@mielenl, dikke knuf meis! @spannendetijden, jij test gewoon binnenkort ook posi!! @marsim, ik duim voor 2 streepjes!! @laurise, lijkt me toch moeilijk....je manneke gewoon heel ver weg... @ritalin, we beginnen er ook echt pas mee als het op h gewone onderwijs spaak zou lopen, en de adhd Luka echt tegen gaat zitten....maar vooralsnog hebben we gewoon een vrolijk druk manneke, maar wij weten niet beter....ik herken me gewoon zo in Luka...haha.... @all, dadelijk 10 min gesprek op school, daarna eten en de mannen naar bed....en dan plof ik zelf ook op de bank....heb 4 avonddiensten gedraaid, en nu 2 daagjes vrij
Ja alles ok hoor, wordt.zwaar nu. Erg last van darmen, erg moe en beetje spannend allemaal. Donderdag groei echo, vanaf nu elke 3 weken. Meike gaat super, ze kan al zoveel en leert elke dag weer meer, zo knap! Alleen nu erg rode billen, terwijl ik zo goed smeer, wel veel tanden luiers weer, krijgt ieder kind dan ooit kapotte billen? Ik dacht dat dat te voorkomen was, voel me beetje slecht eronder. Xxxxxxxxxxxx
brabantse: al vasaline geprobeerd?!?!?!?! dat gebruikt mijn schoonzus! en liefie,...ALLE baby's/kindjes hebben het!!!!! maak je geen zorgen! je bent zooooo'n lieve goede mama!!! je kan er niets aan doen mop, hoort erbij
hoi meiden reageer ff uit mn hoofd, maar dat gaat toch niet zo gemakkelijk haha. Zit ziek thuis met voorhoofdholteonsteking. pfff auwww, zware koppijn ervan! @ spannnndetijden, meid ik hoop dat de tp gauw mag plaatsvinden en dat dit jullie maand wordt!! @ luukske, fijn dat luka op regulier onderwijs kan blijven. hopelijk hoeft hij niet aan de ritalin @ marsim, ben benieuwd naar je test! @ mielen, dikke knuff meid. vervelend dat je zo rot in je vel zit. hopelijk helpen de gesprekken met de med psych @ laurise, wij hadden de videogesprekken via een of andere tv koffer haha. heerlijk om je mannetje te zien he. werkt skype bij jullie? bij ons destijds niet met beeld. wat heerlijk dat hij bijna even thuiskomt!! @ einad, hoe gaat het met jou? @ all, ik kruip weer onder de wol.. zwaai!
@ brabantse, zie dat ik jou nog vergeet. sorry!! heel veel kindjes hebben dat meid, je doet het toch hartstikke goed! heb wel eens gelezen over maizena op e billetjes. miss dat eens googelen?
Luukske: ik mag het hopen skat!!!! Zal toch een keer gaaf zijn?!?!?! Ik zou me ook lekker helemaal geen zorgen maken over jullie pracht manneke hor!!!! Lekker 2 dagen vrij geniet er maar van!!! Brabantse: bijna donderdag spannend weer!!! En weer ff gluren naar jullie 2e skatje hihi altijd leuk!!!! Nen: jeetje, voorhoofdsholteontsteking!!! Daar ben je klaar mee zeg!! Beterschap!!! En skat, wat heb je toch een prachtige banner hihi wordt er vrolijk van!!! All/ego: kom ik weer met een verhaal Vanmorgen WEER wezen meten. Er was wel iets groei, maar niet veel! Bijna niets!  vrijdag WEER te meten!!! Maar, voor de tp maakt het niets uit, die zou zowiezo volgende week zijn. En de gyn vind het wel prima dat het zo gelijkmatig en rustig groeit! We hebben het nog wel ff over de cryos gehad. Hij is mijn behandelend arts dus konden we mooi ff praten. Ik had van de 12 , 10 top kwaliteit vruchtjes/cryos. En dat vond hij erg mooi! En was daar zeeer tevreden over! Ik zei al, van alles resultaten die ik tot nu toe heb gehaald, is dat er 1 waar ik trots op ben toen moest ie lachen (voor het eerst in 4jr heb ik hem zien lachen!!hihi) na mn meting, kwam hij met een plan: (eigenlijk wou hij dit nu al doen maar heb geen eigen cyclus nu dus kan niet) als deze tp niet lukt, gaan we de volgende in eigen cyclus doen. Met pregnyl! EN tijdens de wacht weken ook nog 3x 1500eh. Hij wil de volgende keer wat anders proberen! Kijken of dat misschien meer resultaat biedt! We zullen zien!! Maaruh, meneer de gyn, ik ga ervanuit dat ik na deze tp voorlopig alleen nog maar terug kom voor echos hahaha
@ nen, test was negatief, helaas. @ spannendetijden, wij gaan helemaal niet denken als........... Je bent deze rond gewoon zwanger. Dat hebben we afgesproken. En ik zorg er wel voor dat mensen zich aan hun afspraken houden. @ all, vanmorgen dus negatieve test en nog steeds geen ongi. Ach we wachten maar af, we kunnen niet meer doen. Vind het wel raar dat ik totaal geen last heb in mijn flanken dat had ik vorige keer wel voordat ik de mmm in ging. Toen werd pco geconstateerd. Tja. Ik vind het nog niet zo erg dat ik niet zwanger ben al zou dat natuurlijk een heel mooi geschenk zijn. Baal alleen dat mijn lichaam weer niet zo functioneerd als zou moeten, grrr.
