Ff snel een update.... st is beetje sip/van slag... ik hoop dat t niets betekend want.... Ja...er was deze morgen weer een streepje maar....ik kon m amper vinden!! dus afwachten tot morgen!! Gelukkig moet ik vandaag werken..beetje afleiding!! Maar voel me niet zo lekker door wat ik zag!! Maar deze dame blijft hopen!!
O st snap dat je daardoor sip en down bent.. Ik wil het niet lezen eigenlijk..wil dat je hier neerzet dat je harstikke zwanger bent.. krijg je morgen ook weer meteen de uitslag...duim en hoop de hele dag dat je morgen een banner aan kunt maken! Dikke knuffel ik denk aan je!
@st...he bah dat is niet hetgeen wat ik wilde lezen. Ik hoop en duim voor jullie dat morgen de uitslag van het bloed positief is!! De testen van afgelopen weekend zagen er wel veel belovend uit. Heb je ook een foto van de test van vandaag? @marsim..Weet je al een datum wanneer je man geholpen wordt? Lijkt me er pittig om alles alleen te moeten doen. @einad....Dus jullie wonen dicht bij het strand..wat lijkt me dat lekker!!! Wanneer heb je eigenlijk de 20 weken echo? Denk dat ik dat helemaal gemist heb....En mag ik vragen wat er bij jullie in de familie voorkomt? @laurise...Is je meisje alweer helemaal goed in orde? @nen...Hoe voel jij je? @luukske....Goed en druk weekend gehad? Hoe is de hystroscopie gegaan? @all...Ben nog steeds onder de indruk van het nieuws van Babii...Niemand weet er iets meer van geloof ik? Voor de rest gaat het goed. Koen en Lotte zijn natuurlijk ziek geweest van de BMR prik 2.5 weken geleden Maar zijn nu weer helemaal de oude Verder hebben we lekker een weekend weg gepland eind april..even lekker er tussen uit. En genieten jullie ook zo van het lekkere weer
Lima ik had in ander topic gelezen (ivf/icsi deel 4) dat haar man niet lekker was en hij is overleden aan een plotselinge hartstilstand. babii heeft nog echo gehad en de kleine maakt het goed!! Ze logeert/verblijft nu bij schoonouders.
dit is in een ander topic geplaatst Oorspronkelijk geplaatst door YenD *inbraak* ik ben een vriendin van babii en ken babiiman al ruim 12 jaar. Vrijdag nacht voelde babiiman zich niet goed worden... Hij is plotseling overleden aan een hartstilstand, babii heeft er alles aan gedaan om hem hier te houden. 28 jaar was hij. Donderdag was de begravenis, het was ontzettend zwaar en emotioneel, maar babii is zo ontzettend sterk! Ze heeft afgelopen week nog een echo gehad, met het babietje gaat het goed, het hartje klopt heel sterk. Ze gaat nu bij haar schoonouders wonen met alle diertjes waar babii en babii man zo van houden. Ik vind haar echt een kanjer hoe ze het allemaal doet, hopelijk krijgt ze veel steun uit haar omgeving, van mij sowieso wel, en blijft het met haar zwangerschap ook allemaal goed gaan. *uitbraak* neem aan dat het hier geplaatst mag worden
@ st, misschien ben jij net als ik wel een middag/avond tester? Ik blijf duimen! @ babii, pfff wat een heftig verhaal zeg. Zo oneerlijk iemand die nog midden in het leven staat @ all, reageer vanavond verder
St, dit nieuws willen we niet horen joh! Toch maar afwachten wat de boef test brengt morgen ...we geven nog niet op!! Hier een nog steeds niet avond etende Meike....behalve bij de gastouder, daar eet ze altijd, gevoerd en al! Hier al een maand niks, ook zelf eten niet.....fruit en brood gaat overigens prima overdag. Ook geeft ze de gastouder wel een kus als ze daarom vraagt, ik zelden......twijfel behoorlijk aan mn moeder kunsten.....wat nog als ze straks iemand anders liever gaat vinden dan mij of papa? Bah....voel me er maar rot over Die zoveel met haar, ben geen duffe speel jij maar alleen mama, ik ben echt veel met der bezig. Vandaag baby kleertjes uitgepakt, wat zijn die weer klein! Sorry voor d de ego, zit er ff door heen.
@ brabantse, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Maar bij mama voelt ze zich juist zo veilig dat ze dat soort capriolen kan uithalen. Jij zal altijd voor haar op nr1 staan! Hoe is t met je buikie? @ st, mijn duimen draaien alweer! Hoop zo op goed nieuws!
