@ laurise, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! @ lima, mooie tv! wij hebben een lcd ook een sony bravia.. naar zeeland das altijd mooi!! vandaag voor het eerst met het prinsje even op het strand geweest maar het was een beetje betrekkelijk weer. @ luukske, wat goed dat je mannetje wil gaan zitten!! ons mannetje is ook wat anders dan anders.. drinkt juist erg weinig maar wil ook minder slapen. @ marsim, jammer van jullie vriendenweekend.. wel heerlijk dat je nog een weekje vrij bent! @ all, mijn cyclus is helemaal van de leg :S ben nu alweer ongesteld na net 17 dagen, ook veel buikpijn en al weken lang misselijk en raar gevoel.. al wel eens een testje gedaan maar is niks.. misschien is naar de dokter ?!?
@lima, das idd een mooie TV, wij hebben hier een LED met een glasplaat ervoor, gezien de kinderhandjes/vingertjes...haha... lekker Zeeland! waar gaan julli precies naartoe? @marsim, balen van je vriendenweekendje! @einad, Mika heeft die periode ook gehad, van weinig drinken etc....en nu is het een vreetbeer, haha....hij eet nu 's ochtends 1 snee brood, of een bord pap, in de loop van de ochtend 1banaan geprakt met liga en s-appelsap, 's avonds een bordje warm, en tussendoor 3-4 flessen van ruim 280!!!!(ik doe trouwens wel wat minder voeding erin, dus gewoon wat extra vocht!). en je cyclus wat van slag, hier ook....het lijkt elke maand toch een aantal dagen langer te duren....afgelopen maand ook bijna 2 weken ongi geweest!!! denk dat de PCO weer goed aan het rommelen is! @all, ddelijk overleg over de vakantieplanning....ik ga er wel naartoe, maar heb met mijn directe collega al alles geregeld voor onze avonddiensten!
Hoi lieve meiden Bedankt voor jullie felicitaties!!! Even een kort berichtje van mij/ons Het gaat super goed met Laurise, ja ja grappig he mijn forum naam is de naam van ons kindje. Ik heb deze naam ooit verzonnen in een geschiedenis les op de middelbare school. Je spreekt het trouwens uit met de i van iaah (wat een ezel doet haha) en niet de i die kinderen geleerd krijgen..snappen jullie het nog hah. Het is echt een lief kindje, 's nachts heeft ze nog wat moeite met slapen maar hebben nu een bakerzak (Luukske een puckababy, weet nog dat ik aan jou vroeg wat het was) gekocht en gaan we vanavond uit proberen, ik denk dat dit zeker gaat helpen, ze is zo onrustig. Niet dat het mij verbaast want in mijn buik was ze ook altijd zo druk.. Met mama gaat het ook wel weer goed, onderkant gaat super goed en ze hebben mooi werk afgeleverd ook niet geheel onbelangrijk. Ben wel pamala anderson met die grote harde borsten maar nog even en dan heb ik daar ook geen last meer van. En pff wat grote matrassen die in je onderbroek komen haha. Verder geestelijk moet ik nog het 1 en ander verwerken, zal binnen kort mijn bevallingsverhaal opschrijven. Maar kort gezegd zat alles tegen wat tegen kon zitten en heb ik er een naar gevoel van over gehouden. Goed over praten en op papier gaan zetten. Ik ga z.s.m. weer reageren op jullie, heb nu een laptop op bed staan dus dat gaat goed komen! __________________
@ Laurise, van harte gefeliciteerd meid! Ik snap helaas niet hoe je de naam uitspreekt, maar super leuk! Ben blij dat alles goed gaat, nog maar een paar meiden, dan zijn we compleet!
@ Laurise, meid fijn om te horen dat jullie meisje het goed doet. Mama moet ook goed de tijd nemen he!! Rustig aan meid en geniet ervan.
@laurise, mooi weer wat van je te horen, en gelukkig vinden jullie jullie weg een beetje!! doe wel lekker rustig aan! dus je had die naam al heel lang!!! mooi hoor! @babii, denk dat je het uitspreekt als "lau ries" (laurise, verbeter me als ik het fout heb!) @all, hier weinig nieuws!
hey meiden, wil even kort reageren..... Luka en Mika zijn bij opa en oma, omdat we vanavond een verjaardag hebben van een vriend.....maar ik mis mijn mannen!! heb vanmiddag schokkend nieuws gehoord.....bij mijn zus in de straat is een man met een bijl en fakkels en zwaard doorgedraaid, en er waren al 1 dode en zwaargewonde gevallen voordat die vent dood is geschoten door een politieagent!! een van die dode ligt gewoon bij mijn zus op de oprit....gewoon afschuwelijk....ze stond op het punt om naar het kerkhof te gaan, naar het graf van haar vriendin, die ze pas verloren heeft, maar moet nu binnenblijven omdat alles is afgezet.... nou, moest het even kwijt, dadelijk douchen en naar de verjaardag....en morgen meteen mijn mannetjes weer halen!!
