@Luukske Snap dat heel goed dat het soms vermoeiend is..2 kids..werken..huishouding.. fijn dat je auto goed bevalt, spannend wat de definitieve uitslag wordt al weten jullie al wel een beetje wat de uitslag zal zijn.. @Lima Wat goed dat ze het zo goed doen. Hoe was het bij het CB en hoe was je dagje sauna? Mmmm heerlijk verlang ik ook wel weer naar! @Marsim Heerlijk dat je weer zo lekker bijgeslapen bent, slaap kan je inderdaad erg goed doen (weet ik als ik weer een goede nacht heb gemaakt Wat heerlijk dat je nu 10 dagen vrij bent! Dat is dan wel weer een voordeel van het onregelmatig werken! Lekker met Isa naar buiten.. Hier nog steeds bib (marsim moest hard na denken maar kwartje is gevallen haha) Net bij de verloskundige vandaan...allereerst..het zijn geweldige meiden!! Ze begrijpen mij echt goed..!! Toevallig waren alle verloskundige op de praktijk en ze zei ik ga even overleggen met de andere of er nog meer bevallingen/gestripte mensen op de rol staan..zo niet ga ik bij je voelen en eventueel strippen "yes yes en dat bij 40.2, jullie begrijpen mij " ze kwam snel terug en er stond niet veel op de rol en iedereen was het er over eens dat het genoeg is voor mij.. Dus zij voelen...en voelen...maar nee hoor al die voorweeen/harde buiken hebben geen ontsluiting gegeven dat is een domper..dus ze kon niet strippen..heeft het wel gemasseerd om de ontsluiting eventueel op gang te helpen maar zal niet hierdoor gaan bevallen (tenzij het nu spontaan komt). Vrijdag mag ik terug komen, weer bij haar want dan kan ze het verschil goed voelen, hopen op ontsluiting en dan te strippen..hopelijk helpt het strippen..anders word ik vast volgende week ingeleid...nou ja we gaan gewoon maar weer wachten...
@ Luukske, 4 dagen vrij is ook heel erg lekker!! Toevallig nu extreem veel vrij omdat ik wat meer heb gewerkt de laatste tijd en na die 10 dagen wat meer achter elkaar moet werken. Maar daarna ook weer vakantie, heerlijk!! @ Laurise, haha dus nog steeds baby in buik. Fijn dat ze zo meedenken. Helaas nog geen ontsluiting hopelijk komt het zelf snel op gang en anders wat vooruitgang volgende week. Beebje heeft het veel te goed bij mama. @ All, zo vandaag weer lekker een stuk gelopen en vanavond een stuk gefietst met Isa, heerlijk. Vanavond even lijstje maken voor het weekend want dan gaan we met de vriendengroep weg. Heel georganiseer hoor met een kleine, hihi.
Hoi meiden! Sorry verwaarloos jullie een beetje Gaat nog niet zo lekker hier, lijkt het weer de goede kant op te gaan dan gebeurd er weer iets waardoor het bijna nog slechter ging dan daarvoor :s Maar over ons wondertje geen klagen! Laurise, wat een fijne vk heb je! Jammer dat je niet gestript kon worden maar hoop dat het vrijdag alsnog mag gebeuren!! Kom er maar uit mooi beebje!! Luukske, Pittig weekje met zoveel werken gaat dat wel weer? Of is het juist fijn om lekker te werken? Hoop dat je met die vier dagen heerlijk weer hebt! Lima, hoe was de sauna? Lekker kunnen genieten? Marsim, heerlijk fietsen met de kleine meid, geniet ze er erg van? Nog even en dan kan ik ook met Nathan gaan fietsen, kijk er erg naar uit!
