clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST, mijn duimen draaien gewoon voor je!! en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie....hopelijk volg je snel!!

@brabantse, het is bijna aftellen bij jou....spannend!!

@marsim, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt over hubbie.
    en wat goed van Isa met het plassen....hier was Luka 3j, maargoed hij is voor die tijd een aantal keren onder het mes geweest, en dat hielp natuurlijk ook niet.
    Mika loopt hier met een doekje rond als hij heeft gepoept, en veegt dan over zijn beentjes en zegt "bahh"

@einad, zwaai zwaai!!

@all, hopelijk na de hysteroscopie minder vloeien, want ik heb tenslotte wel eigen cyclussen....dus ik wil dit gewoon een kans geven.
    verder komen ze vrijdagavond de ramen opmeten voor de nieuwe rolluiken. boven hebben we ze al, nu beneden.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Luukske: thanx voor de felicitatie en thanx voor het duimen draaien :D xxx
    Ik hoop dat de hyteroscopy je uitkomst bied meid!!! Zou fijn zijn!!! En wat een leuk vooruitzicht :D
    Nieuwe rolluiken :D als onze keuken helemaal klaar is en we hebben weer wat centjes,…komen hier overal nieuwe rolgordijnen binnen!!!

All: hoest met iedereen?!?!?!?! Weekend weer overleefd?!?! :D hihi

Ego: hier weinig nieuws. Gister heeeerlijk in de zon in de tuin gelegen op de tuinstoel/bed! Heeeerlijk!! Samen met vrienden en manlief! Altijd gezellie! Vandaag mn laatste ovitrelle gehaald en nu ben ik eigenlijk aan het niets doen haha.
    Nog 2 nachtjes tot mn NOD en nog 4 tot het bloedprikken!! Best spannend aant worden. En heb echt geen idee deze ronde! voel/merk deze x helemaal niets en heel af en toe wat ongi krampen vooral als ik telang heb gezeten! dan trekt het achter mn schaambeen. maar denk persoonlijk dat het van de utro komt of dat het gewoon van het afbreken en de ongi komt. maar ergens blijft mn gevoel ook gewoon goed! en ben ik positief! ik wil mezelf eigenlijk ook wel beschermen, en eraan denken dat het wellicht niet zo is, maar dan krijg ik negatieve spirit en dat wil ik niet! dus dat doen we dan ook maar niet ;) Dus lekker spannend!!!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Even op de achtergrond aanwezig. Ben helaas nog erg beroerd en de komende 1.5 week ook alleen thuis met de kleine man dus erg druk.

@ ST, ik blijf superkeihard voor je duimen meid! Is je zooooo gegund die posi test!! *duimerdeduim*

@ all, zwaai!

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Thanx nen en beterschap!!!

Bij deze wil ik meteen ff iedereen hier bedanken!!!ben jullie zo dankbaar voor al het duimen en steunen!!! Zo lief!!!! En alle lieve reacries en.steunende woorden! Heb daar zo veel aan!!! Xxx

5. Luukske, deze week de ingreep? Ben erg benieuwd en hoop dat je veel minder gaatv vloeien! Wat een heerlijke foto's heb ik gezien van mika en luka :)

Marsim, hoe was de mri uitslag, ik hoop dat alles goed is!! wat is isa een heerlijk boefje!

ST, wat super spannend nog een paar dagen, ik duim zo hard voor jullie!

Nen, rustig aan!

Brabantse, ik kom uit vlissingen ;) aan de zeeuwse kust!

Lima, hoe is het met Lotte? en Koen natuurlijk..?

All, hier gaat het wel goed, geniet erg van de beginnede trapjes in mijn buik.. bekken gaan wel opspelen en oow wat heb ik een last van mijn pols.. denk overbelast. ben heel zenuwachtig voor 28 maart, dan heb ik de 20 weken echo. hoop zo dat alles oke is!! mijn boef is heel vervelend (nu niet nu slaapt hij lekker ;)) maar ik weet me geen raad met dat bonken.. hij was buiten vandaag en ik wilde hem mee naar binnen nemen, begint die toch hard te bonken op de tuintegels.. ik word er machteloos van :'(

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi hoi,
    Hier alles goed, ijzer tabletten beginnen denk ik te werken, voel me wat beter. Meike voor t eerst ziek :( 10 dagen geleden bmr en mec prik gehag, nu hoge koorts, hoesten, ontstoken pus oog, snotteren en 3 tanden/kiezen die er aan komen. Ze is dus met vlagen erg zielig, vooral tegen de avond. Ze eet alleen fruit, verder wil ze weinig, maar ach, extra verwennen dan maar. Ze gaat zelf de tv aanzetten en naar de koelkast om siroop te pakken,.ondeugend blijft ze met vlagen hoor...;)

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST,lekker he, even zonnen in de tuin! duim duim duim....

