@ spannendetijden, hopelijk een goed slijmie en niet dat deze ronde afgebroken gaat worden. Mijn duimen draaien. @ luukske, jij ook zo'n raar cyclus dus, bah. Verder alles goed? @ brabantse, hopelijk werkt het stoppen van de omeprazol. @ einad, migraine, vervelend, sterkte. @ lima, fijn dat het goed is gegaan met lotte! @ all, hier nog steeds niets. Geen ongi maar ook niet meer getest. Heb van het weekend vreselijke buikpijn gehad en nu nog steeds vervelend gevoelige buik. Even aankijken anders toch langs de ha. Het voelt alsof er een cyste zit. Van het weekend, weekendje weg geweest. Duitsland, bad bentheim. Was erg leuk en gezellig. Isa heeft het weer super gedaan!!
@luukske...dan is het idd wel goed zo... @marsim...Dan had je zo ff koffie kunnen drinken bij ons...Woon er namelijk dichtbij
@Spannendetijden He bah meis, wat balen zeg dat het is afgenomen..heb je dat al een keer gehad? Knap hoe je er nu overdenkt, dat het misschien goed is en op naar de volgende ronde..maar ja dat duurt weer even pfff dat wachten is zoooo erg he... andere reageer ik later, laurise is wakker..
@ spannende tijden, dat is balen zeg.....duurt t weer langer, Poeh. Maar een natuurlijke cyclus zal ook goed zijn. Hè t mag wel gaan gebeuren hè meid, maar, met die positieve vibe komt t helemaal goed! @marsim hopelijk geen.cyste! @ all het is koud en ik ben maar thuis gebleven van t werk om eindelijk beter te.worden. Nu gaat.t.eigenlijk wel, maar laatste weken was t.bagger. Morgen uitslag urine. Xxxxxxxxxxxx
@ spannendetijden, oh nee meis wat balen zeg. Had zo gehoopt op een ander bericht! Hopelijk reageert je lichaam beter zonder al die meds en ondersteunt de pregnyl de boel na de tp. Ik blijf duimen hoor! Hoe is je man eronder? Ik bedoel de naam Lieke, niet jullie naam @ lima, fijn dat Lotte er zo goed door is gekomen. Gaat het nog steeds goed? @ luukske, wat vervelend die rommelige cyclus! Ik voelde me soms ook hartstikke zwanger door pco. Stomme hormonen.. @ brabantse, vervelend zeg van je buikklachten! Hopelijk is er niks geks aan de hand. @ einad, wat naar dat je zo'n migraine had! Ik ben daar tijdens een zw juist van verlost gelukkig. @ laurise, hoeveel daagjes nog? Kan me zooo goed indenken hoe je je voelt! Ga je ook iets speciaals doen? @ marsim, spannend zeg! Hopelijk geen cyste, maar een nestelend beebje @ all, 20 feb intake bij de vk
Luukske: thanx meid!!!! Hopelijk mag ik die gauw hebben bij de nieuwe poging ik ga ervoor !!!! hihi Wat jammer dat je testje toch negatief was. Al verwachtte je dat natuurlijk wel! Wel vervelend dat je cyclus zo lang is,!! dikke knuf Lima: ik had t zelf ook anders gehoopt hor. Maar ben niet echt teleur gesteld, wel beetje natuurlijk maar heb goed gevoel over die poging in eigen cyclus! Dus we gaan ervoor Wat fijn dat Lotte haar operatie goed is gegaan!!!! Wat is het toch een stoere meid!!! Einad: thanx girl!! ik doe mn best!!! Hihi ik kijk liever naar de positiefheid van de volgende poging dan het afbreken van deze! Tuurlijk is het balen en had ik het liever anders gezien. Maar ik ga 100% voor de nieuwe kans!! Tis toch weer wat anders en hoop dat we daar meer aan hebben! Hoe was je uitslag?!?!?!?! En hoe ging het bij de dieetiste?! Marsim: wat vervelend van je cyclus meid! En natuurlijk nog veel vervelender van je buikpijn en de onzekerheid! Ik hoop niet dat je een cyste hebt meid, en anders dat ie makkelijk te behandelen is met de pil! Bad Bentheim is leuk