@ spannendetijden, hopelijk komt het snel. En hier niet sjaggie doen he! Haha. @ luukske, ik ben een tijd geleden al gestopt met het dieet. Tot aan de feestdagen bleef ik netjes op gewicht meer toen 2 kilo aangekomen. Die moeten er dus eerst weer vanaf en daarna hopelijk nog wat kilo's. Beterschap met je kleine man en shopse.
marsim: ik zou niet durven!! hahaha brabantse: ik bedoel daarmee een.cryo TerugPlaatsing!! hoop ook snel op ongi. net niet 1 maar 2 tarwekiemoliecapsules geslikt en mn davitamon mama compleet.... morgen en zondag weer en.hopelijk komt t dan vanzelf!!! slaap lekker allemaal
wat was jij nog laat wakker! Hier is het rustig, tot nu toe. En wat is het hier rustig. Hoe kan dat toch? Hihi. Ben altijd melig in de nachtdienst. Mijn collega's kunnen mij volgens mij wel schieten s'ochtens, haha.
Poeh wie is er nou vroeg Vandaag wakker geworden met hele erge pijn onder rechter ribben, werd er duizelig en misselijk van. Pijn is nu stuk minder, maar voel me nog steeds niet lekker. Ben altijd bang dat ik Meike zoveel tekort.doe als ik me niet, lekker voel en papa alles met.der.doet
@ brabantse, hoop dat de pijn inmiddels weer een beetje weg is meid. En jij je meisje tekort doen, welnee. Papa mag haar ook wel eens verwennen hoor!
sorry dames dat ik ff niet meer zoveel laat horen. ben vermoeid en N komt tegenwoordig 3 keer per nacht *gaap*!
@marsim, tot wanneer heb je nachtdienst? ik moet ook weer gaan lijnen....ben er nog niet 100% klaar voor, maar kom in de richting....haha.... @spannendetijden, ik duim dat die ongi snel komt! @brabantse, meis...Meike zal het je echt niet kwalijk nemen....quality time met papa is ook wel eens fijn.... @einad, wij hebben dat afgelopen week met Mika een paar nachten gehad,gelukkig nu weer beter....denk maar dat het een fase is..... @all, gisteren op de HAP gezeten met hubbie, we waren in de keuken groenten aan het snijden, en ik stoot per ongeluk tegen zijn arm, en hij heeft het mes in zijn hand zitten....flink bloed natuurlijk, meteen mijn s-ouders gebeld, die zijn bij de 2 mannekes gebleven en ik met hubbie dus richting ZH...flink wat hechtingen gekregen, en volgende week maandag mag ik ze verwijderen....
@ luukske, he bah dat is schrikken. Beterschap voor zijn hand. Hier laatste nachtje gelukkig. En idd beginnen als je er klaar voor bent anders werkt het toch niet. @ einad. Knuffel meid. 3 keer per nacht, pffff, slopend.
Ik heb een vraagje aan jullie dames Heb deze ronde een hogere dosis clomid ingenomen,en nu vraag ik me het volgende af kun je daardoor ook EXTREME honger van krijgen? Heb verdikkeme om 22:00 net een calzone op (ja zoveel honger heb ik) en om 23:30 weer honger Dit gaat een hele dag zo door... Vind dit maar vreemd...
