clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm je zou bijna eisen dat ze terug komt en in het systeem kijkt, voor een bevalling komt ze ook terug

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Noujaaaa zeg wat is dit nou weer voor onzin?! kan me goed voorstellen dat je (meer dan) kwaad bent. Onvoorstelbaar wat een sufferds daar! *schudt ze flink door elkaar*

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wat is dit nou weer? Dat kunnen ze toch niet maken?.zeker niet bij dit soort uitslagen! Echt belachelijk, maar meer keus dan wachten heb je nu niet :(. Ik check morgen vroeg weer in hier, hopelijk goed nieuws!
    Xxxxxxxxxxxx

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ricmar, brabantse, nen: thanx meiden!!!!!!! ;)
    ik kan idd niet meer doen dan afwachten!
    heb besloten neit thuis te testen maar gewoon morgen vroeg te bellen! ga zo lekker mn bedje in en afwachten ;)
    maar laat ze morgen wel ff weten dat ik dit echt niet tof vind!!!
    maarja,.....ook hun zijn gewoon mensen en we maken allemaal wel eens een foutje (al heb ik daar nu natuurlijk weinig aan!)
    slaap lekker allemaal!!!!!!!!!!

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Das waar spannende, maar t blijft een lullig foutje :)
    Maar goed, een hoog hcg morgen maakt alles goed!
    Xxxxxxxxxxxx

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    *duimt heel hard voor een goede uitslag* :D

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    *hier ook duimen aan t draaien!*

8. Ik dacht spiek even snel, hoop zo op goed nieuws spannende tijden!! Denk aan je xx

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Mijn duimen draaien ook

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier weer terug....

@ST, schandalig dat ze je zijn vergeten...das gewoon zenuwslopend!! ik duim hard voor je!! zag je testjes trouwens in je album, en hoop dat die van de 19e gewoon niet zo goed was, en dat dievan nu zullen knallen!!

@laurise, wat leuk zeg, een echt fotomodelletje!!
    ik ben trouwens aan het Sonja Bakkeren, ben rum 13 kilo kwijt, heb afgelopen zondag voo het eerst weer een jurkje aangehad....

@brabantse, heel herkenbaar....ik kreeg ook steeds te horen hoe "lief" Mika wel niet is, terwijl hij hier echt wel eens een klein tirannetje kan zijn, haha....

@einad, idd we mogen blij zijn met wat we hebben....ik hoor ook genoeg leed om ons heen.

@marsim, succes met hubbie. heb je zorgverlof? ben benieuwd wat je cyclus doet....

@lima, fijn dat de kids opgeknapt zijn.

@all, vrijdag dus de hysteroscopie gehad, had me een royale dosis Naproxen ingenomen, was een beetje melig geworden...oeps....
    maargoed, hubbie was erbij, en heb er weinig last van gehad. ze hebben geen poliep kunnen vinden, alles zag er mooi uit...
    ze wilden evt een novasure doen(slijm verbranden, MAAR niet de garantie dat ik niet meer ongi wordt, en je schijnt toch zwanger te kunnen worden, maar dat is levensgevaarlijk voor moeder en vruchtje!!)....hubbie en ik hebben besloten dit dus niet te doen....
    over 2 weken heb ik een afspraak bij de gyn over hoe en wat....

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Nog geen nieuws? Ik hoop maar dat ze een feestje aan het vieren is...

Luukske, gaat zo'n hysteroscopie zonder enige vorm van verdoving? Kan me voorstellen dat je niet kiest voor die andere behandeling. Wauw al zoveel afgevallen! Goed bezig zeg :)

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ff snel antw van mij.(kom later of morgen ff uitgebreider reageren)
    hcg is gezakt!!! Van 25 naar 5 :( helaas.
    gestopt met utro en gelukkig mogen we meteen bij ongi weer!!:)

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ah nee hè! :( Das echt balen meis, en het gevoel was zo goed, echt rot. Fijn dat je na ongi meteen opnieuw mag. Weten ze waarom t mis is gegaan? Dikke knuffel voor jou en je mannetje meis. Xje

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @spannendetijden, ow lieverd, dikke knuffel. Wat oneerlijk.