@nen, knuf....

@brabantse, hopelijk knapt Meike snel op, beterschap!!

@einad, wat gaat dat weer snel bij jou....spannend weer die 20 wkn echo....willen jullie weten wat het wordt?
    phoe, dus N is ook al zo'n manneke met een eigen willetje....Mika heeft dat ook, schreeuwt moord en brand als hij zijn zin niet krijgt, maar bonken doet hij gelukkig niet, ik negeer zijn gedrag gewoon, maar dat werkt ook niet altijd...

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Ooooh wat vreselijk he die onzekerheid..wel niet wel niet..Ik voelde ook niks ja wat ongi vlagen..en wel ook steken bij mijn schaambot..maar ja helaas kon iemand je maar die duidelijkheid geven. Snap dat jezelf wil beschermen maar ook weer niet negatief wil zijn.. Wanneer ga je testen of wacht je op de bloed test van het ziekenhuis?
    Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!! Lekker dat je zo van de kids geniet en spullen in huis hebt, knap van je, ik zou dat heel moeilijk vinden. Heerlijk he die zon, zal je ook wel goed doen!!

@Marsim
    Hebben jullie al de uitslag? Wat knap van Isa zeg!!! Dat is vlot!! Fijn hoor als dat een beetje begint te komen!
    Ja was heel fijn dat mijn mannetje er weer was nu het laatste deel..

@Luukske
    Leuk nieuwe rolluiken, hopelijk is dat inderdaad de oplossing voor jou.. hoe is het met jullie mannetjes?

@nen
    Wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd voelt, nog steeds overgeven? Je mannetje dus ook weer weg, vervelend nu je niet zo lekker bent en je er alleen voor staat met je kleine mannetje.

@brabantse
    Fijn dat de ijzer tabletten beginnen te werken. Aaah wat zielig dat Meike zo ziek is..inderdaad extra verwennen en zorgen dat ze voldoende vocht krijgt. Haha inderdaad kleine boef is het.

@Einad
    Oohh wat heerlijk dat je beginnende trapjes voelt! Had je met N ook last van je bekken? Ja spannend de 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt? O lastig dat N zo bonkt..hier ook een driftkikker die zich op de grond laat vallen achterover..inderdaad machteloos gevoel, ze doen zichzelf pijn..maar ze soms kunnen ze zich niet uiten waardoor ze dit gaan doen..

Hier alles goed, voor het eerst met Laurise gefietst dit weekend dat vond ze heerlijk!! Verder lekker druk met afspreken, leuke dingen doen dus afleiding genoeg, maar je moet het wel zelf doen, andere doen het niet, je moet er zelf iets van maken.

Laatst fotoshoot met Laurise gehad, even spammen hoor (schoonzus is fotograaf)

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad: thanx!!!!!!!! Super lief!!!!! ;)
    Wat lijkt me dat heeeerlijk die beginnende trapjes in je buik :D geniet daar maar lekker van meid!!!!! :D
    En kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de 20wk echo !!!! super gaaf !!!! en natuurlijk gaat alles goed met de kleine!!!! Die 20wk echo is niet ter controle maar alleen maar om te genieten :D ;)
    Wat vervelend van je andere boeffie dat ie zo bonkt! Schijnt een fase te zijn mop! Maar misschien kun je eens opzoeken / navragen wat je er eventueel aan kan doen! Kan me voorstellen dat het echt niet leuk voor je is!!! Good luck ;)

Brabantse: wat fijn dat de ijzertabletten werken meid!!!! Zal wel opluchting zijn!! En nog geen last van eventuele bijwerkingen ?! (weet niet wat dat zou kunnen zijn maar je was er natuurlijk wel angstig voor)
    En verwen meike maar lekker idd!!!! Arme skat!!!!

All: ,…fijne dag allemaal!!!!!!!!