Haha marsim: wie was er nou nog laat wakker hihi Lekker gewerkt?!?! Vervelende nachtdiensten! Bleh, maar ze zitten er weer op toch!? En die meligheid, is de vermoeidheid .weet er alles van! Ik werd altijd op een 1mans wacht gezet omdat ik zo lekker hyper kon worden hahaha lol . al vonden sommige collegas dat wel fijn hor! Hield hun ook beetje actief! Brabantse: wat vervelend dat je je zo voelt zeg!! misschien verkeerd gelegen ofzo?!?! En maak je geen zorgen hor, .jij doet je meissie ECHT GEEN tekort hor!!! Ook mama;s hebben af en toe ff voor henzelf nodig! En voelen zich niet altijd top! Daarvoor ben je met zijn tweeën! (dat wil overigens niet zeggen dat de mama;s die er alleen voorstaan het niet goed doen als ze alleen zijn hor!!!!! Begrijp me niet verkeer!!) En papa time kan juist heel fijn zijn voor papa én meike!! je moet ook beetje op jezelf passen hor skat!! Xxx Einad: rustig aan meid!!!! Wij gaan nergens heen Wel vermoeiend lijkt me idd! De kleine zo vaak op een nacht en je zwangerschap in de meest vermoeiende fase! petje af hor! Je doet t allemaal maar wel weer Neem lekker de tijd voor jezelf! Kruip lekker ff op de bank wanneer t kan en wij komen vanzelf weer! knuf Luukske: je kan toch ook gewoon zeggen , dat je dat niet wou eten?!?!?!!? hihi Nee hor meid, wat een vervelende situatie zeg!!! dat zal wel ff schrikken zijn geweest! en voor je hubby natuurlijk zeer pijnlijk!!! Gelukkig was je bij hem, en konden jullie snel handelen!! Hopen dat t nu niet zo;n zeer meer doet! en dat het mooi geneest!! Knuf voor je hubby ! en natuurlijk voor jou een hele dikke knuf! Ook wel fijn trouwens dat je s.o zo dichtbij wonen en meteen kunnen oppassen! Hoest verder met je?!?!?! Lijn: ik moet er ook aan geloven maar momenteel wil het nog niet echt lukken :s Ik was voor onze vakantie begonnen met Sonja en dat ging heeeel erg goed!!! Nu moeten we dat eigenlijk weer oppakken maar het komt er gewoon steeds niet van!  maar ik wil echt gauw beginnen! Nu is het momenteel zelfs zo dat ik te weinig eet, en dus niet een mn calorieën kom en dus juist aankom  dus moet mezelf weer verplichten gelijkmatig te eten en dat gaat op woensdag altijd goed omdat ik dan gelijk met die kleine meid eet, ..maar rest van de week zit t er niet in! Maar zaterdag is manlief werken en doe ik de week boodschappen dus denk dat ik voor de hele komende week boodschappen ga doen , volgens mn Sonja boek! Dan gaan we er weer aan geloven!! En ga t hardlopen ook weer oppakken tis maar 6kilo wat eraf moet! Maar zie t maar eens kwijt te raken! Whitesaber: ik kan je daar helaas geen antwoord op geven! ik heb soms ook wel honger/trek aanvallen maar kan niet verklaren of t door de medicatie komt. En ik heb nog nooit een hogere dosis Clomid gehad. Misschien kan iemand anders je daarbij helpen! (al de bijsluiter gelezen bij bijwerkingen?!) Maaruh, .ik zie je onderschrift, .en je banner, .al getest?!?!?! Spannend hor!!! Succes!!! All/ego: hier nog steeds geen nieuws!!!!! Nog steeds geen ongi te bekennen!! En test WEER negatief!!! Wordt er moedeloos van!!!! Strakkies ff de gyn bellen, kijken wat ie zegt! Mn beste vriendin is ook nogsteeds niet ongi, en test ook steeds negatief! Zij gaat vandaag naar huisarts! Ben benieuwd!!!! Hoop voor hun toch op goed nieuws! Maar zelf denkt ze dat het komt omdat ze pas gestopt is met de pil en dat dr cyclus gewoon ff van slag is! we zullen zien hihi Nou meiden, fijne dag allemaal!!!! O o o , .vergeet ik helemaal, als het goed is gaat mn man vandaag de kasten voor de keuken bestellen jeeeeeeej hahahahah
@ whitesaber, ik had met hogere dosis clomid ook meer honger maar wie weet ben je zwanger en daardoor meer trek. Sannend hoor. Hopelijk snel een positieve test. @ spannendetijden, haha, dus jij kent dat melig zijn ook. Ze zeggen altijd tegen mij dat jij nog zo hyper bent na nachtdiensten, hihi. Maar heb het idd weer gehad en nu over 1,5 week weer. En nog steeds niet ongi dus, pfff. Om gek van te worden. Was leuk geweest als de test positief was geweest. Toch maar even bellen meid. En keukenkastjes, heerlijk. Niet meer cramperen dus, hihi? Loop je ook met een wc-rol onder je arm naar de wc? Nee gekkigheid, hopelijk zijn ze er snel en dan lekker inruimen.
