clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    succes einad !!!! komt helemaal goed!!!

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @spannendetijden......jeeehhh!!!! Wat kan een vrouw blij zijn wanneen ze ongesteld wordt...Al gebeld voor een echo?

@einad. Je komt ons straks gewoon goed nieuws vertellen... Succes!!

@spannendetijden en marsim...dank jullie wel!!

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Spannendetijden
    Yeeeeeh hoe blij kun je zijn met je ongi haha, fijn dat het uitzichzelf is gekomen en dat je niet nog meer troep hoeft te slikken. Ben heel benieuwd, dus deze ronde geen hormonen etc. want er is nog een mooi eitje, dus "alleen" terug plaatsen nu? Ben zoooo benieuwd, en dat juulzon en jij maar samen harstikke zwangert mogen zijn, jullie gun ik het beide zooooo erg!!!!

@Einad
    Succes met de echo, jullie zullen weer een prachtig mooi kloppend hartje zien! Vorige keer toch ook? Laat je weer weten hoe het was. N goed geslapen met zijn fles?

@Luukske
    Oh wat schrikken voor hubbie zo een mes in zijn hand, beterschap voor hem. Vervelend de zieke kindjes. Hoe is het verder met jou?

@Marsim
    Haha lache dat je melig wordt in een nachtdienst, gezellig! Fijn dat je bloeduitslag goed is. Voel je al wat beter? Hoe is het met Isa?

@Brabantse
    Nog een late reactie maar Meike is met alles dus vlot geweest. Laurise zit nu met 7 maanden los..ben benieuwd wanneer zij gaat lopen, ik denk zelf ook met een jaar maar waarom ik dat denk geen idee haha. Fijn dat de pijn weg is, galsteen kan heel pijnlijk zijn, en je moet je niet schuldig voelen hoor! Af en toe mama tijd maakt jou ook weer een leukere moeder voor Meike. Zijn jullie al bezig met het kamertje?

@Lima
    Gefeliciteerd!!! Balen zeg voor Lotte, pff alweer..op naar het voorjaar!!!

Hier gaat het prima, Laurise zit los, eet nu stukjes fruit en 8 maanden potjes, alles gaat erin, heerlijk. Vrijdag voor het eerst op de kinderafdeling als afdelingssecretaresse gewerkt, meteen een drukke dag maar goed zo kon ik er goed inkomen haha. Zaterdag lekker geshopt, laurise bij mijn ouders gebracht, heerlijke even los gegaan in de uitverkoop

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Lima: ja gek he?!?!?! hahaha nu ben ik er heeeel blij mee!! over week of 4 mag het wel weg blijven ;) hihi
    fijne dag vandaag!!

Laurise: wat goed dat Laurise het zo goed doet met eten!!! en natuurlijk al met los zitten enzo! de grote meid!!!! en ik ben zooo pro uitverkoop :D hahaha

all: ik heb vanmorgen mn uitgangsecho gehad!!! was weer bij mn nummer 1 gyn (die nieuwe) en wat was ie weer aardig!
    hij heeft ff naar mn innerlijke schoonheid gekeken (ja ja die mannen zijn er ok nog ;) haha) alles zag er prima uit!!! geen rare fratsen en prachtig mooi dun slijmpie! alles zoals het hoort te zijn dus :D
    ik heb meteen mijn twijfels ff op tafel gelegd over de innesteling. ik zei dat we dachten dat t aant zat lag maar bij zoveel bevruchtingen , geloof ik daar niet in. en denk dus dat het aan de innesteling ligt. hij kon me daar eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen. en ik krijg alles al om die te bevorderen. maar,...elke keer als ik begin met progynova en op dag 10 een echo krijg , is mn slijm nog vrij dunnetjes en dan krijg ik op dag 12 weer echo (en soms zelfs alleen op 12 , dan slaan we 10 over) en dan krijg ik uiteindelijk dubbele dosis progynova. en nu beginnen we meteen met 2x daags 2 tabletten en woensdag op dag 10 krijg ik weer controle!!! :D en hopelijk mogen we dan gauw naar het AMC!! ik ben er klaar voor!!!
    ik heb t ook nog over de volledige bedrust gehad, hij zei niet dat het onnodig was maar kon ook niet zeggen of ik er wat aan zou hebben. maar ik moest doen waar ik mezelf goed bij voelde en ik zei dus dat ik alles gewoon wil proberen en dat kon ie goed begrijpen! t kan iig geen kwaad ;)
    dus op naar de eerste pillen en naar de eerste meting :D

