clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Breek even in (mag vast, als oud-meeschrijver hier!)

@Miele: zou absoluut eens vragen naar Menopur ipv Puregon. En dan een hogere dosering. Is er bij jou al IVF gedaan? Weet niet precies waar je nu in de MMM zit, maar mocht je AMH lager zijn, is Menopur een aanrader. En mocht je voor IVF gaan, vraag om cetrotide ipd decapeptyl. Als je vragen hebt, PB me maar even!

Kus en succes allemaal!!

xxx

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Bah miele, wat.rot!

Hier alles goed, Meike loopt na wennen nu prima op der schoenen en ik krijg ze steeds beter aan gelukkig.
    X

3. Juulzon, ik lees regelmatig in je topic :( *knuffel*

Hier lekker 12 dagen vrij, nu genieten van het weekend met mijn mannen.. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden na de mk.

Fijn weekend!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @juulz, ik volg je topic ook....dikke knuf meis!

@marsim, wat een rot dag, blehhh....
    ik heb vaker pas een posi ovu met 17 dagen, dus kan best....

@brabantse, wat goed van Meike!
    heb je de 20 weken echo al gehad?

@einad, meis ik hoop zo dat je niet ongi wordt!!! en dan wel de komende 8 maanden niet!!

@all, gisteren sint bij de oma's en opa gehad, bij mijn moeder had Mika het Vtech sprekende fotoboek en Vtech gereedschapskist, en een zingende kersthond(action) en Luka had 3 dozen lego en ook die zingende kersthond.
    bij mijn schoonouders hebben ze een hoop prularia gehad, hubbie en ik waren er niet zo blij mee, hebben vannacht meteen geselecteerd zodat ze het niet zouden missen, haha...
    mijn schoonouders sparen per kleinkind 25 euro per maand, best een mooi bedrag, dus begrijpelijk dat ze een kleinigheidje doen met 5 december, maar vraag dan even aan ons wat ze kunnen gebruiken, wij hadden genoeg ideeen voor kleine kadootjes...

vanavond is hier sint, Luka krijgt een spel voor de PS3, en de speelgoedkist, en Mika krijgt wat uitbreiding van de Vtech toettoet garage en een sprekende grasmaaier, haha....

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @juulz....Ook ik volg je eigen topic...dikke knuff

@einad..Heerlijk even lekker vrij. Genieten meis!!

@spannendetijden..Dat is niet wat ik wilde horen :(

@marsim...He bah :(....Inmiddels als een posi-ovutest gehad? En hoe is het nu met je schouder?

@miele...:( ...kan niet anders zeggen

@brabantse...Wauw loopt ze al?? Wat goed.....

@luukske....En Mika loopt ook al? En zo te horen worden de beide mannen lekker verwend :).....Maar bij jullie zijn nog wel toet toet auto's te koop? Hier zijn ze allemaal uitverkocht :(

@all..Sorry voor mijn late reageren. Koen en Lotte zijn de afgelopen weken beiden flink ziek geweest...was er maar druk mee. Oorontsteking....Luchtwegen ontstoken...benauwd...flink verkouden en traanbuisjes ontstoken....pppff was er maar even druk mee. Vandaag passen opa en oma nog 1 dag op en dan kunnen ze morgen weer naar het KDV...(hoop ik)
    Hier van het weekend ook sinterklaas gevierd...Vind het wel kort op de verjaardag van 2,5 weken geleden.....Ze hebben zoveel gekregen.....
    Hier lopen ze nog niet. Lotte trekt zich nu op...nog niet helemaal stabiel. En koen die trekt zich op, loopt langs alles en staat soms "per ongeluk" los

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Mag ik even spammen

7. Wauw! Lima wat een mooie kindjes! Echt super lief!!

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, sluit me aan bij luukske.

@ luukske, zo je jongens zijn goed verwend zeg.

@ lima, goed ziek gewespest dus. Gelukkig weer iets beter. Leuke foto zeg.

@ all, hier al beter met sleutelbeen. Ovutest nog steeds niet positief maar nog steeds een licht streepje, vanaf de eerste test al zo. Afwachten is het enige wat kan. Verder alles goed hier. Isa is goed verwend en heeft zich heerlijk vermaakt vandaag.

9. *in de war*

net een lichte test gehad, zou het een sinterklaascadeautje zijn?

Twee weken geleden was de test spierwit, kan hcg schommelen?

*in shock*

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    na een miskraam ben je wel extra vruchtbaar....ik hoop het zo

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @marsim...afwachten is inderdaad het enige wat kan...maar mocht het nu niet lukken zou je dan weer zover gaan als met Isa?