he?!?!?!?!? Mijn ouders en broertje komen er wel eens. Mn nicht woont bij de grens en soms doen ze aan woning ruil tijdens de vakantie en dan gaan mn ouders altijd oppad richting bad. B. en toevallig zijn manlief en ik er 3mnd geleden nog geweest! we waren bij vrienden die ook aan de grens wonen en tis 5min rijden bij hun vandaan! Volgende maand gaan we weer ff kijkje nemen Laurise: ik heb nog nooit problemen met mijn slijm gehad!!! Groeit altijd goed! Soms wat traag maar haal altijd de 8a9 mm en laatst bij de tp kreeg ik te horen dat ik prachtig dik slijm heb! De gyn denkt dat het komt doordat ik nu vanaf begin dubbel heb geslikt. Dat mn lichaam imuum is. dat ik in het begin nog wel reageerde maar na 3wk dus niet meer.  wel balen!! En ik vraag me dus af, of ik daar tijdens mn wachtweken dus ook geen last van heb gehad. Maarja,..niet te lang overna denken we gaan het nu anders proberen en ik heb er goede hoop voor!! T wachten is idd wel ff tegen vallen!!! Laatste tp (verse) was in november!! Met 2dec de uitslag! Nu word het waarschijnlijk begin maart pas ergens. Afhankelijk van mijn cyclus en eisprong. (wel toepasselijk,..bij de poging waarin ik eventjes zwanger was,..testte we op 15 april,..misschien kom ik nu WEER rond die tijd uit! Zou wel bijzonder zijn als het dan deze keer lukt!) Brabantse: thanx!!!!! Laten we het hopen!!! Ik blijf iig positief!!! Vraag me af of er meiden zijn met ervaring waarin gestuurde cyclus niet lukte maar eigen cyclus wel! En hoe die behandeling dan verliep! Ik krijg namelijk als het goed is (daar had ie het vorige keer over) tijdens mn wachtweken dan ook nog 2x 1500 eh pregnyl,..voor extra hormoon stimulans. Vandaag je urine uitslag!!! Spannend!! Wel fijn dat je beetje bent opgeknapt!! Nen: ooooooh lekker slim van me!! Hahahahhahaha blond he?!?!! Hihi Mijn man vind het volgens mij niet zo heel erg. Hij heeft liever ook een afgebroken poging dan een kansloze met verspilling van de cryos! maar ik moet eerlijk zeggen,..ik heb hem niet meer gezien sinds gister ochtend voor dat ik op controle moest dus zal het er vanavond nog wel even over hebben! heb m wel ff gesproken via whatsapp en heel ff aan de tel na mn controle en volgens mij pakt ie het wel goed op hij vroeg gister wel heel lief of ik niet verdrietig was! En was blij dat ik zo positief kon denken! Hoe voel jij je?!?!?!?!? Al aant idee gewent?!?! Ik ben nog steeds helemaal blij als ik je onderschrift lees!!! Vind het zoooo top voor jullie!!! En nog 3wk tot je intake! Das toch weer een stap van werkelijkheid/bevestiging! Spannend allemaal hor! Ego: hier weinig nieuws eigenlijk, 2e dag primolut. Dus nog ff te gaan tot ongi!! Heb wel super zin in de nieuwe poging op de nieuwe manier en kan niet wachten tot t zover is!!! ben wel benieuwd wat mn cyclus dan gaat doen! Hoop dat het allemaal beetje vlot gaat en dat ik gauw op de wachtbank mag  Oooh ik heb nog wel ff wat: ik heb toch een hightea voor mn schoonzus geregeld als babyshower?!?! Belt ze me gister op: ze had controle bij de gyn gehad, ze vermoeden dat ze zwangerschapsdiabetes heeft!!!!!! Dan is een hightea natuurlijk niet leuk?!?!?! Of wel?!?!?! Ik ben er niet in thuis maar neem aan (als ik naar gewone suikerpatiënten kijk) dat ze dan al dat lekkers niet mag hebben!!! wel balen hor! Maar volgende week hoort ze het definitief misschien kunnen we dan nog wat anders regelen ! ohhh en we gaan lekker samen naar de 9mnd beurs!!! vet leuk!!!!!!!!
