clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Even showen met ons meisje, 3 dagen oud tijdens de fotoshoot voor het geboortekaartje

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hap in papa's vinger :D

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Laurise, allerleerst wat een ongelooflijke mooie dochter hebben jullie. Ook heerlijke grote kijkers, wat wijs he, haha.

Fijn dat je je verhaal kan delen over de bevalling. Het is echt belangrijk er veel over te praten. Ook ik heb een ontzettend zware bevalling gehad waar ook ontzettend veel mis gegaan.
    Ook mij gaf het een goed gevoel om er met veel mensen over te praten en de bevestiging te krijgen dat het zwaar is geweest.
    Blijven doen hoor meid!! Dat lucht alleen maar op en zo krijgt het langzaam aan een plekje.

Wat goed dat jullie meisje al zo'n tijd achter elkaar slaapt. Kan je zelf ook een beetje bijtanken, heerlijk.

Super om te horen dat bij het cb alles weer goed was en die complimenten zijn altijd erg fijn om te horen.

Jammer dat het kraambezoek op zich laat wachten, anderzijds is de tijd voor jullie alleen ook wel even fijn, zou ik zo denken.
    Jullie hebben ook een tijdje op jullie wondertje moeten wachten dus even familietijd is ook wel lekker.
    Maar nu alweer 2 weken dus nu begint het toch echt wel tijd om te showen, haha.
    Show hier je prachtmeid maar hoor. Dat vinden wij helemaal niet erg!!!

Met Isa gaat het allemaal goed. Wat gaat dat toch ontzettend hard zeg. De uitnodigingen voor haar 1e verjaardag zijn de deur uit.
    Ze wil zo graag lopen alleen lukt het haar nog niet, haha. Ziet er erg komisch uit.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, haha....ze loopt voor je er erg in hebt!!

@laurise, wat een mooie foto's van jullie prachtige dochtertje!!!geniet ervan....

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, hoe is het met de tandjes van Mika?
    Hoe gaat het trouwens met je handen/polsen?

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, Mika slaapt weer lekker door, dus van de tandjes heeft hij minder last, gelukkig!!
    en mijn polsen, tja....het gaat de ene dag goed en de andere stukken minder, maar ach, het is te doen....

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, heerlijk dat Mika weer door slaapt. En die polsen, bah. Blijft aantobben dus.

8. Laurise, wat een mooi meisje!!

Wat erg he dames van Juulz.. vind het zo verdrietig voor dr :(
    Dan sta je echt weer even stil bij wat voor groot wonder je kindje is!

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Einad, heb ook erg met Juulz te doen. Vind het erg triest en oneerlijk.
    Sta je er inderdaad weer even bij stil hoe gezegend we zijn ( dat doen we trouwens nog elke dag ).

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ow ja ik vergeet te zeggen VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Een maand lang, hmmmm.

11. Heerlijk lekker vakantie!!!

Ik heb in juli 1 week en in september 2 weken..
    Zijn aan het kijken voor een weekje weg.

Ik vind het ook echt heel oneerlijk voor Juulz, de wereld zit soms echt erg krom in elkaar :(

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@marsim, geniet van je vakantie!

@einad, hoe gaat het met de kleine man?

mbt juulz, idd we hebben het geluk mogen ervaren waar zij voor aan het strijden is, ik prijs me dan ook super gelukkig met 2 gezonde knulletjes!!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
  14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Luukske, dat snap ik heel goed dat je daarvan smelt. Wat heb je toch heerlijke mannetjes!!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@einad, waar willen jullie naar toe?

@marsim, idd het zijn lekkere mannekes, dat besef ik elke dag weer.

@all, vandaag een boekje gelezen(had ik bij de kringloop gekocht) en heb het in 1 teug uitgelezen, heb bijna het hele boek moeten janken....het ging over een moeder en haar pas geboren meisje met Down....weet niet of het de hormonen waren(heb al een paar dagen zo'n ongi gevoel, maar er komt niks) of omdat ik me in die vrouw kan verplaatsen door wat wij hebben meegemaakt bij Luka's zwangerschap(weet niet of jullie het verhaal (nog) weten: de artsen waren er van overtuigd dat hij een chromosoom afwijking had, en Down, wrs niet levensvatbaar!!!).
    het boekje heet: mijn stille kind, van Els Rosenmoller

16. luukske, wat een heerlijke ventjes heb je toch.. echt knapperds!
    waar we heen willen op vakantie, tja raad is zou ik zeggen ;)
    word een beetje ons tweede thuis daar... :)

fijn weekend allemaal!

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ff spammen ;)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, mooie meid, en alweer over de 5 maanden!!

@all, hebben jullie een fijne vaderdag gehad met jullie kindjes?
    hier een geslaagde dag met 2 kunstwerkjes met vingerverf handjes en voetjes....

ga nu weer aan het werk, doei doei!!

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Brabantse, wat een heerlijk meisje. Wat gaat de tijd toch hard he!

@ Luukske, leuk hoor je mannetjes hebben hun vader dus leuk verwend.

@ All, hier voor vaderdag een klapfotolijst gekocht met father and daughter erop. Heb er een foto in gedaan van net na de geboorte toen hij haar een uur in zijn armen heeft gehad terwijl ze mij aan het hechten waren en een foto van 1,5 week geleden. Helemaal leuk geworden. Verder vanavond wezen wokken met schoonouders, heerlijk. Slecht voor de lijn maar 1x kan wel. Ben trouwens pas iets meer dan een weekje bezig en ben al 3,5 kg kwijt. Heb er nog behoorlijk wat te gaan. Na de vakantie ga ik beginnen aan het cambridge dieet.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, hoeveel wil je er af?
    hier moet ik ook echt beginnen, ben sinds 6 weken 6-7 kilo kwijt, maar nu blijf ik hangen....de motivatie is nog een beetje zoek!!

Deel Deze Pagina