12. Dank je Lima, lief!
    Ik weet nog niet wat ik er van moet denken..
    Gyn zei dat het een fabel was na een mk extra vruchtbaar, hoop dat hij ongelijk heeft!

13. @ Marsim, had jij ook pco? Ik dacht dat dan ovu-testen niet goed werkte.. Gaven vaak aan dat je geen ei had maar dan kwam er toch een of andersom? Welk merk gebruik je? Ik kreeg alleen bij sensitest betrouwbare uitslagen..

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    nou dat ziet er positief uit :)....en eerder waren de testen omo-wit?

15. @ lima, ik had idd twee weken geleden ongeveer een hele witte test, nja helemaal niet natuurlijk want hij gaf wel een controle streep aan maar geen teststreep..

*spanning*

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dan zal ik overmorgen nogmaals testen maar dit ziet er goed uit :d ...v(duim duim)

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, dat ziet er hoopvol uit meid! Ik duim, ik duim.
    Ik gebruik testen van matcare.

@ lima, wij willen zeker niet zover gaan als bij isa. Maar dat is wat we nu zeggen. Mmm doet gekke dingen met je.

@ all, ik begreep altijd dat met pco je lh sowieso wat verhoogd was en als je een piek hebt dat dat maar even zichtbaar is op een test. Ik test nu dus al dagen een licht streepje maar net niet positief zeg maar. Ik hoop dat er wat komt. Ik krijg als het goed is vandaag nieuwe testen binnen. Zijn die op en er is nog niets dan stop ik daarmee denk ik. Weet niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.

18. @ Marsim, wat onzeker met je testen.. Merk je niet op een andere manier er een eisprong aankomt? Door eipijn of vruchtbaar slijm? Ik hoop voor je dat dit gelijk de laatste ronde is om ze te gebruiken en jullie een mooi brusje krijgen voor Isa!

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@einad
    Dat ziet er goed uit meis!! En het is zeker waar dat je vruchtbaarder bent na een mk! Oohhh dat zou toch geweldig zijn..ik doe al een heeeel klein dansje..wil het zo graag voor jullie. De pijn wordt wel minder al heb ik soms nog wat ongi krampen en veel afscheiding..maar is wit dus hoort er denk wel bij. Hoop dat het gaat werken.

@Lima
    Wow wat een mooie kindjes heb je! Wat een bezit he! En zo leuk een jongen en een meisje. Merk je veel verschil?

@Marsim
    Ik zou ook dan niet meer testen als het door de PCO niet betrouwbaar is, daar word je gek van denk ik..en haalt de lol er snel vanaf. Ik zou het gewoon een aantal keer gezellig maken onder de lakens :) Fijn dat het beter gaat met je schouder/sleutelbeen..

@Brabantse
    Wow wat snel dat Meike al loopt!! Met 10 maanden als ik het goed heb uitgerekend? Hoe is het met de kleine in je buik? Lekker aan het genieten?

@Luukske
    Zo je mannetjes zijn weer goed verwend! En inderdaad kan een sprongetje zijn van Laurise, ze is zich heel bewust van de omgeving en wil alles in de gaten houden dus denk ook dat ze veel verwerkt 's nachts.

@spannendetijden
    Hele dikke knuffel voor jou....weet niet wat ik moet zeggen..heb je stukje gelezen in je andere topic..

Hier nog steeds een zeehondje in huis...arm kind...hoest hoest en hoest, piept met haar ademhaling en klinkt als een varkentje..'s nachts wordt ze nog steeds een aantal keer huilend wakker..maar speentje erin en ze slaapt weer, nu wordt ze vooral wakker omdat ze zoveel hoest en alleen kan slapen met speentje maar dat is nu natuurlijk lastig. Maar verder wel vrolijk, eet/drinkt goed, slaapt overdag veel. Dus twijfelde echt om naar de dokter te gaan maar overleg straks wel even op mijn werk bij de kinderarts.

Verder sinterklaas gevierd zaterdag met mijn familie..sint en piet kwamen ook, laurise vond het geweldig en heeft lekker aan sint zijn baard getrokken haha. Beide goed verwend.. maar wat ben ik eenzaam als ik alleen thuis kom..

Zondag bij mijn schoonmoeder gegeten en ook mini sinterklaas gevierd. Kwam nog een vriendin van mijn schoonmoeder voor kraambezoek Laurise haha, schattig jurkje gehad.

Deel Deze Pagina