clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Lima: wat fijn dat alles goed was met lotte!!! :D en wat aardig/fijn dat die arts het aanbood om je moedervlek te verwijderen. ik heb er al heeeel veel weg gehaald op mn lichaam waaronder 1 in mn nek. vond het doood eng en was bang dat het helse pijn zou doen maar het viel reuze mee! en ben zo blij dat het weg is!! meid,...miss doet het deze keer wel veel minder zeer als toen! en je zal uiteindelijk blij zijn met het resultaat ;)
    denk er maar even goed overna!!! altjd lastige keus!!!

all: prikkie zit erin hor! :D zooo'n fijn idee!!! (toch gek dat je erom staat te spingen geprikt te worden) ze heeft gewoon 1/3 in een andere spuit over gespoten en dat in mn bil gespoten! die meiden zijn zoooo lief!!!! hebben ook nog ff tijdens het prik ritueel uitgebreid gesproken over hoelang ik hun nou eigenlijk al kwam bezoeken enzo,..gewoon ff praatje pot! is ook fijn en ik ben vrijdag weer van harte welkom om weer te prikken!! :D
    nu ga ik ff lekker languit liggen en film kijken want de tv laat me behoorlijk in de steek ! hihi

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Spannend! Ja fijn dat er zulke lieve mensen zijn hè, soms vergeten we dat wel eens. Maandag tv is een verschrikking, dat ze daar nou niet eens iets aan doen:) Kusje voor jou en je buikje spannende!

3. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    he wat irritant,..zp op mn mobiel werkt niet! kan wel lezen maar plaatsen lukt niet! dus ff ingelogd op de pc en opnieuw beginnen met mn tekst :D

brabantse: thanx voor je super lieve reactie!!!!! erg lief!!!! ;)
    heb met vlagen wat ongi gevoeltjes in mn buik en vraag me natuurlijk af wat daar de reden van is! :( natuurlijk gaan we ervanuit dat het alleen maar goed is :D nestel maar lekker kleintje ;) maar ergens ben ik bang dat dat niet goed is! al wil ik daar niet vanuit gaan en geef ik de voorhand aan de goede twijfel en hoop/ga ervanuit dat het innestelling ofzo is! (hoe naief)
    verder merk ik helemaal neits! maarja,..zit op dag 3 na tp dus verwacht dat ook nog niet!
    vandaag wel lekker afleiding! de kleine boef loopt hier rond maar helaas kan ik niet echt veel met dr doen vandaag! maarja,..tis al gezellig dat ze hier is :D en morgen,...dan wordt ze grote zus!! en wij weer oom en tante :D :D zoooo spannend!!!! ook erg leuke afleiding!!! en vrijdag moet ik weer ff prikken! daarna ist al zaterdag en ben ik alleen thuis. manlief moet werken maar daarna ist zondag! alweer week na tp!!
    en maandag laatste prikje! woensdag zit ik 2wk na eisprong (o dus vandaag 1wk! ;) ) maar verwacht maandag al qua gevoel te weten of het is gelukt of niet! hoop zoooo van wel!!! :D ik blijf positief!!!!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, die beeb bij jullie moet er gewoon over 8 maandjes komen, haha...

@laurise, ik ben nu 10 kilo kwijt, maar moet nog een hele hoop kilo's. haha....
    super dat hubbie thuis was en jullie lekker tijd voor elkaar hadden.

@babii, meis de IVF arts "ontslaat"je gewoon, haha....je hebt een beeb in je buik, die blijft zitten!!
    bij mij niks ernstigs....ik heb alleen na de bevalling van Mika, eigen cyclussen gekregen, en ik vloei dus als een rund, niet normaal.

@lima, ik heb laatst iets op mijn bovenarm laten weghalen, viel wel mee, had alleen de hechtingen te snel eruit, dus het is een iets breder litteken geworden.
    fijn dat het weer goed gaat met Lotte.

