clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wat heerlijk.die positieve.vibe! Goed.zeg! Wij duimen mee voor die frummel!
    Xxxxxxxxxxxx

2. lieve spannende tijden, wat ben je toch een topper.. ik krijg energie van je! Ik voel ook dat dit jullie ronde word en als we allemaal die positieve energie vasthouden dan komt het goed!!

luukske, morgen kan je hubbie weer aan de slag! lekker bijgetankt?

brabantse, heb je al een duo-wagen aangeschaft of vind je dat niet nodig? koop je een complete babykamer of alleen een bedje extra?

marsim, ik ben zo benieuwd naar je cyclus!

all, ik heb zo een meisjesgevoel... we wachten af!

fijne week allemaal! xx

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    brabantse: thanx voor je lieve reactie!!!!!!!!! je bent een skat!!!!
    hoest met jou?!!? en je bolle buikie?!?! groeit ie al goed?! en hoe voel je je?! ruim 26wk alweer!!! de tijd vliegt voorbij skat!!! en hoest met je andere wonder?!?!

einad: jij ook bedankt voor je super lieve reactie!!!! ook jij bent een topper :D (ben zo blij met mn dinnetjes hier ;) ) ik blijf positief en kan niet wachten tot t woensdag is,..ben benieuwd hoe mn dubbele dosis is aangeslagen en hoop maandag AMC. cryo doen ze niet in het weekend dus wordt denk maandag op zn vroegst want vrijdag is TE vroeg. als ik woe groen licht krijg gebruik ik vrijdag net 3 dagen utro dus denk dat het maandag wordt, tenzij mn bms ZO goed is, dat ik dag eerder mag, dan wordt t vrijdag :D zooo spannend weer!!!! en daarna de spannende weken weer in! heb vrij van mn werk na mn tp dus kan lekker bedrust houden ;)
    Hoest met jou?!??!?!!? hoest met je buikie en hoe voel jij je?!?!?!
    meisjes gevoel dus?!?!? ben benieuwd!!! ;) ze zeggen dat je voorgevoel meestal wel klopt met wat er echt in je buikje groeit!
    wanneer mag je weer voor echo?!

ego: hier eigenlijk buiten mn reacties om, weinig nieuws! voel me kei goed en ben zenuwachtig voor mn BMS meting van woensdag1 wat zal mn lichaam hebben gedaan de afgelopen week?!?! hoop dat ik mooi bedje aan het opmaken ben voor ons frummel(frummels) en dat we deze ronde een plakker(plakkers) mogen ophalen :D
    verder ben ik lekker druk met werk en in huis (keuken is nog niet besteld maar manlief is wel met de voorbereidingen bezig) en ben bezig met een babyshower/highthea voor mn schoonzus :D altijd leuk om zoiets te doen!! vorige keer hadden we echt een amerikaanse babyshower met spelletjes cadeautjes en hapjes en drankjes. mn zwager had mn schoonzus het huis uit geloosd en ik en mn beste vriendin hadden snel alles versierd en de visite ontvangen! SURPRISE!!! ze wist niet wat dr overkwam :D
    nu hebben we een High Thea georganiseerd bij een restaurant in de buurt. iedereen gaat daar naartoe en ik smorgens al ff om te versieren! en dan halen ons beste vriendin en ik haar smiddags op of ff gezellie samen te lunchen met zn 3e (onder de mom van straks wordt je weer mama en zal je het erg druk hebben!) en dan weer surprise!!!! heb er zin in!!! maar tis pas half feb dus duurt nog ff :D moest er wel mn schoonmoeder voor contacten dus was een uitdaging ;) maar tis gelukt !

nou ladys,......fijne dag allemaal :D

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoi meiden!
    @ spannendetijden, oeh bikkel dat je de nieuwjaarsduik hebt gedaan! Brrr krijg het al koud bij het idee. Wat schrijf je dapper over je gevoelens en hoe je er in staat om wel/niet door te gaan met mmm en het nadenken over adoptie! Echt knap! Ik hoop zo dat het jullie gauw gegund mag zijn om een wondertje van jullie samen te krijgen. Fijn dat je uiteindelijk toch ongi bent geworden en niet aan een opwekkuur hoeft! Mijn duimen draaien hoor!!! Fijn dat je gyn zo aardig is. Dat is ook zeker wel belangrijk in zo'n heftig traject!

