nichtje heb jij, hihi. Hoe oud is ze nu? En pas jij standaard op?

@ laurise, meid ik snap heel erg goed dat het soms heel zwaar en heftig is zo met z'n tweetjes. En wat rot van die ongi zeg, grrr.
    Super leuk lijkt me dat je mag werken op een kinderafdeling. Geniet er maar lekker van. Plezier in je werk is heel belangrijk! Wat doe je de andere dagen dan? Mooi werkschema hoor.

@ mielenl, lijkt me heel moeilijk als het einde in zicht komt. We hebben nu een duideljke grens maar dat wil zeker niet zeggen dat dat makkelijk is. Het is puur uit zelfbescherming maar ik weet natuurlijk helemaal niet hoe ik me voel als die grens er zo is. Hoop nog steeds dat we dat voor kunnen blijven.
    Hoe was de fm vanmiddag?

@ all, zo dagje bijscholing zit er weer op. We waren lekker wat eerder klaar, dus nog op tijd thuis. Morgen nog een dagje vrij. Zo nog maar eens kijken of dat ik een gedicht uit mijn mouw kan schudden. Heb er inmiddels al 1 af. Nog 3 te gaan. Maak ze ook voor mijn man.
    En doen jullie nog iets speciaals met sinterklaas?
    En mensen al plannen met kerst n oud en nieuw?

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laurise: jeetje meid,…..heb t zwaar met je te doen hor!!!! Arme jij!!! En je mannetje weg, en ook nog eens ongi geworden! …en nu?!?!?!wat zei de gyn?!?! Enuh,….wou je even laten weten dat ik je een top vrouw vind hor!!! Tis allemaal niet niets zo en dan mag je af en toe best ff een ikke moment hebben ;) dikke knuf voor jou!
    En wat je reactie op mij betreft,…thanx girl,…mag het hopen ;) hihi mag iig oefenen voor over 4mnd want dan wordt de kleine haar zusje geboren en daar gaan we ook op passen :D hahaha maar ik hoop uiteraard dat ik 5mnd later mag volgen ;) ben zooooo benieuwd!!! Heb eigenlijk eerlijk gezegd geen flauw idee! Maar ooooooooh ik hoop t ZO!!! :D
    En thanx voor het duimen ;) enuh,….ben blij dat laurisejr weer is opgeknapt!

Marsim: ik doe mn best ;) en eerlijk is eerlijk,…ben niet altijd positief hor! Soms heb ik echt van die t zal wel weer niet momentjes maar die probeer ik heeeel snel over te slaan ;) ik probeer positief te blijven!!! :D en die meid is ZEKER ondeugend,..vandaag had ze echt een barrel dag!!!! Overal aanzitten wat niet mag en overal alles instoppen enzo grrrrrrr haahahah maar ze is zoooooo lief!!!! Hebben ook heeeeeeel wat geknuffeld vandaag want die arme schat had een smakker gemaakt van de bank! Is ook zo’n uitdaag/baldadigheid spel van dr….dan gaat ze op de bank staan en als je dan waarschuwd gaat ze springen en als je opstaat of naar dr toe komt, gaat ze gauw op de billen, dat ging alleen vanmiddag mis,…arme meid,…brullen natuurlijk en ik heb dr zeker half uur op schoot gehad om te troosten en knuffelen! Maar dat uitdagen is dr leeftijd denk ik,…ze is 19,5mnd. In april wordt ze 2! En ja,..we passen standaard op. Elke Woensdag zowiezo (de hele dag van half 8 tot half 6) en soms als ze tussendoor omhoog zitten passen wij ook op. Omdat manlief 24uur op 72uur af werkt is ie vaak thuis en dan past ie op als het nodig is. En zoals ik tegen laurise al zei, strakkies krijgen we dr kleine zusje er ook bij! :D leuk hor!!!!!!! Woe is echt geniet dag :D
    Wat fijn dat je daggie lekker vroeg om was meid!!!!! En nu aant dichten dus :D altijd leuk!!! Hihi
    En lekker vroeg weekend dus?!?! Nice!!!! Ik vind de vrijdag altijd een ramp om te werken. Haha

Wij doen niet zo veel dit jaar helaas. We zouden sinterklaas bij mn zus vieren omdat die 2kids heeft van 6 en 7 , maar die dag wordt onze keuken ook opgehaald en weet niet of we het optijd redden. Wel heb ik klein cadeauto voor mn nichtje gekocht natuurlijk :D want volgende week is zomaar de sint geweest :D ;) hahaha
    Kerst avond vieren we ditjaar met de vrienden groep, lekker eten kletsen en lootjes trekken. Eerste kerstdag ben ik alleen met mijn mam. Manlief, paplief en broertjelief zijn werken en mn zus is met dr man en kids bij haar schoonmoeder. Tweede kerstdag ben ik alleen met mn man. En hebben we tot nu toe nog geen plannen!
    Oud en nieuw,….die moeten we nog vullen! Hihi daar zijn we nog niet over uit!