vraagje: ik lees wel eens dat dames prednyson krijgen,.. heeft iemand daar ervaring mee?!?!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Spannendetijden
    Fijn dat alles er mooi uitziet en fijn dat er nog zulke lieve gynaecologen zijn :) vrouwen hebben zeker innerlijke schoonheid :) Fijn dat jullie meteen met de goede dosis kunnen beginnen zodat je hopelijk op dag 10 een mooi slijmvlies hebt!
    Ja ik ook, koop gewoon niet meer in de gewone verkoop, als ik zie dat het 50 euro heeft gekost en nu 10 dan zou ik toch gek zijn om het in de gewone verkoop te kopen. Ik kan nu 3 dubbel zoveel kopen :) ben ook trots op mijn grote kleine meid

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, helemaal super dat je ongi bent geworden en dat de cho er goed uitzag.

@ einad, succes met de echo straks.

@ laurise, die kleine meid van jullie gaat ook hard he. En lekker los gegaan in de uitverkoop dus, ik hou daarvan!!

7. Hoi meiden,
    Ik zit nu even op mijn telefoon morgen zal ik even uitgebreid reageren..
    Het was gelukkig goed! Ik heb het kindje zien bewegen en het hartje gehoord, nu over drie weken weer een echo..
    Het is nog wel heel onwerkelijk allemaal!

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad...wat super meid!!!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, wat kunnen we soms toch blij zijn met die duiveltjes....en wat fijn dat de uitgangsecho goed was!! dit moet jullie ronde worden!!

@einad, gefeliciteerd meid!!

@lima, nog gefeliciteerd met je vejaardag!!
    hier nog geen kiezen te bespeuren, mika heeft 8 tandjes, maar aan zijn poepluiers te merken komt er wel weer wat....

@laurise, wat super dat je kleine meid het zo goed doet.
    heb je de stad leeggekocht? haha....
    en wat leuk, afd secretaresse, maar idd wel hectisch....herinner me nog wel iets van toen ik in het ZH werkte.

@marsim, waar zit jij nu in de cyclus?
    hoe lang heb je vrij? of zit het er alweer op?

@brabantse, geniet eerst maar eens lekker van je zwangerschap, daarna komt dat afvallen wel.

@all, met hubbie gaat het wel weer redelijk goed, alleen als ik de verbandwissel doe kijkt hij de andere kant op, en trekt wit weg, haha....mijn stoere man heeft zijn zwakke plek gevonden.
    verder een drukke werkweek, en het huishouden komt nu helemaal op mij aan, dus ben blij als hubbie weer iets kan met zijn hand....

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja, kilootje of 25.....echt aantrekkelijk voel ik me al jaren niet meer.....t is voor een prachtig doel, maar ik blijf een vrouw hè :)

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Einad super,.ik wist t!
    Spannende tijden, dit moet m gaan.worden schat!
    Xxxxxxxxxxxx

12. Zo ff tijd om te reageren..
    Moet ik me al opnieuw voorstellen ;)

Lima, Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat de bacillen ff wegblijven nu! Leuk dat ze vanalles gaan ontdekken, N loopt sinds een paar weekjes.

Luukske, fijn dat de hand van hubbie weer herstellende is.. let wel op jezelf ook he! dan maar ff een weekje wat minder huishouden..

Laurise, Wat heb je toch een geweldig meisje, heerlijk he ff shoppen.. Ik vind het wel zonde om nu wat voor mezelf te kopen want hoe lang kan ik het aan..

Marsim, Hoe is het nu met je cyclus? Fijn dat de bloeduitslag goed was.. Lekker een paar dagen vrij?

Spannende tijden, Ik denk aan je en strooi heel veel hcg je kant op! Dit gaat hem worden!!