@ luukske, wat heerlijk dat mika zo lekker slaapt 's nachts! Thimo gaat er tussen 20 en 20:30 weer in na zijn laatste fles en is elke nacht tussen 4 en 5 ff 10 minuutjes wakker (kletsen, we gaan er niet heen) en dan slaapt hij hooguit tot half 8. Laatste dagen is het zelfs 6 uur of nog eerder. Hoe is het met de hand van je man?

@ brabantse, jij dus ook zo'n vroege vogel in huis! Dat is soms best vermoeiend he haha, want wij gaan niet weer terug naar bed :)

@ einad, oeh pittig zeg dat N 3x per nacht kwam! Hij wil jullie vast laten wennen aan het idee ;) Whooehooee gefeliciteerd nog met je goede echo! Wat fijn zeg :) Dit is een plakkerdddd!! Als ik het goed zie op de echo is de kleine nu al lenig bezig ;)

@ lima, nog van harte met je verjaardag!! (beetje laat...) Vervelend dat Lotte weer oorontsteking heeft gehad. Komt dat door de kiezen die doorkomen? Lopen ze een beetje gelijk op qua tanden/kiezen? Lijkt me wel leuk om te zien hoe twee kindjes van dezelfde leeftijd zich anders ontwikkelen.

@ laurise, wat goed dat je meisje al los zit! En ze eet lekker dus :) Leuk he, shoppen in de uitverkoop ;) Zat je eerst op een andere afdeling als secretaresse?

@ afvallen, was hier ook goed begonnen, maar moet de spirit weer even te pakken krijgen. Ben door alle hormonen zo'n 13kg aangekomen dus die wil ik er graag weer af. Maar zo gemakkelijk gaat dat helaas niet door die rot pco.

@ all, hier ziek thuis. Was al weken aan het kwakkelen, maar nu zet het door. Kleine man is een beetje mopperig de laatste dagen, denk een sprong. Mn vent is deze week weg voor zijn werk, dus voor het eerst een week met zn tweetjes. Zal best ff pittig zijn om alles in mn eentje te regelen. Verder geen nieuws :)

5. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen: thanx voor je lieve reactie!!!!!
    zal idd wel ff wennen zijn in je uppie maar dat ken jij wel hor ;) en beterschap meid!!!

6. @ spannende tijden, wat leuk om een high tea/babyshower te organiseren.. wel moeilijk om voor je te houden denk ik!
    hoop dat woensdag de meting goed is, ik duim voor je!

@ nen, balen dat je uitgerekend nu ziek bent nu je man weg is! Hoop dat het snel beter gaat en de kleine man extra lief voor je is!

@ all, hier gaan we het steeds meer en meer aan iedereen vertellen, ik kan er ook niet meer omheen.. ik heb echt al een buik!! maar ben wel bang als ik het zo vaak vetel dan het dan alsnog misgaat.. maar met drie goede echo's is die kans toch wel heel klein? Nathan slaapt nu weer beter gelukkig. k ben 's avonds voor ik wil slapen echt heel misselijk, 's ochtends nooit.. Maar tis voor een goed doel!!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ spannende tijden, tnx meid :) En graag gedaan hoor! Ben erg benieuwd naar woensdag!

@ einad, ik heb een tweede echo gehad met 9w5d bij de fa en toen werd tegen mij gezegd dat de kans dat het mis zou gaan op die termijn kleiner was dan 3%. Maar ik kan me best voorstellen dat er een angst blijft dat het verkeerd gaat. Geniet van het vertellen en lekker showen met je buik!!

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ spannendetijden, positieve gevoel vasthouden meid. Ik duim ontzettend hard mee. En dit is jullie ronde! Al zou ik zelf nog een maand of twee moeten wachten. Nu ben jij aan de beurt!

@ einad, zit nu op cd 28, spannend dus. En meid het komt goed maar snap goed je onzekerheid. Laat dat buikje maar komen!

@ all, vandaag cd 28. Moet zeggen dat het wel weer spannend is. Hoop zo op een mooi cyclus en hoop nog meer op een zwangerschap! We moeten afwachten. Verder hier alles goed. Isa is de laatste tijd extreem vroeg wakker voor haar doen, pfff. Hoop snel dat ze haar ude ritme weer een beetje oppakt.

