clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ST, oo lieverd wat spannend! Je doet je naam echt eer aan! Ik hoop zo dat de bloeduitslag positief is morgen en wat knap dat je nog niet getest hebt! Ik denk aan je!!

Brabantse, hoe gaat het met je? Echt vervelend dat je nog niet zo fit bent! Hoop dat je toch wat krachten kan sparen voor straks met de bevalling!

Marsim, wow een dubbele hernia voor manlief... Hoop dat hij snel geholpen word en zonder complicaties. Succes morgen!

Laurise, ahh arme laurise.. zo zielig dat je zo moest spugen! Gelukkig gaat het nu beter!

Luukske, hoe is het bij jou?

All, tja.. wil ik weten wat het word.. eigenlijk niet maar mijn gevoel zegt zo sterk een meisje dat het misschien toch wel handig is om het zeker te weten. Ik zou zeker niet teleurgesteld zijn hoor als het een jongetje is. Ergens zou ik een jongentje ook liever willen en misschien hoop ik daar wel stiekem diep in mijn hart wel op. Dit klinkt misschien een beetje raar maar bij diverse familieleden (meisjes/dames) speelt een ziekte en ben toch wel een beetje bang als ik een meisje zou krijgen. Niet dat een meisje niet welkom zou zijn, maar ik ben bang voor de toekomst als wij een meisje zouden krijgen.Maar ja als ik realistisch ben kan er met een jongetje ook van alles op je pad komen.. Maar het gevoel dat het een meisje is is zo sterk.. Kijk niet om naar blauwe kleding, zeg vaak ze als ik het over de baby heb.. Dat is toch wel vreemd he?
    Al die hormonen ook ;)
    Sorry voor mijn vage verhaal:)

Ik ga straks even lekker naar het strand met mijn lieve ventje, even wat van de zon genieten :)

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Aaaah laurise: wat zielig voor de kleine meid!!! Gelukkig gaat t nu beter!! En kan me voorstelen dat je dan helemaal gebroken bent vooral als je er ff alleen voorstaat!! Petje af hor!!!!
    Hier was gister mn nod mop :) en idd geen bloed geeft wel moed maar....ik weet ook dondersgoed dat de utrogestand daar een groot aandeel in heeft !! We gaan t morgen meemaken!! Spannend wel hor. ergens geloof ik er nogsteeds in ;)

Einad: ze zeggen dat t mama gevoel vaak juist is!! Dus wie weet toch een meid ;) snap trouwens je gedachte gang wel hor!!! Heel logisch hor! En helemaal niet rAr maar zoals je zegt..ook met een knul kan er van alles op jje pad komen en wie weet krijg je een meid die nooit wat heeft en super gezond is/blijft ;)
    Hier idd nog steeds niet getest! Ook nog geen test drang. miss is t zelf beschermin en miss is t wel omdat ik erin geloof dat ik morgen gewoon fijn nieuws krijg ;) heb geeeeeeen idee hihi

all: fijne dag allemaal!!!! Geniet van t prachtige weer!!!
    En sorry voor de typ fouten...zit via mn tel.
    hier verder geen nieuws!! Xxx

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Oooh heb ik het nog fout ook en ik maar zeggen dat ik je volg haha dat is echt zo maar soms is onthouden nog lastig (mag geen excuus meer gebruiken betreft de hormomen want ben over de 9maanden heen :) Oh oke die kan het ook tegenhouden..ik heb er ook echt goede hoop in, ik wil het ook zo graag voor je! Fijn dat je er zelf ook nog in gelooft.
    Ja heel zielig, had dit nog nooit meegemaakt..zo machteloos gevoel..gelukkig was het virus kort bij haar..hoor net dat mijn moeder het ook heeft (past op dinsdag op alle kleinkinderen dus ben benieuwd wie daarna volgt)

@Einad
    Ooooh wat vervelend dat er een ziekte is aan de meiden/vrouwen kant, mag ik vragen wat dat is? Ik snap je gevoel betreft de gezondheid en dan wel of geen meisje. Enne ik keek alleen maar naar jongens kleding...100% overtuigd van een jongen..maar wat zat ik er naast..dacht ook dat moeder instinct klopte..maar bij mij dus niet haha. Belangrijkste is dat jullie kindje gezond is! Ooh heerlijk naar het strand..wil ook fietsen met Laurise maar precies vandaag en morgen met het mooie weer aan het werk grr..
    Ja heel zielig als je moppie zo ziek is maar gelukkig zat het virus kort bij haar..