@brabantse....Dat gebeurt hier net zo. Bij een ander de "leuke" dingen doen en bij je eigen hebben ze er geen zin in. Het maakt je onzeker maar het is compleet normaal gedrag. Zoals Nen ook zegt...Als moeder/vader zijnde ben je altijd nummer 1!! @spannendetijden....Hoop hier ook op goed nieuws!!
Ooooh brabantse...kan me je gevoel heel goed voorstellen maar maak je niet druk schat....hoort erbij, tis een fase!! En heel normaal gedrag!! Komt vanzelf goed mop xxx all : ik kom straks uitgebreid reageren!!! Zit in de wachtkamer voor t bloedprikken maar tis mega druk!!! :-s
@Lima Ja Laurise weer opgeknapt maar nu weer spuitluiers van haar tanden..elke ochtend..middag onder de poep, bed onder, laurise in bad pfff vanmorgen zat ze ook alweer om 7u in bad..heerlijk zo voor je werk haha. Verder wel vrolijk en lief. Ik heb zelf zaterdag ook het virus gehad dus ook braken en diarree, gelukkig hield ik zondag alles er weer in en vandaag weer aan het werk. Balen dat Koen en Lotte ook weer ziek zijn geweest van de prikken. Gelukkig zijn ze weer opgeknapt, op naar het mooie weer. Leuk, waar gaan jullie heen. @ST Oohh wat spannend meis..wanneer krijg je de uitslag..DUIM DUIM DUIM DUIM DENK AAN JE DENK AAN JE.. @Brabantse Wat vervelend dat Meike zo dwars is thuis..ik snap heel goed dat je daar onzeker van wordt, zou ik ook worden en het is niet leuk zeker niet als je zoveel met haar doet..maar inderdaad het is waar ze doen dat bij de mensen waarvan ze het meeste houden.. Heerlijk die kleine baby kleertjes...nog even meis.. @Marsim Hoe is het met jou? En je mannetje? Inmiddels geholpen? Alles goed gegaan? Hoe is het met Isa? @Luukske Leuk weekend gehad? Ja vreselijk dat bericht van Babii het houdt mij zo bezig..even oud als ik ben..eindelijk een kindje samen..en dan moet je man wegbrengen vreselijk geen woorden voor.. @Hier Ik ook het buikvirus gehad..mijn moeder, schoonmoeder, braken diarree..goh wat voelde ik mij beroerd en dan alles alleen..even flink boos op mijn man geweest..maar vandaag weer aan het werk dus was gelukkig maar kort..Laurise spuitluiers van de tanden bleeeeh alles steeds onder, bed, steeds in bad pff wasmachine maakt overuren.. maar verder is ze een schatje! Morgen foto maken bij modellen bureau waar ze wordt ingeschreven, dan wordt de foto gemaakt die op de site wordt geplaatst zodat opdrachtgevers (hema, wehkamp, esprit, shoeby, tommy hilfiger, viva mama, libelle, magriet, v&d etc.) haar kunnen boeken, ben benieuwd!
@ spannendetijden, mijn duimen draaien! Wanneer uitslag? @ all, even een korte reactie vanuit hier. Vrijdag gaan ze manlief opereren. Ben dus met de voorbereidingen bezig. Heb inmiddels bed in de kamer staan. Hopelijk gaat alles goed en ag ik hem zaterdag weer ophalen. Spannend allemaal. Hier dacht ik dat ik donderdag ongi was geworden op dag 40. Echter af en toe wat bloed. Soms niet eens vers bloed. Wel gekke krampen. Geen idee wat ik er nu van moet vinden. Ik wacht nog maar even af.