@all, vanochtend dus bij de gyn geweest. hij vroeg wat hij voor me kon betekenen, en of ik niet voor nummer 3 kwam, haha....grapjas....
    hem uitgelegd dat ik dus zoveel vloei, inwendige echo gehad etc, en hij kwam toen zelf met een paar opties:
    1. de pil of spiraaltje, maar daar voelde hij (en ik natuurlijk ook) weinig voor.
    2. hysteroscopie, want ik had een vleesboom en enkele poliepen die de bosdoeners konden zijn.
    3. novasure behandeling, dit is een soort verbranden van het bms, dit betekent dat je nooit meer zwanger mag raken.
    4. baarmoeder verwijderen.

we gaan nu dus voor optie 2, de hysteroscopie, en die is volgende week al....heb net op mijn werk vrij geregeld.
    dit heb ik dus 8 jaar geleden ook gehad, en ik wil mijn lichaam gewoon de kans geven om even zonder invloed zijn werk te kunnen laten doen, gezien ik nooit die cyclussen heb gehad....mochten we echt 200% zeker weten dat er geen 3e komt, dan gaan we voor de novasure, mocht het na de hysteroscopie zo erg blijven met vloeien.
    dus ben wel opgelucht dat we het zo aanpakken.....als je daar in de stoel zit, en hij vraagt je of je zeker weet dat er geen volgende meer komt, dan maakt je dat toch onzeker, want zoiets is gewoon definitief!

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: thanx!!!! :)
    en wat fijn dat ze je ff hebben onderzocht!! Vleesboom he?!!? Heerl naar...mn collega heeft zelfde probleem maar is al ouder dus bij haar gaat hele.bm eruit! Gelukkig kan je snel terrecht voor de behandeling!! En optie 2 lijkt mij ook nu de meest logische keus mop!! Succes!! knuf

all: goeie morgen op deze prachtige dag!!! :)

ego: pffffff gek wordt ik...het wel niet probleem komt opzetten!!! Pffff maaaar ik blijf positief!!!! En blijf erin geloven! Al ben ik des te bangger dat ik straks nog harder mn kop stoot!!! Voel nog 0,00 maar ergens verwacht ik ook op zn vroegst vanaf za/zo uberhaubt wat te kunnen voelen. gelulkig vandaag leuke afleiding.....worden vandaag oom en tante!!

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow spannende wat een hel, deze spanning! Ik kan m zelf nauwelijks aan, laat staan jij....Poeh! Wel voelen, niet voelen..t zegt niks lieve schat, maar dat weet je zelf ook wel, je bent expert inmiddels helaas. De komende week roep ik uit tot jouw week, alle duimen, hoopjes en engeltjes gaan naar jouw buikje, want t moet lukken schat! Mijn beschermengel is al overgevlogen en heeft me belooft heel erg haar best te doen! Zet m op meid! En btw ook hel leuk om weer tante te worden natuurlijk:) Xxxxxxxxxxxx

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nou lekkerdan.....nu heb ik tranen in mn ogen ... thanx branabtse

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou.....nu ik ook!

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    WahhahahahHaha leuk

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    :) xxx

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hallo lieverds,...hoe is het hier?!?!?!

all/ego: weer ff klagen hor,...mn twijfels spelen op!!! pffffff wordt er gek van!!!! vanmorgen had ik echt ff het idee toen ik wakker werd dat het over was :( maar later toch weer niet! zit nu echt in de wel niet wel niet fase ! en ik hoop zoooo op wel !!!!
    wel af en toe met vlagen misselijk en gister moest ik bijna spugen tijdens mn partysnacks! maar ik denk eerlijk gezegt dat ik gewoon teveel had gegeten en dat het niets met mn hormonen te maken heeft! maar,...ik geef niet op!!! blijf positief en blijf erin geloven! mn krampen zijn overigens wel over!! en helaas merk ik nog niets aan mn (.)(.) :( dat had ik toen wel! maarja,...wat niet is,..kan nog komen :D
    net weer ovitrelle prikke gehad en maandag de laatste :D en vrijdag (dus precies nog 1wk) moet ik bloedprikken!!! hoop niet dat ik voor die tijd ongi wordt en dat de uitslag nu eens super positief is!!!
    we zijn ook gelijk ff op kraam bezoek geweest :D waren toch int ziekenhuis voor mn prikkie!!! we zijn gister middag namelijk trote oom en tante geworden van een prachtige mooi meisje!!! ze is zoooo mooi!!! en heel zoetjes en vredig!! en ze woog 3890! dus lekkere stevige meid! :D maar we zijn zoooo blij met weer een nichtje!! en ze heeft een hele mooie naam! en een lekkere bos met haar! hihi hopelijk mag ik gauw een neefje of nichtje voor haar en haar zus schenken! :D

12. Ik kom binnenkort even weer reageren, nu een beetje weinig puf.

*zwaaii*

ST, ik duim zo verschrikkelijk hard voor je! Gefeliciteerd met je nichtje.. watr zal gelukkig zijn met zo'n tante!! Hoop inderdaad dat jullie snel (9maanden) een neefje of nichtje mogen verwelkomen voor haar!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad..thanx!!!!

