clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linlin

Linlin Lid

6 feb 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik ben nu een beetje huiverig dat ik mezelf blij heb gemaakt met een dode mus..
    Maar gister middag met het sporten werd ik weer duizelig.. (eerder die week ook al gehad..) vanmorgen weer. Stond op en moest mezelf echt ff vasthouden..
    Ook voel ik me raar vandaag mijn buik is helemaal opgeblazen en zit ook verstopt lijkt wel.. (heb gevoelige darmen dus heb het wel vaker maar erg extreme nu) heb ook een misselijk gevoel en de neiging om te eten zodat het weg gaat maar dan word het erger of het smaakt niet.. Kan natuurlijk ook dat ik ziek aan het worden ben..
    Mijn collega's zeiden net ook al; meid heb je weer last van de darmen je bent helemaal opgezet... Pff nog ff afwachten

Ga maar weer snel aan het werk.. (reageer straks op de rest)

Xxx

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Altijd spannend.die tijd tot nod.... Onzekerheid klinkt bekend :) ik duim mee en.ben voorzichtig positief voor je!

Hier nog steeds thuis. Darmen zijn een drama en al weer 2 werken op rij beroerd. Heb nu molaxole, maar daar wordt ik ook ziek van. Nog steeds buikpijn, naar volgens dokter, verloskundige en man lief kan, het voor baby geen kwaad en moet ik.afwachten.....lekker dan, ik ben continue ziek, kan niet.werken, maar moet morgen wel weer hele dag op Meike passen....das echt zwaar hoor :( Kortom, hier gaat t nogal PIEP......
    Xxxxxxxxxxxx

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Luukske: wat leuk!!!!!! Dus je bent een lokaal tv bekende nu?! Haha
    Wel vervelend dat mika nog niet lekker is! arm ventje!!!
    En hoe was herman?!?!?!?!?!

Lin: wat verelend die dubbele gevoelens!!!! Helaas kan ik er niets voor je tegen doen meid! Alleen maar afwachten en met je meeduimen!!!!! Hoop t beste voor jullie ;)

Lima: wat fijn dat het beter gaat met de keelontsteking!! Wel sneu voor Lotte van dr oortje zeg! arme meid!!! Hopelijk knapt ze gauw op!!
    Beterschap voor jullie ! x

Marsim: wat fijn dat je zo hebt genoten van je schoonheidsbehandeling!!!!! :D moet ik toch ook maar eens doen! Lees/hoor zo vaak dat het zo lekker is! man en ik hadden toen een bon voor 3 gratis behandelingen maar helaas hebben we die laten verlopen 
    En alvast heeeeel veel vakantie - voor – geniet - plezier voor zondag ;)

Brabantse: wat vervelend allemaal voor je schat!!!!! Hele dikke knuffel voor je!!! En ik hoop dat je gauw wat opknapt!!!! Kan meike overdag misschien niet naar oma of tante ofzo?! Dan heb je misschien beetje rust en kan je wat beter bijtrekken/aansterken!?
    Sterkte meid!!!! Hoop dat je gauw weer op je roze wolk kan kruipen ;) xxx

All/ego: hier niet zo veel te melden eigenlijk! Wacht braaf op mn ongi die ik vanavond of morgen verwacht! Eindelijk op naar nieuwe ronde :D jeeeej!!!!
    Ben blij dat het bijna weekend is , want ben dood op!! Kon vanmorgen ook moeizaam uit mn bedje komen en moet nog tot 5uur werken  heb niet echt plannen van t weekend, behalve mn kast opruimen en t babyshower cadeautje voor mn schoonzus afmaken! Moet ff mand kopen en boxkleed en dan alles in elkaar zetten! Maak een mand, met als bekleding het boxkleed, en daarin/op komt een mama en baby cadeaubon van de kruidvat (komt altijd van pas!! Voor luiers, flesjes, shampoos , hapjes enz) een jasje voor de beeb, roze kleerhangertjes, een knuffeltje en sokjes en een eerste jaars boek. Ooh en een zeepketting met new born baby :D …geloof dat dat het wel was! ;) vind t best lastig voor een 2e kindje,…ze heeft immers alles al !
    En verder ga ik lekker huishouden doen en mn kleding kast een grondig opruimen en uitzoeken! :D én mn ouders zijn over 2wk 35jr getouwd en ik wil ze verrassen met een klein feestje met de familie dus ben ik ook dingen voor aant regelen en uitzoeken dus lekker bezig !
    Fijn weekend allemaal !!!!!!!

4. Linlin

Linlin Lid

6 feb 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag officieel mezelf "zwanger" noemen!!

Ik heb vanacht niet geslapen, zo misselijk en maagzuur!!! Mijn borsten zaten vanmorgen ineens zo vol in mijn bh dat ik na mijn werk een clearblue digital test heb gekocht!
    Net samen met mijn man gedaan. En ZWANGER 3-4 weken!!!

Net het ziekenhuis gebeld en de eerste echo staat geplant op 2 maart... Kan het haast niet geloven nu maar hopen dat er niks mis gaat en het gezond is!!