ST, volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met je positieve test sorry lieverd!! Ik hoop zo dat de uitslag nu goed mag zijn.. Het is jullie zo gegund en wie weet ben je idd wel meer een avondtester! Ik denk aan je! En duim voor je! Marsim, sterkte vrijdag met marsimman. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! Brabantse, ik snap je helemaal, voelt echt rot he Vind dat ook heel moeilijk hoor.. *knuffel* Laurise, ik ben heel benieuwd.. lijkt me zo bijzonder om straks een blad open te slaan en dan staat Laurise er in! Tis een heel mooi meisje! Lima, heerlijk er even tussenuit! Luukske, hoe is de hysteroscopie gegaan? All, hier gaat het redelijk ben erg verdrietig door nieuws van babii, een collega is opgegeven, een vriendin gaat uit elkaar (zoontje van 1).. Kan wel genieten van het zonnetje en mijn lieve boefje Ben ook heel blij dat wij heel gelukkig zijn maar soms word je zo met je neus op de feiten gedrukt! Fijne dag xx
Nen: thanx skat, ..je bent zoooon lieverd!!!! Dankje wel voor het meeleven Hoest met jou?!?!?! De 12 weekjes gepasseerd Thanks Lima!!!!!!!! Hoest met de kleintjes ?!?!?! Whahaha Laurise: dank je mop!!!! Wat leuk dat laurise gekozen kan worden voor bijvoorbeeld hema enzo! Maar ze is ook echt een plaatje hor oooh en dat virus, heeeeel vervelend!! Heb er al meer mensen over gehoord!!! Veel plezier morgen met fotos maken Marsim: ook jij bedankt!!!!!!! Eigenlijk gewoon alle lieve meiden hier bedankt voor het duimen en meeleven!!!!!! Marsim: wat spannend!!!! Wel fijn dat ie zo snel geholpen wordt hor!! En wat vreemd van je ongi , ben benieuwd hoe dat komt!!! Miss idd ff afwachten en anders toch ff gyn bellen ofzo?!?! Einad: bedankt !!!! ik hoop dat je gelijk hebt!!! Maar denk het helaas niet hor L En soms worden we idd ZO met de neus op de feiten gedrukt!!! Je kan er gewoon beroerd van zijn!! Probeer niet al te veel stil te staan bij alle nare dingen mop! Hoe moeilijk het ook is! Het is vreselijk van Banii en heeeel erg van je vriendin en kan me voorstellen dat het je bezig houd! Maar probeer te genieten van al het moois om je heen! Klinkt misschien beetje raar of bot zo, maar je begrijpt vast wel hoe ik het bedoel! Ego: ik ben ZZZZZOOOOOO ontzettend kwaad!!!! Ze zijn me WEER vergeten te bellen!!!!!!!!!!!!!!! En deze keer heb ik GEEN mazzel dat de gyn nog int pand was!!!! Dus ik heb GEEN uitslag!!!!!! L Ik heb van de receptie beneden een spoed nummer gekregen die kan ik morgen vroeg om 8uur meteen bellen! Dan kan ik vragen om de uitslag en ff heeeeeeeel goed laten blijken dat ik dit echt niet tof vind!!! En natuurlijk , ..het zijn ook maar mensen en kunnen dingen vergeten maar dit is de 2e keer al !! en de assistent zei vanmorgen nog we weten natuurlijk dat u de uitslag krijgt maar voor de zekerheid plannen we een telefonisch consult in, dan weet ik zeker dat we u niet kunnen vergeten en dat u door de arts of ons wordt gebeld NOU MOOI NIET DUS!!!!!!!!!!!!! Manlief zei: als ik het echt zo nodig nu wil weten maar een testje moest doen,..maar dat durf is na gister dus absoluut niet meer!!! Straks is ie omo wit! En ik weet dat het bloed dan hetzelfde zegt maar om het met mn eigen ogen op de test te zien, komt veel harder aan denk ik!!! En man is werken dus ben nog alleen ook!!! Pfffffffff wat een gedoe!! Toch in twijfel of ik zal testen! Maar zoals ik zei durf ik ook weer niet! Pffffff ellende!!!!!! Sorry hor meiden,..moest t ff kwijt!!!
St er is toch wel een gyn die dienst heeft?? laten ze die maar in de computer duiken en je bellen... kom op zeg wat een gepruts..
@ spannendetijden, pfff wat een gezeik zeg. Ik zou inderdaad ook zeggen, ziekenhuis bellen en je laten doorverbinden met de dienstdoende gyn en anders de kraamafdeling ofzo bellen. Om gek van te worden zeg. Meid en als je geen goed gevoel hebt bij zelf een test doen, dan moet je dat ook niet doen. Knuffel meid!! Opelijk alsnog snel goed nieuws.
Ricmar: die is dus al thuis L morgen ochtend 8uur ben ik de eerste !!!!! L Oooooh ik ben zoooooo boos !! ik wil gewoon weten waar ik aantoe ben!!! (als het niet zo is wil ik stoppen met de utro en weer door!! En is het wel zo, dan wil ik kunnen genieten!) Marsim: de receptie van het ziekenhuis had al gebeld met de dienst doende gyn op haar 06. Maar ze is al thuis! Dus dikke pech voor mij!! En ik weet niet wat ik moet doen met testen! Miss vang ik t zo op en kijk ik nog ff wat ik ermee doe Zal iig in mn album nog foto plaatsen van test van gister L en die van zaterdag erbij! Dan kan je het verschil zien!!