@laurise, balen dat ze niet hebben kunnen strippen...hoop dat beeb zich meldt voor je ingeleid gaat worden! @marsim, lekker als je je meisje op de fiets kunt meenemen, ik kijk er naar uit om dit ook te doen....is ook een stuk makkelijker met Luka naar school te brengen! geniet van je vrije dagen!! @einad, ach het is werk, haha...ik werk de avonden dus Luka en Mika merken er weinig van, gelukkig. hubbie is gewoon nog wakker als ik thuis kom, de laatste dagen ben ik zelfs voor 22u thuis... bij jou dus ook met up and downs? hier ook wel.... @all, gisteren hebben we er een achterneefje bij gekregen, het nichtje van hubbie(waar ik super leuk contact mee heb) is gisteren bevallen mbv een geplande KS, van een jongetje genaamd Len!! hij was met 38wkn 4170gr en 53 cm!! het was een geplande KS gezien hun ander zoontje bijna 5 kilo was en 56 cm met 40 wkn!! dus we kunnen binnenkort op kraamvisite!! heb er zin in!!
@ Luukske, gefeliciteerd met de geboorte van jullie achterneefje! Nu maar snel gaan bewonderen. @ Einad, Isa kijkt haar ogen uit op de fiets, helemaal leuk. Helemaal hieperdepiep ook, haha. Fijn om te horen dat het met jullie mannetje goed gaat. Vervelend dat het verder nog steeds niet lekker loopt. Hopelijk binnekort in een wat rustiger vaarwater. Knuffel meid!! @ All, vandaag heerlijk eruit geweest met mijn zusje. Isa heeft tussen de middag 2,5 uur liggen slapen. En moest haar toen nog wakker maken, haha. Was helemaal verrot van s'ochtends toen we weg geweest waren, hihi. Verder weinig bijzonders te melden. Er ligt een hele grote berg met strijk op me te wachten blehhhhh.
@ Luukske, bah hehe. Wilde vol goede moed gaan beginnen maar had pas een aantal dingen gedaan en toen begaf mijn strijkbout he, haha. Was net alles aan het strijken voor een weekendje weg. Dus vandaag een nieuwe gaan halen denk ik en dan wacht vanavond wederom de strijk op mij te wachten. @ All, Isa ligt nu even op bed ( het is weer een keer gelukt, hihi). Weet niet voor hoelang maar dat zien we dan wel weer. Inmiddels boven alles al schoon. 1 was gewassen en hangt aan de lijn en de andere was gaat er zo in als Isa wakker is. Keuken is schoon. Zo nog even beneden stofzuigen en dan is alles weer aan kant. Voor vandaag verder niet veel plannen. Wat voorbereiden voor het weekend verder niet.
@marsim....aangezien je niet zo heel plannen hebt vandaag heb ik ook nog een huis wat opgeruimd moet worden @luukske...gefeliciteerd met jullie achterneefje!!! En succes met de strijk @mamakoen...Hoe is het met je meid? @laurise....Ik ben benieuwd @all...Dagje sauna was weer lekker . Vanmorgen met Lotte en Koen naar het bureau geweest. Lotte is nu 7200 gram en 66.7 cm lang. En koen is nu 7580 gram en 67.4 cm lang...Dus dat gaat lekker .. Voor de rest moet ik vandaag erplicht thuis blijven omdat ze langs komen voor het onderhoud van de CV. Ze komen tussen 13.00 uur en 17.30 uur...lekker ruim begrip...
@marsim, nou dan heb je toch ook al genoeg gedaan vandaag....huisje schoon voor vertrek...heerlijk! en die strijk gaat dan vanavond maar... @lima, lekker dat je hebt genoten. balen dat je nu aan huis gekluisterd bent door die cv ketel. en wat groeien Koen en Lotte goed zeg, ze zijn Mika voorbij, haha.... @ALL, hier de strijkwas klaar, Mika heeft zijn fles net op, en ligt op bed. dadelijk even koken. moest eigenlijk naar de bijscholing maar heb afgezegd, blehhh....echt geen zin!