Ik sta te popelen om het mijn ouders/schoonouders te vertellen..
    Wanneer hebben jullie dat gedaan?? Ben al leuke dingen aan het bedenken om ze te verrassen :D

De rest krijgt het pas te horen als we uit de gevare zone zijn..

Oohhww ben zo door het dolle heen ook al voel ik me zooo misselijk haha

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WOW!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @linlin....Gefeliciteerd!!!

@all...zal later weer wat uitgebreider reageren...we zijn nu met zn allen ziek (

7. Linlin, wat super van harte hoor! Lekker gaan genieten van alle kwaaltjes!

Lima, beterschap voor jullie allemaal! hoop dat het snel beter gaat en iedereen even flink uitgeziekt is!

Nen, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

Luukske, heerlijk lekker schaatsen, leuk dat je op tv kwam :) Knuffel voor Mika, arm mannetje! Zo;n lieve foto met zijn mutsje!

Marsim, heerlijk dat je zo genoten hebt, soms moet het ff tijd voor jezelf!

Brabantse, een dikke knuffel en hoop dat je darmen snel rustiger worden.. Tis soms behoorlijk zwaar he en dan ook nog met je kleine uk!

Spannende tijden, wat word ik toch altijd vrolijk van je berichtjes.. Zo lekker in de weer en zoveel aant regelen mensen boffen maar met jou om hun heen! En ik hoop dat je ongi word!

All, hehe voel me eindelijk weer een beetje mens.. pff was er goed beroerd van. Zit heel erg te dubben of ik over twee weken een geslachtsbepaling wil laten doen..

Fijn weekend!!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Linlin gefeliciteerd! Wij hebben t met 8 weken verteld.aan ouders en broers en zussen, rest pas rond 12 weken.

@all lig in t ziekenhuis, pijn was te erg en ik bleek uitgedroogd. Nu gaat t wel, wel veel pijn nog gehad, want pijn stilling is er niet veel. Straks echo om te kijken of het niersteen of nier stuwing is. Ook moet ontlasting weer normaal worden, komt goed, zit hier op goede plek. Mis man en Meike wel heel erg!
    Xxxxxxxxxxxx

9. Jeetje Brabantse!! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel mag opknappen. Je bent gelukkig in goede handen maar snap heel goed dat je je man en Meike mist.
    Heel veel beterschap!!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @linlin, gefeliciteerd meis!!

@spannendetijden, nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@brabantse, schrikken meis....beterschap!!

@einad, hoe gaat het nu met de BO?

@all, herman van veen was super, gisteren gaan schaatsen en auw....gevallen en mijn knie verdraaid!! vanavond dus niet werken, want in en uit de auto stappen gaat niet....
    verder is Mika echt flink verkouden, dus die hou ik lekker binnen, en hubbie en Luka gaan vanmiddag weer het ijs op!

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Jeetje wat schandalig!! Heb jullie al ruim 24urr in de steek gelaten ;) hihi
    Einad: thanx voor je lieve berichtje!!!!! :D
    Wat fijn dat je je weer wat beter voelt!!! En geslachtsbepaling,…tja ,…daar kan ik je niet bij helpen ;)
    Wij hebben altijd gezegt dat doen we niet tot t moment van bevallen ! ben gek op verrassingen hahaha
    (al zou ik het ergens wel willen weten van te voren )

Brabantse: jeetje schat,…wat schrikken!! Beterschap!!!! En zoals je zelf zegt: je bent nu op de goede plek!!
    Dikke knuf!!!

Oei luukske: je moet wel voorzichtjes doen hor ;) hopelijk hersteld je knie gauw!!!
    Tip voor de kleine jongen: smeer lekker iets van fix op de onderkant van zijn voetjes, sokjes aan en lekker laten slapen ;)

All/ego:
    Hier weinig nieuws eigenlijk! Wacht geduldig op mn ongi die er nog niet is L vandaag dag 3 zonder primolut dus hoop morgen echt ongi!
    Ben wel puuur saggo en beetje emo vandaag dus zal vast niet lang meer duren :D alleen aan rest van mn lichaam merk ik niets!
    Vandaag lekker de helft van de bedankjes voor de shower van mn schoonzus gemaakt :D vind ze super leuk geworden!!!
    En heb ook mn cadeautje gemaakt!!!! Dus lekker crea bezig geweest! Over t feestje van mn ouders ben ik nog niet uit! Gaat helaas allemaal
    Niet zoals ik had gehoopt! Met de nodige tranen vanmiddag , maarja,..komt vast goed!
    Manlief is te werk dus ben lekker in mn eentje,..maar vind dat altijd wel erg stil/saai int weekend!
    Zo maar eens een grote pot thee maken en lekker filmpje kijken :D
    Fijne avond allemaal!!!
    x

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi hoi,
    Ben weer thuis, waars nierstenen door de uitdroging. het doet zon pijn meiden, je kan beter bevallen. Heb buscopan voor de kolieken, maar gelukkig heb ik die al vanaf gisteren 7 uur niet gehad. Wel continue erge pijn in flank, maar de koliek is erger, dus dan is dit beter. Ben heel bang voor nieuwe kolieken , het is ondraaglijk. Vanaf een uurtje ook scherpe pijn bij plassen, miss dat, het er nu uit gaat komen? Durf niet te hopen. Morgen echo van de nieren. X

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, dikke knuf meis!! hopelijk snel ongi!!

