@ Spannendetijden, nou inderdaad dat zijn hoopvolle berichten! Anders koop je een doosje KV tests? Kun je zelf bijhouden of ze donkerder worden en kun je nu zien hoe donker het streepje is. Deze MOET gewoon blijven plakken!
@ spannendetijden, je weet sowieso dat er een streepje op zal komen Is ook erg spannend nu he. Gewoon door als je er zelf ook aan toe bent!
ST ooohhhh in ieder geval HCG waarde en zoals in dat stukje staat is het niet gek dat het op dit termijn 25 is.. ik heb er ook goede hoop in hoor, waarschijnlijk later ingenesteld maar pffff wachten tot dinsdag bleehhhh maar ja geen bloed is nog steeds goed toch of houdt de utro het dan nog steeds tegen... dit MOET goed komen lieverd!! DUIM DUIM
Laurise...denk idd de utro mAar geloof ook de zwangerschap. Net ff lekker douche genomen om op te knappen en geloof echt dat de kleine boef er gewoon zit! Di hebben we een stijging en miss 2 wk latwr de eerste echo dat moet gewoon haha nen: miss doe ik t nog en anders woe! Afhankelijk van uitslag
Oow st! Ik hoop het zo, het klinkt wel positief.. Hoop dat deze kanjer blijft plakken en je hcg heel mooi mag stijgen! Ik duim voor jullie!
Hcg stijgt zeker wel door. Mijn hcg was met (ik meen) 5,5.werken iets in de 100 ofzo? Dus ja, met minder dan 4 kan jouw hcg prima kloppen. We dromen weer verder naar dinsdag schat!
Einad: dank je schat!!! Brabantse: dat klinkt goed hahaha dat geeft ff goede moed zeg! thanx xxx all: vandaag beetje bijgekomen van t nieuws. ent weer is prachtig. vandaag op kleine van vriendin passen en zo maar ff wandelen.naar de kruidvat. ben nu stiekem toch wel erg benieuwd en alles in mij zegt dat ik gewoon.2e streep ga zien en di stijgend nieuws krijg!!!! Laat mn gevoel de waarheid.zijn!!! fijn weekend allemaal en bedankt voor alle reacties
Nen: kun je niet ff langs komen?!!? heb net test gedaan maar er verscheen niet meteen een 2e streepje...nu durf ik niet meer te kijken hahaha ben toch bang dat hcg afneemt
Jaaaaa st dat zijn twee mooie streepjes! Zeker met 25 hcg volgens mij meten ze vavaf 5 hcg.. oooh wanneer is het dinsdag..als het dan gestegen is ga ik je in het groot feliciteren, niet dat ik er nu nog niet in geloof want beebje st heeft goed naar mama geluisterd en zit in je buik!
Die ziet er mooi uit ST! Volgens mij meten die vanaf 25. Wat hoop ik dat ik jullie keihard mag feliciteren dinsdag!
Nen: thanx!!!! Je bent zo;n schat Ik hoop het ook !!! hoop dat ik dinsdag een hele mooie banner mag plaatsen !!!! Whahahah Brabantse: thanx!!! Hihi xxxx Hoest bij jou?!?!?! Marsim: THANX!! Ik ga het hopen!!!! Laat die HCG maar stijgen!!!!! Vind t zooo spannend!!! Had verwacht het zoooo te merken aan alles dat het zo zou zijn! Maar merk/voel eigenlijk helemaal niets! Maar wie weet komt dat nog! Want gister liep ik ff rondje buiten en had toen wel een misselijkheidvlaag,.. en hoop dat dat kwam omdat mn hcg hoger en hoger wordt Ricmar: ook jij bedankt mop!!!! Zoals ik tegen alle meiden zeg, en hieronder in mn ego: ik hoop zo dat al jullie felicitaties terecht zijn!!!!! Ego: Hier gaat t wel goed hor eigenlijk weinig te melden! Ik hoop zooooo dat al jullie (voorzichte) felicitaties terrecht zijn !!! zoooo spannend!!!! Gister lekker bij vrienden gegeten en daarna zaten de mannen in de tuin bij vuurtje en ik met mn vriendin op de bank languit film te kijken, Ik was ontzettend moe!! En had overdag op haar kleine gepast, maar die was niet lekker dus heel huilerig enzo,..en ik moet eerlijk toegeven,..dat kostte me behoorlijk wat energie !! Vandaag lekker beetje uitgeslapen! Ik heb qua hoop en gevoelens nogsteeds een super goed gevoel!! Ik blijf hopen en geloven tot het tegendeel bewezen is!!! Gister zei manlief kom schat ook ff gezellie wijntje en peukie doen uhhhhh mop, .dat meen je toch niet serieus he!?!?! Er zit een frummel in mn buik ! kan toch niet!!!! .dus ZO overtuigd ben ik hihi heb vanmorgen ook maar eens mn temp opgenomen, (normaal deed ik dat nooit want was altijd anders door de hormoon medicatie en klopte nooit!!) en die was 37,2!!! Nog meer positiefheid ahahahahahah ik ben zooo benieuwd naar dinsdag!!! Ben gewoon beetje zenuwachtig ahaha hopelijk ist dan tijd voor een prachtige banner Morgen ga ik nog wel testje doen denk ik! Al vind ik dat dooood eng! Maar dat vond ik gister ook! Manlief vond t beetje gek omdat ik di toch ga bloedprikken maar wil het gewoon weten / in de gaten houden voor mezelf
Oooh lieverds sorry sorry sorry maar ik moet even egoën...... Ik heb zoooooooo de zenuwen voor morgen!!!!! Ik schijt bagger om weer te testen!!! (sorry voor mn taal!!!) ookal ben ik overtuigd van een 2e streepje...ik ben zooo bang voor een herhaling van vorige keer pffffff word er gek van!!
@ spannendetijden, snap heel goed dat je het eng vind. Ik zou persoonlijk gewoon testen. Op bloeduitslag moet je langer wachten dan op een streepje op je test. En dat positieve, gewoon vasthouden. Ik had ook juist die maand niet veel klachten en was hartstikke zwanger!!! Komt goed meid.