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik lees net in een ander topic iets over Babii en aangezien zij hier ook een tijd heeft geschreven...misschien is het niet aan mij omdit te plaatsen maar ik wilde dit delen..Haar man is vorige week overleden...Vreselijk...eindelijk zwanger...brrr tranen staan in mijn ogen..

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laurise...ik had t gezien...VRESELIJK ...ben er ontdaan van!!! die arme lieve schat!!!

6. ik wist het nog niet... wat erg geen woorden arme lieve babii :(

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lees het net in het ivf/icsi topic heb de tranen in mijn ogen, wat ontzettend oneerlijk... Babii ook hier dikke knuffel en veel sterkte...

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Babii, ik schik mij wezenloos. Meid wat vreselijk. Heel veel sterkte! Ik heb een brok in mijn keel.

9. Ben er heel de avond al door van slag... zo erg, ze heeft al zoveel meegemaakt en dan nu haar man verloren juist op het mooiste moment van hun leven, onbegrijpelijk

Hele dikke warme knuffel voor babii

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Pffffff ik heb hier geen woorden voor....alleen tranen....

11. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    ppfff wat een heftig nieuws :(...heel veel sterkte!!

@all...reageer morgen ff op de rest

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Nog steeds in meeleesmodus, maar even 2 reacties

@ babii, OMG! Wat afschuwelijk!!! Mijn maag draait er van om...

@ ST, heb je jezelf nog kunnen inhouden om te testen? Wat een spannende dag vandaag zeg! Mijn duimen draaien!!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, mogen we Meike als schoondochter, haha...wat een plaatje!!!

@ST, je doet je naam eer aan....dikke knuf!!

@marsim, jeetje zeg een dubbele hernia, das niet het nieuws dat je wilt horen....

@einad, zag een heerlijke foto van N op FB, eerlijk als je dicht bij het strand woont....
    enne, ik dacht bij Mika ook in de eerste maanden een meisje, en van mijn zus kreeg ik zelfs een roze knuffel, maar tijdens de geslachtsbepaling met 16wkn was mijn gevoel ineens weg, en voordat ik daar was meende ik weer een jongen! ik had een meisje erg leuk gevonden, maar diep in mijn hart ben ik een jongens-mama....maar ik shop toch wel eens graag voor ons nichtje...had een super jurkje van oilily gezien, maar dat is niet hun smaak, maar ik zou het wel weten....

@all/babii, dit is toch nieuws waar je misselijk van wordt....meis een hele dikke knuf!!

@all, ben deze week, van maandag tot vandaag alweer 2 kilo kwijt...nu dus bijna 13 in totaal....
    straks naar het ziekenhuis voor de hysteroscopie....morgen zijn we weg, als ik kan heet dat, en zondag doopfeest bij schoonbroer,dus wrs weer online na het weekend!!
    fijn weekend allemaal!!

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Veel plezier Luukske! Haha, bedankt voor t compliment, wij vinden t ook wen lekker ding met veel pit hihi.

ST het is vrijdag !!! Wanneer krijg je de uitslag schat?! Oh man, ik ben zoooooo gebied en ik duim zo hard! De champagne gaat open hoor :) Toitoitoi!

Nen, hoe voel je je?

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST oooh je hebt bloedgeprikt vanmorgen..vanmiddag de uitslag he, nog geen duivels?? DUIM DUIM DUIM DUIM

@Brabantse
    Inderdaad een lekker grietje heb je! Is ze weer opgeknapt, voel jij je al wat beter? Hopelijk hoef je niet te lang meer..

@luukske
    Woooow wat goed zeg 13 kilo kwijt, wat voor dieet doe je? Of doe je het zelf? Heel veel succes met de hystroscopie, hopelijk zal het je helpen, kunnen ze trouwens via hystroscopie het probleem oplossen? Dacht dat je laproscopie moest.. Fijn weekend!