@brabantse, jee nierstenen....pijnlijk zeg. heb zelf lang rondgelopen met galstenen/kolieken....is idd niet niks....

@all, knie is nog steeds erg pijnlijk

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ linlin, van harte gefeliciteerd!

@ brabantse, sterkte meid. Heel pijnlijk.

@ einad, ik zou het graag willen weten haha. Ben veels te nieuwsgierig. Blijft jullie eigen keus.

@ lima, beterschap daar!

@ luukske, beterschap met je knie.

@ all, hier het weekend op de hap gezeten. Toenemende klachten bij manlief. Nu iets verbetering maar nog steeds knudde. Hier dus flink druk.
    Verder met de dames alles goed.

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabantse: meid wat naar allemaal! maar wat fijn dat je weer thuis bent!!!! succes vandaag! knuf en beterschap skat

luukske: thanx!!!!!

Marsim: wat vervelend voor je man zeg!!!! beterschap voor hem! hopelijk knapt ie gauw op!

all/ego: ik had gister al klein berichtje geplaatst via mn mobiel maar is om 1 of andere reden niet gebleven :(
    ben gister ongi geworden!!! jeeeeej!!! en hoe! had mega pijn in mn buik en rug! werd er gek van!! gelukkig is het nu wat minder! straks ff bellen voor de eerste FM! :D zooo blij!!!!
    verder van het weekend lekker in huis gerommeld. gister maar eens aan de computer/administratie kamer begonnen! pfff wat een klus! maar ik ben al heel eind! nu alles nog in mappen stoppen en dan heb ik dat weer klaar :D
    vandaag en morgen hele dag werken en woe komt de kleine boef weer!
    en ben weer druk met de feestjes en ook die van mn pap en mam gaat nu op rolletjes ;) hihi
    fijne dag schatten!!!!!!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, wat fijn dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende en laatste ronde!!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, jeetje zeg is ook niet fijn...konden ze op de HAP wel iets voor jullie betekenen?

@spannendetijden, joepieeeee ongi!!

@all,omdat ik voor mijn werk veel in en uit de auto moet stappen heb ik me ziek moeten melden ivm de knie, want die werkt niet echt mee!!
    vandaag een rustig dagje aan huis.

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ luukske, gelijk ook. Beterschap met je knie.
    Manlief kreeg alleen wat extra pijnmed mee maar verder stelde het weer weinig voor na 1 uur wachten, ondanks afspraak.
    Morgen weer naar de ha.

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: Jaaaa,…eindelijk!!! En hopelijk hoef ik deze ronde niet weer af te breken!!! Ben zooo benieuwd!!!
    En jij wederom beterschap met je mannetje! Vervelend dat de afspraak weinig uit haalde!!

Luukske: wat vervelend dat je zo;n last hebt van je knie!!!! Hopelijk hersteld het gauw weer meid!!! Beterschap!! Neem lekker je rust!!

All/ego: net eindelijk de assistent van de poly gynaecologie tepakken gehad! Was gister zooo druk dat ik er niet door kwam !!! dinsdag ochtend heb ik mn eerste controle! Fm! Cd10!! Zoooo spannend weer een nieuwe ronde!! Heb van mn ongi nu weinig last! Das wel fijn! Had van t weekend zo;n last dat ik nu bang was dat ik flink ongi zou zijn, maar tis gewoon net als anders! ;) verder eigenlijk weinig nieuws. Vandaag lekker werken en vanavond ff naar de zaal waar ik over 2 week t feestje van mn ouders ga geven! morgen komt de kleine boef en heb ik lekker knuffel dagje :D helaas is manlief werken! Verder weinig op de planning!
    Ja verder met de bedankjes voor de babyshower en voorbereiden van mn ouders feest!
    (zouden jullie het leuk vinden als ik foto plaats van mn bedankjes en shower cadeau?! Ben eigenlijk stiekem wel benieuwd wat andere ervan vinden ;) al is dat natuurlijk wel off topic! )

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @spannendetijden...wat goed!!! Je bent ongi...en dan dinsdag alweer echo op cd 10...super!!! En natuurlijk moet je foto's plaatsen...ik hier is nieuwsgierig..

@luukske..Moet je niet even langs de HA voor je knie...klint namelijk niet erg fijn

@marsim...Succes vandaag bij de HA...

@all...Hier alles goed.. Ben nu aan het werk en het is lekker rustig zodat ik wat tijd heb om op zw-pagina te kijken... :D
    Lotte dr oortje is weer bijna genezen....Mijn vriend zn keelontsteking is bijna over...Ik ben alleen nog maar goed verkouden alleen is Koen nu een beetje uit zijn doen. Hij krijgt volgens mij kiezen door en heeft daar HEEL VEEL last van...zo sneu

Deel Deze Pagina