Ego: Oh oh oh ik heb nog wel een leuk nieuwtje,…gister ff wat spulletjes naar mn schoonzus gebracht met manlief. En de kleine weer ff bewonderd!!! En ik heb er voor het eerst verschoont!!!! Wat een verschil is dat weer ff zeg! Dr zus werkt zo makkelijk mee! Die blijft stil liggen en gooit zelf de benen omhoog enzo en bij kleren aandoen gaat ze staan. En met zo;n kleinte wiebelen ze alle kant op, benen trekken ze steeds in en het is allemaal zoooooooo klein!!!!!!! En vind het ook nog beetje eng om de navel klem enzo maar,….tis me gelukt :D hihi wat heeeerlijk zeg zo’n klein poppie!! Kan niet wachten tot het ooit mijn beurt is !!! maar eerst gaan we lekker genieten van het oom en tante zijn :D zaterdag komt manlief’s beste vriend dagje klussen bij ons in de tuin met manlief natuurlijk. En zijn vrouw (mijn beste vriendin) is altijd werken op zaterdag dus dan mag ik hun kleine ventje de hele dag vermaken! Hij is net 1,5! Denk dat ik lekker met hem ga fietsen ofzo :D en voor hem ben ik tante ST ,…dus lekker genieten van het tante zijn ;)
    En…Hoe ik me voel?!?!!? Ik hoop dat het gewoon goed gaat deze ronde!! Maar,…t gevoel is nu Heeeeel dubbel !!!! aan de ene kant zegt iets al dagen in me dat het niet zo is, maar aan de andere kant blijf ik erin geloven en denk ik dat het misschien wel eens zo is. Maar ik heb geen kwaaltjes en merk helemaal niets! Geen last van mn borsten (al begin ik ze nu wel iets te voelen), niet misselijk , niet moe, Wel steeds trek maar dat zal wel tussen mn oren zitten want ben gewoon gek op eten hahaha. maar ook geen ongi gevoel! Maar ik kan me herinneren dat ik vorige maand ineens last van mn buik kreeg smiddags en volgende dag was ik super ongi dus,…zegt allemaal niets! Ik heb verder ook geen test verlangens ofzo. Maar toen ik toen zwanger was, had ik dat ook niet! Ik heb t altijd wel maar toen niet!! Had toen ook het idee dat het WEER niet zo was en uitslag bloed bewees t tegen deel! Dus wie weet!! Tis gewoon afwachten!!! Maar ik ben de moed nog niet verloren ;)
    Oeps,…is wel weer een heel boekverslag geworden

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: heeerlijk :D haha beetje jammer dat t zonnetje nu weer ver te zoeken is! Maarja,…mogen niet klagen met dit weer ;)

Laurise: bedankt voor je felicitatie met ons nichtje :D en idd,….die onzekerheid is vreselijk! Maar ik ga niet eerder testen. Ik wacht tot vrijdag mn bloeduitslag er is!!
    Soms denk ik dat je juist van alles moet voelen en merken maar aan de andere kant denk ik weer dat dat helemaal niet hoeft en vanzelf komt! En dat maakt het er niet makkelijker op :D maar ik blijf hopen!! Meer kan ik toch niet doen ;)
    En idd meid,…je moet het zelf allemaal doen ;) afleiding zoeken enzo! Maar zo te horen gaat het je goed af! Lekker genieten van het mooie weer ook met de kleine meid! Doe je goed!! En wat een prachtige fotos!!!! Wat een mooie meid zeg!! :D

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey allen,
    Ja ST iedere zwangerschap is anders en sinds voel je vanalles en soms ook weer niet....lijf zit vaag in elkaar. Nog 3 nachtjes spanning meis, trek je dat nog? Aan onze duimpjes kan t niet liggen iig ;)

Meike gaat stuk beter, alleen zelf steeds met vlagen maagpijn en misselijk, voel me prut zeg maar..... Ben al zo lang geen dag meer fit geweest, dak bang ben straks niet uitgerust te zijn voor de bevalling, maar ja, zal wel goed komen.

Einad, 20 weken alweer wat gaat dat snel! Succes vrijdag! Wil je weten wat t wordt? Vertel je t dan?

Xxxxxxxxxxxx

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabante....idd nog maar 3nachtjes!!! Gaat lekker snel!! En idd lichaam zit vaag in elkaar ;)
    En meid....maak je niet.druk....als het zover is...ben je er helemaal klaar en uitgerust voor ;) komt helemaal goed!!!! Wel vervelend voor je hor!!

Ff weer ego: hier paniek!!!! Boobs beginnen nu echt pijnlijk te worden en heb ongi krampen...ben bang voor slecht nieuws!! Al blijf ik ergens geloven dat het wel is gelukt!!! Heeeeel irri!!!!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Babii: hoest met je meid!?! Heb je al tijdje niet voorbij zien komen!!

En hoest met de andere lieve meiden ?!?!