Laurise: En? En? Aan het bevallen? Fijn dat je verloskundige je zo goed begrijpt. Nog ff en dan heb je echt je beebje in je armen! Sterkte! Luukske: gefeliciteerd met je achterneefje. Leuk, hoor! Hihi, samen met Marsim aan de strijk! Ik heb daar zoooooo'nnnn hekel aan, maar als het gebeurd is, altijd weer blij. Marsim: fijn dat Isa zo lekker slaapt overdag! Lekker weekendje weg, lees ik. In Nederland of verder weg?! Lima: leuk om van je te horen. Fijn dat Koen en Lotte zo goed groeien. Mielen: alles goed daar?! All: ik heb het gevoel dat het hier echt de GOEDE kant op gaat! Ik voel energie in m'n lijf terug komen, eet steeds beter (zelfs soms 's avonds mee met het warm eten), begin in gewicht mooi toe te nemen en zie alles steeds zonniger in. De oude, vertrouwde MamaKoen komt weer terug. Echt heerlijk! Sondevoeding deze week nog overdag, maar ben eigenwijs ... heb hem vandaag maar weer eens afgekoppeld. En dat gaat echt goed! Ik hoop volgende week nog een weekje alleen 's nachts en dan weg met dat ding. Wanttt... 10 juni gaan wij drie weken op vakantie. En het zou echt een kroon op alles zijn, als ik zonder sonde op vakantie kan. Daar ga ik echt voor! Dietiste zei al dat het weleens heel snel beter gaat. Maar dit had ik echt niet durven dromen. Ik hoop deze snel stijgende lijn vol te houden! Gister weer voor APK bij gyn geweest. Was een andere, geen fijne vent, 1,5 uur gewacht (record!!) voor nog geen vijf minuten kruisverhoor en een hartje luisteren. Maar gelukkig alles goed, mams was wel stik sjaggie, wat een eikel was het, zeg! Maar beebje maakt het goed. Met Koen ook alles goed. We zijn met z'n pufjes aan het minderen. Nu alleen 's ochtends nog. Maar dat gaat zo goed, dat we volgende week helemaal willen stoppen. Lijkt echt alsof 'ie over z'n luchtwegproblemen is gegroeid. Super, dus! Meiden, jullie lezen het wel, hier gaat de zon weer langzaam schijnen! MamaKoen
@ Lima, wat groeien Lotte en Koen goed zeg, helemaal top! @ Luukske, ow jij hebt die ellendige was dus klaar, grrrr. Ik heb nog het één en ander liggen. Verder het huis wel helemaal aan kant en lekker frisse bedden. @ Mamakoen, ow meid wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat met je, met beebje en met Koen. Het zou geweldig zijn als je zonder sondevoeding op vakantie kan gaan, ik duim voor je meid. Wel super blij om te horen dat het de goede kant op gaat. En niet sprokkelen met die sondevoeding he!! Even goed aankomen, niet teveel sprokkelen en dan sondevoeding stop!!!
Marsim, hi hi, je lijkt wel een verpleegkundige ! Strenge, maar terechte woorden. Maar het is zooooo heerlijk om even van die rugtas af te zijn die je de hele dag met je meezeult. Da's echt al zo genieten. Maar wees niet ongerust, hij is nu weer aangekoppeld, hoor. Misselijkheid is bij mij 's middags en 's avonds op z'n heftigst, dus nu weer braaf aangesloten om de ergste kantjes er af te krijgen! En vanavond weer een pil er in.
