Nen....wauw meisje toch! Wat een wondertje! Wat een mooi nieuws! Einad nu is kans klein dat t mis gaat hoor, ontspan en geniet, want over 30 weken is ie.er al! Spannende, wat mooi......een bedje voor jefrummel, wat een lieve en positieve mama ben je toch! All buik groeit heel goed.....krijg elke 3 weken nu.groei echo, omdat Meike al 9 pond was. Bij deze mag ik ook echt niet over.de 40.weken lopen om die reden. Baby gaat op Meike der kamer en Meike krijgt een nieuwe. Die is bijna af, kan ze in maart al erin, zodat ze tzt goed gewend is. Ze speelt en loopt er nu al veel. Ja een vroege vogel, maar ze zoekt.sinds deze week een nieuw ritme lijkt wel. Slaapt ochtend of, middag, niet beide. Al 3X na.half 8.pas wakker Gaat wel moeilijker slapen s avonds, wil niet.alleen zijn. Maar na 2 keer troosten gaat t goed. Xxxxxxxxxxxx
zooo ff heeel snel berichtje via tel.voor t slapen gaan. nen..mijn tijd komt vanzelf!! dit was jouw tijd en ben zoooooo blij voor je!!! laat m maar knalle de komende dagen ik wordt er vrolijk van en krijg des te meer positieve zin/gevoel voor onze ronde xxx slaap lekker alemaal
hey meiden, hebben jullie gisteren toevallig de docu op de NCRV gezien? het ging over de neo afdeling van Maastricht....heb me toch een partij zitten brullen....Luka is daar toen ook geboren, en alles kwam terug. hier een link naar de uitzending, er volgen er trouwens nog 2: NCRV Dokument: Kwetsbaar begin, vijf jaar later | Dokument @nen, gefeliciteerd meid!!!
ik heb niets gezien! zal vanavond als ik thuis ben ff je link aan klikken , ff kijken! kan opt werk niet afspelen x
@einad Wat super dat je jullie kleine frummel weer hebt zien bewegen en dat het hartje mooi klopt. Fijn dat jullie het een beetje gaan vertellen en dat je er bijna niet meer om heen kan! Zo wordt het steeds echt he! @Brabantse Fijn dat ze het in de gaten houden, als hier een tweede komt wil ik ook dat ze dat gaan doen want groter dan Laurise wil ik echt niet haha (4020 40.4 wkn). Wat leuk dat Meike een nieuwe kamer krijgt! Goed om haar voor de geboorte te laten wennen en in haar eigen kamertje te laten slapen, heb je al een foto?? @Spannedetijden Ik heb al je berichten gelezen op mijn mob maar heb het zo druk dat ik niet kan reageren. Maar ik volg je op de voet. Wat een positieve berichten heb je geplaatst, het kan gewoon niet anders dat het jullie maand gaat worden!! Spannend morgen!! Duim duim duim duim voor een mooi BMS!!! @Luukske Wat vervelend dat Luka zo'n last lijkt te hebben van de ADHD, ik heb in het speciaal basisonderwijs gewerkt en kinderen met ADHD pikken inderdaad minder op omdat zij andere prikkels door krijgen...daarom zaten ze vaak ook op speciaal basisonderwijs, niet omdat ze niet slim zijn maar te veel worden afgeleid en geprikkeld. Zit Luka op het gewoon onderwijs? @Nen Woooowwww wat lees ik nu...ongelooflijk meis, jij had toch ook PCOS of ieder geval de mmm, was je van je kleine mannetje met clomid zwanger? Sorry ben het even kwijt, graaf graaf. Wat een wonder zeg!!! Ja ik werk nu nog 2 dagen als medisch secretaresse op de kinderpoli en sinds 2 weken ook 1 dag als medisch secretaresse op de kinderafdeling. @Lima Fijn dat Lotte weer opgeknapt is en dat ze goed eten en slapen maar inderdaad sssst haha anders krijgen ze weer iets. @Marsim Oei 6 uur dat is vroeg..gelukkig heb ik een slaapkop..ja toch weer spannend he elke maand, ben heel benieuwd of je zwanger bent of hoe je cyclus eruit gaat zien..hopelijk stabiel! Wat goed zeg dat je zoveel aan het sporten bent!! Hier gaat het goed, ons meisje zit nu echt helemaal los zonder om te vallen, heerlijk zeg! Van het weekend saampies gedoucht en heeft ze tussen mijn benen in heerlijk onder de douche met het water gespeeld, ook nu ik haar bedje wil verschonen kan ze heerlijk in haar kamertje spelen. Verder giga druk op mijn werk, collega die 32 uur werkt heeft deze week te horen gekregen dat ze borstkanker heeft, vreselijk.. En ik ben van 24 uur naar 16 uur gegaan en ook geen vervanger..dus komen 40 uur te kort..maar ja ik doe wat ik moet doen en probeer me niet te druk te maken. Zaterdag familiedag in Burger Zoo met de partners/familie van de millitairen erg leuk want je hebt ook toegang tot het park en video confrence call met je partner 1 op 1. Nog 4 weken en dan komt hij voor 9 dagen terug...zooooo aan het aftellen...