Hoi Dames, Sorry dat ik weinig reageer, ik lees wel mee hoor! Het is gewoon een beetje druk allemaal maar het gaat wel heel goed! Vandaag ons wondetje weer even gezien, ooow wat ben ik toch gelukkig! Marsim, bah een negatest Ik hoop dat het geen vervelende cyclussen gaan worden! Heb je een laat ei gehad? Nen, super!!! van harte gefeliciteerd! Beterschap met je voorhoofdsholte ontsteking! Luukske, fijn dat Luka het goed doet! Hopenlijk is de ritalin niet nodig! Laurise, wat heerlijk dat je mannetje weer bijna thuis komt voor even, wat zal hij Laurise veranderd vinden.. Wat fijn dat je hem even gezien hebt, zal wel emotioneel geweest zijn! Brabantse, Nathan zijn billetjes waren ook helemaal stuk zo zonde Vaseline hielp goed! Spannende tijden, je hebt helemaal gelijk, je gaat alleen nog maar terug komen om echo's te zien van jullie mooie wondertje!!
@marsim, balen meid, op welke CD zit je nu? bij mij wisselt het ook erg, maar ben wel al blij dat er een cyclus is, heb ik jaren niet gehad.... @brabantse, idd maisena op de billetjes!! verder gebruiken wij geen sudo meer, tussendoor als het niet zo heel erg is, smeren we zinkzalf van de apotheek en die is super fijn, bepanthen is ook fijn. @all, maandag 10 min gesprek van Luka gehad, en was heel goed, hij zit met taal en rekenen op A niveau, dus het hoogste dat ze kunnen hebben. sociaal is hij gewoon zwakker, door de ADHD, maar de juf was al met al daar toch wel tevreden over. wat natuurlijk niet meehelpt is dat Luka in een ontzettend drukke klas zit, maar ach, zolang hij goed mee kan(en dat kan hij dus) zijn we niet ontevreden!! gisteren naar het CB met Mika geweest, arts was super tevreden, en hij doet het super....hij kwam lopen de kamer in, en ging een handje geven, haha... verder is hij klein en tenger, 9,430 kilo en 76 cm bij 14 maanden, maar we zeiden al dat ieder kindje anders is, dus we maken ons echt niet ongerust....wij zijn trouwens ook niet groot... bij de spuiten gaf hij geen kik, daarna nog even in Maasmechelen(B) geweest, moest wat bovenkleding voor Mika halen. 's Middags is hij bij mijn s ouders geweest, en ben ik naar de turkse kapper geweest, haartjes laten knippen en mijn gezicht laten behandelen....met zo'n touwtje de wenkbrauwen en rest gzicht laten opharen....daarna zwemles van Luka, en bij thuiskomt op de bank in slaap gevallen...hubbie had Mika al opgehaald en die lag ook al in bed, vanochtend om 7u was iedereen weer paraat!! vanavond weer werken, vrijdag ook, en dan zaterdag naar Beverwijk met hubbie(via de pers. verenging op mijn werk) zondag is mannenzitting voor Carnaval, dus hubbie de kroeg in, en ik met de kids naar de binnenspeeltuin.
Ik baal Net de GTT gehad, nuchter 6.6, 2 uur erna 9.3.. Zal wel afwachten hoe nu verder, ben bang dat ik het deze zw niet zonder insuline ga redden
@ einad, oei die zijn idd wel hoog! balen zeg.. kon je het drankje wat binnen houden? ik hoop eigenlijk zoooo dat ik dit keer niet weer hoef! Bedenk me net dat ik m tussen wk 24-28 moest doen.. waarom jij zo vroeg? had je zw diabetes bij N? Mooie foto weer hoor!
Ik moest vorige keer ook spugen, uur na drankje...hield niet langer uur. Wat een hoge waardes einad! Xxxxxxxxxxxx
Ik had bij N vanaf week 32 suiker, dit konden ze rekken met dieet en hij was eerder gehaald.. Maar ja nu al zo vroeg die waardes, ben er een beetje van teleurgesteld
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Is toch een hele belasting om steeds je waardes te checken.. Ben je al gebeld door je vk over deze uitslag? Hoe voel je je verder?
Nen, ik voel me wel goed.. soms wat misselijk maar dat is al een heel stuk over. Ik val onder de gyn, en zal binnenkort wel gebeld worden over hoe nu verder.. morgen sowieso ff de dieetiste bellen. Ik vind het vooral erg dat het al zo vroeg is en ik mijn kindje graag veiligheid wil bieden en ik me nu voel falen als moeder. Het kindje is zo afhangelijk van mij en ik voel nu het gewoon alsof ik niet het juiste kan geven. Zal wel een beetje door de hormonen komen denk ik.. Hoe is het met jou? Besef je al een beetje dat T een grote broer word? Wat vind je vriend ervan, is die ook erg blij?
