clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

#761 Laurise, 20 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2011
    @spannendetijden
    Ja joh dat kan ik er nu mijn mannetje weg is helemaal niet bij hebben en heb heel veel van deze klachten bij deze spiraal gehoord dus ben er 100% van overtuigd dat het door die spiraal komt, dan maar aan de pil en 1x in de 4 maanden ongi waarbij ik drie dagen plat lig.. Ooh wat leuk zeg! En is dat een broer of zus van jou of van je mannetje? Precies jullie verdienen het echt om papa en mama te worden!!!

Kleine spam van onze mooi meid, ik word er vrolijk van dus heb hem lekker op de achtergrond van mijn computerscherm :D

2. bedankt voor de leuke en lieve reacties!

wauw! het is echt een liefje laurise!

even ons wondertje showen, weet niet of jullie er al wat van kunnen maken ;)

Bekijk bijlage 208524

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ laurise, haha daar word ik ook vrolijk van van zo'n meisje! Hele leike foto.

@ einad, ik kan er zeker wat van maken. Helemaal leuk.

@ all, probeer straks op de rest te reageren. Isa is nog steeds niet lekker dus probeer et in stukjes te doen.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, moet eens nvragen hoe die spoeling heet...moet nog bellen met gyn....

@marsim, mooie cyclus, beterschap met de kleine meid

@lima, hier komen de kerstpakketjes ook binnen, mijn man krijgt veel van zijn zakenrelaties, hebben al cadeaubonnen, kerststukjes etc gekregen. ik heb van tintelingen een bon gehad, ga wrs een doek bij herinneringenoplinnen.nl bestellen, heb er al een aantal van!

@einad, hartelijk gefeliciteerd met de pracht echo!!

@all, net een mooi kerstkado van hubbie gehad, we komen net uit de autogarage, en ik krijg volgende week mijn nieuwe bolide!! een skoda fabia!!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einad
    Wat een mooie echo foto's!! Ik kan er zeker iets van maken, zo'n echo had ik ook met 6.1.. Ja zoals ze eruit ziet is ze ook :)

@Marsim
    Haha heerlijk he van die lachende vrolijke kindjes. Hoe is het met Isa? Slaat de ab aan? Hopelijk knapt ze snel op. Hoe is het met je mensturatie?

@Luukske
    Oke als je het weet wil ik het graag weten. O wow een nieuwe auto, dat is nog eens een kerst cadeau!!

@hier
    Toch een schimmelinfectie bij mijn kleine moppie, nu met schimmelzalf aan het smeren en gaat meteen beter..had ik eerder moeten doen maar ja als je alles van te voren weet, soms zo lastig. Spiraal is er net uitgehaald..waren het er niet mee eens, moet het 3 tot 6 maanden de kans geven bla bla bla ja prima maar het is mijn lijf en ik wil het eruit hebben. Gelukkig gedaan..kijken of ik snel weer mezelf ben. Net te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn medische terminologie yeehhhh helemaal blij (was tweede keer)

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zozo luukske: doe maar luxe ;) hihi gaaf hor!!!!

laurise: wat een heerlijk vrolijk poppetje !!!!leuke foto!!!! en wel sneu hor dat ze ziek is! arme meid!! en misschien zijn er voor jezelf wel andere oplossingen!! en je hebt ervaring genoeg dus als hij zegt eruit,..dan moeten ze dat ook gewoon doen vind ik!! hopelijk knap je snel op nu ie eruit is!!
    de kleine meisjes zijn van de broer van mijn man! ik zelf heb een zus met 2 kids van 6 en 7 (jongen en meisje) en heb nog een jonger broertje die er wel oplos klust,..maar kids zijn nog niet in de planning hahahahah pubertje!!! ;)
    ( mn man heeft nog half broer die over mnd of 4 hun eerste kindje verwachten zijn 2 halfzussen hebben beide een dochtertje (de ene is net geboren de ander al ruim 2) maar helaas zien we hun nauwelijks ,..ze wonen niet in de buurt! ) en onze beste vrienden hebben een zoontje (2e wordt aan gewerkt :D ) die ons ook oom en tante noemt ( we zijn erg close met zn 6e (wij mn zwager en hun) dus we zijn al aardig ingewerkt als oom en tante! nu nog als ouders ;) hihi

einad: WOW!!!!!!!!!!! ben verliefd hahaha geniet maar lekker skat!!! jullie hebben t dik verdiend!!!!!

