clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, een 3e zou ik zelf soms wel en soms niet willen....ben blij met 2 gezonde kindjes, maar af en toe kriebelt het wel eens....maar merk dat het veel minder aan het worden!! dus denk dat ik steeds meer echt denk dat het zo goed is.

@all, ga komende week even bellen met de gyn....even kijken hoe en wat de mogelijkheden zijn.

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ luukske, natuurlijk ben je blij met twee gezonde kanjers. Misschien is het ook wel goed zo en zal dat gekriebel wel verdwijnen. Zal inderdaad de gyn bellen, die kan je het beste advies geven.

@ lima, fijn dat koen en jij wat zijn opgeknapt. Nu beterschap voor je andere mannetje en meisje. Kerstpakketten altijd leuk!
    Heb nog geen test gedaan. Ik wil nog even wachten. Toen ik zwanger was van isa heb ik zeker 1 week voor nod met de gekke buikpijn gelopen.
    Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen dan zou ik morgen of overmorgen kunnen testen maar ja cyclus is onduidelijk dus wacht nog even af. Spannend is het wel. Niey zwanger dan hoelijk een bertje cyclus.

@ all, hier een heerlijk weekend achter de rug. Kerstborrel was ook leuk vrijdag. Isa zegt weer wat nieuwe woordjes, helemaal leuk. Van de week zei ze ook: mama, kijk eens. Lekker bijdehand, hihi. Als ze klaar is met lezen doet ze het boekje dicht en zegt ze: uit! Haha. Vandaag wilde ze weg bij mijn schoonouders, ze ging bij de deur staan en zegt: huis.
    Dit is zo geweldig, geniet enorm van dat gebabbel.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    luukske: ik ben heeel benieuwd meid!!!! succes!! ik hoop dat ze een oplossing voor je hebben! maar ga daar wel vanuit hor! ze kunnen tegenwoordig zoveel , zonder dat we het weten! er zal vast iets zijn!!! xxx knuf

Marsim: wat ontzettend leuk!! al die woordjes!!! ons tante/oom zeggertje is nu ook zinnen aant maken,..zo leuk!!!! en ze praat alles na dus je kan er nu van alles leren en das zoooo leuk! echt genieten!!! vind t baby zijn een prachtige fase omdat alles dan ontwikkeld en zo bijzonder is, ..maar vanaf 1,5 leren en vooral begrijpen ze zoveel en das zooo mooi om te zien, vind het een erg leuke leeftijd!! geniet er maar lekker van!!!!

4. Bedankt voor alle lieve reacties!

Marsim, wat heerlijk zo een lief bijdhand kletsend meisje! Hoever zit je in ongeveer in je cyclus?

Luukske, ben benieuwd wa de gyn gaat adviseren, ik twijfel ook heel erg wat hierna te doen..

Spannende tijden, de traantjes liepen over me wangen :( je bent zo een lieverd, ik heb echt heel veel respect voor je!

Lima, leuke kerstpakketten gehad? Ik hoop dat je vrij bent met kerst en oud op nieuw.

Laurise, heb je een andere coupe genomen? Heerlijk zo'n meisje die mama uit laat slapen!

5. Te snel op enter gedrukt..
    Wilde even zeggen dat ik heel erg zenuwachtig ben voor de echo.
    Maar heel sterk een gevoel heb over misschien wel twee kindjes, ken het niet van mezelf eigenlijk, heel appart..

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, heb ik van het weekend ook nog over je zwangerschap bedacht....twins!!

@all, vloeien is voorbij, voel me dus ook weer iets beter, ga deze week wel even bellen voor een afspraak....ben het echt beu!

morgen is hubbie jarig, en das mijn enige dag vrij deze week, en heb net op die dag teamoverleg en een vergadering met mijn teamleider....EN zwemles van Luka, dus bye bye rustige vrije dag!

7. mmm luukske, best bizar! ben heel erg benieuwd morgen :) hoop zo dat het goed zit!
    fijn dat het vloeien weer over is.. alvast gefeliciteerd met je hubbie, jammer dat je vrije dag zo vol zit :(
    ik ben de laatste tijd ook zoveel voor het werk bezig :(

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: gefeliciteerd alvast met je hubby!! wel irri zo'n drukke dag zeg! maar dat ga jij redden ;)

ohhhh einad: ik vind het zoooo spannend meid!!!! hoelaat moet je?!?! wel foto's showen hor!!! en wie weet,..klopt je voorgevoel!! zou wel super zijn toch?! xxx

hier weinig nieuws dames,...wacht op mn ongi die binnen nu een 2 week hopelijk voor de deur staat :D kunnen we op naar tp 2!!!! spannend weer hor!! maar heb weer goede gevoelens dus ga ervoor!!! zou toch super zijn om zo het jaar te beginnen?! wordt dan wel feb eer ik de uitslag heb natuurlijk maar begin van poging zal denk half/eind januari zijn! kan nie wachten!!
    verder ben ik lekker druk met werken ,..heb niet veel te doen helaas wat een 9urige werkdag erg lang maakt! maar vanavond lekker bank hangen! morgen weer 9uurtje voor de boeg en woensdag ben ik vrij en komt de kleine meid weer!! ik hou van woensdag :D hihi
    do vr werken zaterdag kerst met de vrienden vieren, zondag met mn broertje en moeder (helaas is manlief en papalief werken en mn zus bij haar schoonfamilie) en natuurlijk ga ik ff bij broerlief opt kerkhof langs. en maandag vieren hubby en ik kerst met zn 2e en gaan lekker wandelen met de honden en gourmetten samen en kerst films kijken en na t eten hebben we nog lekkere toastjes :D dus komt helemaal goed!! dinsdag ben ik nog lekker vrij en woensdag ook!!! weet alleen niet of die kleine dame dan komt want mn schoonzus heeft ook verlof maar hoop het wel! en anders hebben manlief en ik lekker daggie met zn 2e :D dus heb hoop plannen! hihi

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ps: einad bedankt voor je reactie!!!! xxx

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad...Ik ben heel benieuwd morgen...maar twins hebben is leuk :D...