@ nen, meid een voorzichtige gefeliciteerd, geweldig. @ laurise, aftellen meid en wat een kanjer heb je toch. Dus je kan je mannetje even zien zaterdag. Geniet ervan, voorproefje voor over 4 weken. @ all, ik hou het even kort. Ga zo weer sporten. Als ik terug ben reageer ik wat uitgebreider en anders morgen.
ha meiden de test is veel donkerder vandaag en ook digi met indicator zegt zwanger.. wow!!! kan het nog niet bevatten. @ laurise, ik wist niet dat jij ook een army wife bent?! waar zit je man? en hoe lang is hij al weg? is dat de midtermdag in burgers? ik had toen met die videocall mn vent het liefst door het scherm gesleurd
@marsim Ja zaterdag kunnen we hem zien en spreken op een scherm. Inderdaad een mooi voor proefje voor over 4 weken. Het aftellen is inderdaad begonnen. Sportze, goed bezig! @nen Oh wow wat een verrassing meis, gefeliciteerd! Wat heb je ook alweer? Wat een wonder, eerst zo lang in de mmm en dan spontaan een wonder! Nog een meisje van een ander topic heeft dit ook. Dat geeft mij moed voor een tweede haha. Moeilijk te beseffen denk? Beide wel blij? Ja ben ook een army wife, jij ook? Ja midtermdag in burger zoo. Hij zit voor een half jaar in a. Oh is dat leuk? Ja denk dat ik hem er ook uit wil trekken, zo ver weg maar ook zo dichtbij. Maar wat doet jouw man? Ook uitgezonden geweest dus? Voor hoelang? Dit is onze 3de keer maar vorige keren waren 2.5 maand en zonder kind dus wel even pittig.
@ nen, ben ontzettend blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd. @ spannendetijden, nu kunnen wij niet achter blijven he!? @ all, ben net terug van het sporten, was weer lekker. Ben vandaag wel erg gefocusd op mijn cyclus of evt zwanger ja of te nee. Pfff wat moet he daar toch mee. Afwachten, bah. Ik hoop morgen meer zekerheid te hebben en anders overmorgen. Heb deze maand geen ovu-testen gedaan en daar heb ik nu enigzins wel spijt van. Als ik een positieve ovu-test had gehad dan wist ik dat er wat aan zat te komen, nu weet ik niets. Verder hier alles goed. Behoorlijke spierpijn van gister. Ik weet nu waarom het bodyattack heet, hihi. Letterlijk een aanslag op je lichaam. Een uur waarin je hartslag niet onder de 145 slagen per minuut komt en vaker dichter de 180 aan zit dan tegen de 145. Je verbrand dan ook 650 kc per uur ongeveer. Misschien dat ik het wel vaker ga doen maar daar moet ik echt nog een nachtje over slapen.
