@ einad, ja gelukkig wel. Heb laatst een artikel gelezen dat die gevoelens ook veroorzaakt kunnen worden door een te traag werkende schildklier na je bevalling. Samen met wat andere klachten die daarbij genoemd werden, klonk het wel heel herkenbaar. Dus misschien moet ik op korte termijn maar ff naar de ha voor bloedonderzoek, want als mijn waardes idd niet goed zijn, dan is dat natuurlijk ook niet goed voor deze zwangerschap. Dan vind ik het wel griezelig om te wachten op het bloedonderzoek van de vk.
@ spannendetijden, vervelend he als je huis net lekker schoon is en je er even later niks meer van ziet.. Ben erg benieuwd naar je meting van morgen! Hopelijk heeft het nog even een groeispurt gehad en zit er een mooi dik slijmpie waarin de embryo kan gaan nestelen! Werk ze vandaag!
thanx mop ik hoop het ook! maar ik denk dat als het niet gegroeid is, ze evengoed groen licht gegeven. de gyn zei van de week al: " soms groeit het gewoon niet verder dan 6a7mm" dus wie weet blijf ik voor het eerst hangen op 7mm. ?! we zullen het horen morgen vroeg. ik zit iig aan de maximale dosis dus krijg niet meer voorgeschreven en dan vraag ik mezelf ook af: hoelang wil je dan nog wachten?! dus ik ben benieuwd morgen! moet bij een vrouw deze keer, maar ze is wel heel aardig! en ALTIJD opgewekt/vrolijk! en idd was het enorm balen van mn huisie!! had zondag alles grondig gesopt en gedweild en gewassen enzo (zelfs de gordijnen en ramen) was lekker bezig de hele dag en avond met mn muziekje aan enzo (heeeerlijk) en man was werken tot maandag ochtend 8uur. toen was ik al weg en had een heeeerlijk schoon huis achter gelaten. alleen toen ik maandag avond thuis kwam, was alles vol met klus gereedschap, materiaal en heeeeel hoop stof!!!!! maarja,....heb er wel mooie strakke wand voor terug gekregen en weer stapje dichter bij de nieuwe keuken
@ spannendetijden, misschien is het dan maar 7mm, maar wel van topconditie! Daar gaan we voor Ja heb je gelijk in, stap dichter bij je nieuwe keuken is ook wat waard!
@einad, idd al een hoge waarde vroeg in de zwangerschap, maar alleen het beste voor de kleine spruit, dus als je moet spuiten dan moet het maar!! @nen, super dat het gewoon zonder MMM is gelukt....bad timing of niet....geniet ervan!! @brabantse, voor jou schiet het op!! @spannendetijden, dromen mag....en die dromen moeten gewoon werkelijkheid worden haha...wij waren het wel meteen over meiden namen eens, maar jongens namen niet....haha.... @all, gisteravond gewerkt, en gisteren ook een beetje roze verlies gehad, meende dat mijn ongi weer zou komen, maar daarna niks meer, ook niks aan wc papier....van mij mag het doorzetten, zit nu op CD 45....
meiden, jullie krijgen allemaal een knuffel van onze lieve Juulzon....helaas heeft het niet nog zo mogen zijn bij haar!!