Verder hier geen nieuwtjes meer,…ben gesloopt vandaag. Ben erg moe en heb last van krampies. (en ja ja marsim,…daar is ie) heb vandaag zo;n twijfel dag! L hopen dat ik er lekker naast zit :D nou ga zo lekker douchen en in mn bedje met kop thee titanic kijken ;) morgen en vrijdag werken en dan lekker weekend!!!!!! En dan zit de eerste week er alweer op !! gaat hard! Heerlijk! Maar ik hoop wel van het weekend wat te gaan merken want anders wordt ik wel onzeker! Vorige keer wist ik het wk voor het bloedprikken al zeker! Dus nu moet het gauw gaan komen, anders vrees ik het ergste,..maar ga er tot nog toe niet vanuit en blijf geloven in mn wondertje ;)
    xxx

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ laurise wat rot dat je nu ongi bent geworden.....is het al iets minder inmiddels?

@ marsim wij gaan wel een paar keer sinterklaas vieren en tussen kerst en oud&nieuw gaan siemens en ik met z'n tweetjes op city trip. Mijn ouders komen dan op Bosch passen in ons huis.

@ spannendetijden bij mijn eerste zwangerschap wist ik het ook al zeker voordat ik positief testte (dat gevoel heb ik later nog een paar keer gehad en toen was het NIET raak). Bij mijn laatste zwangerschap dacht ik dat het niet raak was. Wat ik wil zeggen....laat je niet altijd door je gevoel leiden meis! We duimen gewoon keihard door :)
    Wat leuk dat je al een beetje mag oefenen op je nichtje. Ja dat is wel een beetje de leeftijd dat ze de grenzen gaan verkennen (kort houden hoor, anders neemt ze een loopje met je!)

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mielenl: thanx meid....maakt me weer wat minder onzeker!! al heb ik vandag echt ongi gevoel in mn buik :(

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ben ik weer, haha....

@marsim, ik duim dat jullie de MMM bespaard gaat worden!

@laurise, huil maar lekker als je het nodig vindt....je bent sterk meis. en natuurlijk petje af dat je alles een tijdje "alleen"doet!
    en wat een leuke functie!

@mielenl, ik hoop dat je bloed goed zal zijn, en je een pracht ei mag hebben....en dan gewoon een mooie test!!

@spannendetijden, voor jou wordt het weer spannend!! mijn duimen draaien iig!!

@all, vandaag zijn we op controle geweest in het UMC Nijmegen met Luka, ivm zijn hypospadie....we hoeven pas over 4 jaar terug!!! de uroloog was super tevreden!!
    verder maandag de workshop gedaan, en het was echt erg leuk! zal kijken dat ik nog een foto van het resultaat kom spammen.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: wat fijn!!!!! heerlijk voor je ventje.

hier zeker spannend!!!!!! heb vandaag echt zo'n ik wil t nu weten dag! maarja duurt nog week :-s

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ST wat spannend zeg hihih ik duim voor je!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, snap je helemaal!!!

@onswondertje, hoe gaat het met jou meis?

@all, las bij de bevallen meiden dat ricmar94 een gezonde zoon heeft genaamd V ince

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luukske ik las dat Luka ook iets urologisch heeft.
    Wel anders als S.
    Hij is 1,5 maand geleden besneden aangezien hij telkens urineweginfecties kreeg en hij heeft al een vergroot nierkelkje dus dat moeten we goed in de gaten houden.

Hoe is het met je mooie mannen verder?
    En met jou natuurlijk:)

Hier alweer bezig voor een brusje, maar hoe snel ik zwanger was van S , de 1e iui-d zijn nu 4 iui mislukt en gaan we deze maand beginnen met wederom icsi.
    De fert arts snapt niet waarom het nog niet gelukt is maar schijnt vaker te gebeuren.

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ons wondertje: thanx !
    En wat spannend allemaal zeg! weer voor een brusje en starten met icsi en meid,…wat knap van jullie!!! Tis toch weer grote stap en je moet t maar aankunnen! Respect voor ons wondertje ;) xxx succes

Luukske: wat leuk!!!!!!!!!!!! Een zoontje voor ricmar :D
    Hoest verder bij jou?!?!

Ego: hier weinig nieuws. Ben momenteel erg onzeker en heb zooooo mn twijfels! Momenteel echt het idee dat ik mezelf voor de gek houd met mn positieve gedachte maar blijf hopen van niet en probeer mn positieve gevoel de overhand te laten krijgen maar dan denk ik weer ,….ja en als het straks toch niet zo is, heb ik mooi afgelopen 2 wk voor lul (sporry) gelopen met mn voorgevoelens en mn denkbeeldige tekenen enzo. Maarja,…..we zullen zien!!! Nog een weekje hooguit! Ben momenteel heeeel erg moe!!! Woe lag ik half 9 al te slapen op de bank , ben toen 11uur naar bed gegaan en de volgende morgen werd ik (nog steeds moe) wakker om 7.15! dus mooi verslapen voor mn werk want begin om 7.15/30. gister rode ogen en knokken om wakker te blijven op mn werk en half 6 eindelijk thuis!! Lekker op de bank gelegen en half 10 hield ik het niet meer vol en viel in slaap. En nu,….brandende oogjes want ben nog steeds moe  . verder heb ik nog steeds een bolle harde buik! En rommelende darmen maar de pijn van de punctie is nu wel weg. verder heb ik wel klein beetje het idee dat mn borsten voller/steviger zijn en mn tepels worden niet meer zacht hahaha en die zijn vrij gevoelig. Ik hoop dat dit allemaal goede tekenen zijn, maar zoals ik al zei : ik heb mn twijfels  en toen het de laatste keer niet zo was, dacht ik ook vanalles te voelen/zien. ik transprireer wel wat meer (vooral tijdens t slapen) maar de duizeligheid van de vorige keer heb ik niet. Maar ja,… tis ook allemaal zoooo spannend!!!! ;)
    Sorry meiden….moest even mn hartje luchten!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ spannendetijden niemand begrijpt die gevoelens van jou beter dan wij....we slepen je er wel door heen hoor meissie * knuffel *

@ luukske wat fijn dat de arts zo tevreden was, en dat jullie nu voorlopig niet terug hoeven! wat een geweldig nieuws!

@ ons wondertje succes met de icsi, hopelijk komt er gauw een brusje voor S.

hier vanmorgen bij de gyn geweest. cyste is verdwenen, folli van 14mm is niet verder gegroeid maar er was een andere van 10 naar 13 gegroeid. Dus weer bloed laten prikken op iets (moeilijke naam) en maandag weer terugkomen.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mielenl: thanx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent een skat!!!
    en toch mooi resultaat?!??! of ben je ontevreden?!

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nee ik ben zeker niet ontevreden hoor! gyn dacht eerst dat ik mn ei al had gehad, terwijl ze nog wel die twee prachtige folli's zag.......dus laat alsjeblieft dan een van deze twee een mooi resultaat opleveren, dan hoor je mij niet klagen ;)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @onswondertje, Luka heeft hypospadie (google) waar hij in het AZM aan geopereerd is, en daar "verprutst", toen voor een second opinion naar Nijmegen gegaan, en daar ook opnieuw geopereerd....dit is nu 3 jaar geleden, en het ziet er mooi uit....

@spannendetijden, snap je onzekerheid....maar mijn duimen draaien!!

@mielenl, mijn duimen draaien dat 1 van de 2 eitjes gewoon over een kleine 9 maandjes jullie hummelke zal worden!!

@all, straks werken, morgen sint viering op mijn werk, zondag naar de binnenspeeltuin....en morgen de laatste dingen inkopen voor 5 december!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: leuk weekend voor de boeg!!! geniet ervan !!!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Ons wondertje, succes met brusje in de maak.

@ Spannendetijden, meid niet de hoop verliezen hoor. Snap heel goed je dubbele gevoel. Je wil jezelf toch beschermen. Meid ik blijf duimen en hopen dat je snel een mooie test in handen hebt en een mooie echo.

@ Mielenl, hopen op een paar mooie follikels meid. En deze ronde moet raak zijn!!

@ Luukske, hoe was de sintviering op het werk? Veel plezier vandaag.

@ All, gister verjaardag van mijn opa gehad. Hij is 80 geworden, mooie leeftijd. Moest dus vroeger mijn bedje uit en heb wat uurtjes slaap gemist. Vandaag nog niets geks op de planning dus waarschijnlijk een heerlijk rustig dagje slapen, hihi.
    Verder weinig nieuws. Isa is de laatste tijd erg vrolijk. Ze gaat steeds beter luisteren en steeds meer woordjes zeggen. Zo leuk, ik geniet er zo enorm van.
    Ongesteldheid is over dus nu hopen op een mooi cyclus en dat we zonder hulp een mooi broertje of zusje kunnen maken voor Isa.

Deel Deze Pagina