All: dames wat is het stil hier!! X

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Oh spannende...idd positief blijven, hoe moeilijk ook! Ja super stil hier, maar we hebben ook zon klein privé clubje haha. Ik was eigenlijk eens nieuwsgierig waar jullie vandaan komen?! Ik woon in Breda :)

Ben behoorlijk futloos, al maanden, maar nu na 5 minuten de deur uit of auto rijden al dizzy. Toch maar maar ijzer tabletten begonnen, bang voor der bijwerkingen maar ja.

Spannende, was morgen nou de test of laatste prik?
    Sorry, op mobiel terug zoeken is lastig en ik onthou niet alles precies ;)

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: is idd moeilijk :( maar tis weer terug hahaha
    wat vervelend van je ijzer!! Idd ondanks de bijwerkingen miisschien, toch maar nemen hor!! Beter als omvallen skat.
    We hebben idd leuk en vooral lief hecht prive clubje en deze wannabe mom komt uit t grootste gat..den helder! Haha
    oooh maandag laatste ovitrelle en vrijdag bloedprikken

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ok nog een kleine week, maar t gaat nog steeds goed meid! Den helder, das een eind hier vandaan! Ja je hebt gelijk, dan maar wat ziekjes, naar nu is t ook niks. Ik ga lekker de bank op, Meike ligt er in dus nu ff tijd voor ons. Denk aan jullie allemaal skatties! Xxxxxxxxxxxx

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, oh meid heb veel aan je gedacht. Nu weer op het wachtbankje dus. Positief blijven hoor! Kon je maar een "winterslaapje" doen van twee weken, grr die wachtweken. En weer oom en tante geworden, gefeliciteerd. Nu zijn jullie aan de beurt hoor!

@ laurise, wat fijn dat je mannetje weer even terug was. Afscheid weer moeilijk zeker? Hoe is het verder bij jullie? Hoe is het met jullie meisje?

@ luukske, gelijk hoor dat je naar de gyn geweest bent. Nu scopie dus afwachten. Ben erg benieuwd meid.

@ brabantse, vervelend dat je je zo voelt meid. Hopelijk doen die ijzertabletten snel zijn werk en blijven de bijwerkingen je bespaard.

@ lima, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje. Wat fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn en dat het cb tevreden is.
    En die moedervlek eng lijkt mij ook idd. Ben je er al uit?

@ einad, hoe is het nu met jou meid?

@ all, hier nog steeds druk druk. Mannetje is vrijdag door de mri geweest. Maandag krijgen we de uitslag. Ik ben erg benieuwd en toch ook wel een beetje bang. Beetje pijn in mijn buik van. Hopelijk valt het allemaal mee en is er een goede behandeling voor. Met isa gaat het ook allemaal goed. Zit nu in de echte "NEE" fase. Soms om te lachen maar soms ook zo grrr, haha. Praten gaat steeds iets beter en ze zingt op haar manier met liedjes mee, hilarisch. Leuke leeftijd maar op zijn tijd ook wel moeilijk en zwaar. En nu zeker. Moet erg veel alleen doen en merk dat ik daardoor een wat korter lontje heb gekregen. Met mij gaat het op zich ook wel. Ben gewoon wat moe en hoop ook echt op verbetering voor hem maar ook voor mezelf. Gewoon weer wat uit handen kunnen geven, een keer wat langer op mijn bed blijven liggen, lekker met z'n drieeën er even uit. Je zit toch veel binnen nu omdat hij niet zoveel kan. Ik doe alles absoluut met liefde maar soms is het wel zwaar. Maandag dus meer duidelijkheid.
    Verder hier weer aan het wachten op ongi, of positieve test maar denk eerder mijn ongi. Zit nu inmiddels alweer op dag 36 ofzo. Ben er niet zo heel erg mee bezig. We wachten maar af.

Vorige week voorspelling gehad van paragnost. Zij zegt juni zwanger via natuurlijke manier. Heb niet om geslacht of hoeveel het er kunnen zijn gevraagd. Misschien dat ik haar nog een keer spreek en dan vraag ik het misschien wel. Ben benieuwd. Zou erg leuk zijn. Vooral als het op de natuurlijke manier kan!