@ einad: ja t wordt wel zwaar, werk ook nog 3 dagen van 3x 9 en Meike heeft op de andere dagen, ook der activiteit nodig. Ik vertik.t om een hele dag binnen te zitten dus plan elke dag iets kleins, kinderboerderij, baby zwemmen, ergens op de koffie, boodschappen, je kent t wel. Merk.dat ik nu.soms teveel wil en doe, maar wil Meike niets tekort doen, mn schatje @all groei echo was goed. Alles gemiddeld, alleen lijfje 2 weken, voor...moet ik me dan een sneeuwpop voorstellen ofzo? Lag al met koppie benee, handig @ spannende tijden, Woehoee tp maandag, dit gaat m worden! Leuk van die naam wij waren er helemaal uit....maar nu.toch.weer niet haha! Xxxxxxxxxxxx voor.allen
Nen: zie mn ego, die 7mm gaan we waarschijnlijk niet redden  heeeeel frustrerend. Misschien kunnen ze wat betekenen met pregnyl ofzo Luukske: idd, dromen mag!!!! Helemaal mee eens!! En ben t er nog meer mee eens dat ze gauw werkelijkheid moeten worden Hoest met jou?! Ongi al door gebroken?!?! Wat vervelend he dat wachten ! hoop voor je dat het er al is, of gauw gaat komen mop. Naam: wij hadden altijd al een jongens naam, maar omdat ik het nu al te vaak heb geroepen, vinden we het niet leuk meer hihi. Heb wel een lijst maar manlief vind ze volgens mij geen 1 van allen leuk! Vind t altijd erg moeilijk. Maarja, hoef er ook nog niet overna te denken Meisjes naam vind ik juist heel makkelijk,..omdat ik altijd idee heb gehad wat voor soort naam ik wil. Maar nu hebben we iets heel anders en vind het zooooo mooi!!!! Hoplijk mag ik t ooit op een kaartje schrijven! Voor juulzon: dikke kus.knuf skat!!! Vind het zoooo naar voor je!!! Leef met je mee! Brabantse: zie mn ego, maandag tp wordt m niet! Helaas. Hoest met jou?!?!?! All ego: ff mn gal spuwen hor, sorry! Vanmorgen WEER wezen meten. Bms groeit niet, sterker nog,..lijkt wel stil te staan/af te nemen  baal echt ontzettend!!!!!!!!!!!! Heb ook steeds krampjes rechts en dat maakt me ongerust. Maar met de echo was niets raars/vervelends te zien bij mn eierstokken enzo. Die waren mooi rustig. (ik was ff bang dat ik ongi ging worden maar daar ziet t niet naar uit) De gyn gaat nu overleggen met het amc wat we gaan doen! Heb 3 opties: - grappig,..ben net gebeld terwijl ik hier zit te typen: ik moet nog doorslikken tot maandag. Maandag 8uur WEER meten bij mn behandelend arts. Als het groeid, dan spreekt het voor zich! Op naar tp. MAAR, .als het niet gegroeid is dan moeten we stoppen. En wordt deze hele ronde afgebroken!!! (WTF, 22dagen 2x2 progynova voor niets geslikt!!!!!!!!!!!!!!!) we mogen dan zodra ik ongi ben meteen door!!!! Amc zei : dan moet mevrouw vanaf dag 2 meteen beginnen met dubbele dosis! Waarop ik aangaf dat ik dat al heb gedaan deze ronde (achteraf denk ik dat het niet slim is geweest!!!) en dat de gyn het ook over eigen cyclus heeft gehad met pregnyl ondersteuning! De assistend stond beetje met de mond vol tanden want wist niet van die dubbele dosis nu al. En er stond ook niets in het dossier over die afspraak van de eigen cyclus . dus maandag heb ik afspraak om te meten bij mijn behandelend arts. En dan kunnen we dat eventueel meteen afstemmen! (ik wil namelijk meteen starten zodra ik ongi wordt! Geen rust maand deze keer!) Ben er beetje saggo van vandaag!!! Baal ontzettend en haat t dat mn lichaam me zo in de steek laat!!! En die krampen/steken/trekkend gevoel bij mn schaambodstreek maakt t er niet makkelijker op! Ben bang dat mn slijm juist gaat afnemen en ik ongi ga worden! En daar baal ik weer van want heb ergens het idee dat ik dus eerder naar het amc had gemoeten. Maargoed, we gaan braaf door slikken tot maandag en zien dan wel weer verder! Misschien doet beetje rust dit weekend me goed weet niet wat ik verder kan doen om de boel te verdikken! (manlief had wel idee , maar die is gewoon een funz hahahahahhaha lol hihi ik kan nog lachen )
@spannendetijden, ik hoop dat de cyclus niet afgebroken hoeft te worden, dat je bms gewoon een beetje lui is, en nu weer gaat groeien dit weekend!! dikke knuf!! enne wat betreft die namen....wilde graag een Luuk, maar die hadden we in de tussentijd al in de familie, maar vond Luka een mooi alternatief, hihi....en vond die dokter van E.R. ook zo leuk....en het is een F1 rijder.... bij Mika twijfelden we tussen Liam en Mika, en hebben we Luka laten kiezen!! Niko vond ik trouwens ook een gave naam... en voor een meisje, simpel.....Lieke!! is al jaren onze nr1 naam, alleen hoeven we hem niet te gebruiken...vriendin van ons heeft haar dochtertje nu zo genoemd!! enne ongi....gisteren totaal niks, en nu straks een ienie mienie streepje!!!