Brabantse, hoe voel je je?

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, ik denk een jongen, haha....is zo'n gevoel, haha....

@brabantse, dan doe ik met je mee, moet er ook 25 af!!

@all, nu 2 daagjes vrij, even bijtanken, haha...maandag de hechtingen van hubbie verwijderen, kan ik he ook weer aan het werk zetten, haha....

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ einad, wat een prachtig wondertje meid!!
    Ik sluit me aan bij luukske, denk ook een jongen.

@ luukske, hup die hechtingen eruit en aan het werk, haha.

@ all, zit nu op cyclusdag 24. Ik ben erg benieuwd. Blijft toch spannend.
    Verder alles goed hier. Een beetje spierpijn maar ach.

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zoooo eindleijk weer ff tijd om te reageren!! Schijnt dat als ik op mn werk ben, dat ik nog moet werken ook hahahaha lekker druk druk druk .

Laurise: ik had t er toevallig met mn schoonzus over,…die was ook ff lekker wezen shoppen! Je kan nu goed zaken doen bij de hema :D hihi
    Ik hoop ook op mooi slijmpie woensdag! Ben benieuwd hoe de dubbele dosis vanaf dag 1 aanslaat! Op mn hormonen werkt t iig al. Gister werd ik puuuuur zaggo wakker , had mega hoofdpijn (tussen mn ogen op mn voorhoofd) en was nog moe. Dus smiddags samen met kleine meid wat geslapen en asprine genomen en dat ging goed! Savond wel weer asprine moeten nemen maar vandaag gaat t wel lekker!

Marsim: hoest met jou?!?!?! Wordt spannend weer ;)

Einad: Told you so !!!! ;) hihi fijn hor!!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van :D

Luukske: Wat fijn dat alles weer goed gaat met manlief! En wat kunnen ze dan kleine mannen zijn he?! :p hahaha
    En ik hoop dat je gelijk hebt, dat dit onze ronde mag zijn!!!!

Brabantse: die kilo’s komen vanzelf!!!! Eerst lekker genieten van je zwangerschap en je heerlijke buik! En natuurlijk je dochter!! :D en je bent en blijft een vrouw hor!!!! Wij hebben onze innerlijke schoonheid ;) hihi
    En ik hoop dat dit m gaat worden! Begin aan mezelf te merken dat ik wat wankel begin te worden (qua mn sterk heid, en mn gevoelens/emoties) kan ook door de hormonen komen natuurlijk maar ben er gewoon zooo klaar voor en wil het zo graag dat ik het nu wel steeds moeilijker begin te vinden en begin steeds meer redenen te zoeken waarom het niet zou lukken enzo en word daar zo sip van ,…en ik ben normaal zooooo optimistisch en positief,..ken dit niet zo goed van mezelf en wil mn eigen sterke positieve ik terug :D …… EN DAAR GA IK VOOR :D dus sleutel momenteel hard aan mezelf en hoop dat ik helemaal tip top in mn vel zit straks als mn frummel wordt geplaatst ;) en dat deze lekker mag blijven plakken !!!! ;)

Einad (again) : thanx girl,….heb je hcg in mn zak gestoken en ga t lekker verbruiken strakkies als ik weer naar AMC mag!!!! En thanx voor je positiviteit ,….doet me goed :D
    En WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW ik zou ook verliefd zijn hor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat mooi om te zien he?!?!?!?!?!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja alle gebeurtenissen en het gerommel in je lijf breekt je stabiliteit natuurlijk wel beetje bij beetje.af, ik.vind je nog steeds.sterk hoor, al hoef je dat echt niet.altijd te zijn knuf ;)
    Xxxxxxxxxxxx

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx!!!! thats sweeeet xxx

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Xje

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hallo lieve meiden!!

wou ff laten weten dat ik weer helemaal op en top ben hor!!
    heb een heeeerlijk weekend en kan nie wachten.tot t woe is!! ben benieuwd! heb zo'n zin om weer een frummel op te halen en t weer te proberen!! ben er helemaal klaar voor!!! en ik mag t eigenlijk nie zeggen maar...dit wordt onze ronde :) hihi
    xxx knuf voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina