clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi dames,
    Hier alles goed, begin weer goed bij te komen, wordt wel weer meega dik, Poeh! Vandaag kamer Meike.afmaken, morgen kan ze er al in! Nog 8 weken, denk dat er een 10 ponder uit gaat komen ;)
    Xxxxxxxxxxxx

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, Meike was ook een flinke tante, toch?

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja Meike was 4430 met 41.2 weken. Niks schrikbarend maar geen ukkie :) Geen maatje 50 gehad en maar 2 weken 56 haha.

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @luukske....haha..het was hier zo rustig! Hoe is het nu met je knie?

@marsim....Al een positieve ovu-test in handen gehad?

@spannendetijden...Hoe is het met je? Hoe was de FM?

@einad.....Voel jij je alweer iets beter?

@brabantse...En hoe vindt ze haar nieuwe kamer?

@all...niet zo heel veel nieuws hier. Lotte wel weer oorontsteking en ze krijgt weer kiezen....En koen alles goed!!! En met paps en mams gaat ook alles goed!!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Ik zit in meeleesmodus. Veel beroerd en nu als klap op de vuurpijl griep er overheen.

Kom gauw weer actiever meekletsen hoor!

Liefs

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Beterschap Nen!
    Meike gaat er vanmiddag voor t eerst slapen, ben benieuwd. Hebben haar wel goed voorbereid, ze speelt er al een maandje of 2 en we hebben samen de knuffels en boekjes etc. naar het nieuwe kamertje gebracht. Maar ja...slapen is natuurlijk iets anders, jullie horen er nog van!! XXXX

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Slaapt er al 2 dagen, zonder 1 kick, wat een topper!

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hoi meiden, ik breek even in.... heel spannend, heb clomid 150 en metformine 150 en met resultaat: 2 follikels, misschien 3.... morgen weer een echo! Spannend dus! Weten jullie hoe groot de blaasjes moeten zijn voor ze kunnen springen (al dan niet met pregnyl?)

Groetjes!

9. Vandaag voor het eerst ons kindjew voelen bewegen. Verder gaat het heel goed en zit lekker in mijn vel!

Spannende tijden, hoe is het met je?
    Lima, arme Lotte!
    Brabantse, het gaat hard!
    Marsim, hoe is het?
    Luukske, je knie al over?
    Nen, beterschap en hoe is het met de lege holte op de echo?
    Sas, ik weet het niet zeker meer maar dacht rond de 30.. Sorry als ik iets heel geks zeg nu!

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: wat fijn dat je zo opknapt!!!!! En ben benieuwd hoe je kleintje zal zijn bij de bevalling! ;) hoop voor jou geen 10ponder haha. Sterkte/succes nog ff de laadste loodjes meid! En wat goed van meike!!!!! Jeetje!!! St is trots op je kleine meid! Hihi

Lima: fijn om te lezen dat alles bij jullie goed gaat!!!!! Misschien komt Lotte dr oortjes nu wel bij de kiezen weg! kan me voorstellen dat het doortrekt! Wel vervelend voor de kleine dame zeg!! knuf voor haar ;)

Nen: beterschap meid!!!! Laat jezelf maar lekker verwennen ;) en rustig aan! Pas maar goed op jezelf en de kleine :D hoest verder met je zwangerschap?!

Sas: welkom en wat spannend!!!!! Ziet er goed uit dus?!?! Gemiddeld springt een ei van nature volgens mij rond de 22/24mm. Maar dat verschild per persoon! (zelfs per ei en cyclus)
    Kan 20 zijn maar soms zelfs 30.

Einad: WOW!!!!!! Wat moet dat bijzonder zijn geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D geniet er maar lekker van!!!!!

All/ego: nou ontzettend druk gehad dus! Vrijdag alles regelen voor t feest van afgelopen zaterdag! Boel versieren en taart gemaakt enzo. En savonds met mn schoonzus naar 9mnd beurs geweest! erg leuk!!! Al die bolle buiken gaven me juist een super positieve boost! (terwijl ik het tegendeel verwachtte) en vroeg me wel steeds af,…zal 1 van deze meiden opt forum zitten??!! Hahaha
    zaterdag dus hele dag druk met feest voor mn ouders! Maar was super geslaagd! En gister zijn man en ik naar tuincentrum geweest voor boompjes in de voortuin. En daarna kregen we visite van zijn familie en zijn we met zn alle uit eten geweest! wel grappig want beide schoonzussen zijn zwanger en je kan goed verschil zien tussen de meiden en jongens buik! Best bijzonder!!! Gister fm gehad op cd 15 met ei van 17a18 mm en slijm van 6a7mm dus de gyn wou geen enkel risico nemen en me vanmorgen om 8uur weer zien! Dus vanmorgen WEER fm gehad op cd 16 met ei van 19a20mm en slijm van 8a9mm!!!! :D :D ik ben zooooooooo blij dat het zooooooo mooi groeit allemaal!!!!! Voor mij doen vrij normale cyclus dus (qua dagen) en prachtige groei!!! Zo blij mee!!!! Dus vandaag hoor ik wanneer de tp is! AMC belde al meteen terug omdat ik eigenlijk direct moest starten met utro en vrijdag de tp zou hebben. maar toen ik vroeg wanneer ik dan pregnyl moest spuiten, zei ze dat dat niet hoeft omdat ik progynova gebruik. Dus ik haar uitgelegd dat ik dat dus niet heb en een ondersteuning zou krijgen van pregnyl. Dus nu moet amc overleggen met mijn arts en krijg voor 2uur te horen wanneer ik naar amc moet. Zelf gok ik op pregnyl morgen en tp donderdag! Maar ff afwachten dus! Wel spannend weer!!!!!

