clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, mijn eisprong heb ik nog nooit gevoeld. Ik heb al wel een tijdje lichte pijn in mijn flanken. Ik had dit zowel bij mijn pco als bij een groeiende follikel. Dus echt duidelijk kan ik er niet van worden. Vruchtbaar slijm ben ik nog nooit zo op af gegaan al had ik een paar dagen geleden wel het idee. Geen touw aan vast te knopen dus haha.

@ laurise, ik ga ook niet alleen maar op de testen af hoor, hihi. We maken het voor ons ook wel gezellig. Maar die testen moeten een houvast zijn, nou niet dus.

En wat leuk dat jullie zo verwend zijn. Snap heel erg goed dat heen eenzaam thuis komen is. Vooral met zulke dagen, daar kan je ook niet aan wennen denk ik.

En voor jullie meisje, beterschap! Zeker even aan de kinderarts vragen hoor. Dat zijn de secundaire voorwaarden van in het zkh werken zeg ik altijd maar.

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Marsim
    Goed zo :) snap dat je even wilde kijken hoe het nu met je cyclus zou zijn. Vervelend dat je het ook niet kan voelen of merken had ik ook nooit..
    Ja zeker leuk al die cadeautjes. Nee dat went nooit en het is zo dubbel want het is fijn om onder de mensen te zijn en houdt je van de straat maar ook pijnlijk om het alleen te beleven.

Ja precies zeggen mijn collega's ook, niks eerst naar de huisarts dat is je voordeel dat je hier werkt..ga zo even bij haar langs

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, meis....je hebt gewoon een mooi sinterklaas kaod gehad!!! die is echt wel posi!!!

@lima, wat een mooi paartje!! zooooo lief!!

@marsim, ik heb met de babyboomshop testen altijd mijn ei kunnen vinden, heb ze wel eens vergeleken met de CB digi!!

@all, kids weer flink verwend....kerstboom staat nu ook al....en nu aftellen tot hubbie's verjaardag, 20 dec, en dan kerst.....en dan voorlopig niks meer haha....okt-nov-dec zijn echt de drukke maanden!!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ luukske, heb even naar de testen gekeken maar zien er net zo uit als matcare. Volgens mij is het 1 pot nat. Jij hebt ook pco toch?
    Gaven de testen dan uberhaupt voor je positieve test al een licht streepje?

En drukke aanden dan zo he. Wat een rust straks weer in januari.

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jaaa even ego bericht maar de Ventolin maskerpuf heeft geholpen!! Ze werd dus gillend wakker steeds van de benauwdheid (6 a 8 x per nacht). Vannacht geen gehoest, geen gehuil dus ben er super blij mee..mijn lieve moppie en mama hebben weer lekker geslapen.

@Luukske
    Zeker drukke tijden/maanden ben altijd blij als het januari is haha.

Hoe is het met de rest???

6. Laurise, wat fijn dat ze lekker heeft geslapen!
    Zo zonde om haar zo benauwd te zien denk ik, en die machteloosheid..
    Hoop dat ze nu ver opgeknapt is!

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

JAAAAAAAA EINADDDDDDDD ik dans verder!!!!! Je bent zeker zwanger!!! GEFELICITEERD, vind het zooooooo leuk voor jullie!! En lief klein beebje blijf lekker plakken bij mama!

Ja heel zielig om haar zo benauwd te zien, waarschijnlijk toch aanleg voor astma of bronchites. Manlief heeft inspanningsastma en vroeger bronchites. Maar heel fijn dat het inderdaad helpt. Hopen dat ze er snel vanaf is!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, meis....dit is het mooiste kado dat de sint jullie heeft kunnen geven!! gefeliciteerd!!!

@marsim, heb steeds 2 lijntjes gehad, licht en donker, en ook echt pieken dus net zo donker of zelfs donkerder dan de controle streep. dus heb echt mijn ei gevonden met de babyboomtestjes....echt duidelijk, maar teste rond de ovu dan ook 2x per dag!