Mijn moppie is weer opgeknapt, was gister alweer vrolijk, wel wat matig eten maar wat wil je met zoveel spuggen, maagje wat van streek, gelukig snel opgeknapt. Werk vandaag op de kinderafdeling en ligt vol met kinderen met braken en diarree..

Het nieuws van Babii houdt mij zo bezig pfff wat vreselijk...moet er steeds aan denken..

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ luukske, succes met de ingreep!

@ brabantse, ik slik nog steeds medicijnen, anders blijf ik spugen. Met medicijnen blijft de boel binnen en voel ik me redelijk gelukkig.

@ laurise, gelukkig gaat het beter met je moppie. Sneu he als ze zo ziek zijn.

@ geslacht, hier een meisjesgevoel. Zou het ook echt heel erg leuk vinden als dit een meid is. Gaan rond 16 weken een geslachtsbepaling doen :D

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nen, luukske, laurise en brabantse...
    Ff snelle.reactie van.mij...kom later nog wel ff terug als ik beetje ben bijgekomen.
    ik heb mn uitslag al binnen.(al heel snel..en door de assistent ipv arts, dat betekend goed noeuws, anders belt arts zelf haha 9uur geprikt half 11 al antw) hcg was er wel maar erg laag (25) ik moet di weer prikken voor definitief bericht of t gaat de goede kant op of het neemt af! We zullen zien. man geloofd er niet in maar ik wel! Blijf hopen op t goede maar ben zeeer realistisch! Toen met 82ging t immers ook hard berg afwaards maar toen voelde ik ook echt dat t over was en nu niet!
    Ik bid en smeek om een wonder, blijf geloven maar blijf ook de waarheid onder ogen zien!! (ken ook niemand bij wie zo laag op dag 16 na tp nog opliep)
    Xxx

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wooowwwww spannendetijden wat ontzettend spannend zeg!!!!! Ik hoop gewoon dat het wondertje laat genesteld is en wat trager hcg aanmaakt, maar dat je nu de komende 8 maanden hartstikke zwanger blijft. Duimerdeduim!!!!! Ik hoop dat ik je dinsdag DIK en VET mag feliciteren!!! (waarom niet maandag prikken trouwens? MOet ik nog een dag langer in spanning :p)

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahah nen ,...geen idee!!! gyn vond di een goeie dag denk ik ;)
    ik hoop dat je super gelijk hebt!
    ik heb beetje zitten googlen en tis niet vreemd om in je eerste 3wk een laag hcg te hebben en het zegt niets over het verloop verder. tenzij het afneemt natuurlijk! dus ben zelf ook zeeeer benieuwd!!!!! ik blijf hopen en geloven :D

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hier krijg ik nou hoop van :)
    ( via google op gezondheidspagina gevonden)

Meten is weten
    Waarom wil men de hoeveelheid HCG in het lichaam weten? Allereerst om na te gaan of er sprake is van een zwangerschap. De meeste testen meten het HCG vanaf 25 IU per liter, aangeduid als 25 iu/l. Of 25 miu/ml. Dit zou overeenkomen met een zwangerschapsduur van 4 weken, gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dit is dan twee weken na de bevruchting. Soms verwarrend, maar men rekent een zwangerschap vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, ook al is men dan nog niet zwanger. Wanneer men het heeft over 40 weken zwangerschap, zijn het daadwerkelijk dus 38 weken zwangerschap. In dit artikel gaan we telkens uit vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Welnu, men kan dus gaan testen met een urinetest vanaf dag 28. Een bloedtest echter kan al na 25 dagen uitgevoerd worden. Bij de meeste zwangerschappen is de hoeveelheid HCG na 28 dagen rond de 25 IU/L. Echter soms komt het voor dat dit nog zeer weinig is, en minder bedraagt dan de vereist 25IU/L. In dit geval zal de zwangerschapstest negatief uitvallen. Beter is om te wachten met testen tot 35 dagen zwangerschap, oftewel 1 week over tijd. De hoeveelheid HCG is dan toegenomen tot gemiddeld 18-7.340 IU/L. Waarom de ene vrouw meer HCG aanmaakt dan de ander, is onbekend. Maar feit is wel dat dit helemaal niks zegt over de gezondheid van de foetus. Verder kan men vaak wel aan de hoeveelheid HCG zien hoe deze verloopt.

Deel Deze Pagina