@ Luukske, ahh mis je je mannetjes. Is ook niet niets hoor om ze maar zo even ergens achter te laten. En wat een verhaal zeg van je zus. Had het wel op het nieuws gehoord maar dan komt het wel heel erg dichtbij, bah. Erg confronterend allemaal hoor. @ all, ben nu aan het werk maar heb gister een heerlijk dagje relaxen achter de rug met mijn mannetje, heerlijk. We waren er om 10 uur en gingen om 15.30 uur weg. Meerdere massages gehad. Lekker prive saune, stoomdouche, bubbelbad ( huge was hij). Een floating, massagebed en een manicure. We hebben genoten. De dag afgesloten met heerlijk uit eten. Was heerlijk om er even met z'n tweeën uit te zijn maar erg blij toen ik mijn meisje weer kon ophalen. Nu in de nacht en ik kom er maandag weer uit. Dan volgende week weer 4 nachten en dan VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
@marsim, klinkt lekker zeg dat relaxen met je mannetje! en wat lekker dat je bijna vakantie hebt....wij hebben vanaf week 28 vakantie! tja, dat in Brunssum was idd schrikken, zaterdagochtend lagen de lijken nog op straat.... @all, afgelopen weekend sliep Mika niet echt goed, kwam om 4u 's nachts, flinke poepluiers etc....en ja hoor, vanochtend was er een tandje doorgekomen....
laurise gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat fijn dat alles goed gaat!!!! geniet lekker van je meid!! en wat bijzonder dat laurise laurise heet mooi hor!!
@ Luukske, ach het eerste tandje, geweldig! @ Mielenl, hoe gaat het bij jullie? @ Spannendetijden, meid hoe is het daar? @ All, heb een ontzettend drukke en vervelende nachtdiensten achter de rug. Afsluitend met een heel groot incident vannacht dat fataal is afgelopen. Er worden onderzoeken gestart en moet morgen extra naar mijn werk om een heel tijdspad op te zetten van vannacht en heb een uitgebreide rapportage moeten schrijven. Hopelijk gaat het allemaal met een sisser aflopen. Weet in ieder geval dat wij goed gehandeld hebben dus het zal wel loslopen denk ik en hoop ik.
@marsim, schrikken zeg....je zit toch ook in de zorg? heb ook ooit iets in de nachtdienst gehad....ook met fatale afloop! @spannendetijden en Mielenl, hoe gaat het met jullie? @all, Mika heeft wel last van zijn tandje, vannacht ook weer wakker, maar nu zaten er gelukkig wat meer uurtjes tussen. vanavond weer avonddienst, morgen vrij, en dan weer 2 avonden, en da het weekend 3 dagen vrij!
@ Luukske, ik zit inderdaad in de zorg. Heftig hoor om zulke dingen mee te maken. @ All, vandaag extra moeten terug komen in verband met het incident. Gelukkig gaat het geen gerechtelijk onderzoek worden en gaan ze het alleen melden aan de inspectie. Het gaat dus nog wel een staartje krijgen maar gelukkig niet op justitieel gebied.
@marsim, balen dat je terug moet komen, maar gelukkig geen juridische stappen! @all, hebben jullie gisteren toevallig "welcome home" gezien, dat programma op RTL? die meid en de 2 oudste kindjes hebben bij ons achter gewoond, het kindje dat ziek is heeft bij Luka op de psz gezeten....heb de hele uitzending alleen maar zitten huilen....
Luukske: ja, ik heb het programma gisteren gezien. Aan het einde zaten hubbie en ik met tranen in onze ogen. Vreselijk om je kindje zo ziek te zien. Wat gebeurt er toch veel dichtbij jullie, dit programma en bij je zus die man met die bijl (getverderrie). Heftig allemaal, hoor. Slapen de mannen nog weleens in de tent?! Marsim: akelig, zo'n incident in de nacht. Ik werk zelf niet in de zorg, maar het lijkt me heel moeilijk. Veel sterkte. Met Isa alles goed? Mielen: hoe ist?! Spannendetijden: is het weer spannend bij jullie? All: hier is alles gepakt! Morgen op vakantie!!!! Jippie, we hebben er echt heel erg veel zin in. Gaan naar Frankrijk en Italie, en maar liefst drie weken. Super hoor, na al die rottige weken. Sonde gaat helaas wel mee. Dietist vond het toch te snel gaan om nu helemaal af te bouwen. Ik sluit nu alleen 's nachts nog maar aan. Dat gaat nu gelukkig wel goed, heb echt het gevoel dat ik er overheen aan het groeien ben (nou ja, m'n buik dan, die groeit echt heel hard momenteel). Na de vakantie mag de sonde er dus waarschijnlijk wel helemaal uit. Heerlijk! Met beebje ook alles goed. Maandag controle gehad en alles zag er goed uit. Moet nu direct na de vakantie weer komen (begin juli) en dan wordt er ook een groei-echo gemaakt omdat Koen dysmatuur was bij zijn geboorte (hij woog maar 2300 gram terwijl ik wel 38 weken zwanger was). Maar eens kijken of deze goed in de groei zit. Heb er wel vertrouwen in want ik zie m'n buik met de dag groeien. Tot begin juli dan allemaal, heerlijk uitgerust terug van mijn vakantie. MamaKoen
@ mamakoen, een hele fijne vakantie. Jammer dat de sondevoeding mee moet maar het is voor een goed doel he. @ Luukske, heb inderdaad ook de uitzending zitten kijken. De tranen liepen over mijn wangen. Wat akelig allemaal.