zo,...hier eigenlijk verder weinig te melden! vandaag lekker met mn schoonzus en de kleine meid wezen shoppen. sz heeft verlof dus hoefte niet op te passen :( maar hebben er wel een leuke dag van gemaakt met zn 3e :D lekker kleding geshopt! meiden,..wat is dat moeilijk zeg voor zwangere vrouwen!!! vooral kerst kleding. normale kleding is er genoeg maar probeer maar eens iets feestelijks te vinden!!! pfffffff maarja,...t was iig leuke dag!! lekker gekletst over kindjes enzo erg gezellie!
    gister goed gesprek met mn man gehad....over adoptie! ik verveelde me op mn werk (schandalig) en ben t internet ff opgedoken. had wat infomatie gelezen over adoptie en dat vertelde ik mn man savonds. en tot mijn verbazing was hij er heel open en positief over! en hij vond t goed dat ik wat info zou opvragen,..je weet maar nooit! wel vroeg hij of ik dat niet wat snel vond, of ik niet eerst de ivf wou afwachten!? natuurlijk wel , maar ik heb nu 12 cryo's dus als het lukt en alles goed gaat, kunnen we jaar doorkomen dan hopelijk met de laatste poging net zoveel geluk maar over 2jr misschien 2,5 is t wel over met die kansen en dan is het fijn als de procedure misschien al enigsinds opweg is. maar begrijp hem wel hor!! tis toch hele stap en schrikken!! maar het deed me goed dat ik niet te horen kreeg dat hij dat absoluut niet wil, of dat t stom is dat ik me ermee bezig had gehouden ofzo. tis fijn te weten dat je lief er misschien toch voor open staat mocht het zover komen!

nou lieverds,...genoeg geouweneeld! :D fijne nacht allemaal!!! tot morgen ! xxx

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, meid ik vind je altijd zo positief. Knap hoor.
    En wat fijn dat je met je man goed kon praten over adoptie en dat hij er niet negatief tegenover stond. Ik hoop natuurlijk dat je ons een keer blij nieuws komt vertellen maar het is nooit verkeerd om verder te kijken. Knuffel meid, je bent een kanjer.

@ luukske, dat is een geweldig kerskadootje, hihi. Geniet er maar lekker van. Verder met jou alles goed? Heb je al een afspraak gemaakt met de gyn?

@ laurise, met isa gaat het beter. Ab naar binnen krijgen is een ramp maar het is niet anders. Met mij gaat het ook goed. Menstrueer nog streeds en zat te denken dat het een beetje is zoals vroeger. Eerste dag niet zoveel en vanaf dag twee komt het goed op gang.

@ all, ik ga zo naar de huisarts. Heb een onrustig plekje op mijn neus. Ook heb ik ontzettend veel haarverlies en ik heb een knobbeltje onder mijn oksel. Maar even naar laten kijken. Hopen dat het allemaal meevalt.

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jeetje marsim: nou succes!!!! zal vast meevallen allemaal ;) xxx

en bedankt voor je lieve reactie!!!

9. hoi dames,

luukske, wat een gave auto..!

spannende tijden, wat ben je toch een toppertje! ik hoop dat jullie binnenkort een wondertje mogen omarmen en of het nou uit je buikje komt of niet, ik weet zeker dat het geen liefde tekort zal hebben.. je bent een heel mooi persoon!!

marsim, gelukkig knapt Isa wat op, hoe is het met jou afgelopen bij de ha?

laurise, als het niet goed voelt kan het er beter uit hoor, ik kan me nog iemand herinneren waarbij hij is gaan zweven..

all, best wat buikpijn maar vertrouw er maar op helaas ook veel familiestress maar hoop dat het gode blijft gaan

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    einad: bedankt voor je lieve woorden meid!!!! schiet er vol van!!!
    en maak je maar niet druk om je frummeltje hor!! die zit hartstikke safe bij mama ;) xxx

alle lieve meiden:
    ik wil jullie toch even hele fijne feestdagen wensen!!!!! en alvast een heeeel gezond , liefdevol en gelukkig nieuw jaar! en ik hoop dat voor de meisjes die nog dik in de mmm zitten 2012 ons jaar mag worden!!!! en dat we er allemaal weer voor elkaar zijn!! door dik en dun bij goede en slechte berichten/tijden!!! zonder elkaar was het allemaal een stuk moeilijker!!!
    mijn gedachte en liefde is bij jullie!! maak er wat moois van deze dagen! geniet!! voor we het weten is het 2/1/12 en gaat ons nieuwe jaar weer van start (en kunnen we ons nog druk genoeg maken ;) )
    xxxxx

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, het blijft gewoon goed gaan meis!!

@ spannendetijden, voor jou helaas weer een jaar voorbij zonder een wondertje in je buik of in je armen. Lijkt me moeilijk en confronterend.
    We sluiten dit jaar en gaan op naar een vruchtbaar, liefdevol en gezond 2012.
    Ik wens jou en je mannetje hele fijne dagen en ik hoop dat jullie een wondertje mogen omarmen in 2012.

@ all, bij ha geweest. Knobbeltje en plekje op neus niet verontrustend, moet het wel in de gaten houden. Mocht ik er toch een vervelend gevoel bij houden dan vraag ik een verwijzing.
    Haaruitval moet ik straks bloed voor laten prikken want ook zij vond het extreem. Misschien door afvallen vitamine tekort?