All/ego: nog geen nieuws! Vanmorgen werd ik wakker en dacht ik ff dat ik ongi was, voelde wat “nattigheid” dus wou mn bedje niet uit,..maarja,..moest zoooooo nodig plassen,..dat er niets anders op zat! En ,..helemaal niets!!! Nattigheid kwam van mn utrobollen :D haha
    Ongi krampen zijn weg, en pijn in mn borsten ook! Vandaar dat ik ook dacht dat ik ongi was. Meestal wordt ik ongi zodra de pijn over is! Maar de utro zal het wel tegen houden! Al blijf ik toch ergens een goed gevoel houden :D misschien krijgen we deze keer toch eens goed nieuws!! Manlief hoopt iig van wel! Die zei gister avond nog tegen me dat ie hoopt dat het nu gelukt is! Nu hij weer oom is geworden en kennissen van ons voor het eerst zwanger zijn, begint het nog meer bij hem te kriebelen denk ik! Maarja,…we kunnen niet meer doen dan dit! En zoals ik al zei: mn gevoel blijft ergens positief maar mocht het niet zo zijn,..dan ga ik vol goede moed naar de volgende poging en ik hoop dat we gelijk mogen beginnen zodra ik ongi ben!! Geen rustmaand deze keer hoop ik!!!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    St, ik vind het zo megaspannend voor jullie!

Laurise, wauw wat een mooi meisje!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hahahahha thanx Nen :D
    ken dr nog 1 ;) hihi

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Poeh spannende, je doet je naam eer aan! Ik open steeds met een knoop in mn maag deze site om te kijken of je nieuws hebt.... Gelukkig geen ongi, hoe laat heb je bloed prikken vrijdag? d

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ laurise, wat een prachtige foto's!

@ spannendetijden, meid blijft spannend en wij hopen met je mee hoor!!!

@ all, ik hou het even kort. Isa is alweer wakker.
    Manlief heeft een dubbele hernia. 1 daarvan is zo groot dat een andere behandeling niet meer mogelijk is. Hij moet dus geopereerd worden. Neuroloog heeft maandag gelijk gebeld met orthopeed en die heeft hem dinsdag al gezien. Vrijdag moet hij naar de pre operatieve screening en dan horen we de ok datum. Het is spoed en helaas moeten ze iemand anders daardoor afzeggen. Er was verder geen plek meer. Hij zit/ligt/loopt nog wel een tijdje thuis.
    In principe is het opname, opereren en volgende dag weer naar huis. Als er geen complicaties zijn. Vrijdag dus nog even afwachten.
    Ik hou jullie op de hoogte meiden.
    Ben helaas niet veel online door dit alles.
    Moet veel regelen enzo.

Jullie horen zsm van mij.

EN iedereen duimen draaien voor spannendetijden he!!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hahahha heerlijk dat medeleven brabantse ;) THANX!!!!!
    jullie zijn allemaal zoooo lief!!!!!
    ik moet vrijdag ochtend prikken maar,...de uitslag komt pas eind van de dag! en als ik pech heb,...rond 5e!! :(

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: jeetje,....wat een nieuws!!!! maar wat fijn dat ie meteen zo snel mogelijk geholpen gaat worden!!!!! snap dat je het er erg druk mee hebt ;)
    besterschap voor Marsim man en veel succes!!!!!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Oooh vandaag je NOD? Ik hou het bijna niet meer...jij natuurlijk al helemaal niet maar ik zit echt elke dag te hopen dat je niet ongi bent geworden..Morgen dus bloedprikken en uitslag pfff maar goed geen bloed geeft in ieder geval al moed toch..

@Marsim
    Ach jeetje een dubbele hernia...heftig zeg, wel "fijn" dat hij zo snel geholpen kan/moet worden. Pittig voor jou ook met Isa en zijn verzorgen, je werk..

@Nen
    Dank je! Moet je nog steeds zoveel spuggen? Hoe gaat het met je kleine mannetje? Pittig zo alleen zonder je man en dan je kleine mannetje en niet lekker zijn

@Brabantse
    Fijn dat het beter gaat met Meike..o ja dat herken ik, ik was ook aan het einde van mijn latijn en zo bang dat ik geen kracht meer had voor de bevalling..maar op 1 of andere manier lukt het je toch..maar snap heel goed je gevoel..hopelijk duurt het niet al te lang meer.

Hier een onwijs ziek meisje gisteravond, van half 8 tot half 10 non stop gespuugd..op het laatst alleen maar gal...wat zielig..heeft van half 10 tot 10 bij mij op schoot geslapen toen om 10 uur naar bed en ze is de nacht goed door gekomen, 1x om half 3 gehuild.. Maar man man wat zielig en je voelt je zo machteloos en dan al die was..heb alles wel 6x verschoond en dan alles in je eentje..om 12u gisteravond stond ik nog de was op te hangen..dus gesloopt. Ze werd vrolijk wakker om 6:45 en de fles zit er nog goed in (ik ben aan het werk, schoomoeder past op) volgens mij is het over..gelukkig maar

Deel Deze Pagina