clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @spannendetijden, balen dat er geen pregnyl is....ik duim dat ht allemaal goed komt, en je gewoon over 8 maanden dat hoopje cellen als een echt babytje in je armen mag sluiten.

@lima, gefeliciteerd!! stoere naam!
    en hoe gaat het met Lotten?

@brabantse, aftellen voor jou dus....spannend!!

@all, ben idd benieuwd wat hij woensdag zegt. vanavond weer werken, morgen ook, en dan weer 3 dagen vrij, maar het zijn 3 volgeplande dagen!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ ST, de keren dat ik dus 1500 Ie bijspoot resulteerde dat 3x in een VMK.

De keer dat ik dus NIKS bijspoot en bijslikte resulteerde dat in dit......

Als je LF altijd goed is, dan zal het wel goedkomen meis. Al snap ik wel dat sommige meiden liever bijspuiten.... kan die onzekerheid helaas niet wegnemen :(.

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Babii thanx!!!!!!! Je bent een skat

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Babii, wat zie ik nu??!!!!!!!!!!! WAUW!!! Meid gefeliciteerd!!!!!!!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ach ST, dat ben jij toch ook ;). Wie lief is voor mij, daar ben ik ook lief voor. Snap je onzekerheid enorm hoor lieffie, maar echt het kan!

Heb je de arts al gesproken?

@ Nen, dank je wel :D. Wist je dat nog niet dan ;)?

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, nee dat had ik ff helemaal gemist! Wat fantastisch voor jullie! Heb je al een echo gehad?

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb er al een stuk of 4 gehad, whahahahah.

Eerste echo met 4 weken en 6 dagen, had vette krampen, rugpijn en buikpijn, dus ze dachten een BBZ. Maar nee hoor, keurig vruchtzakje te zien.

Tweede echo wederom helse krampen, maar vruchtzak met dooier te zien, toen 5 weken en 3 dagen.

Derde echo was met 6 weken en 1 dag, hartje klopte al, wauw.

Vierde echo was vandaag (weer krampen) maar schijn te smalle bekken te hebben wat de pijn veroorzaakt env erstopte darmen) wederom een prachtig kindje, 1 dag vooruit gezet ivm schrikkeljaar en 7 weken zwanger :D. En uiteraard een mooi kloppend hartje.

Ben nog steeds bang dat het misgaat hoor, maar goed, volgens de arts was de kans nu heel klein omdat ze 2x een kloppend hartje hebben gezien en hij het prima doet.

Wonderbaarlijk dit!

Heb verder ook weinig klachten, dus schrok wel toen ik even niets meer voelde.....

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii: consult met arts gehad.
    als eerste gerustgesteld ... de prikken zijn afwijkend van normale protocol. dus zonder is geeeen probleem!!
    Maar.... ik ben nu gestart met utrogestan ter ondersteuning en ga morgen toch prikken die vervanger! Maar dan van de ampul maar 1/3 al snap ik daar nog weinig van!! Ik heb een spuit met 250vloeistof en 5000eh volgens mij ala ik daarvan 1/3spuit heb ik minder vloeistof maar wel 5000eh dat blijft volgens mij hetzelfde! Maarja ben geen wetenschappen. hoor t morgen wel..dan moet ik toch langs om te tekenen voor nog 2! (alleen dat zijn volgens mij ambullen gyn had t namelijk ook over beetje optrekken en 1/3 spuiten) nu is het helaas nog niet duidelijk maar ben gerust!!__________________

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahaha, lekker verwarrend, maar denk dat het wel klopt ST. Zonnetje verwoorde het ook goed.

Je trekt in feite 1/3 van de 250 ML op, dus m.i.83.33 (85) dus....

Het is inderdaad afwijkend, dacht ik al ik ben ook afwijkend whahahahahaha.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, wat fijn dat je al 4 goede echo's hebt gehad. Deze moet blijven plakken!

@ spannendetijden, gelukkig ben je gerustgesteld. Ik duim keihard dat deze blijft plakken! En dat je maar een heeeeele dikke buik mag krijgen :D Grappig dat de gyn komt met het idee wat ik hierboven ook opperde :p

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lijkt me wel dat hij plakt, want het hartje klopt goed ;). En dat al 2 echo's lang. Hij klopte ook erg vroeg al, dus is gewoon een topper :D.

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zonnetje babii en nen
    Bedankt voor jullie super lieve reacties en uitleg!!
    Doet me goed!!!!! :) zonder jullie had ik nu waarschijnlijk paniek!!!
    Nu heb ik vertrouwen en geloof!!! Morgen 1/3 van de spuit legen in mn bil en op naar baby kweek :) ik ben er klaar voor en geloof erin

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik lees nog steeds mee maar manlief was even terug dus had geen tijd om te reageren :)

@ST
    Oooh wat een knapperd!!!! Fijn dat de tp mee viel en wat schattig van dat ene stelletje..doe lekker rustig aan maar zo te lezen doe je dat ook, ik ga heeeel erg voor je duimen. Dit MOET goed gaan!