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad : zeker leuk!!! Vorige keer was de shower zeer goed bevallen maar we wouden nu niet weer het zelfde en gezien ze laatst een inimini hightea had meegemaakt en dit zo leuk vond,..dacht ik ,..dat doen we! Maar wel moeilijk om niet te verklappen idd! ;)
    Ben benieuwd naar je buikie!! Zal wel bijzonder zijn dat dat nu zo groeit! En natuurlijk om het iedereen te vertellen!! Lijkt me super spannend en leuk!!!
    Geniet maar lekker van je zwangerschap meid!! Je hebt dit geluk zo verdiend!
    En ik hoop dat je misselijkheid beetje snel afzakt! Maar gelukkig is het niet de hele dag en idd voor goed doel ;)

Nen: wat leuk dat je gezellig met me mee zenuwd! Hahaha ik moet er 8.10uur zijn dus lekker vroeg! Hoef ik niet zo lang te wachten :D daarna ga ik ff naar mn ouders maar zal kijken of ik ff via mn tel hier kan reageren !

Marsim: THANX!!!!! Zooo lief!!!! ;) laten we het hopen! Meer kan ik er niet aan doen ;)
    Ik hoop voor je dat je cyclus mooi gelijk blijft/is en dat jullie over mnd of 2 weer aan de slag kunnen!!!
    Wel vermoeiend lijkt me van Isa,….maar ze zal vast gauw dr ritme weer oppakken !! komt helemaal goed!!!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, hier zij de fert ook dat het bij 10 wkn nog echt een kleine kans is....

@spannendetijden, heerlijk posi!! en nu op naar jullie ronde!!

@nen, beterschap!!

@marsim, ik duim voor jullie!!

@all, phoe ben een beetje moe....Luka is de laatste week erg opstandig, thuis en op school. vandaag dus ook weer, juf kwam naar me toe, heb hem de wacht aangezegd, ga een beetje op mijn tenen lopen....vorige week al even uitgehuild bij hubbie....heb het idee dat Luka niet alles in zich opneemt door de ADHD!

hubbie heb ik gisteren de hechtingen verwijderd, en het arme manneke (ahumm) heeft veel pijn, en een doof gevoel rondom, wrs toch een zenuw? ach ja, ik zet hem toch aan het werk, haha...

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ spannendetijden, we zijn nu al bezig hoor,haha. Maar bedoelde ermee te zeggen dat ik zelf nog wel 2 maanden wil wachten als jij dan maar zwanger wordt!! Dus al het hcg naar jou meid!

@ luukske, he meid wat moeilijk! Misschien toch eens met huisarts of kinderarts praten?
    Dikke knuffel meid. Bedankt vor het duimen.

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @einad...Het blijft inderdaad spannend om te vertellen maar met 10 weken is de kans klein. Ik had ook een echo met 10 weken en toen werd er al gezegd dat de kans klein is dat het alsnog fout zou gaan.

@marsim...dag 28..Spannend!! Hoelang was je vorige cyclus ook alweer? En heb je al een pos. ovu-test gehad?...of lees ik daar overheen. En hoelaat is Isa wakker dan?

@luukske...Ik heb geen ervaring met ADHD dus ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe een kind met ADHD dingen in zich opneemt....maar wel erg vervelend. En mannen....

@nen....He bah ziek....Das vervelend en dan ook nog deze week alleen. Beterschap en hopen dat het sprongetje snel voorbij is.

@spannendetijden...Het is jullie zo gegund!! Hou het positieve gevoel vast maar volgens mij lukt dat bij jou wel aardig....Of ik moet dat geheel verkeerd inschatten. Ik duim alvast voor woensdag!!