Maar einad, jij hebt geen invloed op die suiker, kun jij dus ook niks aan doen schat. Dat weet je kindje ook wel. Maar t blijft balen
Lieve einad, hier kun je toch niks aan doen meid. Juist door de diëtiste te bellen zorg je voor veiligheid omdat je op die manier probeert je suikers in toom te houden. Zullen idd de hormonen wel zijn Hier is het nog steeds niet 100% door gedrongen haha. Het is zo onverwachts en de timing niet ideaal, maar we zijn er allebei ontzettend gelukkig mee. Het blijft zo bijzonder gezien de hele mmm bij T
Bedankt voor de lieve woorden meiden, doet me goed! Nen, ik snap dat je het nog even allemaal moet laten doordringen, het is ook zo bijzonder eerst heel de mmm en nu spontaan! Zit je al beter in je vel? Brabanste, wat gaat het snel zeg, 28 weken alweer! Is het erg zwaar met de zorg van Meike en je groeiende buik?
Marsim : deal!!!!!!!!hahaha ik zal me aan mn afspraak houden hihi Hoest verder bij jou!?!?! Al nieuws!?! Miss is het wat om de gyn eens te bellen, ff kijken hoe t ervoor staat?! Dan heb je misschien duidelijkheid. Kan me voorstellen dat je ervan baalt mop. Mijn laatste cyclus was ook 45dagen!!!! Werd ongesteld toen ik mn afspraak had gemaakt met de gyn Einad: wat fijn skattie!!!!!! Lijkt me zooooo mooi!!! Heb je fotos?!?!!?! en dat je hier wat minder reageerd,..geeft toch helemaal niets?! x O, ..hihi : ik lees terug en antwoord per berichtje! Zie ik daarna bij volgend bericht je foto!!! VET GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben verkocht hihi En ik ga mn best doen om straks ook fotos te kunnen plaatsen Luukske: wat fijn dat het 10min gesprek goed was!!!!! Je kan weer trots zijn op je kanjer En natuurlijk ook op je andere manneke!!!! wat doet ie het toch goed!!!! En wat heb je een lekker druk weekendje voor de boeg ! maar wel gezellie Nen: kan me voorstellen dat het nog onbegrijpelijk is en zooooooo bijzonder!!!!!!! Geniet er maar lekker van ! Einad: wat vervelend van je waardes!!!!! Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen skat! Enuh, haal t ff heeeeel rap uit je hoofd dat je het gevoel hebt te falen als mama! Ben jij gek!!!! Hier kan jij toch niets aan doen!??! En dat je stappen onderneemt laat alleen maar weer zien hoe zon topper je bent! Xxx All/ego: gister helaas geen tijd gehad om opt forum te komen neuzen! Smorgens had manlief de kleine meid opgevangen en mocht tantelief nog ff uurtje langer blijven liggen! Werd om 9uur gewekt met lekker ontbijtje en bakkie koffie en natuurlijk een dikke kus van de kleine heeeerlijk wakker worden zo!!! Hihi. Manlief is aant klussen in de keuken en ik had zondag het hele huis uitgesopt maar daar was dus niets meer van te zien  dus gister ff e.e.a. schoongemaakt en vanavond ga ik ff grondig op mn gemak dweilen. Lekker wezen wandelen int bos, en smiddags geluncht met mn schoonzus erbij. Daarna zijn wij ruim 2uur op pad geweest in de auto om een afzuigkap op te halen voor de keuken !! pfff wat een rit! En toen weer 2uur terug! Vandaag hele dag werken (9uur) en na het werk ff naar het centrum. Hoop dingen kopen. en lekker optijd snurken want ben bek af! (zullen wel bijwerkingen zijn van de pillen.) en morgen vroeg weer te meten!!! JEEJ!!! Ben benieuwd! Hopelijk groen licht en maandag/dinsdag EINDELIJK de tp!!!! - Wel grappig, man en ik waren vd week film aant kijken en hoorde een naam in die film (vd hoofdrol speler) en zeiden tegelijk : wat een prachtige naam!!!!! (en we zijn het noooooit eens over dat soort dingen) en gister zei ik: als we ooit een babymeisje krijgen, weet ik al een naam! Heel mooi en heel sjiek. Dus hij vroeg hoe dan?! Dus ik nou, C . A .. J . (achternaam) en roepnaam C . . hij haha dat dacht ik al!!! Mooi hoor!!!!!!!!!! Dat vind ik wel wat dus dat staat vast! Hahahahha Daarna vroeg ie wel waarom ik met namen bezig was, als er nog niet eens een zwangershap is, maar toen ik uitlegde dat ik meisje ben, en wij vrouwen als jonge kindjes onze bruiloft en babys/gezin al uitstippelen, begreep ie dat wel haha. En soms als ik wat moois hoor , schrijf ik het op, anders onthoud ik het niet.. en wie weet is dat wel wat we beide willen!