@all. Hier gaat t niet zo lekker. Die vage pijn blijft soms.opkomen en voel me gewoon vaak niet zo lekker, maar soms ook weer, wel. In urine weer bloed gevonden, verder niks.....de huisarts neemt me niet zo serieus en ik vind het lastig uit te leggen. Als met t kind maar niks mis gaat, dat baart mij zorgen. Ze beweegt wel veel gelukkig. Morgen de verloskundige maar bellen, of is.dat dom? Huisarts vond.dat ik maar terug moest komen voor vaginaal onderzoek.....die snapte ik niet helemaal, sukkel. Pfffff sorry van mn gezeur, ik ben zwanger en sommige van jullie niet en das veel erger! Maar jullie blijven gewoon mijn forum meiden en moest t ff kwijt, sorry schatten
@brabantse, gewoon bellen met de vk....huisartsen zien vaak niet het belang er van in, maar je hebt toch echt een beeb in de buik, en daar moet je voor zorgen!! enne EGO berichtjes moet je gewoon plaatsen....daar zijn we voor!! @marsim, ik hoop dat het geen cyste is! @spannendetijden, ik hoop dat april je weer geluk brengt!! @all, heb van iedereen bijgelezen, maar moet nog even bijkomen van mijn lange nacht....was gisteren echt gaar, en lag er al om 19u in....
Hier gaat t al beter, blijf wel vermoeiend vinden, volle.dagen met Meike, maar das de zwangerschap natuurlijk Alles goed hier verder met jullie? T is.zo rustig! Xxxxxxxxxxxx
Brabantse: hoe voel je je nu meid?!?! De verloskundige nog gebeld?!!? Vind dat niet dom hor!!!! Gewoon doen!!! Sterkte ! x En maak je niet druk om je ego bericht! Dat hoort erbij daar zijn we voor!!! Luukske: goede morgen .nouja kan bijna zeggen goede avond - tis zeker stil hier schatten! Ik probeer iedere dag bij te lezen en te reageren maar soms lukt t me echt niet  All: hier weinig nieuws. Gister heerlijk dagje gehad met ons nichtje! Lekker wezen spelen en naar het bos geweest! ze was mega verkouden dus heel hangerig maar dat geknuffel vinden wij niet erg vandaag erg druk dagje op mijn werk. Ene collega heeft verlof en ander is ziek dus moet nu werken voor 3 ! maar dan gaan mn uren wel lekker snel en had nu ff snel tijd om te reageren hier morgen nog volle dag werken en daarna lekker weekend! Tot nog toe geen plannen, maar manlief moet vrijdag zondag en dinsdag werken dus zie hem niet zo veel (werkt 24uur) zaterdag misschien ff lekker samen naar de markt enzo en verder geen plannen! Zondag ga ik denk ik boven eens flink opruimen. De administratie kamer (moet de belasting spullen bij elkaar zoeken en weer ff de mappen op orde brengen zo aant begin van het jaar) en mn kleding kast uitramen! En natuurlijk het nodige huishouden en morgen avond ga ik bij vrienden eten ook altijd leuk! En morgen zit ik alweer op de helft van mn primolut!! dan nog 5 dagen slikken en wchten op mn ongi en natuurlijk nieuwe ronde gok eerste echo op 10 of 11 feb. !
brabantse: succes vandaag!!!!!! All: fijne dag allemaal!!! Geniet van de prachtige sneeuwval Xxx hier weinig nieuws,...ben te werk vandaag en heb qua mmm niets bijzonders nu ik primolut slik !
@ brabantse, ben benieuwd wat de vk zegt! succes! @ spannende tijden, werk ze nog even en dan lekker genieten van je weekend! @ nen, wat lees ik nou in een ander topic... spannend!
Meiden even snel een reactie. Beter laat dan nooit, ik ben ongi!! Ben blij kunnen we weer verder. Vannacht hoop ik wat uitgebreider te kunnen reageren. Heb mannetje thuis zitten met een hernia. Druk dus.
Vk vond het heel.stom dat ze me omeprazol.hadden gegeven bij huisarts nu maar weer aan de antagell en na 7 uur niet meer eten. Darmen gisteren voor.eerst weer rustig, ben gaan werken, daarna eters gehad, daarna.een gebroken rug....auw! Kan, nu helemaal nauwelijks bewegen, maar ja......eigen schuld. Baby is gemiddeld, maar door grote placenta krijg ik nu eenmaal grote babys, haha. Maart ze.zei.dat t persen nu veel.sneller zou gaan, zeker als ze nu geen sterren kijker is, ik ben benieuwd Fijn weekend! Xxxxxxxxxxxx