Hier is ons mannetje heel lief maar o wee als hij het woordje nee hoort, gooit zich op de grond en gaat hard met zijn hoofd bonken.. Boefje zit flinkt onder de blauwwe plekken en vind het erg zielig om hem zo te zien!
Hey meiden,gezellig is dit hier. ik wou even kort jullie mening.mijn dochter die is verwekt via iui met hormone.nu willen wij een 2de kindje en zijn nu terug tijdje bezig op natuurlijke manier,maar helaas ik krijg geen eisprong uit mezelf,dus zal ik waarschijnlijk terug aan de clomid moeten,ik reageer nogal op die medicijnen,vooral op mijn humeur,wordt lichtgeraakt,enz. Ik wil graag een 2de kindje maar zie er tegenop om terug in die mmm te stappen. Help!
@hannelore, ik heb de 2x MMM als heftiger ervaren, MAAR ben heel blij dat ik het heb gedaan.... heb ook flinke bijwerkingen gehad van de Clomid, maar bij spuiten nergens last van gehad! @brabantse, ik kan zelf veel meer hebben tov hubbie, en daar hebben we wel eens een andere mening over.... @einad, nee bonken doet hij (gelukkig) niet. @all, Mika is toch een beetje uit zijn doen, ziekjes, neusje weer flink vol prut, dus denk dat hij gewoon lastiger is daardoor....
hannelore, volgens mij heb je hier al eerder meegeschreven heel lang geleden toch? wel vervelend dat je weer aan de hormonen moet maar je moet voor jezelf beslissen of het het waard is... Is er geen andere mogelijkheid dan clomid? Ik vind het idd ook rotmedicatie
Marsim: jaaa, ben er super trots op!!! Hahaha normaal heb ik altijd wel een cyclus met goed ei enzo maar gemiddeld 31 dagen. Door de hele hormoon behandelingen is ie nog wel eens van slag maar nu dus precies 31 dagen met super mooi groeiend ei en lekker dik slijm!!! Mijn buikje is er klaar voor, .ik weet t zeker hihi Luukske: 21 november! Wel leuk want 19nov zijn man en ik 9jr samen!! En 4.5jr bezig voor wonder! En de 21ste is hij dus jarig en wordt ie 31 vind het een mooi cadeau 3wk later is mijn verjaardag! Oooh ik hoop zooo dat ik idd deze keer door mag lopen tot dan! Wel gek want vorige keer was ik rond mijn verjaardag uitgerekend (wat mis ging bij 4.5wk) en als het nu raak is,..en ze houden weer 6wk aan voor de eerste echo,..dan krijg ik hem op de dag dat ik toen mn tp had. Maar ik vind dat wel bijzonder en juist daarom geloof ik er nu in!! Wat vervelend van je cyclus en je ongi meid!!! En zou het idd eens bespreken als het aanhoud!! Knuf voor jou! Brabantse: die fases horen er allemaal bij!!! gelukkig hebben we dan nog sus mannen mannen doen wonderen bij vrouwen hahahahha lol Einad: een eigenwijs mannetje dus! maar ook dat hoort er nou eenmaal bij! Gaat vanzelf over! Maar is idd erg sneu om hem dan zo te zien!! Hoest verder met je?!?! En je frummel?! Hannelore: je kan altijd je vragen stellen hier!! Ten eerste (wel laat maar toch) gefeliciteerd met je dochtertje!!! En wat leuk dat jullie een brusje voor haar willen! Ik kan je helaas geen antw geven op je vraag! Ik slik al lang geen clomid meer omdat ik inmiddels al een tijd met ivf bezig ben. Ik reageerde ook altijd op de clomid maar weet niet of er misschien ander hulp middel is! succes iig!!! Ego: hier eingelijk weinig nieuws meiden. Gister weer heeerlijke dag gehad met die kleine boef! Zijn wezen fietsen en hebben heerlij k in huis gerommeld! Vandaag past manlief uurtje op want schoonzus moet weer voor controle! Vind het super leuk om alles zo van dichtbij mee te maken! En ben gewoon zenuwachtig voor haar!! En ben ook super zenuwachtig voor mezelf!!! Vind het zo spannend allemaal nu deze ronde! Dat ben ik helemaal niet van mezelf gewend! Maar het is nieuwe manier voor me en dus spannend! Maar mn gevoel erbij is super goed!!!!!! Ben blij dat het bijna weekend is! morgen moet ik tot 5 werken en als ik thuis komt staan de nieuwe keuken delen in mn woonkamer! Zaterdag gaan manlief en ik klussen en hebben nog een verjaardag savonds en dan optijd naar bed want moet bij tijds in Amsterdam zijn zondag. En we willen voor de tp nog ff de ikea binnen lopen!