Verder wil ook ik iedereen hele fijne dagen wensen en dat 2012 je alles mag geven waar je van droomt.
    Iedereen bedankt voor de gezelligheid, luisterend oor en soms een schouder om op uit te huilen. Jullie zijn allemaal top!

12. Lieve dames!

Allemaal hele fijne dagen gewenst, lekker genieten!
    Ik hoop dat 2012 een heel mooi jaar mag worden en jullie toekomstdromen vervuld mogen worden!
    En voor degene die hun dromen moeten laten varen hoop ik dat er veel lieve mensen om hun heen zijn die hun kunnen opvangen en hun pijn kunnen delen! Jullie zijn niet alleen!

Liefs xx

13. Ik ben zo bang meiden... Had net bruinverlies :(

ookal betekend het niet altijd het ergste, mijn eigen ervaring in helaas niet positief :'(

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow shit! Maar dat komt veel vaker voor joh! Komt goed! Xxx

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, meid das schrikken.
    Het is geen roodverlies. Ik heb tijdens de zwangerschap van isa zelfs helderrood bloedverlies gehad en heb nu een ondeugend meisje lopen.
    Dus we hopen en duimen dat het goed blijft gaan. Misschien net als bij mij je baarmoedermond. Knuffel meid.

16. Dank je wel meiden!
    Vanmidag om twee uur heb ik hopelijk goed nieuws..

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Einad
    Bah dat is heel vervelend en onzeker allemaal..maar bruinverlies hoeft niet altijd erg te zijn, bij mij stroomde er ook ook helder rood bloed uit en heb ook een prachtige dochter..maar snap heel goed dat je schrikt! Kom je snel even een berichtje plaatsen als je terug bent! Dikke knuffel!

@Marsim
    Fijn dat de knobbels niet verontrustend zijn. Precies zou ik ook doen als het niet goed voelt gewoon weg laten halen. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Haaruitval zou inderdaad goed van het afvallen (vitamine tekort) kunnen komen. Lekkere kerst gehad?

@Brabantse
    Hoe voel jij je. Buikfoto...;) hoe gaat het met Meike?

@mamavankoen
    Hoe gaat het bij jullie, tijdje niet gezien..

@Lima
    Hoe is het bij jullie? Iedereen weer opgeknapt?

@Spannendetijden
    Wat een mooie kerstwens, ik wens jullie een liefdevol gezond en vooral vruchtbaar 2012 toe!! Wat draaien mijn duimen hard voor jullie..als ik je zo hoor over je nichtjes/neefjes moet jij gewoon mama worden!! Fijn dat je met je mannetje er over hebt kunnen praten, wat een moeilijk onderwerp. Beetje leuke dagen gehad?

Iedereen leuke dagen gehad? Wij zijn amper thuis geweest, kerstavond, 1e kerstdag en 2de kerstdag onder de pannen. Maar wel heel erg fijn! En ons moppie heeft het weer super gedaan, overal geslapen en dan weer overlegd...en maar lachen en kletsen naar iedereen, wat ben ik verliefd op haar. Van mijn mannetje een pandora hanger met 2 hartjes gekregen met een lief kaartje.. en Laurise heeft van papa een armband met drie hangende hartjes eraan gekregen (altijd bij elkaar, 1 van papa 1 van mama en 1 van laurise) de tranen stonden in mijn ogen..zijn moeder samen met hem vanuit daar geregeld...

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, en meis weet je al meer?

@ laurise, wat is jullie meisje lief geweest zeg. En wat is je mannetje lief geweest. Brok in mijn keel. Heb je toch het gevoel niet alleen te zijn.

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    @ Laurise Haha, als ik er een heb dan post ik m. Vind mn buik deze keer niet zo mooi meer als de eerste keer ;)
    Met Meike gaat t super, ze liep met 10 maanden en ze brabbelt de hele dag. Ze is zondag jarig!!! Meike is een ondernemende dame met een flink eigen willetje, dit vinden wij wel goed, maar t is soms even aanpoten, vooral tussen 17.00 en 18.30....dan wordt ze moe ;) Verder is ze ongelofelijk vrolijk, super lief, speelt heel graag met andere kindjes, lacht altijd en ze is een echte knuffel!! Inmiddels 3 tanden en eet volledig met de pot mee. Al is het avondeten elke keer weer afwachten haha. Nu heeft ze alleen nog een avondfles, maar die moet er geloof ik af straks.....jammer want ze vindt m zo lekker!!

xxxxxxxxxxxxxx

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    laurise: thanx meid!!! voor de lieve reactie!! en wat heb jij een lieve man zeg!!!!!! hart verwarmend hor!!!

einad: schat,...weet je al wat?!?!? ik duim voor je dat alles goed is lieverd! xxx

brabantse: jeetje meid,....je kleine skatje wordt alweer 1 vant weekend!!! wat gaat het enorm hard!!!
    alvast een hele hele fijne dag!!!

all: dikke knuff!!! heb niet zoveel te melden eigenlijk meiden,....zit opt wacht bankje om ongi te worden.

Deel Deze Pagina