marsim: wat mooi dat je ongi over is meid!!! op naar geweldige klus dagen hihi komt vast helemaal goed!!!! en wat fijn dat je zo ontzettend geniet van Isa!! das toch waar je het allemaal voro hebt gedaan, toch?!?! hier doe ik echt mn best om de hoop niet te verliezen maar ik heb ongi krampjes en di is mn nod. daarbij voel/merk ik verder gewoon niets en dat maakt me onzeker! ben bang dat ik diep in mn hart de uitslag al weet, maar probeer positief te blijven denken!!! en anders, proberen we het in januari gewoon weer (moet van man positief blijven hihi maar als hij vraagt wat ik denk qua uitslag, zeg ik dat ik het niet weet! kan beide kanten op! wil m nu niet mn gevoel vertellen want dan maak ik hem alleen maar onzeker/verdrietig en t kan ook echt nog beide kanten op)
@ spannendetijden, ik herken het wel. Ik probeerde mijn man ook te beschermen tegen mijn gevoel. Net wat je zegt het kan nog twee kanten op. Dat je niets voelt wil niets zeggen meid. Slopend he die dagen zo?
hoi hoi lady's goede morgen!!! marsim: ik heb nog geen nieuws. vandaag of morgen is mn NOD. maar ik gebruik Utrogestan he?! dus verwacht geen ongi, en die is er ook nog niet haha gister had ik wel idee ongi te worden maar niet dus, misschien is het er wel maar houd de utro het tegen. ik heb eerlijk gezegd heel dubbel gevoel over vrijdag. ene kant denk ik miss toch wel gelukt andere kant (de overwinnende) gelooft er niet in :-s maar nog 3 nachtjes dan weten we t zeker! (tenzij mn ongi alsnog doorkomt vanavond of morgen!) zo dat was meteen mn ego. PS: kaarsje voor alle meiden hier! (brand elke avond)
@Spannendetijden Ooooo wat een onzekerheid pfff weet het nog goed..voel ik wat? Is dat ongi? Of innesteling? Zwanger of niet? Bleehhh gelukkig nog "maar" drie dagen wachten.. Ik had ook mijn zelfde ongi kwalen toen ik zwanger was maar inderdaad het zegt helemaal niks...de eerste paar keren waren mijn gevoel super goed en nam ik mijn man hierin mee waardoor hij ook nog meer teleurgesteld was dus ben ik de volgende rondes ook neutraal gebleven tegen hem. Ooooh wat een mooi beeldje en lief dat kaarsje.. Oooh ik ga echt springen als ik een mooie test van jou zie!!!! Denk aan je! Nog bedankt voor je vorige lieve reactie!!! @Marsim Fijn dat je ongi voorbij is en dat jullie weer lekker kunnen klussen voor broertje of zusje (niet dat je het daarvoor niet deed natuurlijk maar toch beetje anders) Jij hebt PCO's toch? Lekker dat Isa het zo goed doet en dat je lekker van haar genieten. Ik werk de andere dagen op de kinderpoli, ben ik secretaresse voor de kinderartsen (8) en arts assistenten (8) waarbij ik ook nog in verschillende projecten secretaresse ben (kindermishandeling, gezamelijke overleggen met andere disiplines) heel interessant dus. @Luukske Fijn dat jullie pas weer over 4 jaar terug hoeven te komen. @Mielenl Hoe staan de eitjes ervoor en was het stofjeswaarde goed? @hier Gaat het goed, elke dag verbaas ik mij weer hoe goed Laurise het doet. Zaterdag de hele dag sint inkopen, cadeautje voor jarige zus, doop cadeautje neefje gedaan in Utrecht. Van 12 tot 5 in de kinderwagen, geen kick geven, 3 kwartier geslapen in de wagen en lekker rond gekeken. Daarna lekker gegeten bij mijn