clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De gyn zou me bellen tussen 12.00 en 13.00.. wat gaat dat uur langzaam...

2. Net de gyn aan de tel gehad, hij vond het niet zo handig van mij dat ik had getest.. moest maar wachten op een cyclus :s Hij zei je maakt jezelf alleen maar gek.. Maar ik mocht toch maandag weer opnieuw bloedprikken, en dinsdag telefonisch consult. We zitten nog ff flink in spanning!

Fijn weekend allemaal!

Kom later ff uitgebreid reageren!
    Nathan is 1 geworden gisteren :D

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad....Van harte gefeliciteerd met jullie grote man...1 jaar!!!!Wat een mijlpaal. Hebben jullie het gisteren ook echt gevierd? En bah wat een onzekerheid weer...en wat een K*T reactie van de gyn....Ik blijf voor jullie duimen..

@luukske...Leuk inkopen kunnen doen?

@marsim...hoe gaat het met testen?

@all...Hier gaat het weer slechter met Koen...fikse longontsteking. Hij heeft weer een AB kuur mee gekregen..een vrij zware kuur en hij moet dit weekend weer opknappen..zo niet dat moet ik maandag met hem naar de kinderarts...

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, van arte gefeliciteerd met jullie mannetje. Is hij lekker verwend?
    En wat een rot opmerking zeg van de gyn. Hopelijk is de waarde goed gestegen. Nog even onzekerheid meid.

@ lima, he bah, strkte met jullie mannetje. Hopelijk knapt hij snel op.

@ all, van die testen kan ik ook niet echt wijzer worden. Op 6 dec leek hij positief maar daarna niet meer zo'n test gehad. Nog steeds vage lijntjes. Gister wel buikpijn gehad alsof ik ongesteld werd. Met rugpijn erbij. Eisprong? Nog nooit gevoeld. We wachten maar af.
    Vandaag laatste boodschapjes gehaald. Morgen alleen nog taart. Ik word zondag 30, ouwe taart, hihi.

5. Lima, wat erg van Koen.. arme mannetje :( Ik hoop dat de kuur goed mag aanslaan!

Marsim, groot feest het weekend? 30 is toch weer een kroonjaar! Wat een onzeker gedoe he, het lichaam pfff. Kon je maar even een luikje open doen om te kijken of je eitje op springen stond! Ik zie het helemaal voor me, zo'n eitje.. joehoe ik ga zo springen! *hihi*

We hadden de verjaardag op de donderdag voor vrienden gevierd en zondag doen we het dunnetjes over met familie. Kleine man is erg verwend en was vandaag helemaal uitgeteld, sliep heel veel van al die indrukken

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, haha als dat nu eens zou kunnen.
    Wat heerlijk dat jullie mannetje zo is verwend.

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einand
    Nog gefeliciteerd met jullie mannetje! Wat leuk dat hij zo verwend is... maar wat een onzekerheid weer voor jullie pffff nog tot dinsdag in de onzekerheid..voel je wel zwanger? Ik duim kei hard hier!!

@lima
    Jeetje wat heftig longonsteking en zware ab kuur..voor zo'n klein mannetje, sterkte ermee!

@Marsim
    GEFELICITEERD met je 30ste verjaardag!!! Wat een mijlpaall!!! Groot feest? Geniet ervan!!!

Hier in het kort, Laurise bovenop het RS virus aan beide kanten oorontsteking, vrijdag naar het ziekenhuis geweest naar de kinderarts, hoge koorts. Dus 7 dagen antibiotica..werkt wel snel, koorts was na 3x inname al weg maar voelt zich niet fit. Vannacht elk uur eruit geweest pff ben gesloopt en wat mis ik mijn mannetje nu...

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    142 is niet heel hoog, maar voor 4 werken normaal toch? Kan pas iets zeggen als er later we getest wordt en Hey goed gestegen is. Altijd spannend die eerste werken, naar je, testen zijn steeds donkerder, dus stijgt je hcg! Komt goed, heb vertrouwen!

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ laurise, ach arm meisje. Hopelijk knapt ze snel op. Juist op zulke momenten mis je je mannetje het meest denk ik. Knuffel meid!
    EN bedankt voir je felicitaties. Geen groot feest hoor, geef er niet zoveel om,haha.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, ik had met 4 weken 27!!! en was hardstikke zwanger!!
    wat een botte boer die gyn, bahhh....
    gefeliciteerd nog met de kleine man!!

@marsim, misschien je ei? ja je lichaam doet rare dingen....
    zo heb ik ook rare cyclussen, maar ben uberhaupt al blij met iets van mezelf, haha....denk ook deze week ongi te worden, zou dan een cyclus van rond de 35 dgn hebben gehad....

@lima, hoe gaat het nu met Koen? beterschap iig!!

@all, mika heeft gisteren tot 10.30u en vandaag tot 12.45u geslapen....alleen even een schone luier, en meneer ging weer vrolijk doorslapen....ik krijg alleen de fles van 22u er niet af....