@Babii
    Gezellig dat je weer even hier terug bent, ik ben nog steeds supppper blij voor jullie!!! En 7 wkn, dat gaat de hele goed kant op!!!

@Nen
    Wat vervelend dat je zo niet happy voelt op je werk. En hoe voel je lichamelijk nog steeds zo beroerd?

@Marsim
    Wat balen dat het niet zo goed gaat met je mannetje..hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Red je het zelf wel een beetje met werk en Isa?

@Luukske
    Ben heel benieuwd wat de gyn zegt en voor plan heeft, wanneer kun je daar terecht?

@Brabantse
    Heeeel herkenbaar, zwaar kind, sterrenkijker...pfff..maken ze nu een echo tijdens de bevalling om te kijken of ze een sterrenkijker is? Snap nog steeds niet waarom ze dat bij mij niet hebben gedaan..

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @laurise, idd genieten als hubbie even terug is!! hoe ging het met hem? en met jullie? ik moet morgen naar de gyn!

@babii, dit is gewoon een prachtige plakbeeb!!

@ST, posi denken en dan wordt die test ook gewoon posi, haha...

@nen, heb je al wat gehoord van je oude baas?

@all, vind het wel spannend, ben benieuwd wat de gyn morgen zegt! ben bang dat hij gewoon zegt dat ik maar aan de pil moet of toch het spiraaltje...maarja, dat zag hij eerder niet zitten....ach, we zien wel! ben nu iig weer van het vloeien af.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Luukske
    Ja heerlijk hij was voor 12 dagen terug en ik was ook helemaal vrij. Het ging goed met hem, wel hard werken daar 6 dagen per week van 7 tot 11 dus hij moest even wennen hier.. We hebben alleen maar leuke dingen gedaan samen maar ook met zijn 3en. Ik zag op fb dat je zo was afgevallen, dat ben jij toch...?? Super goed zeg! Zeker spannend morgen bij de gyn, ben ook heel benieuwd. Bij mij is er ook nog niet echt een oplossing gevonden. Fijn dat het nu in ieder geval gestopt is.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: wat fijn dat t vloeien over is!!! en idd spannend morgen! ben ook erg benieuwd wat eruit komt ;) succes skat!!
    en ik doe zeker rustig aan :D

Laurise: wat fijn dat je mannetje er ff was!! snap dat je dan niet komt reageren meid :D ;)
    en thanx voor het duimen!!!

all: heeerlijk geslapen vannacht!! en dat na een dag bankliggen :D haha net mn bedje uit, nu lekker ontbijten en om 12uur toch maar ff mn prikkie halen :D voel me daar ontzettend goed bij!! en heb vanmorgen ff tegen mn frummel in mn buikje gezegt dat ie goed moet doorgroeien en bij me moet blijven ;) hihi

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ ST, graag gedaan schat, daar ben ik toch voor ;)..... Fijn dat het allemaal duidelijk is nu!

@ Luukske, heb even gemist hoe of wat.... Is er iets ernstigs aan de hand, of?

@ Laurise, ja ik ben gisteren een dag vooruit gezet i.v.m. schrikkeljaar. En het embryo was keurig 7 weken oud en hartje deed het perfect.

Volgens de arts is de kans op een MK aanzienlijk afgenomen en is de kans ook heel klein.... Maandag echo bij VK, heb daar een intake en ze wilde direct een echo maken, ik zeg geen nee natuurlijk ;).

En dan 21 maart bij de IVF ars en dan word ik ontslagen als het goed is. Hoop echt dat het goed blijft gaan! Vast wel toch?

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Fijn dat je lekker geslapen hebt en dat je zo rustig aan doet. Toch je prikkie halen, als jij je daar goed bij voelt moet je dat zeker doen! Enne frummel van ST goed luisteren naar je mama he :) :) groei groei groei ze wachten met smart op jou!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Aaaah laurise..... how.sweet of you! ;) haha thanx!!

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @babi....nogmaals van harte!!! Wat geweldig dat je nu al die inspanningen zwanger bent...Voel je je goed?

@spannendetijden...Lekker straks je prikkie halen...

@laurise...Wat fijn dat je man lekker even thuis was/is...

@luukske...ben ook erg benieuwd wat ze morgen zeggen!!

@all...Met Lotte dr oortjes is alles goed!!1 ZIjn helemaal schoon en droog dus positief!!! Over 6 weken nog wel een keer terug komen voor controle...en voor miijzelf. Ik heb een moedervlek in mijn gezicht zitten die geen enkele arts wil of durft weg te halen. Maar de KNO-arts van Lotte is ook een aangezicht-chirurg (dat wist ik helemaal niet) en hij vroeg mij naar de moedervlek en hij wil hem wel weghalen. Op zicwil ik dat heel graag maar ik heb eerder een moedervlek in mijn gezicht weg laten halen en dat deed veel pijn :(.....dus moet er maar eens over nadenken

Deel Deze Pagina