@all, dadelijk even de intratuin onveilig maken, en als Luka van school thuis is, even met hem naar de kapper

9. oow meiden, er lopen gewoon tranen over mijn wangen.. ik hoop zo dat dit kindje bij ons mag blijven! zo even naar het zh voor bloed te laten prikken..

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat snap ik Einad..bijzonder he! Ik duim ook voor jullie dat jullie kindje nog zeker 8 maanden bij mama blijft zitten..fijn dat je bloed kan prikken, hoor je vandaag dan ook de uitslag?

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, YES, dat ziet er goed uit meid. Gefeliciteerd want je bent echt zwanger. Hopen dat alles goed blijft gaan. Spreek je buikje maar goed toe. Een augustus mama? Ben zo blij voor je!

@ laurise, wat fijn dat je meisje het goed heeft gedaan. Een goede nachtrust doet een mens goed!

@ all, test van gister eek toch echt tegen het positieve aan te zitten. Streepje is nu weer lichter. Afwachten maar. Verder niet veel bijzonders te melden. Ow toch wel. Wat een baggerweer!!!

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad....GEWELDIG!!!! gefeliciteerd...wat een prachtig cadeau

@laurise..Een goede nacht doet een mens goed...Fijn dat ze er goed op reageerd

@marsim....Het is inderdaad K*T weer....

@all...Wanneer houd het op...Net de kids 2 weken thuis gehouden van het KDV om goed uit te zieken....Gisteren weer de eerste dag en wordt ik toch weer gebeld dat Lotte koorts heeft...wordt er een beetje moe van. Vanmorgen weer niks aan de hand en heb haar gewoon gebracht...Vonden ze op het KDV niet zo leuk maar daar zijn ze toch voor? Ik weet denk ik wel waardoor het komt...ze krijgt een kies door....
    Vandaag even naar de tandarts geweest.....voor controle. Moet rekening gaan houden met een wortelkanaal behandeling....En op de foto zagen ze waarschijnlijk een neus poliep....Foto wordt nu voor controle naar het ziekenhuis gestuurd en dan hoor ik het wel weer

13. Ik vind het ook echt zo'n wonder nu alweer na de mk, ga er gewoon van stralen en hoop zo dat het goed gaat, anders word ik wel gek denk ik!

Net zo'n geweldige kerstkaart van mijn mannetje laten maken, ow ben zo trots! Zal hem vanavond even spammen!

Lima, Best vlot toch dat Lotte kiezen krijgt? KDV is er inderdaad voor! ieewh een wonterkanaalbehandeling!

Marsim, zeker baggerweer.. lekker met een plaid op de bank en warme (light) chocomel! Hoop dat je ei geweest is, en dat het een heel gode ei is wat een mooi brusje mag gaan worden!

Luukske, lekker geshopt bij de intratuin? Wat ga je met je kapsel laten doen?

Laurise, ahh hoop niet dat jullie meisje bronchitis of astma krijgt! Hoop dat ze zulke longen heeft als dr mama ;)

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Einad wat fantastisch!

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, we wachten op de spam! En stralen mag je zeker, je bent ZWANGER!!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ow wat geweldig. Van zo'n kerstmannetje wordt toch iedreen vrolijk!!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, geweldig!!!

@all, gisteravond gelukkig vroeg klaar met werken....benzo aan het aftellen naar de kerst, heb dan 1 week met de mannen vrij.
    vandaag teamoverleg ivm de zomerplanning, en vanavond en morgenavond nog werken.
    verder dadelijk nog even met Mika naar Belgie om iets voor Luka op te halen voor kerst. Mika krijgt een klein doosje Smartmax en hubbie een PS3 spel of lekkere parfum.
    ik heb zelf ook al parfum besteld bij een kennis van mijn zus....hij werkt bij de afcent(militaire basis van de engelsen en amerikanen) en die kunnen dan taxfree inkopen, en krijgen flinke kortingen...heb een fles YSL van 95 euro nu voor 47 euro!!

18. Even ego hoor.. de bloeduitslag was 142, is dat erg weinig?
    Denk dat ik toen vier weken en 1 dag was..
    Ik ben zo bang dat het weer mis gaat :(

Deel Deze Pagina