@whitesaber...Ik kreeg van clomid ook meer honger ...Dus dat komt mij niet onbekend voor. Maar toen ik zwanger was had ik in het begin ook enorme honger .... @spannendetijden....nog steeds niet ongi..pppfff. Waarschijnlijk weer een kuur om het op te wekken? En leuk...nieuwe keukenkastjes @ marsim....Nachtdiensten weer gehad? Lekker bijslapen nu...Voor zover dat kan. @luukske...Wat schrikken!!!! Hoe gaat het nu met hubbie? @einad...Doe het maar rustig aan meid!! Enig idee waardoor N 3x per nacht komt? @brabantse...Hoe gaat het nu met je? Is de pijn weg? @all... lotte heeft weer oor-ontsteking gehad en is 2 kiezen rijker. Maar voor de rest zijn we allemaal goed te pas....eindelijk .....Lotte en Koen vermaken zich goed op het moment...zijn van alles aan het ontdekken. Van lopen moeten ze trouwens helemaal niks weten....Voor de rest niet zo heel veel te melden eigenlijk...ja ben morgen jarig
Hmmm...Het is echt een 50/50 kans dus,zwanger of clomid Morgen ga ik testen dus we zullen zien Bedankt meiden voor jullie reacties
Marsim: altijd leuk die nachten hihi Hier idd nog steeds niets nee  heb vanmorgen gyn gebeld en die belt me straks terug met het antwoord wat zijn plannen zijn! Ben benieuwd. Iid, strakkies eindelijk nieuwe kassies! Kan niet wachten tot ze komen maar duurt nog 7wk ongeveer! Lima: Alvast van harte gefeliciteerd meid!!!! Maak er een mooie dag van! Wat sneu voor Lotte van dr oortjes! Gelukkig gaat t nu weer beter! En alweer 2 kiezen rijker!! Jeetje!!! Ent lopen komt vanzelf hor!!! Zolang ze kruipen blijven ze lekker klein Denk idd dat het een opwek kuur gaat worden maar hoor t vanmiddag! Mn vriendin loopt precies gelijk met mij, alleen niet in de mmm en net gestopt met de pil voor dr tweede kindje en haar huisarts zei dat ze gewoon moest wachten. Komt vanzelf! Nou daar laat ik me dus echt niet meer mee afschepen hor!!!! (wel toevallig dat we allebei op cd 42 zitten vandaag! Hopelijk straks samen nieuwe ronde in en tegelijk goed nieuws!) Whitesaber: dat je het uithoud om niet te testen!!!!!!!!! Knap hor!!! Ben benieuwd!!!!
Ja de pijn is weg, waarsch gal steentje geweest, auw! Ik kreeg nooit honger van clomid, maar kwam wel 8 kilo aan met de laagste dosis! Gelukkig nu geen clomid nodig gehad . Xxxxxxxxxxxx
@ lima, allereerst van harte gefeliciteerd. Beterschap met lotte. En lopen komt vanzelf hoor. @ brabantse, fijn dat het beter gaat. @ spannendetijden, wat zei de gyn?
Brabantse: ben blij dat je pijn weg is meid!!!! Galsteentjes zijn nooit fijn!!!! Knuf voor jou!! Clomid: tis mij eigenlijk nooit opgevallen of ik er honger van kreeg :s ik kom wel altijd aan tijdens de hele prikken kuur! Eerste ivf kwam ik 9kilo aan en 2e keer 6. die waren er na de punctie wel rap weer af! 2e keer duurde iets langer maar had toen meer last van de follikels en punctie. Happy b.day to you, happy b.day to you happy b.day happy b.day happy b.day to you Lima: van harte gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van!!! Marsim: ik moest donderdag komen voor een controle. Dan ging ie aan de hand van een echo kijken hoe mn cyclus ervoor staat en aan de hand daarvan zou ie beslissen of we gaan opwekken of nog moeten wachten!! Maar, zie mn ego!!! Ego: jeeeeeeeeeeeej !!!!! gister 18:30 kwam ik onder de douche vandaan (na een klusje met hubby ) en voila, .. ben maximaal ongesteld geworden!!!!! Met alles erop en eraan, mn rug killed me!!! Mn buik zit vol krampen en voel me net een lucht balon hihi ben zoooooooooooooooooo blij !!!! Of het nou gewoon de tijd was , of dat toch de tarwekiemolie zn werk heeft gedaan,..?!?! geeeeeen idee, maar dat maakt me niets uit! Ben blij met het resultaat! Toch op natuurlijke wijze! Straks dus weer bellen!! Misschien vandaag nog of morgen mn controle echo en dan hopelijk geen rare fratsen en starten met de nieuwe ronde voor cryo terugplaatsing 1 uit poging 2!! Meiden, .i;m happy!!!! Haha Fijne dag allemaal!!!!
Straks echo nummer drie.. Ow wat gieren de zenuwen door mijn lijf zeg! Ben wel een beetje bang en onzker maar ik hoop straks goed nieuws te brengen!