11. Oow meiden, ik ben zo zenuwachtig... Morgenmiddag weet ik meer, ben zo bang dat ik teleurgesteld ga worden. Duimen jullie mee?

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    einad heb je goed nieuws?
    nog gefeliciteerd met je zoon, en uiteraard met de nieuwe zwangerschap!

hier is de kogel door de kerk. We stoppen ermee. De artsen wilden dat ik uitgebreid onderzocht werd op hormoonwaardes, eventueeel ook naar de mk's en dat wilde ik niet. Groot kans dat er weer niets uit komt, en dan ben je zo weer een jaar aan het modderen. We hebben 2 januari nog een gesprek met één van de artsen, an dan hoop ik ook wat hulp te kunnen krijgen om dit hele gebeuren een plekje te geven. We prijzen ons natuurlijk gelukkig met onze gezonde zoon, maar er zijn nog zat dingen waar ik gewoon minder goed mee om kan gaan momenteel, dus daar hoop ik wat hulp voor te krijgen

meiden bedankt voor jullie steun en alle lieve woorden, ik zal zo nu en dan nog wel even langskomen, maar ik denk dat jullie wel snappen dat ik dit forum op een laag pitje zet.

dikke X

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@einad
    Ik duim zeeeeekkkker heeeeel hard meeeee!!! Maar nog geen bloed of iets dergelijks?? Snap heel goed dat je zenuwachtig bent en bang voor teleurstelling..hoe laat hoor je het?

@Mielenl
    Ooh jeetje wat verdrietig om dat te lezen maar als ik lees hoeveel jullie al gedaan hebben en dan weer onderzoek..moeilijk hoor maar inderdaad fijn dat jullie een gezonde zoon hebben. En hopelijk gaat het met de andere dingen met behulp van goede hulp ook goed komen. Ik snap dat je het op een laag pitje zet, dikke knuffel!!

@Marsim
    Haha ik hou ook niet van eigen verjaardagen, wel gezellig gehad? Nog verwend door je meisje en mannetje? Ja dat zijn echt momenten waarop ik denk l*l dat je er ben laat je mij hier zomaar achter met een kind haha.

@Luukse wat slaapt hij lang...vanaf 22u? O die fles is er bij Laurise al zelfs af.. die krijgt om 19u laatste papfles en slaapt tot 7/8u. Wat gebeurd er als je het vroeger geeft?

Hier is Laurise haar koorts weg, wel is ze nog wat huilerig maar wat wil je met ooronsteking beide kanten en antiobiotica.. hopen dat ze snel weer de oude wordt.

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @marsim...Beetje laat maar wel gemeend...Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! Nog een beetje gezellig gevierd?

@einad...Spannend!!! Hoelaat krijg je de uitslag?

@mielenl...Wat een verdrietige beslissing :( Ik hoop dat jullie met hulp alles een plaatsje kunnen geven...

@luukske....WAT!!! tot 12,45 uur...wat doe je in die laatste fles??? :) Hier slapen ze van 18.30 tot 7.30 gemiddeld...soms later soms eerder.....Hier dus al wel de fles van 22.00 eraf...op een gegeven moment gewoon weg gelaten...

@laurise...Wat sneu voor Laurise....Maar fijn dat de koorts weg is...toch een teken dat de ab kuur aanslaat...Hopen dat ze snel van de pijn af is...

@all...Koen is vandaag weer naar het KDV...Van het weekend nog met hem bij de HAP gezeten omdat hij 40.7 graden koorts had maar alles was goed. Waarschijnlijk de laatste "stuiptrekking" van de ontsteking. En gisteren bij onze eigen huisarts waren de longen weer mooi schoon.....alleen heb ik nu longontsteking. Dit is ook al mijn tweede Ab kuur in 3 weken tijd. Eerst voor de bijholte / voorhoofdholte ontsteking en nu voor de longontsteking....Ben er eigenlijk wel klaar mee...

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, ha meid hoe is het met je? Hoe was de uitslag? Heb vandaag meerdere keren aan je gedacht.

@ mielenl, he meid wat een moeilijke beslissing hebben jullie genomen zeg. Ik snap heel erg goed dat je hulp gaat zoeken om het allemaal een beetje op een rijtje te krijgen en dat je hier wat afstand neemt.
    Heel veel geluk, gezondheid en liefde gewenst met je twee mannetjes. Hopelijk kan het een plekje krijgen allemaal, het is niet niks geweest.

@ lima, he wat een gekwakkel bij jullie. Beterschap voor jullie! Bedankt voor je felicitaties en natuurlijk weet ik dat ze gemeend zijn;)
    Mijn verjaardag met wat familie gevierd was wel even gezellig.
    Verder niet teveel poespas.

@ laurise, ik heb van manlief een kaart gekocht en we gaan binnenkort shoppen voor nieuwe kleren want die heb ik echt nodig. Verder dor hem lekker in de watten gelegd zondag. Van isa heb ik een dora kaart gehad. Deze had ze zelf uitgezocht, haha. Toevallig dat het ook een verjaardagskaart was, hihi. Zij en dora.