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ooohneeee :( wat ontzettend naar meis ! Hele dikke knuffel van mij

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Dank jullie wel meiden!!!!! Xxxxx
    Ik zag t al wel beetje aankomen maar t.was toch ff teleurstelling. maaaar ben wel heeeel blij dat we meteen door mogen :)
    Gister avond laatste utro, denk zaterdag ongi en dan dag 10 weer eerste echo :) nou....das al gauw ;)

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Respect voor jouw optimisme schat!
    Die gaat een prachtig kindje regelen!
    Xxxxxxxxxxxx

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Idd wat brabantse zegt! Knap hoe je er zo sterk in blijft staan!

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: dank je wel schat!!!! Je bent een topper xxxx

Nen: dank je wel mop!!! Ook jij bent gewoon een topper!! Alle meiden hier trouwens!!!!!!
    En eerlijk is eerlijk hor,…ook ik heb mn inzak momenten! Maar probeer altijd positief te blijven en er zo snel mogelijk weer boven op te komen!

Zoals nu: ik zie het zo: de eerste ivf poging,..1e en 2e tp geen resultaat 3e tp vmk 4e tp geen resultaat. Nu 2e ivf poging 1e tp geen resultaat maar mn lichaam was er door randje overstimulatie ook echt niet klaar voor!! Was eigenlijk ziek had veel buikpijn en had de tp beter kunnen annuleren! 2e tp, eerste keer nieuwe methode meteen raak! Helaas weer vmk maar das toch super vooruitgang!!! Dus 3e tp en nieuwe methode (voor ons dan) is gewoon scheepsrecht!!!

All: sorry dat ik er ff niet was gister en eergister! Was beetje aant stressen thuis en had gister die kleine boef de hele dag natuurlijk!!! Dus lekker druk!!!
    En jullie raden het nooit,…. Ik ben gewoon al ongesteld !!!!! :D jeetje das rap zeg!!! dacht op zn vroegst zaterdag!!!! Tis nog niet helder rood maar nog oud bruin maar het is er wel :D ole ole ole!!! Over 3wk (ongeveer) richting AMC!!!
    Fijne dag allemaal !!!!!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    O neee wat vind ik dit vervelend voor jullie, had zo'n goede hoop... ik word er echt verdrietig van laat staan jullie..maar je bent weer een KANJER dat je weer door gaat en uitkijkt naar de volgende tp, wat ben je sterk zeg!!! Yeeeh nu al ongi wat snel zeg!

Ook nog even op je vorige berichtje reageren, dank je voor je lieve compliment over Laurise, het lijkt mij ook erg leuk. Ja echt een rot virus..hopelijk zijn we er nu doorheen, vandaag sinds 6 dagen geen ochtend spuitluier...

@Einad
    Ja lijkt mij ook gaaf dat Laurise straks misschien in de bladen staan, dank je wel *trots door je compliment* Ja erg he die nare dingen om je heen soms heb je dat allemaal slecht nieuws om je heen. Kan daar ook van slag van raken, maar inderdaad genieten wat je het kan zomaar allemaal anders gaan..voel je de kleine al? Bijna de 20 weken echo spannend

@Luukske
    Wat goed zeg dat je met SB zoveel kwijt bent, bij mij gaat het ook altijd super met SB, in april ga ik het nog een maandje doen..even mijn laatste rolletjes weg werken en dan weer in bikini. Leuk dat je daardoor weer een jurkje aan kan/durft. Fijn dat het mee viel..bij mij deed het zo'n pijn maar op dag 2 van de menstruatie toen. Fijn dat het er goed uit ziet..hmm nee dan is de novasure ook niet echt een oplossing, ben benieuwd wat de gyn nu gaat voorstellen. Misschien toch je bm eruit?

@hier
    Zal er nu toch echt na 6 dagen een eind komen aan de 4x per dag spuitluiers? Vanmorgen voor het eerst in 6 dagen niet onder de poep.. ik hoop het want het is wel heel vervelend voor ons beide. De shoot ging goed, ze lachte niet veel maar die vrouw zei dat het prima was, ik baalde wel een beetje voelde mij een moeder waar ik mij altijd aan ergerder "dat doet ze normaal nooit" haha. Maar alle foto's op hun site zijn basic..dat willen de opdrachtgevers. Ik krijg ze binnenkort gemaild en als het goed is staat ze over een week op de site, geef wel een seintje als ze erop staat. Nu aan het werk..balen zo mooi weer maar ja gister heb ik in de tuin gezeten en gefietst.

Deel Deze Pagina