@all....reageer vanavond even ben nu op mijn werk ;)

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Twee......Poeh dat zou ik wel zwaarder vinden, maar ach elk kindje is een wondertje. Succes morgen!

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, heel veel succes morgen! Ben erg benieuwd.

@ all, probeer morgen weer te reageren. Heb een ziek dametje thuis. Duik lekker vroeg mijn bed in.

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    einad: kom kom kom!! ben zooo benieuwd!!! hihi

brabantse: lijkt me ook wel zwaar hor, maar ook wel super leuk!!

marsim: succes met de kleine meid!!

14. Vanochtende de echo gehad..
    Er was een vruchtje te zien met beginnende hartactie.
    Het zag er goed uit maar ze kon geen garanties geven, het was er maar een! 10 januari mogen we opnieuw voor een echo, spannend allemaal! Zal vanmiddag/avond de echo foto plaatsen. Nu ff genieten van het feit dat er een wondertje in mijn buik groeit! Xx

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, super meid. Geniet ervan. Die echo straks is ook goed.

@ all, hier erg ziek meisje. Flinke keelontsteking. Ze heeft nu antibiotica.
    EN, ik ben ongi geworden. Ben best trots haha. Geen zwangerschap maar ben super blij dat mijn lijf zelf ook weer wat doet. Nu cyclusdag 1 dus. Had een cyclus van 29 dagen, helemaal goed.

16. Marsim, beterschap met jullie kleine meisje.. Wat zal ze last hebben van de keelontsteking :( hoop dat de ab snel zijn werk doet! Nette cyclus! Hopen dat de volgende cyclus er een mooie positieve test mag zijn!

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad: gefeliciteerd meid!!!! geniet maar lekker van je wondertje in je buik :D

marsim: wat goed!!! wat fijn!!! en sterkte met je meisje,..hopelijk knapt ze gauw op van de antib.

xxx

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad...Gefeliciteerd!!! 10 januari heb je een pracht echo...kan niet anders :)

@marism...Hier had Lotte vorige week ook keelontsteking en ik moet zeggen dat het nu volgens mij wel iets beter gaat. En wat een mooie cyclus...29 dagen Netjes!!

@spannende tijden.. Ik hoop voor jullie dat jullie in jan door mogen met een nieuwe poging...

@all..Gisteren kerstpakket gehad van het KDV...een tijdschriften bon, altijd leuk. Morgen krijg ik hem van mijn werk.

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einad
    Yeeeeh goed nieuws!!! Geniet er inderdaad maar lekker van, er is nooit een garantie dat het goed gaat, blijft altijd spannend maar je kunt er beter maar van genieten (geloof in positieve gedachtes die goede invloed hebben) Op naar 10 januari.

@Marsim
    Ach jeetje wat zielig voor Isa, keelonsteking...hopelijk helpt de ab snel en krijgt ze niet zoals laurise last van diarree en kapotte billen, knuffel voor je meisje. En wat goed dat je een cyclus van 29 dagen hebt gehad..

@Lima
    Fijn dat het iets beter gaat met Lotte. Met jou ook?

@Spannendetijden
    Lekker druk dus met de kerst, leuk hoor! Lekker van genieten, en krijgt het oppas kindje een broertje of zusje? Leuk! 2012 wordt jullie jaar!! Dat MOET gewoon (en ik hoop echt begin 2012)

@Luukske
    Ben je nog bij de gyn geweest? Hoe heet die spoeling waar jij het over had, vriendin van mij is er erg geinteresseerd in toen ze het van mij hoorde.

Hier toch schimmel zalf gehaald want toch schimmel infectie van onderen..en volgens mij helpt het al.. dus dat zou mooi zijn, hoest niet meer (na 4 weken!!) en lijkt dus weer bijna helemaal opgeknapt te zijn. Wel een eigen willetje/karakter aan het krijgen, moet ik aan wennen haha, huilde zelfde, maar nu huilen, gillen, boos worden haha pittig ding!

Straks langs de gyn, wil spiraal eruit! Voel me depri, moe, hoofdpijn, constant bloedverlies, krampen brrr ze zeggen 6 maanden de tijd geven NO WAY

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    laurise: jeetje meid,..wat vervelend dat je zo'n last heb van die spiraal,..snap dat je zegt eruit dat ding!!!!
    en de kleine meid krijgt een zusje!!! ben benieuwd of ze op elkaar gaan lijken qua uiterlijk maar ook qua karakter enzo. heb er zooon zin in om WEER tante te worden :D hihi
    en ik hoop ook op 2012 ons jaar :D we gaan er gewoon voor en gaan het zien! hihi

Deel Deze Pagina