@ luukske, ze zeggen als je wil dat de 22 uurs fles eraf moet dat je langzaam de fles moet afbouwen. Nou daar trapte isa niet in. Je kan dan volgens mij beter gewoon gelijk stoppen. Isa gaf het op een gegeven moment zelf aan dus dat was wel fijn.

@ all, ik denk en hoop natuurlijk heel hard dat ik een eisprong heb gehad. Na 6 december werden de testen lichter en nu moet je echt goed kijken om een streepje te zien. Zou het dan toch?
    Het zou leuk zijn als het raak zou zijn maar kan het ook wel van de daken schreeuwen als ik van mezelf ook maar een beetje cyclus heb. Niet te vroeg juichen. Dus nog even afwachten.
    Verder hier alles goed. Isa is goed gemutst. Praat en brabbelt de oren van je hoofd ( van wie zal ze het hebben?). Vandaag cursus gehad en nu 24 december weer werken.

16. Hoi meiden,

Mielenl, wat een beslissing.. vind het wel heel knap dat jullie die kunnen maken en hoop dat jullie hierin goed begeleid kunnen worden! Denk aan je en een dikke virtuele knuffel!

Laurise, gelukkig is de koorts weg.. hopen dat de ooronsteking ook snel over mag zijn!

Lima, wat zijn jullie allemaal aan het kwakkelen, gelukkig is Koen weer beter. Veel beterschap met jezelf!

Luukske, wat een heerlijke slaper! Nathan slaapt tot half zeven en overdag als ik geluk met 2 uurtjes en dat is het.

Marsim, Je bent even lekker een tijdje vrij! Ik hoop dat het gelijk raak mag zijn! Heerlijk zo'n babbelend meisje!

All, hcg was 1300 :) Volgende dinsdag krijg ik een echo en hoop dat er dan al iets te zien is..

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Jippie Einad! Zei t toch?! Lekker slapen. X

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, YES, ik ben zo blij voor jullie. Op naar een mooie echo!!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, super!!!!

@mielenl, wat een droevig nieuws, maar snap het wel...dikke knuf meis!!

@laurise, beterschap met de kleine meid!

@lima, ja bij kindjes gaat het heel snel, dan zijn ze doodziek en het andere moment gaat het beter.
    wel zielig als ze ziek zijn.

@brabantse heb je de 20weken echo al gehad?

@marsim, ik duim dat het gewoon meteen raak is!

@all, die late fles ben ik naar voren aan het schuiven, maar eerder dan 21.30u gaat gewoon niet, hij is echt een avondmensje haha....heeft hij van zijn mama, haha....ik functioneer ook het beste in de avonduren.

hier nu 2 zieke mannetjes thuis, Luka spuugt al de hele ochtend, en Mika vannacht....heb nu 3 daagjes vrij, dus ik hoop dat het tegen het weekend aan minder is, want dan kan ik mijn slaapuurtjes weer gebruiken, haha....
    ik ben gisteren ongi geworden, dus weer een redelijke cyclus....
    ben heel eerlijk nu wel genezen van een volgende zwangerschap, eeforumvriendinnetje heeft slecht nieuws gekregen over haar zoontje, ze is ook een nov 2010 mama!
    en eergisteren heb ik het loopstoeltje van Mika verkocht, want hij loopt!!, en de man die hem kwam halen had ook een kindje in de leeftijd van Luka met een meervoudige handicap....wordt je niet vrolijk van....dus ik prijs me gelukkig met 2 gezonde mannekes.....

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einad
    Jaaaaaaaa eindelijk bericht van jou!!! Kippenvel!!! Super mooie hcg waarde! Leuk dinsdag een echo!! Ik had hem met 6.1 en zagen al een mooi hartje kloppen.

@lima84
    Ja de ab slaat zeker goed aan, na 3 giften al dus dat is wel fijn. Fijn dat Koen weer naar de KDV is, wat schrikken ze van het weekend weer zulke hoge koorts..zielig he..fijn dat zijn longen schoon zijn. Maar jeetje jij nu ook longontsteking..heftig in korte tijd 3x ab...snap dat je er helemaal klaar mee bent. Beterschap!!

@Marsim
    Wat lief een Dora kaart van Isa. En leuk dat je in de watten bent gelegd. Ja nieuwe kleren heb je nu wel nodig denk nu je zoveel bent afgevallen, leuk! Dat zou super zijn als je ei hebt gehad..en dat je testen nu dus lichter worden. Duimen draaien ook voor jou. Wat leuk dat Isa goed gemutst is, schattig dat ze zoveel praat, tijd voor een nieuwe foto :) ? Lekker dat je zo lang vrij hebt!

@Brabantse
    Hoe voel jij je? Weten jullie wat het wordt? Was de 20 weken echo goed?

Door de ab poept Laurise heel veel, dunne poep...en gisteravond deed ik haar luier af en zag ik dat het zelfs het open was, ze gilde het uit...zo zielig moest er bijna zelf van huilen.. dus nu maar met lauw water en washand ipv natte doekjes en goed sudocreme erop..hebben jullie nog andere tips?

Deel Deze Pagina