@ spannendetijden, je doet je naam weer eer aan want je gaat weer een spannende tijd in! Ik blijf voor je duimen meid. Leuk dat vandaag de nieuwe keuken komt! Plaats je een fotootje als ie klaar is? @ all, hier niet zo happy in mn vel, want ben niet blij op mn werk. Zeg maar gerust doodongelukkig. Maandag oude baas bellen om te kijken of ik daar terug kan. En ondertussen aftellen tot onze echo van aanstaande woensdag
nen: thanx meid!!!! zeker spannend!! wat naar van je werk!! hopelijk wordt t wat met je joude job en spannend.....je echo!!!!
@spannendetijden, spannend...ik was bij Mika 20 nov uitgeteld....enne wij zijn 14 nov 9 jaar samen!! @nen, vervelend meis....hopelijk kan j oude baas wat voor je betekenen. @all, dinsdag ga ik eindelijk naar de gyn, ben deze week namelijk 2 dagen thuis geweest omdat ik vloeide als een rund....echt niet normaal....ben het echt beu!!!!!
@ luukske, goed dat je die afspraak hebt gemaakt. Dit is ook niks he.. Hopelijk kan die wat voor je betekenen!
Hey allen, Hier alles goed. kindje loopt iets voor, maar niet extreem, t zal weet zoiets als Meike worden, 9 pond. Maar als t geen sterren kijker is, dan moet t helemaal eitje zijn Alweer bijna 34 weken, mn buik ploft, al is onderkant, nog.leeg, moet nog zakken. Hoe is de tp spannende tijden? Xxxxxxxxxxxx
@ Spannendetijden, ha meid. Ik wil je heel veel succes wensen vandaag!! Ik denk aan je en dat het kleine wondertje in je buik maar lekker mag blijven zitten!!!! Blijf dat goede gevoel vasthouden. Zet em op kanjer. @ All, wilde nog uitgebreid gaan reageren in mijn nachtdienst. Tot nu toe alleen nog niet veel tijd gehad. Zal het straks misschien nog een keer kunnen proberen en anders volgende nacht. Hier alles nog steeds hetzelfde. Pijn nog steeds plat en het gaat met vlagen beter en weer slechter. Foto is niets uitgekomen. Mri staat nu gepland voor vrijdag. Heb op mijn werk kunnen regelen dat hij die maandag daarop gelijk gezien kan worden door een neuroloog en de uitslag krijgt. We zijn dus erg benieuwd. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. En ben benieuwd wat het verloop verder is. Met Isa ook alles goed. Eigen willetje wat soms gepaard gaat met flinke driftbuien. Verder steeds meer praten en nadoen, haha.
@spannendetijden...hoe is het gegaan?!?? @marsim...Balen dat er nog geen vooruitgang in zit....Hopen dat er volgende week wat meer duidelijkheid komt...Ben je de nacht goed door gekomen? @luukske...pppfff wel heftig hoor....Ben heel benieuwd wat eruit komt. @nen....Al wat meer duidelijk over je werk? En hoe voel jij je verder? @einad....Hoe is het met jou meid? @brabantse...het schiet al mooi op!!! @all..Ik ben vorige week weer tante geworden van een geweldig mooi neefje GUUS!! Wat is dat dan weer klein naast Koen en Lotte...Straks weer met Lotte naar de KNO-arts voor controle. En ik ben afgelopen vrijdag weer naar het CB geweest en alles was perfect!!! Geen opmerkingen alleen maar complimenten
Brabantse: jeetje meid,..wat gaat t hard!! Bijna 34wk alweer!!! Kan me voorstellen dat je behoorlijke buik hebt haha en wellicht weer een groot kindje?! Ben benieuwd hoor naar de kleine !! Marsim: wat vervelend voor je dat de fotos geen duidelijkheid geven!!! Hopelijk komt er vrijdag meer uit de MRI skat! En wat fijn dat je hebt kunnen regelen dat ze zsm gaan kijken!!! Ben ook benieuwd! Veel succes meid!! En wat fijn dat met Isa ook alles goed gaat heerlijke leeftijd heeft ze nu he?!?! Marsim en Lima : thanx dat jullie zo benieuwd zijn hoe t is gegaan haha Lima: wat leuk dat je tante bent geworden!!!!!!!!!!! Geniet er maar van!!! Wat fijn dat alles goed was op het CB!! Altijd fijn om te horen en succes straks bij de KNO arts! Voor Lotte toch?!!? Ben benieuwd !!! xx All / ego: nou gister dus de TP gehad!! We waren veel te vroeg aanwezig maar goed. Liever te vroeg dan te laat ! na 45min wachten werd ik eindelijk opgeroepen en kon ik me op t bedje vestigen. 