@all...Hier gaat het weer beter...(schreeuw niet te hard)..Lotte heeft weer een kuur gehad en het gaat weer goed. Afgelopen donderdag met haar bij de KNO-arts geweest en ze moet oor-buisjes en de neusamandelen gaan eruit...en dit alles gebeurt komende vrijdag al!! Ik ben wel een beetje gespannen...pfff..... Hoop dat alles snel voorbij is en dat ze er weinig van in de gaten heeft. Verder is ze nog steeds bezig met haar kiesjes....Ze heeft er nu 2 die doorkomen en Koen heeft nog nergens geen last van.
    Voor de rest gaat alles hartstikke goed....Ze slapen heerlijk, gemiddeld van 18.30 uur tot 9.00 uur en ze eten goed....Maar ook hiervoor geldt....Ik schreeuw niet te hard ;)

13. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: oooooh lekker slim van me !!!!!! SCHAAM ME DIEP!!!! maar vind je reactie wel super lief!!!! en wil graag met je delen hor!!!! ;) niet alles voor mezelf :D

lima: skat ik doe mn best :D de laatste keer dat ik me zo goed voelde bracht ons ook goeds! dus hopen dat ik dat nu weer vol houd ;) aan mn stemming zal het iig niet liggen !
    wat sneu voor je kleine meisje zeg!!!! maar het zal haar goed doen!!! hou die gedachte maar vast! ;) en wat fijn dat ze nu lekker door slapen zeg!!!! heerlijk hor!! geniet daar maar van hihi leuk dat je weer ff langs kwam! was volgens mij al ff terug of nie?!?!? ;)

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @spannendetijden...Goed zo!!! Positieve gedachten...
    Ik lees hier altijd mee op mijn telefoon...maar heb niet altijd tijd om te reageren. Maar ben nu op mijn werk waar geen reet te doen is...

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ lima, ow wat spannend en zo snel al. Het is voor een goed doel masr snap dat je zenuwachtig bent. Isa slaapt de laatste tijd tot 6 uur. Is voor ons erg vroeg. Wil graag met je ruilen hoor tot 9 uur wat een slaapkopjes. Dat heeft isa nooit gedaan, haha.
    Hier nu idd cd28, vorige maand cyclus van 29 dagen. Deze maand geen ovutesten gedaan al had ik de hele lade vol liggen, haha. Maar denk dat ik ongi ga worden, zo is mijn gevoel. Vandaag ook testje gedaan, negatief dus hoop op een mooi cyclus.

@ spannendetijden, delen is ook goed;).

@ all, ik ben zo weer weg, op naar de sportschool. Ga vanavond Bodyattack proberen, kijken of het wat is. Dan morgen shbam en woensdag zumba, hihi. Lekker weekje. Vrijdag pas weer werken, de nacht in. Ik ben dus pleiten. Fijne avond.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    ik durf het bijna niet te zeggen omdat het zo oneerlijk voelt voor spannendetijden, maar volgens mij ben ik zwanger ;) heb vanmiddag een kv test gedaan en krijg een lichtroze streep (9dpo)... we zijn helemaal in shock want we waren er niet eens voor bezig! en mijn afgelopen cycli waren ook slecht. alleen deze mnd ineens een ei op cd14. ik kan het nog niet geloven...

17. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen: lieverd,.....wat nou vervelend/oneerlijk voor mij!?!!?!? SKAT DAT ZOU GEWELDIG ZIJN!!!!!!!!! oeeeeeeee leef er helemaal van op!!! :D volhouden die streep!!!!!!!! en ik kom die maand erna wel ;) duurt nog wk voor de tp dus nog 3wk tot mijn uitslag! jij bent in jan de gelukkige en ik feb :D samen zullen we alles eerlijk delen hihi
    WOW!!!!!! :D :D :D

18. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: lekker sportief bezig skat!!!! lekker hor ;) wel balen van je testje meid! maar,....dan gaan we voor andere positieve en das een mooie cyclus!!!! duim voor je skattie!!!!

Lima:ik ben gek op positieve gedachten/krachten ;) vandaag zei iemand op mn werk nog, dat ik er opgwekt en goed/uitgerust uitzie!! dank je collega ;) ik voel me ook super opt moment!! heeerlijk!!!!
    ik lees ook vaak tussendoor mee op tel, en kan dan niet altijd reageren! das zo lastig op tel. typen duur zo lang ;) hihi

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @nen...oh echt?!?...dat is geweldig....voorzichtig gefeliciteerd!!

@marsim...Sportief bezig...

@spannendetijden...Idd dank je wel collega :D......En typen duurt dan idd lang vandaar late reacties

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ spannendetijden, lief!!!! maar ik gunde het jou eerder. februari is helemaal van jou!!!

in het vage testen topic staan mn foto's voor de geinteresseerden.

fijne avond!

Share This Page