schoonmoeder, Laurise in de kinderstoel en hiep hiep hoera een 6+ potje want zaterdag een half jaar. Nou ik dacht dat ze groente lekker vond maar dit hahaha ze zat te trappelen in de stoel en het hele grote potje ging op! Wel heb ik de fles van 16:00 laten vallen die dag, ze vroeg er niet om en zo kon ze lekker van haar potje smikkelen. Zondag werd mijn neefje gedoopt en was ze onwijs lief in de kerk, daarna high tea voor dopen neefje en meteen voor mijn zus haar verjaardag. Was van 13:00 tot 15:00, Laurise ging van schoot naar schoot, wel erg moe in haar ogen wrijfen maar je hoort haar niet. Om 14:30 viel ze op mijn schoot in slaap. Van iedereen hoor ik ook wat een lief kind, zo fijn!! Vanmorgen bij de gyn geweest en zegt dat het logisch is bij drie a vier maanden pil doorslikkend dat je doorbreek bloed krijgt. Maar omdat ik zoveel pijn heb willen ze een mirena spiraal plaatsen, omdat je menstruatie dan minder pijnlijk is (maar de vraag is of dat bij mij ook is omdat de endometriose buiten de baarmoeder is) en je menstruatie kan helemaal weg gaan, en hoeft niet uit te werken als we voor een tweede willen gaan. Morgen om 14:50 wordt hij al geplaatst..brrrr ik hou niet van die gynaecologenstoel maar ja niks vergeleken bij de andere onderzoeken en de bevalling denk
@ spannendetijden, nog even afwachten dus. Die ongi blijft uit!!! @ laurise, wat een lieverd zeg en wat is ze dan lief zeg. Toch spiraaltje, je moet wat he. @ all, vandaag begonnen met ovu-testen. Had vandaag al wel een duidelijk streepje maar niet even duidelijk als de controlestreep. Ben benieuwd of dat het streepje komt de aankomende eisprong of van de pco. MAAR we blijven positief. Verder een rustig dagje gehad vandaag. Vanavond lekker op tijd mijn bed in, lekker lekker.
hier even een ego bericht, heb het maar even gecopy/paste: maandag even een klein dipje hier. vanmorgen weer geweest voor een fm, links zijn beide follikels verdwenen en rechts zaten er nu twee grotere (ongeveer even groot als die van vrijdag) ik was weer bij een andere arts en zij was nu de derde of vierde die begon over AMH (daarmee controleren ze het eicelreserve.....ze vrezen dat ik steeds minder goed op de puregon reageer omdat ik een laag eicelreserve heb) Aangezien we nog maar twee rondes wilde doorgaan, zullen we die test niet laten doen. Ze kunnen het alleen testen, niet verhelpen. Dus wie weet beslist mijn lijf net iets eerder dan ik dat het tijd wordt om ermee te stoppen.....heeft ook z'n voordelen natuurlijk. hoef ik achteraf nooit meer te twijfelen of we niet nog een halfjaartje door hadden moeten gaan woensdag het dipje is een Dip geworden. Deze ronde is afgebroken, er zat nagenoeg niets meer en ze weten niet zeker of ik wel of niet een ei heb gehad dus dat gaan ze nog checken, zelf ga ik er vanuit van niet. ik heb bij de gyn aangegeven dat ik overweeg om niet meer te beginnen met de puregon, aangezien de vorige ronde ook al zo kansloos was. Ze wilde dan nog wel een gesprek met me hebben, dus zodra ik ongi word, moest ik een dubbele afspraak maken. Aan één kant zou ik nog wel graag een paar kansjes hebben, maar aan de andere kant ben ik er wel klaar mee......vanavond maar effe uithuilen bij mijn schatje....
@mielenl, dikke knuf meis!! @spannendetijden....spannend!! ik duim dat je een mooie posi test in handen hebt!! @laurise, wat goed van jullie kleine meid, alleen maar makkelijk dat ze zo makkelijk is! enne idd die stoel vind ik ook niks....maar als het moet, dan toch even doorbijten.... wanneer zouden jullie voor een 2e willen gaan? @marsim, welke ovu testjes gebruik je? spannend, en ik hoop dat je snel en zonder MMM een brusje voor Isa mag maken(samen met hubbie, haha) @all, hier al een tijdje beide kids ziek dus weinig tijd om hier op zp te komen. ben ook wat meer aan het werk... Mika loopt sinds vanochtend een paar stapjes los....was helemaal happy!! we hebben een paar drukke dagen voor de boeg, dit weekend elke dag wel iets rondom sinterklaas, en vrijdag groot feest van mijn werk!
@Marsim Ja ze is echt een schatje. Ja toch maar proberen want steeds doorbraak bloedingen met de pil doorslikken is niet fijn want dan verga ik steeds van de pijn en voor de endo ook niet goed want het maakt dan nieuwe haarden aan, ben benieuwd of het bij mij ook gaat werken maar het is het proberen waard. Oooh spannend bijna klus time dus. O ja jij hebt pco, zijn de ovutesten dan minder positief? Lekker even een rustig dag en op tijd naar bed, moet ik ook maar eens doen vanavond. @Mielenl O meis snap dat je in een dip dip zit!!!! Wat oneerlijk dat de medicijnen waar je altijd zoveel last van hebt ook niet blijken te werken.. Pak je mannetje vanavond maar eens goed vast. Ook al weet je het misschien in je achterhoofd het blijft een verdrietige situatie en dat mag je ook zeker uiten!!! Dikke knuffel!!! @Luukske Ja heerlijk zo'n kindje kun je er extra van genieten. Ja even mijn knop uitzetten straks en even openhuis houden Voorlopig nog niet, ben al heel blij met 1 en vind het al druk genoeg haha, maar wil wel nog heeeel graag een keertje zwanger zijn. Maar die bevalling..pff kan er nog om huilen dus ook daar zal ik wat eisen voor hebben voordat we voor een tweede gaan. We willen denk als Laurise twee is de spiraal eruit halen. Ik vind het wel fijn als zij een beetje zelfstandig is als het tweede kindje mag komen. Balen dat je mannetjes nog steeds of weer ziek zijn. Wow wat knap van Mika!! Leuk al die feestje maar inderdaad druk.
@ mielenl, meid een hele dikke knuffel, weet niet zo goed wat ik moet zeggen naast dat het gewoon PIEP is. @ laurise, de testjes zijn dan vaker positief of tegen het positieve aan. @ luukske, beterschap met je mannetjes. Ik gebruik de ovu-testen van matcare. Heb daar op zich goede ervaringen mee en ze zijn niet zo absurd duur. @ spannendetijden, hoe gaat het bij jou? @ all, vandaag net zo'n testje als gister. Ik vrees het ergste maar moet niet te vroeg gaan klagen. Even afwachten en blijven testen en hopelijk over een paar dagen een duidelijk positieve test. Verder vandaag bij de ikea geweest en twee stoeltjes en een tafeltje voor isa gekocht. Ze vind het helemaal leuk. Isa ligt inmiddels al op bed. Had een half uurtje geslapen tussen de middag en was nu helemaal op. Morgen ook weer vroeg op dus het is niet heel erg. Nog twee dagen werken en dan drie weken vrij, lekker lekker.
@marsim O oke dat is vervelend dan weet je nooit of het echt zo is..Leuk een stoeltje en tafeltje voor Isa, wat een dametje wordt het, tijd voor een foto Isa lekker geslapen? Mmm wat lekker dat je 3 weken vrij hebt, zomaar? @Spannendetijden Hoe is het???? Hopelijk nog niks gespot....pfff je doet je naam weer eer aan... @hier Gister de spiraal laten zetten, viel eigenlijk best mee. En was de gyn die mij ook behandeld heeft met clomid. Dus hij vond het leuk om mij weer te zien en we hebben tijdens de behandeling over de bevalling gehad. Hij vond het ook jammer dat het hier vol was en ik naar een ander ziekenhuis moest. Ik moest hem beloven dat als we voor een tweede gaan ik hier kom haha. Hij vertelde ook dat deze spiraal veel gebruikt wordt bij mensen met endometriose dus ik heb goede hoop. Hij denkt ook dat ik geen clomid nodig heb bij een tweede..?? Gelukkig had ik 1000mg naproxen ingenomen want daarna wel weeen gevoel. Maar kon wel weer werken (zat met 15 min weer op mijn werkplek gisteravond flink wat pijn gehad maar met die endo ben ik wel wat gewend. Vandaag voel ik niks en heb ik ook geen bloedverlies dus lijkt erop dat mijn lichaam het accepteerd Laurise vannacht om half 3 krijsend wakker, arm schaapje, denk dromen... herkenen jullie dat?
hoi skatten ff snel een reactie van mij. hier harstikke ongi! helaas!!!! ik heb in topic ivf/icsi deel4 iets uigebreider gereageerd! dikke kus en denk aan jullie!! xxx
@spannendetijden, k*t k*t k*t....had het zo gehoopt!! dikke knuf meis! @marsim, leuk een tafeltje met stoeltjes, welke heb je genomen? wij hebben die rieten stoeltjes van ikea, en Mika vindt het prachtig als hij erin kan/mag. op welke CD zit je nu? heb je wel een eigen cyclus? misschien net je piek gemist? @laurise, idd het is wel fijn als er een beetje leeftijdsverschil tussen de kids zit, merk dat het wel fijn is. moet zeggen heb er niet voor gekozen om er 5 jaar tussen te hebben zitten, maar is wel makkelijk.... enne wakker worden, het kan van een droom zijn, maar kan het niet ook een sprongetje zijn? hier heeft Mika heel veel last van de sprongetjes!! @all, net Cranenbroek leeggekocht met kerstspulletjes....een nieuwe boom, nieuwe ballen(plastic ivm de grijpgrage handjes van Mika, haha), een pinguin, etc....en een mini kerstboom voor op Luka's kamer, hij is helemaal happy!! Luka is nog steeds ziekjes, oorpijn, en mika heeft flinke snot....gelukkig zijn de nachten wel rustig!
Even snel een berichtje... Spannende tijden, neee! wat erg meis! echt een hele dikke knuffel van mij! Laurise, Hoe is de pijn nu? hop dat het minder is door de spiraal.. Arme Laurise, misschien idd een sprongetje? Marsim, Ikea altijd leuk! Kom nooit met lege handen thuis.. Luukske, Hier iedereen ook flink verkouden Mielenl, ik word er helemaal verdrietig van :'( hele dikke knuffel
@ spannendetijden, he gadverdamme schattie toch. Dikke knuffel meid! @ laurise, het kan zeker zijn dat je meisje aan het dromen was. Hebben wij met isa ook al een paar keer gehad. Hier drie weken vrij omdat ik mijn uren moest op maken. Heel vervelend. @ luukske, dit is mijn eerste ronde na stoppen van de pil dus tja cyclus? Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus. Vandaag weer net zo'n test als voorgaande dagen. We zien wel. @ all vandaag een klote dag,sorry. Gisteravond een schaal op mijn sleutelbeen en net daaronder laten vallen. Vanaf vanmorgen 4 uur niet meer geslapen van de pijn. Wel gewerkt maar met paracetamol. Einde van de middag kleine aanrijding gehad met onze nieuwe auto. Met de botsing gordel weer pal op de zere plek dus nu nog pijnlijker. Verder drukke dag op het werk gehad. Dus baggerdag. Vandaag ook weer zelfde ovutest dus vrees het ergste, helaas. Misschien ben ik te vroeg met zeuren. We wachten maar af. Ga zo mijn bedje opzoeken. Net nog wat paracetamol op en proberen te slapen. Bleh wat een dag.