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @spannendetijden...wat super dat het feest geslaagd is!!! En wat nog mooier is......je hebt deze week nog TP!!!! Ik duim voor je meid

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all...reageer later even op de rest....

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx lima!!!! :D
    ik ben net gebeld,...ze hadden zich in eerste instantie vergist :s en wouden me nu direct laten beginnen met utro en dan vrijdag de tp. maar toen ik ze erop wees dat ik een natuurlijke cyclus heb, veranderde de plannen! ze moesten ff overleggen, maar,..vanavond de prik (zelfde werking als pregnyl maar andere soort) 5000eh. en dan is woe mn eisprong (wat ik zou moeten zien als punctiedag) en dan zondag de terugplaatsing :D !!! jeeeeej normaal doen ze geen tp in het weekend, maar nu een uitzondering dus :D

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    spannend zeg, spannende tijden!! Duim voor je!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx sas!!!!!! zeker weer spannend!!! maar nu mn lichaam het zo goed doet zonder hormonen ben ik zoooo vol goede moed! ik geloof erin!!!! :D op naar zondag!!!! ;)

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, meid wat fijn en wat een goed slijmie!
    Super dat het feest geslaagd was.

@ all, sorry even ego.
    Hier nog steeds manlief thuis. Vanaf vrijdag weer toenemende klachten. Vandaag in het zkh geweest voor foto's dit bekijken ze eerst en daarna volgt een mri.
    Ik ben behoorlijk op s'avonds en dus weinig puf. Ik sleur mezelf nog naar de sportschool twee keer per week maar weinig puf. Ben erg druk met alles. Sorry dat ik nu dus niet op iedereen reageer.

Voor iedereen dikke knuffel!!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, spannend allemaal....mijn duimen draaien!!!

@sas, ik heb de pregnyl al moeten zetten bij 18mm!! vond het erg klein, maargoed, ik was wel zwanger....te lang doorgroeien hoeft niet altijd goed te zijn....mijn duimen draaien!!

@einad, mooi dat je de kleine hebt gevoeld!!

@lima beterschap!!

@marsim, wel super van je dat je toch 2x per week sport!! you go girl!! ben je nog aan het afvallen? (ik ben 3 weekjes geleden "stiekem" begonnen, en inmiddels 8 kilo kwijt!!).

@all, jeetje heb vandaag een draakje in huis....Mika jankt om alles, kan echt giftig worden als hij zijn zin niet krijgt, grrr...die peuterpubertijd begint toch later, of niet, hahaha....

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: thanx alvast voor het duimen draaien!!! vind t zelf super spannend deze keer! maar heb zooo'n goede hoop! hopelijk heeft t nut ;)
    wat vervelend van mika! maarja skat,...hoort erbij ;) fijne dag verder!!!

Marsim: meid wat vervelend allemaal!!!! maar je moet goed op jezelf passen hor!!! petje af dat je toch lekker blijft sporten :D geniet er maar van!

all/ego: ik heb eigenlijk weinig te vertellen! gister mn pregnyl gehaald 5000eh om 22:00 uur! morgen mn eisprong! (en ik kan zelfs merken dat mn slijm t goed doet qua afscheiding :D ) daarna is het aftellen naar zondag begonnen! ben benieuwd hoe t ontdooien gaat!! 1 of 2 cryotjes terug!? wel weer super spannend!! leuke is dat als het lukt,..volgens de calculator mn uitgerekende datum op mans verjaardag is :D hahaha kan haast niet wachten tot de tp en de testdag! ben vol vertrouwen en ga ervoor!!!! ergens ook wel blij dat ik zondag pas hoef want vrijdag komt de keuken en dan kan ik manlief mooi helpen met klussen!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, wat wordt de D Day van jullie toekomstig kindje(haha)? november toch? mooie maand om geboren te worden, en om te bevallen, haha....kan er 2x over mee praten!!

@all, ben weer giga ongi!! CD3, hebvandaag gelukkig vrij, morgen en donderdag werken, hopelijk is het dan iets minder...blehhhh....laatst januari een paar daagjes een druppel, dus heb die wel als een cyclus geteld, wat een onregelmaat....
    ik kijk het nog een paar maanden aan, en wil dan toch richting gyn!

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Luukske, heel herkenbaar! Meike is heel vrolijk, maar ze zeurt veel en alles iets niet lukt krijst ze alles bij elkaar. Soms een middag onuitstaanbaar haha, bij dat.papa dan.thuis komt....vaak is het dan ineens over grrrrrrrrr. Xxx

Deel Deze Pagina