luukske: luca staat ook op mijn lijst vind ik erg leuk!!! (luca badoer ist toch?!?! ) en mika,... (mika hakkinen hihi) vind mika leuker als liam, al vind ik dat ook een toffe naam hor!!!! lieke is leuk!!!! voor zover ik weet heb ik hier geen meelezers dus kan het wel verklappen: Cataleya (roepnaam Cathy/katie) 2e en 3e houd ik geheim ik hoop dat je gelijk hebt van mn slijmie! baalde ontzettend maar ben nu wel weer ontspannen, ga ervan uit dat het goed komt en anders,..volgende ronde beter
haha jullie noemen onze meisjesnaam spannendetijden, ik hoop dat deze ronde nog door kan gaan meid!!! mijn duimen draaien weer door dit weekend!
@ spannende.tijden, das echteven balen zeg....hè vind t echt heel.rot, bah. We hopen maar op een wonder dat het toch door kan gaan. @ all vandaag naar huisarts geweest, omdat ik al.weken diarree.heb.s ochtends en.sinds vanochtend rare.buikpijn met vlagen en bijna niet plas. Er zat bloed bij mn urine,.maar t is geen blaasoNtsteking.... Moet maandag weer urine inleveren en dan dinsdag.uitslag afwachten. Moet nu stoppen met omeprazol (tegen maagzuur) om te kijken of.diarree daar bijwerking van is. Dat was ff mijn egootje. X
nen: wat toepasselijk!!! de volledige of roepnaam?!?! en bedankt voor je lieve reactie! ik hoop t ook! ben zo benieuwd naar maandag!!! krampen zijn iig over. dat was 1dagje maar. dus ik maak me niet meer ongerust hoest met jou?!?!?! en met t wondertje in je buik?!?!?! wanneer heb je de echo?!?!? brabantse: thanx skat! das erg lief van je!!!!!!! ik blijf hopen op een wonder dat ik doormag en dat dat wonder ons een wonder mag brengen hihi wat vervelend zeg dat je zo last heb van diarree en dat je niet plast. ik hoop voor je dat het niets ernstigs/bijzonders is!! en dat t gauw over is!!! sterkte meid! xxx knuf
Hoi hoii, ff een paar dagen niet zoveel online geweest, beetje migraine gehad, was er ook behoorlijk misselijk van. Ik heb echt nooit hoofdpijn maar had dit tijdens N zn zwangerschap ook.. spannende tijden, wat hoop ik toch dat dit geen verloren ronde is Heel veel succes maandag! brabantse, hoe is het nu met je? Zeiden ze niet waar het bloed vandaan kon komen? wat leuk al dat gepraat over namen! De meisjesnaam ligt hier alvast maar voor een jongen oow oow wat moeilijk. Ik heb er nu wel eentje waar we allebei wel iets bij hebben van ja leuk maar nog niet het wow gevoel! marsim, hoop dat je al ongi bent geworden of een hele late eisprong had en nu een mooie test..! nen, ben benieuwd als je bloed mag prikken! Wanneer heb je een eerste afspraak voor de deze zwangerschap? fijne dag allemaal
@einad, las op facebook dat je nu officieel iedereen hebt ingelicht?!! geniet ervan!! @nen, weet nog idd dat ik de naam Lieke hier had gezet, en je zei dat jullie die ook mooi vonden, haha....dus hij staat nog steeds op 1? @spannendetijden, idd Badoer en Hakkinen!!! vooral Mika vond ik al heel lang leuk!! en onze Luka is dus met een K, dit is de Kroatische versie, en we hebben toen nog gezocht naar een andere Kroatische naam erbij, en ik vond toen alleen Niko leuk, maar hubbie's collega heet zo, dus de viel helaas af. Liam is idd ook wel leuk, maar past toch niet zo bij ons kleine manneke, het is een echte MIKA!! haha... @all, hier dus niet echt een ongi gehad, 2x een paar druppeltjes...that's it!! verder hier gisteren kotsmisselijk geweest van het eten dat hubbie als ontbijt had gemaakt....dachten meteen dat ik zwanger was, haha....heb die geur bij Mika ook niet kunnen verdragen...heb geen testen in huis, morgen toch maar 1 halen, just incase!! maar ik denk het niet...mocht het zo zijn, tja dan is het zo, maar ben nu eigenlijk ee beetje aan het kijken hoe de cyclussen zijn, zodat ik bij de gyn ook met een duidelijk onderbouwde mening kan vragen hoe verder, gezien die hevige bloedingen elke keer! zit nu trouwens op CD48!!