Nou meiden is weer een heel verhaal geworden maar had nog wat in te halen, haha.

Hier uit de buurt van tiel, gelderland, trouwens.

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabantse: das idd eind bij jullie vandaan :D volgens mij bij iedereen hahahaha
    t gaat hier wel goed hor, maar ik had inmiddels wel verwacht wat te voelen/merken als het zo zou zijn! maarja,...dat hoeft natuurlijk niet. al speelt daarom wel t gevoel/de angst dat het over is...maar ik blijf geloven tot ik vrijdag eventueel t tegendeel hoor ;) xxx

marsim: ik hoop dat wij nu aan de beurt zijn , idd!! maar anders ga ik vol goede moed naar de volgende poging hor!!! ik ga niet met de pakken neerzitten!!!
    een korte winterslaap zou idd lekker zijn haha ben nu alleen thuis van vanmorgen 8 tot morgen 8 en omdat ik "ziek"thuis ben kan ik niet lekker oppad,...dus dat wel ff doorbijten ;) maar we zijn er bijna :D morgen lekker dagje, man heeft hardloop wedstrijd en verder gaan we lekker beetje bank hangen. maandag gaat hij verder met de keuken en ik om 12uur ff mn prikkie halen. dan is het alweer dinsdag en hebben we niets bijzonders. woe is mn nod en dan is man weer werken! do hebben we weer niets en dan is het de dag des oordeels :( pfffff
    ik kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt hor,..voor de scan/uitslag van je man!!! en ik ben het helemaal met je gevoelens eens!!!! natuurlijk doe je het met liefde,..maar tuurlijk heb je ook tijd voor jezelf nodig en behoefte aan dingen samen doen! maar komt vast gauw weer goed lief!! ;)
    en idd,...tis een heeerlijke leeftijd maar ook een achter het behangplak leeftijd hahaha
    en ik hoop dat die paragnost gelijk heeft meid :D zou tof zijn!!!!
    tiel: dat ken ik wel!! kennis van mij komt er vandaan (volgens mij woont hij er nog) en ben er laatst ook nog ff geweest om iets op te halen wat we hadden gekocht via MP (Weet alleen ff nie meer wat haha)

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannendetijden, dit moet jullie ronde worden. En net wat je zegt. Lukt het niet dan met volle moed en hoop weer door!
    Hoe gaat het verder met de keuken? Campingbenodigdheden inmiddels al op kunnen ruimen? Haha.

@ all, wat ik trouwens helemaal vergeten was om te zeggen is dat isa al meerdere malen op de wc heeft geplast. Ik ben trots!
    Ze gaat voor en na het slapen op de wc, om het er een beetje in te krijgen.
    De ene keer lukt het en de andere keer niet.
    Vorige keer liet ze een "poepenscheet" in bad ( zo noemen wij het voor isa, haha). Dus ik zeg laat jij nou een poepenscheet. Zegt ze ja en begint te lachen. Begint ze te persen en hup weer 1 gelaten. Dus ik dacht als ze dat een beetje onder controle heeft dan kunnen we misschien ook al beginnen met plassen op de wc, potje wil ze niet.
    Dus soms plast ze op de wc en de andere keer komt ze naar je toe en knijpt ze in haar luier. Meestal heeft ze het dan al gedaan. Erg leuk hoor wat ze inmiddels allemaal al kunnen en wat ze leren. Wat gaat de tijd toch hard. Heel cliche maar ow zo waar.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    marsim: WAT GOED!!!!!!!! st is trots op jullie Isa hahaha knap hor!!! en voor je het weet heeft ze het helemaal door ;)
    en ik hoop dat je gelijk hebt!!! dit is onze ronde!! en anders echt de volgende :D hahah
    ohhh en de keuken gaat stap voor stap beter! we hebben nu alle kasten al staan en dus de camping elementen weggedaan ;) alleen we moeten nog het blad bestellen en manlief is bezig met het maken van de zijkanten en de fronten en de schouw enzo! maar komt vanzelf

all: verder geen nieuws!!!! heb nogsteeds twijfels,..maar dat zal wel blijven tot ik meer weet ! pffff duurt me veel te lang haha
    gelukkig is het morgen alweer maandag :D

Deel Deze Pagina