*breekt in* Groot buddy nieuws!! vannacht om 23.59 kreeg ik een berichtje van Tessa (Laurise)... ze schreef het volgende: We zijn intens gelukkig met de geboorte van onze dochter Laurise, ze weegt 4020 gram en is vandaag om 19.21 geboren. (dat was dus gisteren de 26ste) Bevalling was een ramp...maar ze is zooooo mooi... Gisteren kreeg ik nog om 9.56: Jaaaa het is begonnen!! Eindelijk, 23.30 om de 10 min, vanaf 3 uur om de 5 min, verloskundige om 4 uur geweest en 2 cm ontsluiting, om 8 uur had ze 3/4 cm, nu heftige pijnlijke vooral rugweeen maar lukt me aardig om ze op te vangen. Om 10 uur hoopt de verloskundige op 5 cm, dan naar het ziekenhuis. Gefeliciteerd meis!! Met je wondertje!! *breekt uit*
@ Laurise, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Wat een mooie naam!! Geniet er maar lekker van en ook wij zijn benieuwd naar jullie mooie moppie. Liefs
@mamakoen, super dat het zo goed gaat!! en nu het 2e deel van je zwangerschap hopelijk wat meer genieten! @marsim, de was weg? @laurise, gefeliciteerd met jullie dochter!! leuke naam, en wat een mooi gewicht! geniet van jullie meisje, en we horen snel je bevallingsverhaal, haha.... @all, vannacht hebben de mannen weer in de tent in de tuin geslapen, en Mika heeft volgens mij een sprongetje gemaakt, want hij lijkt onverzadigbaar met drinken en slaap weinig de laatste 2 dagen. hij wil nu constant rechtop zitten....
Waaaaauww, er is weer een beebje geboren. Laurise en Lauriseman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Ik hoop dat jullie lekker met z'n drietjes kunnen genieten. Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal, maar voor nu kom lekker bij en genietze!! Luukske: hihi, ik moet elke keer wel lachen om de mannen die in de tent slapen in jullie tuin. Zo geweldig, een vakantiegevoel aan huis! Het is dat wij echt een te kleine tent hiervoor hebben, zonder gras en dat Koen (net als z'n moeder...) een ontzettende kouwkleum is, maar anders had ik het ook gedaan! Verder alles goed hier. Gisteren weer wat warm eten naar binnen gekregen, heerlijk! Liefs, MamaKoen
@laurise....Gefeliciteerd met jullie dochter Laurise!!! Lekker gaan genieten. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal. @mamakoen...fijn dat je weer wat warm eten kunt binnen houde. @all...Hier een lekker weekend gehad. We hebben een nieuwe tv moeten kopen omdat onze oude kapot is gegaan. En voor de rest hebben we niet zoveel gedaan. nog 2 weekjes werken en dan hebben we vakantie
@mamakoen, we hebben ook een mini tuin, die bestraat is, maar we hebben ooit van mijn ma een mini tentje gekregen voor Luka, en die staat inmiddelsal ruim 2 weken op, en vannacht slapen ze er weer in, haha.... ze hebben slaapzaken en een extra deken....en dikke luchtbedden.... @lima, wat hebben jullie voor TV gekocht? wij hebben ons laatst ook een LED tv aangeschaft....wat een beeld zeg!
@ Mamakoen, wat heerlijk dat het beter gaat!! @ Luukske, leuk hoor dat camperen in de achtertuin. En wat gaat dat dan hard he met die kleintjes. @ Lima, nieuwe tv, leuk maar ook weer veel geld. Lekker nog 2 weken en dan vakantie. Gaan jullie nog ergens heen? @ All, zo ons weekend met de grote vriendengroep zit erop. Eens maar nooit meer denk ik. Kan het niet vaak zeggen na een weekend weg maar ben blij dat ik weer thuis ben. Deze week nog heerlijk vrij. Vrijdag naar de beautysalon met manlief en dan s'avonds weer werken. Nog 7 nachtjes werken, 2 weekenden achter elkaar en dan lekker vakantie, heerlijk.
@luukske....we hebben geen LED gekocht maar een lcd. Ik vind LED zo fel.... We hebben een sony gekocht...zie plaatje hieronder @marsim....Veel geld is het zeker .... We wisten dat onze oude een keer het loodje ging leggen dus we hebben er rekening mee gehouden. Wij gaan in de week na pinksteren een weekje naar Zeeland op vakantie...In een huisje vlakbij het strand... Heb er nu al zin in. Maar jullie ook al bijna vakantie...!!! ...Gaan jullie nog weg? @all...voor de rest weinig nieuws hier