Marsim: wat vervelend dat je ziek was zeg!!! hopelijk voel je je nu weer stukken beter Ruim 12 weekjes alweer!!! wat gaat t hard meid!!! Wanneer mag je de kleine weer bewonderen?!!? Luukske: leuk hoor die namen!!! vind t altijd leuk om overna te denken!! Wij riepen vroeger altijd : t wordt een Joey! Maar omdat ik het teveel heb geroepen .wordt t geen joey! En eerlijk gezegd ben ik nu ook meer fan van de andere namen op mijn lijstje! Jeetje , .t zou wat zijn als je toch positief test!!!! ik ga heeeel hard duimen want zou het super leuk voor jullie vinden!!! Maar kan me ook verstellen dat je nu meer duidelijkheid wil over je cyclussen. Hou ons op de hoogte skat xxx All/ego: vanmorgen meting gehad. Helaas is mn slijm dikte afgenomen!!! Arts denkt dat ik gewoon niet meer reageer nu opt moment . Helaas!! Nu begonnen met het slikken van primolut om de menstruatie op te wekken. 10 dagen slikken en alst goed is 2a3 dagen later ongi. Dan op cd 10 weer echo (Zonder medicatie) en zodra mn ei rijp is, pregnyl en vlak erna de tp!!! En dan nog in de wachtweken 2x 1500 eh. Pregnyl. Ben benieuwd!! Ergens heb ik het gevoel dat het wel goed is zon natuurlijke cyclus! Dus we gaan ervan uit dat dit onze kans wordt! Helaas moeten we dus nog wel ff wachten! xxx
@spannendetijden, he bahhh....had zo gehoopt dat het slijm rustig opgebouwd werd, mijn duimen blijven draaien voor die posi test van jou!! @all, testje was nega, dacht ik ook wel, maar vond ht zo'n rare cyclus en die symptoompjes.....kon het me ook niet echt voorstellen, heb al 8 jaar geen pil meer gebruikt, nooit voorbehoed en nooit spontaan zwanger, alleen in de MMM....voor ons is 2 ook wel goed zo...
@spannendetijden....Ik had op een ander berichtje van je gehoopt ....Dus nu waarschijnlijk een TP in eigen cyclus? @luukske...Nu maar hopen dat je snel ongi bent...Maar kan me wel voorstellen dat je toch een dubbel gevoel hebt bij een witte test.. @einad...migraine is niet fijn ...gelukkig dat het nu weer wat beter gaat!! Maar hoe is het nu met je waardes? Moet je daar nog wat voor gaan gebruiken? @marsim...Hoe is het met je? Nog getest? Of ben je inmiddels ongi @brabantse.. Gaat het al iets beter? @nen..Hoe voel jij je? Wanneer heb je de eerste echo? @all...Hier alles goed. Had ik al verteld dat de operatie bij Lotte helemaal goed is gegaan? Ze was om 8 uur aan de beurt en we waren om 10 alweer thuis. En ze was direct weer vrolijk en goed in orde....En dan terwijl de neusamandelen en de buisjes net klaar was... Voor de rest weinig nieuws...
@ spannende tijden, oow lieverd ik had zo gehoopt dat je een beter berichtje had.. en wat heb ik toch een respect voor je positiviteit! Echt ik heb heel veel bewondering voor je! @ luukske, wat een lange cyclus! wanneer mocht je ook alweer naar de gyn? @lima, wat fijn dat het goed is gegaan bij Lotte! Ik heb er denk ik overheen gelezen dat ze geholpen moest worden... Mijn waardes die ik zelf prik zijn goed, de gyn heeft nog niet gebeld dus we wachten maar af, wel straks naar de dieetiste voor wat handvaten.
@lima, wat fijn dat Lotte er weinig last van heeft gehad. enne die witte test is wel fijn, zou niet weten waar ik een 3e spruit zou moeten laten, dan moeten we gaan schuiven met de kamers/zolder, vind het wel goed zo. @einad, idd erg lange cyclussen....moet nog steeds een afspraak maken, maar schuif het toch wel een beetje voor me uit, haha....