15min later pas, werd ik opgehaald. Dit keer had ik een mannelijke arts. Die ik nog niet eerder had gehad. Hij vertelde dat we 12 cryos hadden en dat er 2 waren ontdooit maar 1 was te zwak en die heeft t niet gered. Dus nog 1 over. Deze was prachtig mooi 9 cellig en je kon zien dat ie alweer aan het verder ontwikkelen was (je zag dat de cellen samen smolten) dus arts was erg tevreden. Wij baalden aan de ene kant wel dat het er maar 1 was maar wou zouden het risico niet willen nemen om er nog 2 te ontdooien waarvan ze 1 zouden moeten weggooien omdat ze 3 niet terug plaatsen. En misschien is 1tje juist wel goed. Dan is alle ruimte speciaal voor die ene tp ging helemaal goed. Geen pijntjes en krampjes en verliep vlekkeloos. Daarna nog ff 15min in de uitslaapkamer gelegen en toen naar huis! En lekker op bed gaan liggen! Ik heb nog genoten van de andere patient naast me,..misschien heel schandalig om het hier te vertellen maar ik vond t zo mooi! T was hun eerste tp en ze liep uit het ziekenhuis met dr handjes op haar buik heel beschermend en met een blik op haar gezicht van : oeee wat spannend ik vond dat zooooo mooi om te zien! Dus als je meeleest sorry voor de roddel maar , tis een compliment hor! hihi Nu lig ik lekker thuis om de bank en manlief ik klussen en zorgt ontzettend goed voor me!! zooo lief! Heb net nog gebeld voor mn pregnyl want dat was er dus niet (logisch!!) en ik wordt zo terug gebeld met de oplossing! Domme lui!! Kan me daar ontzettend aan irriteren en druk over maken maar dat wil ik niet want ik wil geen spanning !! dus wacht rustig mn belletje af maar als ze voor 1 uur niet heeft gebeld, bel ik zelf want ik moet vandaag prikken! Baal ontzettend want wou om 12 uur gaan maarja,..wordt nu zowiezo later! Maar dan kan mn man wel mee! Zegt de assistent nog dood leuk, dat ik moet langskomen om te tekenen voor de medicatie en dan wordt het besteld en thuis bezorgd. Hallo, dan heb ik het op zn vroegst pas morgen middag! DOOS!! Zit haar daarvoor nog hele verhaal uit te leggen dat ik vandaag moet prikken enzo! Vind het gewoon zon slordige fout en ben bang dat ik straks niet kan prikken maar wil daar niet aan denken! Nou meiden, fijne dag allemaal oeee ik zal nog ff fototje spammen
AAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! ik moet ff mn gal spuwen hier hor!!! er is NERGENS 1500eh pregnyl te verkrijgen en nu kan ik dus niet prikken!!!! ben zoooooooooooooooo bang dat deze hele poging dan voor niets is!!!!!!!!!! daar gaat mn goede gevoel!!!!!
@ brabantse, wauw wat gaat het hard zeg! Hopelijk schatten ze het geboortegewicht inderdaad goed in. @ marsim, wat naar dat je man zo ontzettend last blijft houden van zijn rug zeg. Fijn dat je kon regelen dat hij gauw de uitslag krijgt van de mri. Leuk dat je kleine meid zich zo ontwikkelt met praten en nadoen Dat levert soms vast hilarische situaties op! @ lima, ik heb net mijn oud leidinggevende gebeld, maar kreeg helaas haar voicemail. Dus gevraagd of ze me terug wil bellen. Zit daar al bijna 3 uur in zenuwen op te wachten nu.. :S Gefeliciteerd met je neefje Guus! Wat een leuke stoere naam zeg. Hoe was het bij de kno arts met Lotte? @ spannendetijden, wat een mooie foto meid! Die zit nu veilig in je buik en ik hoop echt met heel mijn hart dat die daar de komende 8 maanden blijft zitten!! Wat een stomme actie dat de pregnyl er niet was zeg. OHjee, ik lees dat het niet te krijgen is. Hoe kan dat nu? Is er niet een ander medicijn met dezelfde werking wat je kunt gebruiken?