Hoi meiden, Wat heftig marsim van je werk! Ik heb het ook een keer in mijn nacht gehad, was een onnatuurlijke dood.. zo heftig! Beeld vergeet ik ook nooit meer! Luukske, uitzending niet gezien, misschien maar is kijken op uitzending gemist. wat heftig ook van je zus in de straat.. de vriend van mijn vriendin heeft daar ook een vriend wonen. mamakoen, hele fijne vakantie! lekker genieten en gelukkig is de zonde alleen voor 's nachts!
@einad, je ventje is alweer 6 maanden!! ik heb het ook gezien met uitzending gemist, had namelijk avonnddienst, en zag het gezichtje van het meisje voorbij komen, heb toen meteen de overbuuf gebeld, en die heeft ook uitzending gemist gekeken, en heeft ook alleen maar zitten brullen(haar dochtertje heeft ook op de psz gezeten). @mamakoen, idd de laatste tijd veel onrust hier in de buurt.... fijne vakantie! @all, even over dat meisje....ze had prachtige knal roze krulletjes, echt een "ANNIE" meisje, zooooo mooi gewoon. heb altijd gezegd dat als we een dochter zouden krijgen ze zo wel mocht uitzien, en nu voel ik me daar gewoon klote over....die mensen hebben zoveel mee moeten maken.... ik ben gewoon zooooo blij met mijn 2 gezonde knullen!!!
Daar ben ik weer, Laurise ligt te slapen dus even mama tijd haha. Ik weet niet of ik het al had gedaan maar iedereen bedantk voor de super leuke reacties!!! @Babii Dank je wel meis! En ja net zoals Luukske al zei het is inderdaad Laurieze haha sorry voor de kromme uitleg..hoe is het met jou? @Luukske Jeetje wat een heftige verhalen allemaal..eerst in de buurt nu dat kindje van Welcome home.. Als je die ellende allemaal ziet dan ben je inderdaad extra dankbaar voor wat je hebt. Hoe is het verder met jullie? @Marsim Oooh wat vervelend dat er een incident plaats heeft gevonden, goed dat jullie weten dat jullie goed gehandeld hebben en dat er geen jurdisch staartje komt.. Hoe is het met Isa? @Mielenl Dank je wel!!! Hoe is het met jou? @Spannedetijden Hoe is het met jou? @Nen Hoe bevalt het moederschap? @Mamakoen Wat fijn dat jullie lekker op vakantie gaan!! Jammer met sonde maar als het daardoor goed met je gaat dan is het alleen maar beter toch..o jeetje dan was koen inderdaad klein zeg..was je toen ook zo ziek? Of lag het daar niet aan? Geniet lekker van je vakantie!! Hier alles goed, druk bezig met mijn zwangerschapsverhaal op te schrijven..het wordt alleen heeeel lang omdat ik alles voor mezelf wil opschrijven dus moet even kijken of een korte versie kan maken voor hier.. het helpt dat ik er met veel mensen er over praat en dat iedereen bevestigd dat het heel heftig is geweest. En dat vind ik fijn om te horen..twijfelde veel aan mezelf of ik nu een piepert was of dat het niet een gemiddelde bevalling is geweest en dat is het zeker niet geweest. Dinsdag is het cb geweest en Laurise doet het perfect. Ze weegt nu alweer 4180 en slaapt al 4 tot 5 uur door, echt super! Verder zag alles er perfect uit, ruggetje, hoofdje..wat stond ik te stralen van al die complimenten..! Verder is ze heel lief en zoet, en ik ben al lekker veel op pad, het kraambezoek laat opzich wachten wat ik wel heel vervelend vind.. ik wil zo graag ons meisje showen..maar ja ik weet wel dat er nog veel mensen gaan komen.