ff snel reacties: NEN: !!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zoooooo blij voor je!!!!!! nen en laurise: beide army girls dus mijn man is ex marinier! en sinds 2jr gestopt bij de mariniers en nu marine brandweer scheelt hooooop dagen zonder hem Marsim : lekker bezig meid!!!! ik hoop ook dat je snel duidelijk hebt!!! ik heb ook elke keer weer , als mn cyclus langer duurt spijt dat ik geen ovu testen heb gebruikt weet er alles van,..die onzekerheid en maar wachten en maar kijken of er wat is enz enz. hopelijk gauw ongi meid!!!!!! duim voor je ff heel snel nog ego: kleine dame is beetje baldadig! en we meoten zo boodschappen doen! heb dr maar halve dag vandaag want mama in spe werkt nu halve dagen dus komt om 12 uur gezellie bij mij !! manlief is weer werken vandaag dus zit weer in mn upske saaaai (hij moest zaterdag ook werken en had maandag extra dienst en nu weer werken) vanmorgen de meting gehad,...schiet niet op zeg!! 4 a 4,5 mm maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nooooit zo;n dun slijmie!! misschien is het nog in opbouwende fase! daar gaan we wel vanuit en zaterdag om 10.50 moet ik weer voor controle! hopelijk dan meer geluk!! en hoop di of woe dan AMC!!! nou dames,...ik ga ff achter die boef aan rennen spreek jullie vanavond wel weer ff xxx
bedankt meiden! ik kan het nog niet geloven... zomaar een wondertje zonder de hele mmm! @ marsim, poe dat klinkt heftig! super dat je zo goed bezig bent meid. hopelijk heb je gauw duidelijkheid over je cyclus. @ spannendetijden, succes met die baldadige boef! hier nog 1 maar die slaapt nu gelukkig. vind het echt lief dat je zo blij voor me bent en ik hoop echt zoooooo dat je me gauw mag volgen en we lekker samen over kwaaltjes kunnen klagen balen dat je slijm nog zo dun is zeg.. hopelijk heeft het zaterdag een spurt gemaakt! mijn duimen blijven draaien voor jullie. je pendels zien er posi uit!
@laurise, Luka zit niet op het speciaal onderwijs, en dat laten we ook zo....mocht het echt minder gaan, en het zijn leren belemmert, dan zal hij tzt aan de Ritalin moeten, helaas.... @nen, nogmaals gefeliciteerd!! @all, ga even de stad in, heb een hele waslijst!!
@nen...WAUW!!! mooie banner @marsim...ppfff klinkt heftig.. Kan me voorstellen dat je daar nog een nachtje over wil slapen. Maar volgens mij heb je dan wel een voldaan gevoel...Ben trouwens heel benieuwd of je ongi wordt of dat je misschien wel zwanger bent... @spannendetijden....Hopen dat het zaterdag beter is maar daar geloof ik wel in...Maar heb je problemen met je bms of is dat eigenlijk altijd wel goed? @luukske...Lekker shoppen!! @laurise...wat leuk dat ze los kan zitten...En alvast veel plezier zaterdag!! @all...Vandaag nog even aan het werk en dan alweer weekend!! Heb gisteren mijn medisch en verpleegkundig dossier aangevraagd van mijn bevalling...en ook de dossiers van Koen en Lotte van de NEO...kreeg net tel van het ziekenhuis dat ze de aanvraag vandaag binnen hadden gekregen en dat ik binnenkort gebeld wordt dat ik het mag ophalen.
@nen...omdat ik onder algehele narcose ben geweest tijdens de keizersnede en ik eigenlijk heel wat dingen niet heb "meegekregen". Ik weet niet wat je allemaal aan info krijgt maar dat zien we dan wel. En ik wil een voor Koen en Lotte ieders een een doos gaan maken met hun eerste pakjes/ speen/ schoentjes enz....en ook hun verslag van de neonatologie....
@ spannendetijden, succes met dat boefje vandaag. En dat slijmpie komt wel meid! @ luukske, shopse. @ lima, ik heb er ook wel eens over nagedacht. Gewoon omdat alles bij elkaar heftig is geweest. Hoop dat je na het lezen wat meer rust krijgt en dingen een plekje krijgen. En aftellen naar het weekend, heerlijk. En tja zwanger. Ik hoop het zo. Nog steeds niet ongi maar ook geen positieve test. Ik heb al twee dagen met de kv test dat ik een wit streepje zie maar geen roze streep? Heel vaag allemaal en ben ook niet bekend met kv testen. @ all, hier nog geen ongi maar ook geen positieve test. Heb al 2 dagen een test van kv met een licht/wit streepje bij de testlijn? Heel vaag. Iemand een idee? Het is afwachten maar het is killing. Hoop zo als ik niet zwanger ben dat die ongi komt en dat we weer een natuurljke kans hebben. Tja.........................
@marism...kun je er een foto van maken? Ik hoor wel eens dat het lijntje echt roze moet zijn wil het als positief beschouwd worden maar een wit lijntje ken ik niet....ben wel benieuwd hoe het eruit ziet
@ lima, krijg het niet op de foto denk ik. Ga er ook niet vanuit dat ie positief is maar vind een licht/wit lijntje ook vaag. Ik voel wel van alles in mijn buik maar dat is ook weer een combi met spierpijn. Och och och, wat moet je hiermee, haha.
@marsim...jammer dat je het niet op de foto krijgt...haha ik vind het zelfs helemaal spannend worden!!!